پیجی فروم استوک فوتیج چیست و چه کاربردی دارد و از کجا دانلود کنیم ؟ - پیجی فروم

شما به محتوای ویدیویی نیاز دارید. چرا؟

خوب ، طبق آمار بازاریابی ویدئویی ۲۰۲۱ ، از هر ۱۰ نفر ۸ نفر با تماشای فیلم یک مارک به خرید یک محصول یا خدمات متقاعد شده اند.

عالی ، درسته؟

بعلاوه ، ۵۴ درصد مردم می گویند که دوست دارند ویدیوی بیشتری از مارک ها ببینند. بنابراین اگر قبلاً از ویدئو به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود استفاده نمی کنید ، اکنون زمان شروع آن است.

اما به طور مداوم به اشتراک گذاری محتوای ویدئویی با کیفیت بالا دشوار است.

انجام این کار به یکی از دو مورد نیاز دارد: بودجه سنگین بازاریابی یا سالها وقف در کار ساخت فیلم. اما اگر چمدان پول یا مهارت فیلمبرداری دیوانه وار ندارید چه می کنید؟

ما شما را تحت پوشش قرار دادیم

در این مقاله ، شما با ده کتابخانه رایگان فیلم ویدئویی آشنا خواهید شد که می توانید تصاویر عالی برای استفاده در پست های رسانه های اجتماعی ، وب سایت و تبلیغات خود پیدا کنید .

بیایید غواصی کنیم

۱۰ بهترین وب سایت رایگان ویدئو
وب سایت رایگان ویدئو # ۱٫ پیکسابای
بهترین برای: هر کسی که به دنبال فیلم های رایگان رایگان سهام است!

بهترین وب سایت های رایگان تصویر سهام
Pixabay بیش از ۱٫۹ میلیون فیلم و عکس سهام بدون حق امتیاز دارد که توسط جامعه سخاوتمندانه خالقان خود به اشتراک گذاشته شده است.

بهترین قسمت؟ با عدم بررسی یا درک مجوز کلیپ انتخابی ، خطر نقض حق نسخه برداری به طور تصادفی وجود ندارد.

این به این دلیل است که همه ویدیوهای سهام رایگان آنها تحت Creative Commons Zero (CC0) منتشر می شوند . این بدان معنی است که شما برای استفاده یا اصلاح کلیپ ها ، یا حتی اعتبار دادن به سازنده آن نیازی به اجازه ندارید.

با این وجود ، هنوز هم یک کار خوب – و کارمای خوب – است که هر زمان ممکن است به سازنده فریاد بزنید.

تعداد زیادی از فیلم های رایگان سهام Pixabay به صورت MP4 قالب بندی می شوند و طول آنها معمولاً کمتر از یک دقیقه است. همچنین می توانید کلیپ ها را در وضوح مورد نظر خود برای استفاده تجاری و غیر تجاری در رسانه های دیجیتال و چاپ بارگیری کنید.

به علاوه ، این کتابخانه شامل موشن گرافیک ، فیلم HD و فیلم ۴K است.

فیلم های رایگان سهام برای هر مناسبت یا نیاز قابل تصور وجود دارد – از طبیعت و فضا گرفته تا افراد در رویدادها یا محیط کسب و کار .

وب سایت تصویری سهام رایگان # ۲٫ ویدئو
بهترین برای: کسانی که به دنبال یافتن یک کلیپ منحصر به فرد هستند و به ۴K نیاز ندارند.

ویدئو
Videvo تصاویر ویدئویی و حرکات گرافیکی ویدئویی رایگان ایجاد شده توسط انجمن خود را ارائه می دهد.

کتابخانه آن بسیار بزرگ است و شامل تعداد زیادی فیلم سهام HD و مجموعه کوچکی از کلیپ های ۴K است.

کیفیت کلیپ های ویدئویی رایگان سهام در Videvo متفاوت است: برخی از آنها بسیار حرفه ای هستند و دیگران به وضوح بدون سه پایه شلیک شده اند. برخی از کلیپ ها به صورت MP4 و برخی دیگر با فرمت QuickTime تحویل داده می شوند.

همانند بسیاری از وب سایت های تصویری و عکس های رایگان سهام ، بسیاری از تصاویر کوچک در واقع تبلیغات سایر وب سایت ها است که هزینه فیلم های خود را مانند Shutterstock دریافت می کنند.

اما هنوز تعداد زیادی فیلم رایگان سهام برای انتخاب وجود دارد ، مانند این فیلم از YuNu :

کلیپ های بارگیری شده از Videvo یکی از سه مجوز را دارند و درک تفاوت ها بسیار مهم است.

آنچه در هر سه مجوز به شما اجازه می دهد را انجام دهید:

۱٫ حق امتیاز رایگان
این رایج ترین مجوز ویدئو است. به شما امکان می دهد بدون اعتبار دادن به سازنده ، از کلیپ به صورت رایگان استفاده کنید.

می توانید ویدیو را در هر کجا که دوست دارید منتشر کنید به شرطی که کلیپ را به نوعی ویرایش کنید – مانند افزودن موسیقی ، عناوین یا آرم تجاری خود یا قرار دادن آن به عنوان بخشی از یک پروژه بزرگ

۲٫ اسناد ویدئو
این مجوز بعدی به شما امکان می دهد از کلیپ به صورت رایگان استفاده کنید ، اما شما باید اعتبار نویسنده اصلی کلیپ را ارائه دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اعتبارسنجی صحیح از نویسنده ، دستورالعمل های صدور مجوز Videvo را بررسی کنید و به بخش زیر بروید ، با عنوان “چگونه نویسنده را معتبر بدانم؟”

این کار را می توانید با افزودن متن به ویدیوی خود یا نوشتن جزئیات نویسنده در زیر فیلم انجام دهید.

دقیقاً مانند Royalty Free License ، نمی توانید کلیپ ها را به شکل اصلی خود در سیستم عامل ها یا سرویس های دیگر توزیع کنید.

۳٫ Creative Commons 3.0 Unported
این مجوز مانند مجوز Attribution Videvo است ، اما شما همچنین می توانید کلیپ را به شکل اصلی و ویرایش نشده توزیع کنید. با این حال ، شما مجاز به فروش کلیپ به شکل اصلی آن نیستید .

شما همچنین باید نویسنده اصلی را در هر کجا که کلیپ استفاده یا توزیع می شود نسبت دهید.

با این کار می توانید از کلیپ برای استفاده تجاری استفاده کنید ، اما مطمئن شوید که مارک ، اشخاص یا مالکیت خصوصی قابل شناسایی در کلیپ وجود ندارد ، مگر اینکه به مجوز رسیده باشید.

تا حالا با من؟

برای اینکه بدانید یک کلیپ ویدیویی سهام دارای کدام مجوز است ، بخش “مجوزها و استفاده” را در کنار ویدیو بررسی کنید :

وب سایت رایگان فیلم سهام # ۳٫ پکسل
بهترین برای: انتخاب گسترده ای از فیلم های رایگان سهام و فیلم های صفحه سبز ماکت.

پکسل
Pexels به عنوان سایت عکس رایگان سهام راه اندازی شد ، اما از آن زمان کتابخانه بزرگی از فیلم های سهام رایگان اضافه کرده است.

مجموعه فیلم های ویدئویی سهام رایگان آنها تحت Creative Commons Zero (CC0) است. بنابراین ، می توانید به صورت رایگان و بدون اعتبار دادن به نویسنده ، فیلم ها را برای اهداف شخصی یا تجاری استفاده و ویرایش کنید.

بیشتر ویدیوها کمتر از یک دقیقه هستند و دارای کلیپ زیادی در انواع مختلف هستند .

فیلم های مرور زمان بسیار خوب هستند و کلیپ های بسیار خوبی از کاربران GoPro وجود دارد!

به علاوه ، Pexels همچنین فیلم های سهام “ماکتی” زیادی ارائه می دهد.

بسیاری از این کلیپ ها شامل دستگاه های تلفن همراه هستند که از یک صفحه سبز مانند تصویر زیر برخوردار هستند. با این کار می توانید صفحه سبز را با استفاده از تکنیکی به نام chroma keying جایگزین کنید .

کیفیت استوک فوتیج متفاوت است. در حالی که با تعداد زیادی فیلم ۴K در سایت مواجه خواهید شد ، بیشتر فیلم های خوب به صورت فیلم های MP4 در HD ارائه می شوند. Pexels مانند Videvo شامل تبلیغات ویدیویی سهام از وب سایت های دیگر مانند Shutterstock نیز می شود. این موارد را می توان معمولاً در نوار کناری هر صفحه ویدیو یافت.

به عنوان یک پاداش ، Pexels دارای یک کتابخانه عالی از تصاویر سهام است.

وب سایت ویدئو رایگان سهام # ۴٫ Videezy
بهترین برای: فیلم های هوایی و کلیپ های طبیعت.

ودیزی
Videezy یکی دیگر از وب سایت های ویدئویی سهام رایگان است که دارای کلیپ های بسیار متنوعی با وضوح HD و ۴K است. به علاوه ، این سایت برای تصاویر هواپیماهای بدون سرنشین بسیار جذاب است.

باز هم ، کیفیت متفاوت است اما کلیپ های حرفه ای زیادی وجود دارد.

کلیه کلیپ های سایت با فرمت MP4 تحویل داده می شوند و می توانید وضوح تصویر زیر هر ویدئو را بررسی کنید.

در حالی که همه فیلم های Videezy رایگان نیستند ، تعداد زیادی از کلیپ های ویدیویی سهام رایگان برای استفاده شخصی و تجاری تعیین شده است. تشخیص تفاوت نیز آسان است ، زیرا کلیپ های برتر دارای برچسب سبز رنگ “Pro” در تصاویر کوچک خود هستند.

اگر از فیلم های رایگان سهام Videezy استفاده می کنید ، باید یکی از این دو روش را داشته باشید.

اگر قصد دارید این کلیپ را در تلویزیون ، YouTube یا کانال پخش دیگری قرار دهید ، باید “Videezy.com” را در اعتبارات قرار دهید.

و اگر قصد استفاده از کلیپ در وب سایت خود را دارید ، باید کد زیر را در صفحه وب قرار دهید:

<a href=”http://www.videezy.com/UP> رول B ارائه شده توسط Videezy.com </a>

متناوباً ، می توانید عضو حق بیمه Videezy برای بارگیری کلیپ های مورد استفاده بدون ذکر مشخصات شوید.

به هر حال ، در اینجا نگاهی به یکی از مجانی ها می اندازیم:

وب سایت رایگان فیلم ویدئو # ۵٫ زندگی Vids
بهترین حالت برای: مشاغلی که برای اهداف بازاریابی به دنبال فیلم های رایگان سهام با کیفیت بالا هستند.

زندگی Vids
Life of Vids فیلم ها ، کلیپ ها و حلقه های رایگان سهام را ارائه می دهد. این وب سایت توسط آژانس بازاریابی کانادایی Leeroy متعلق و اداره می شود .

این سایت کاتالوگ عظیمی از فیلم های رایگان سهام ندارد ، اما از کیفیت بالایی برخوردار است. خودت ببین:

استفاده از همه این کلیپ ها برای اهداف شخصی و تجاری با ذکر منبع آزاد است. با این حال ، توزیع مجدد در سیستم عامل های دیگر به ۱۰ فیلم سهام محدود می شود.

فیلم ها در قالب MP4 با فایل های HD ارائه می شوند. می توانید فیلم هایی را از مجموعه هایی مانند غذا ، طبیعت ، مردم ، دفتر ، هواپیمای بدون سرنشین و موارد دیگر بارگیری کنید. علاوه بر این ، Life of Vids به شما امکان می دهد وضوح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

فیلم های جدید به طور منظم اضافه می شوند و همچنین تصاویر خارق العاده ای از تصاویر سهام نیز دارند.

وب سایت رایگان فیلم ویدئو # ۶: پوشش دهنده
بهترین برای : فیلم های زیبا برای زمینه های وب سایت و کنفرانس ویدیویی.

سایت پوشش تصویری سهامدار رایگان

Coverr با انتخاب بسیار خوبی از فیلم های رایگان سهام رایگان ، یافتن آن کلیپ سینمایی عالی را برای استفاده در کمپین خود آسان می کند.

به علاوه ، وب سایت روند استفاده از فیلم های موجود را ساده می کند. فقط روی ویدیویی که دوست دارید کلیک کنید و آن را در صفحه وب یا فیلم خود قرار دهید. بدون هزینه ، بدون ثبت نام ، بدون انتساب لازم است. این پلتفرم حتی فیلم های آموزشی و قطعه کد را نیز ارائه می دهد.

در حالی که Coverr تعداد و عمق فیلم ها را به عنوان برخی دیگر از سایت های لیست ما ندارد ، این سایت ترکیبی مناسب از کلیپ های هوایی ، تایم لپس و سینمایی را برای پروژه های مختلف ارائه می دهد.

و ، آره ، پس زمینه های مجازی را بزرگنمایی کنید. این موارد برای جایگزینی فضای نامرتب شما با پس زمینه های مجازی جالب برای کنفرانس ویدیویی بسیار مناسب هستند

وب سایت رایگان فیلم ویدئو # ۷٫ اسپلیت شایر
بهترین برای: فیلم های رایگان سهام از طبیعت و فضای باز با سبک منحصر به فرد و ثابت.

ویدئو سهام Splitshire
Splitshire وب سایتی است که توسط طراح وب دانیل نانسکو ایجاد شده است و می خواست مکانی برای در دسترس قرار دادن فیلم ها و عکس های سهام خود برای استفاده شخصی و تجاری رایگان داشته باشد.

کلیپ های موجود در این سایت ویدیو استوک به شدت بر طبیعت و فضای بیرون تمرکز دارند و بسیار حرفه ای هستند .

 

مهمترین مزیت استفاده از ویدئوهای سهام رایگان از Splitshire سبک و قوام منحصر به فرد است که یافتن آن در جای دیگر دشوار است. به عنوان مثال ، اگر بخواهید با استفاده از چند کلیپ از Splitshire یک ویدیو بسازید ، منجر به یک سبک یکپارچه می شود.

این بدیهی است که نتیجه همه عکس ها و فیلم ها است که توسط یک شخص واحد ایجاد شده است – دانیل نانسکو.

نانسکو SplitShire را ایجاد کرد “با این هدف ساده که به عکسهایی که بدون هیچ گونه کاربردی به فراموشی می روند ، جان ببخشد.” این سایت تا به امروز بیش از ۲،۰۰۰،۰۰۰ بارگیری داشته است که نشان می دهد استقبال خوبی از کار نانسکو شده است.

البته ، این یک عملکرد یک نفره اشکالاتی دارد: در مقایسه با سایت های دیگر ذکر شده ، تعداد کمی فیلم سهام رایگان برای انتخاب وجود دارد .

وب سایت رایگان فیلم ویدئو # ۸٫ کلیپ استیل
بهترین برای: فیلمبرداری رایگان.

کلیپ استیل
بسیار خوب ، بنابراین Clipstill یک وب سایت رایگان ویدیوی سهام نیست. درعوض ، این کتابخانه ای از فیلم نویسان با کیفیت بالا است.

فیلمبرداری چیست؟

سؤال خوبی بود. سینماگراف کمی شبیه GIF است ، اما فقط برخی از قسمت های تصویر روی یک حلقه پیوسته متحرک می شوند.

در اینجا مثالی را مشاهده می کنید که یک زن را روی پلی در برف نشان می دهد:

Cinemagraphs یک اثر مسحورکننده و خواب آور دارد ، بنابراین مطمئناً باعث برجسته شدن پست های شما در شبکه های اجتماعی می شود.

شما باید هزینه بیشتر فیلمبرداری های Clipstill را بپردازید ، اما سایت دارای انتخاب کوچکی از فیلمبرداری رایگان است که هر ماه به روز می شود.

بنابراین حتماً سایت را علامت گذاری کنید و مرتباً بررسی کنید.

همه فیلم های سینمایی بصورت MP4 تحویل داده می شوند و استفاده از آنها برای هرگونه استفاده تجاری یا شخصی رایگان است.

وب سایت رایگان فیلم سهام # ۹٫ جسارت
بهترین برای: فیلم های سهام ۴K رایگان بسیار با کیفیت.

ویدئوهای سهام ۴K رایگان
Dareful (که قبلاً با عنوان Stock Footage 4 Free شناخته می شد) سایتی است پر از ویدئوهای سهام ۴k رایگان با کیفیت عالی که می توانید هر طور که خواستید از آن استفاده کنید. تمام تصاویر موجود در سایت توسط جوئل هلند ، که خالق پلتفرم محبوب تصاویر و ویدئو Storyblocks است ، گرفته شده است.

بعلاوه ، به نظر می رسد این سایت با مجموعه ای شگفت انگیز از کلیپ های منظره با کیفیت بالا و زمینه های حلقه ای ، کیفیت را بر کمیت متمرکز می کند.

دسته ها و نوار جستجو پیدا کردن کلیپ ایده آل را آسان می کند. دسته ها شامل گیاهان آتش بازی ، آتش بازی ، کوه ها ، دریاچه ها ، ساحل ، تابستان و … هستند.

برای بارگیری کلیپ ها باید در Dareful حساب کاربری ایجاد کنید. این کار را می توانید با آدرس ایمیل خود انجام دهید. متناوباً ، می توانید از طریق فیس بوک ثبت نام کنید تا به منابع سایت دسترسی پیدا کنید. Dareful توضیحات مفصلی برای هر ویدئو ارائه می دهد. با این حال ، هر زمان که از یک ویدیوی سهام از این وب سایت استفاده می کنید ، باید اسناد را ارائه دهید ، زیرا کلیپ ها تحت مجوز Creative Commons (CC 4.0) ارائه می شوند.

وب سایت رایگان فیلم ویدئو # ۱۰٫ Vidsplay

بهترین برای: سازندگانی که به دنبال فیلم های عمومی رایگان سهام هستند.

ویدیو پخش
Vidsplay وب سایت دیگری با کتابخانه گسترده ای از فیلم های رایگان سهام است که هر هفته کلیپ های جدیدی به آن اضافه می شود.

کیفیت فیلم های رایگان سهام متفاوت است ، اما فیلم های حرفه ای زیادی وجود دارد:

همه فیلم های موجود در سایت برای استفاده شخصی و تجاری به صورت رایگان در دسترس هستند.

با این حال ، Vidsplay ایجاب می کند “شما به وضوح پیوند اعتباری را به Vidsplay.com در جایی از وب سایت خود اضافه کنید ، اعتبارات تولید ویدیوی خود را یا در شرح کانال های رسانه آنلاین خاتمه دهید.”

بیشتر فیلم های رایگان سهام در سایت به صورت MP4 تحویل داده می شوند. علاوه بر این ، شما می توانید جزئیات مربوط به هر فیلم سهام مانند وضوح ، نرخ فریم و مدت زمان را در زیر کلیپ پیش نمایش مشاهده کنید.

به علاوه ، برای بارگیری کلیپ ها از سایت نیازی به ایجاد حساب کاربری نیست.

این سایت می تواند گیج کننده باشد ، زیرا Vidsplay تبلیغات را با تصاویر کوچک کلیپ ویدیویی خود مخلوط می کند. بنابراین ، فقط مطمئن شوید که به طور تصادفی روی وب سایت های دیگر کلیک نمی کنید .

پاداش: دو مورد از بهترین سایت های ویدیوی حق بیمه
۱٫ بلاک های ویدئویی
بهترین برای: فیلم های بسیار عالی با کیفیت بالا سهام ویدئو برای مشاغل با بودجه کم.

بلوک های ویدیویی
Videoblocks دارای مجموعه ای عظیم از فیلم های عالی سهام است که با پرداخت ماهانه می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

به سادگی از رابط بصری استفاده کنید تا جستجوی خود را اصلاح کنید و فیلم کامل سهام را پیدا کنید. فیلم ، پس زمینه و جلوه های بعدی وجود دارد. به علاوه ، تعداد زیادی فیلم ویدیویی با کیفیت HD و ۴K وجود دارد.

تعداد زیادی فیلم هوایی ، مرور زمان و فیلم شامل محیط ها و موقعیت های مختلف وجود دارد.

و همه فیلم های سهام در Videoblocks با کیفیت و حرفه ای هستند.

برای بارگیری فیلم های سهام از سایت ، باید در یکی از برنامه های پرداخت Videoblocks باشید. برای بارگیری حداکثر پنج فیلم در هر ماه ، ماهیانه ۹٫۹۷ دلار هزینه دارد. برای بارگیری نامحدود فیلم های سهام و دسترسی به فیلم ها با کیفیت ۴K ، هزینه آن ۲۰ دلار در ماه است.

می توانید از این فیلم های سهام برای هر استفاده استفاده کنید ، اما اجازه ندارید کلیپ را به عنوان یک پرونده مستقل به اشتراک بگذارید.

۲٫ شاتر استوک
بهترین حالت برای: مشاغل با بودجه بیشتر که به دنبال کیفیت و تنوع هستند.

شاتر استوک
Shutterstock احتمالاً شناخته شده ترین کتابخانه آنلاین فیلم و عکس سهام برتر است. این سایت دارای بیش از ۱۱ میلیون فیلم سهام ۴K و HD بدون حق امتیاز است.

رابط کاربری آنها بسیار خوب طراحی شده است و یافتن دقیقاً آنچه را که می خواهید پیدا می کند. حتی می توانید با رزولوشن و فریم در ثانیه جستجو کنید.

این سایت برای هر ویدیو در کل سایت دارای هزینه یکنواخت است و پرونده های با وضوح بالاتر هزینه بیشتری دارند:

SD (تعریف استاندارد): ۶۵ دلار
HD (با کیفیت عالی): ۷۹ دلار
۴K: 179 دلار
اگرچه فیلم های سهام شاتر استوک گران است ، اما کمبود تبلیغات ، استفاده آسان از رابط کاربری و ویدئوهای فراوان حرفه ای ، این سایت را به گزینه ای مناسب برای شرکت های بزرگتر تبدیل کرده است.

خلاصه
همه این وب سایت های فیلم استوک موافقان و مخالفان خود را دارند ، اما یک چیز قطعی است: انبوهی از فیلم های رایگان فیلم ویدئویی موجود در آن وجود دارد.

به طور خلاصه ، در اینجا بهترین توصیه های وب سایت رایگان فیلم های سهام است:

پیکسابای

ویدئو

پکسل

Videezy

زندگی Vids

پوشش دهنده

اسپلیت شایر

کلیپ استیل

جسارت

Vidsplay

بلوک های ویدیویی

شاتر استوک

اگر هنوز مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید ، به یکی از وب سایت های ویدیوی سهام رایگان مورد علاقه ما بروید: Pixabay یا Life of Vids .

و اگر به دنبال یک وب سایت تصویری سهام بدون تبلیغات آزار دهنده هستید و دارای تعداد زیادی ویدیوی سهام حرفه ای است ، Videoblocks را بررسی کنید .

به یاد داشته باشید ، همیشه قبل از استفاده از کلیپ ویدیویی یا تصویر سهام ، اطلاعات مجوز را بررسی کنید.

آیا ما یک وب سایت عالی ویدئویی رایگان را از دست داده ایم؟ آیا شما یک سایت ویدیوی استوک مورد علاقه خود را دارید ، و اگر چنین است ، چرا؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید!

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 210 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 20 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.