پیجی فروم نمونه نامه درخواست وام از نماینده مجلس - پیجی فروم

نماینده مجلس یکی از افرادی است که شما می توانید با درخواست وام از وی مساعدت مالی دریافت نمایید و برای هدفی که دارید بتوانید پشتوانه ای مالی داشته باشید. برای کمک گرفتن از نماینده در جهت مساعدت مالی باید نامه ای اداری برای ایشان بنویسید تا در صورت موافقت وام به شما پرداخت گردد.

در ادامه برایتان متن های اداری مختلفی در رابطه با مساعدت مالی و پرداخت وام از سوی نماینده مجلس آورده ایم که می توانید با استفاده از آنها درخواست خود را از ایشان مطرح کنید. پیشنهاد ما به شما این است که با توجه به سبک و نگارش متن ها خودتان متنی جداگانه با توجه به مشکل دقیق خود بنویسید اما قبل از آن بهتر است که تمام متن را بخوانید چرا که این متن ها با توجه به مشکلات بارزی که در جامعه وجود دارم و مردم را مجبور به دریافت وام می کند نوشته شده اند. شاید یکی از همین متن ها بتواند مشکل شما را برطرف نماید. همراه ما باشید.

جملات درخواست وام از نماینده مجلس

با درود و احترام خدمت نماینده محترم جناب آقای …… بنده جوانی ….. ساله ساکن استان/شهرستان ….. هستم و با مشکلات جدی مربوط به پرداخت هزینه های کسب و کار خویش رو به رو شده ام. اکنون توان پرداخت این هزینه ها از بنده به دلیل ….. سلب شده به همین جهت خدمت تان نامه ای برای درخواست وامی ….. تومانی نوشته ام. از آنجا که تنها محل ارائه خدمات مربوط به ….. کسب و کار بنده می باشد و با تعطیلی کسب و کار، مردم و اهالی منطقه ….. واقع در همین شهرستان به مشکلات عدیدی رو به رو میشوند، از شما تقاضا دارم با وام موافقت نمایید. مستندات و مدارک مربوط به وقوع این مشکلات و همچنین ضمانت جهت بازپرداخت این وام در پیوست همین نامه موجود می باشد. لطفا در صورت عدم پرداخت جهت معرفی بنده به ارگان و محل خاصی که بتوانم از طریق آن این وام را درخواست نمایم اقدام کنید. متشکرم.

***************************

نماینده محترم جناب آقای ….. با سلام. بنده پدری ….. ساله صاحب ….. فرزند از استان ….. هستم. تعداد ….. نفر از فرزندان من دانشجو و ….. نفر نیز دانش آموز می باشد و برای مخارج و ادامه تحصیل ایشان به مشکلات مادی بسیار جدی برخورد کرده ام. از آنجا که نیازی مبرم به مساعدت مالی داشتم خدمت مبارکتان نامه ای نوشتم تا با اعطای وامی در همین زمینه به بنده کمک نمایید تا از پس مشکلات پیش رو بر بیایم. ضمن نهایت احترام از شما نماینده گرامی خواستم خاطر نشان شوم که ضمانت اعطای این وام به بنده توسط ….. صورت خواهد پذیرفت و شرایط بازپرداخت آن به هر شکلی باشد پذیرا خواهم بود.

***************************

ضمن درود خدمت نماینده شریف من ….. ساکن استان ….. هستم. بنده چندین ایده برای ….. داشتم. با اجرایی کردن هر کدام از این ایده ها می توان مشکلات بسیاری را از روی دوش جامعه و مردم برداشت. چشم اندازهای ایده های بنده به نحوی است که می تواند استان ….. را در زمینه ….. در صدر کشور از لحاظ تولید/ارائه خدمات قرار دهد. به منظور اجرایی کردن ایده ها نیاز به پرداخت وامی ….. تومانی داشتم به همین جهت اوقات شریف تان را به واسطه این نامه گرفتم تا بتوانم درخواست خویش را مطرح نمایم. در ادامه تعدادی از ایده ها و چشم اندازها در آینده را ذکر خواهم کرد تا بهتر متوجه منظور بنده و همچنین میزان تاثیرگذاری آنها بر روی جامعه بشوید. متشکرم.

***************************

ضمن سلام و خسته نباشید به نماینده محترم برای زحماتی که در شهر و استان ما جهت بهبود خدمات میکشند، بنده جوانی جویای کار هستم که سابقه کاری در حوزه ….. را دارم. متاسفانه با وجود جستجوی بسیار هنوز هم نتوانسته ام کاری مناسب پیدا کنم. به همین جهت این نامه را خدمتتان نوشتم تا از حضرت عالی وامی به اندازه ….. تومان درخواست نمایم. به واسطه این وام می توانم تا مدتی که کار پیدا میکنم گذران زندگی نموده و از پس مخارج و هزینه های خویش برآیم. ممنون می شوم که با درخواست وام من موافقت کنید. سپاسگزارم.

***************************

ضمن سلام و عرض خداقوت برای زحمات بسیارتان. نماینده محترم بنده ….. هستم و در دوران سالخوردگی به سر می برم. متاسفانه به علت کهولت سن و همچنین وجود بیماری ….. توانایی حضور در بازار کار را ندارم و از آنجا که حقوقی بازنشستگی هم ندارم/حقوق بازنشستگی ام کفاف نمی دهد این نامه را خدمتتان فرستادم تا به این جهت درخواست خویش را در راستای وامی ….. تومانی مطرح کنم. امیدوارم که لطف و مرحمت حضرت عالی شامل حال بنده شود و با پرداخت این وام موافقت به عمل آورید. متشکرم.

***************************

نماینده عزیز استان ….. جناب آقای/سرکار خانم …..، بنده از ساکنین استان ….. هستم. مدتیست که در محله ….. این استان مشکلات عدیدی در رابطه با وجود سگ های ولگرد و همچنین حیوانات موذی به وجود آمده و ساکنین آن محل به خاطر وجود این حیوانات آزرده خاطر شده اند. از آنجا که کشتن آنها کاری غیر انسانی و خلاف اخلاق است و همچنین مکانی برای نگهداری آنها وجود ندارد خواستم از خدمت تان وامی دریافت کرده تا به واسطه این وام نسبت به جمع آوری آنها اقدام نمایید. تمامی اقدامت لازم که می بایست به واسطه این مبلغ انجام شود با شما در میان گذاشته خواهد شد. با نهایت سپاس از شما.

***************************

با سلام خدمت نماینده محترم استان …… من جوانی ….. ساله هستم و در شرف ازدواج می باشم. همانطور که میدانید برای مراسمات مربوط به ازدواج نیاز به هزینه های گزافی است که بنده توان پرداخت آنها را ندارم. از همین رو خواستم وامی در رابطه با همین مسئله از خدمت تان دریافت نمایم تا به واسطه آن بتوان مراسم عروسی را به صورت آبرومندانه برگزار نمایم. ممنون میشوم اگر با این وام موافقت به عمل آورده و آن را من اعطا نمایید. در صورتی که این وام بلاعوض باشد کمک بزرگی به من در ابتدای دوران زندگی مشترکم خواهید نمود. با تشکر.

***************************

سلام و خسته نباشید. نماینده عزیز شهر ….. متاسفانه در روستای ….. واقع در ….. هنوز مشکلاتی در رابطه با آب/برق/گاز/تلفن/اینترنت وجود دارد و عده زیادی از مردم این روستا به خاطر وجود همین مشکلات شروع به مهاجرت به شهرها نموده اند. خواستم از شما درخواست نمایم تا با مساعدت مالی جهت رفع این مشکلات به مردم روستای ما کمک نمایید یا با اعطای وامی به بنده که از سوی مردم روستا وکالت دارم کاری کنید تا دیگر مردم این روستا به خاطر وجود مشکلاتی از قبیل نبود ….. در رنج و سختی نباشند. ضمن ارادت از شما خاطر نشان خواهم کرد که در صورت اعطای وام بلاعوض شما را در جریان جزئیات در رابطه با هزینه ها و پیشبرد کارها قرار خواهیم داد. متشکرم.

***************************

با سلام به نماینده محترم استان …… بنده قصد به راه انداختن کاری را دارم و میخواهم با خود اشتغالی فعالیتی در زمینه ….. نمایم. متاسفانه امروزه راه اندازی کسب و کار نیازمند پرداخت هزینه های بسیار است و این در مورد شغل بنده هم صدق می کند. خواستم از حضورتان وامی به اندازه ….. تومان دریافت نمایم تا این کار را راه اندازی کنم. ممنون میشوم اگر به من در رسیدن به هدفم یاری رسانید. متشکرم.

***************************

نماینده محترم استان ….. با سلام و عرض خسته نباشید بنده ساکن استان ….. هستم و مدتیست که قصد راه اندازی ….. را دارم. در ….. قرار است خدمات/محصولات ….. ارائه گردد. یقیناً به واسطه این خدمات/محصولات مردم دیگر نیازی نخواهند داشت تا خدمات/اقلام مورد نظرشان را از ….. در شهرهای بزرگتر یا مناطقی با فاصله دور تهیه کنند. از شما ممنون می شوم اگر مرا یاری نموده تا آنجا را افتتاح کنم. تمام نقشه های کسب و کار … نیز موجود است که می توانم شما را در جریان آنها قرار دهم.

***************************

نماینده عزیز استان ….. امیدوارم حالتان خوب باشد. بنده خانم و سرپرست خانوار هستم که وظیفه بزرگ کردن ….. فرزند بر عهده بنده است. از آنجا که فرزندان من بزرگ هستند و خرج تحصیل و دانشگاه شان بر عهده بنده می باشد، از شما درخواست مساعدت مالی و وامی در همین زمینه دارم تا بتوانم از پس مخارج و هزینه های مربوط به بیایم. ممنون می شوم که با محتوای نامه بنده موافقت به عمل آورده و این وام را به من اعطا نمایید.

***************************

ضمن درود و عرض خداقوت به نماینده عزیز و محترم استان …… متاسفانه جدیداً بنده در کار خود دچار ورشکستگی شده ام و این ورشکستگی مشکلات مادی عدیدی برایم به وجود آورده. برای جبران خسارات و برطرف کردن مشکلات به وجود آمده نیازمند مبلغی به اندازه ….. تومان هستم. درخواستی از شما دارم، درخواست من اعطای وامی به اندازه همین مبلغ است تا بتوانم از شرایط به وجود آمده خارج شوم و دوباره کسب و کار خویش را آغاز نمایم. جای تشکر دارد اگر با درخواست من موافقت به عمل آورید.

***************************

با سلام و عرض تشکر بابت زحماتی که در طول این مدت برای استان ما کشیده اید، من ….. ساکن منطقه ….. می باشم. نماینده محترم، مدتی است که متوجه شده ام دچار بیماری ….. می باشم. از آنجا که تهیه مخارج این نوع بیماری برای شخص بیمار بسیار سنگین است و اگر مساعدت مالی از جایی نداشته باشد یا بیمه نباشد این سختی دو چندان خواهد شد و هر دوی این موارد در مورد بنده صدق میکند، خواستم از حضورتان درخواست وامی برای بیماری خود نمایم تا به این واسطه بتوانم هزینه پزشک و معالجه خود را پرداخت کنم. ممنون میشوم که این مساعدت مالی را برای من به وجود آورید. متشکرم.


شاید به مطالب پایین نیز علاقمند باشید :

نمونه نامه درخواست مساعدت مالی

نمونه متن درخواست وام خوداشتغالی

متن نامه درخواست کمک مالی از رئیس جمهور


به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 170 views بار دسته بندی : متفرقه تاريخ : 8 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.