پیجی فروم نمونه متن درخواست وام از دفتر رهبری - پیجی فروم

یکی از خدمات دفتر رهبری ارائه وام به افرادی است که نیازمند مساعدت مالی هستند. برای این کار لازم است تا نامه ای را خطاب به ایشان تهیه کرده و توضیحاتی را در خصوص چرایی دریافت وام ذکر نمایید. این نامه بررسی خواهد شد و در صورت موافقت وامی که می خواستید به شما تعلق خواهد گرفت.

در ادامه تعدادی متن مختلف با موضوعات مختلف آورده ایم که همگی آنها حول محور درخواست وام از دفتر رهبری می باشند. به واسطه این متون دیگر نیازی نیست ساعت ها وقت بگذارید تا یک متن مناسب بنویسید. فقط کافیست در جای خالی مشخصات مربوطه را پر کرده و سپس نامه ارسال کنید. همراه ما باشید.

توجه داشته باشید که اگر متنی مطابق با درخواست شما در بین متن ها نبود می توانید با الگو گرفتن از شیوه نگارش آنها و همچنین توضیحات مربوط به درخواست ها نامه ای که میخواهید را بنویسید.

جملات درخواست وام از رهبری

با درود و احترام خدمت مقام معظم رهبری. بنده جوانی ….. ساله بوده و سرپرستی خانوار را بر عهده دارم. خانواده بنده با مشکلات مالی فراوانی رو به رو است و از آنجا که اکنون سرپرستی خانواده را بر عهده دارم خدمتتان نامه ای به جهت درخواست وام نوشته ام. بدیهی است که در صورت حل نشدن این مشکلات اتفاقات بسیاری از جمله ….. و ….. برای من و خانواده ام رخ خواهد داد. لطفا با بررسی هر چه سریعتر و کمک به بنده جهت رفع مشکلات به وجود آمده نسبت به پرداخت این وام موافقت نمایید.

***************************

ضمن سلام و ارادت خدمت مقام معظم رهبری بنده خانمی جوان هستم که سرپرستی خانواده ام بر عهده بنده است. از آنجا که همسر بنده فوت شده/طلاق گرفته هم اکنون تمامی هزینه های خانواده را بنده تامین می نمایم. همانطور که میدانید انجام چنین کارهایی برای یک خانم کمی سخت و دشوار است به همین جهت خدمت تان نامه ای نوشتم تا با درخواست وام از شما کمی به مشکلات خود سر و سامان بخشم. لطفا با بررسی شرایطی که خدمتتان عارض شدم با وام بنده موافقت به عمل آورید. متشکرم.

***************************

با سلام خدمت مقام عظمی حضرت آیت الله خامنه ای. بنده دچار مشکلات خانوادگی بسیاری هستم و به دلیل همین مشکلات اختلافات زیادی در بین افراد خانواده به وجود آمده. منشا اصلی این مشکلات به دلیل ….. می باشد. از آنجا که کلید رفع آنها در پرداخت هزینه ای مطابق با ….. تومان است، این نامه را خدمت حضرتعالی نوشته ام تا با پرداخت وام از این مشکلات جلوگیری نموده و اوضاع خانواده را سر و سامان بخشم. امیدوارم که با درخواست وام بنده موافقت نمایید. با نهایت درود و احترام.

***************************

ضمن سلام و عرض خداقوت خدمت آیت الله العظمی خامنه ای بنده دختری جوان و ….. ساله هستم که تصمیم به ازدواج گرفته ام. از آنجا که خانواده بنده توان تهیه جهیزیه و پرداخت مخارج مربوط به برگزاری عروسی را ندارند خواستم از خدمت جناب عالی درخواست وامی برای این امور نمایم. امیدوارم که با درخواست بنده موافقت نمایید. تمامی شرایط بازپرداخت از سوی بنده قابل پذیرش بوده و در موعد مقرر بدهی های مربوطه پرداخت می شود.

***************************

با سلام و ارادت به حضرت آیت الله خامنه ای. بنده قصد احداث ….. را داشتم و به جهت احداث آنجا نیازمند وامی ….. تومانی می باشم. با نوشتن این نامه خدمت حضرتعالی خواستم درخواست نمایم که با اعطای آن به من و شرایط بازپرداخت مناسب کمک های لازمه جهت احداث را به من نمایید. با احداث این مرکز خدماتی/محصولاتی مربوط به ….. ارائه می گردد که از اهمیت بسیاری در سطح جامعه برخوردار است. برخی از مزایا و فواید این خدمات/محصولات را در ادامه ذکر خواهم کرد تا نسبت به آن آشنایی بیشتری پیدا نمایید. امید است که بعد از مطالعه مزایا با وام بنده موافقت به عمل آورید.

***************************

این نامه به دفتر رهبری نوشته می شود و مضمون آن در مورد تهیه وامی ….. تومانی با شرایط بازپرداخت ….. ماهه و اقساط ….. تومانی می باشد. از آنجا که نیازی مبرم برای دریافت این وام از سوی بنده وجود دارد از خدمت شریف تان درخواست میکنم که هر چه سریعتر با آن موافقت کرده و نسبت به پرداخت اقدام کنید. این نیاز به دلیل وجود مشکلی در رابطه با ….. است که می بایست خیلی زود مرتفع گردد در غیر اینصورت سبب بروز مشکلات حادتر و بدتر خواهد شد. متشکرم از شما که مرا در رفع این مشکل همراهی می کنید.

***************************

با سلام خدمت ریاست محترم دفتر رهبری بنده ….. با کد ملی ….. هستم. این نامه را بنده خدمت تان با مضمون دریافت وام ….. تومانی با شرایط اقساط ….. ماهه می نویسم. تمام مدارک و اسناد مربوط به دریافت وام در قسمت پیوست نامه ارائه شده است. همچنین اگر نیاز به مدارک بیشتر بود می توانید با من تماس گرفته تا نسبت به ارائه آنها خدمتتان حاضر شوم. از شما میخواهم که در صورت صلاحدید و مشاهده عدم مشکلی خاص در این اسناد و مدارک، با وام بنده موافقت نمایید. متشکرم.

***************************

با عرض درود خدمت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای. بنده به دلیل مشکلات مالی و معیشتی امکان تهیه لوازم خانگی و خرید کالا را ندارم به همین جهت با این نامه خواستم درخواست وامی ….. تومانی از شما داشته باشم. امیدوارم که شما با محتوای نامه موافقت نموده و شرایطی را به وجود آورید که بنده بتوانم نسبت به خرید لوازم ضروری خانه اقدام نمایم. با سپاس از شما.

***************************

با سلام و احترام خدمت آیت الله خامنه ای. بنده ….. هستم و در استان/شهرستان ….. زندگی می کنم. منزل بنده به دلیل مشکل ….. دچار تخریب شده است. از آنجا که این مشکلات و حوادث طبیعی بوده و نه بنده و نه سایرین در بروز آنها نقشی نداشته ایم از شما تقاضا می گردد که نسبت به پرداخت وام بلاعوض در جهت بازساخت منزل بنده کمک نمایید. امیدوارم با بررسی صحت موضوع و همچنین مشاهده مدارک و اسنادی که در این رابطه در پیوست نامه خدمتتان ارائه می کنم با وام بنده موافقت به عمل آورید و یا من را به یکی از سازمان ها و ارگان هایی که توان حل مشکل بنده را دارند معرفی کنید. متشکرم.

***************************

با سلام خدمت مقام معظم رهبری. بنده ….. هستم و در رشته ….. مشغول به تحصیل می باشم. اخیراً به دلیل افزایش قیمت برخی امکانات و کتب درسی ملزم به پرداخت هزینه های گزاف بوده ام که توان پرداخت این هزینه ها از عهده بنده خارج است. به همین دلیل از شما تقاضا میکنم تا با پرداخت وامی در این زمینه به من کمک لازمه را نموده تا از پس این هزینه ها بر بیایم. بدیهی است که در صورت عدم پرداخت متاسفانه دیگر امکان ادامه تحصیل به دلیل مشکلات مالی را نخواهم داشت و مجبور به انصراف از دانشگاه خواهم بود.

***************************

با سلام خدمت مقام معظم رهبری. من از طرف اهالی محله ….. واقع در شهرستان/استان ….. این نامه را خدمت تان می نویسم. اهالی این محل تاکنون سفر زیارتی نداشته و به همین جهت خواستار سفر به حرم مقدس امام رضا علیه السلام می باشند. از آنجا که مردم این منطقه قشری ضعیف و با درآمد کم هستند توان پرداخت هزینه های سفر را ندارند. به همین جهت این نامه را خدمتتان نوشتیم که امضای همه افراد و اثر انگشت آنها در پیوست نامه وجود دارد تا با پرداخت وامی در این زمینه به بنده که از سوی تمام اهالی محل وکالت گرفته ام ما را در رفتن به این سفر یاری نمایید. از شما متشکریم.

***************************

با سلام خدمت مقام عظمی حضرت آیت الله خامنه ای. بنده ….. هستم و در استان ….. زندگی میکنم. مدتی است که به دلیل مشکل ….. از کار بیکار شده ام و هنوز نتوانسته ام کاری مناسب در حیطه فعالیت خود پیدا کنم. متاسفانه در این زمان با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می کنم. خدمت تان این نامه را نوشتم تا با پرداخت وامی به بنده کمک کنید تا از این شرایط رهایی یابم و دوباره به حالت عادی زندگی خویش برگردم. متشکرم.

***************************

عرض ارادت خدمت آیت الله خامنه ای رهبر بزرگ امت اسلام. بنده ….. هستم و به بیماری ….. گرفتار شده ام. متاسفانه با بروز این بیماری نتوانستم از پس مخارج و هزینه های آن به خوبی بر بیایم. این در صورتیست که پزشک بنده را جهت درمان سریعتر توصیه نموده. به همین جهت از شما خواهشمندم تا با پرداخت وامی به من کمک کنید تا مراحل درمان را گذرانده و از شر این بیماری رهایی یابم. نکته حائز اهمیت در مورد بیماری من ریشه دار شدن آن است و اگر به موقع درمان نشود تمام جسم را در بر خواهد گرفت. پس تقاضا می کنم که هر چه سریعتر نسبت به بررسی شرایط اقدام نمایید.

***************************

ضمن عرض خسته نباشید به حضرت آیت الله خامنه ای از شما استدعا دارم تا بنده را در رابطه با مشکل ….. یاری کنید. این مشکل روند عادی زندگی مرا مختل کرده و باعث بروز اتفاقات ناخواسته بسیاری شده. با پرداخت وامی ….. تومانی من می توانم از پس این مشکلات برآیم. پس خواهشمندم که با پرداخت این وام دست یاری تان را به سوی من دراز کنید. متشکرم.

***************************

با سلام خدمت آیت الله خامنه ای بنده ….. هستم. متاسفانه اخیراً پاره ای از مشکلات کاری و شخصی با هم تلفیق شده و زندگی مرا مختل کرده است. از آنجا که کلید حل این مشکلات در پرداخت هزینه های بسیار است از شما تقاضا دارم که هر چه سریعتر نسبت به پرداخت وامی به اندازه ….. تومان به بنده یاری رسانید تا این مشکلات بیش از آنچه که هستند زندگی من را در بر نگیرند. متشکرم.


از مطالب پایین نیز در صورت تمایل دیدن کنید :

نمونه نامه درخواست وام از نماینده مجلس

نمونه نامه درخواست مساعدت مالی

متن نامه درخواست کمک مالی از رئیس جمهور

جملات زیبا برای شروع نامه اداری


به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 242 views بار دسته بندی : متفرقه تاريخ : 8 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.