پیجی فروم امشب آخرین فرصت دریافت کارت نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ - پیجی فروم

امشب آخرین فرصت دریافت کارت نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲

 

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از میان یک میلیون و ۱۱۹ هزار نفر داوطلب نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲ تاکنون ۹۵۰ هزار نفر کارت ورود به جلسه دریافت کرده اند.

دکتر علیرضا کریمیان افزود: کارت‌های شرکت در آزمون همه داوطلبان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ در سامانه آزمون سراسری (مندرج در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) برای مشاهده و پرینت فعال شده است.

وی گفت: با توجه به برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی و هنر در روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه، داوطلبان گروه‌های علوم تجربی و زبان‌های خارجی تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ فرصت دارند کارت خود را تهیه کنند.

کریمیان خاطرنشان کرد: داوطلبان باید با ورود به کاربری خود از طریق این https://my.sanjesh.org/login درج کدملی/ شماره فراگیر و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

وی گفت: تعداد کل ثبت نام کنندگان در نوبت دوم کنکور سال ۱۴۰۲ تعداد یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۴۳۶ نفر است که از این تعداد ۶۸۷ هزار و ۴۲۰ نفر معادل ۶۱ درصد زن و تعداد ۴۳۲ هزار و ۱۶ نفر معادل ۳۹ درصد مرد هستند.

نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیر ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 149 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 23 سپتامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.