پیجی فروم عکس و متن تبریک تولد دخترم - پیجی فروم

یک آلبوم جذاب و متفاوت از توپ تاپ با موضوع عکس نوشته های تبریک تولد دخترم تصاویر متن دار برای تبریک تولد به دخترم همراه با متن های زیبا و عاشقانه کاربران محترم در این زمینه می توانند اسم دختر خودشون را با مدل و طرح عکس نوشته ای که برای تبریک تولدش دوست دارن هدیه بدن در قسمت نظرات سایت سفارش بدن تا در اسرع وقتی طراحی و براتون ارسال بشه میتوانید از گالری عکس های پایین با کیفیت بالا برای هدیه به دختر در روز جشن تولدش یا تصویر پروفایل خودتون در تلگرام ویسگون و …استفاده نمایید درباره این عنوان از سایت درخواست های زیادی نیز ارسال شده بود مانند استاتوس ها با عکسهای چند روز دیگه تولد دخترمه یا تولد دخترم نزدیکه (با سن و سال های متفاوت) که اتفاقا رسیدگی و ارسال شدند

See the text for my birthday

عکس نوشته جدید تولد دخترمه با کیفیت hd

بهترين آهنگ زندگي من تپش قلب توست
و قشنگ ترين روزم روز شکفتنت.
تولدت مبارک دختر گلم

عکس پروفایل عاشقانه دخترم تولدت مبارک

امروز همان روزیست که تو آمدی دخترم
آری امروزاست همان روزی که وعده داشتیم
روزی که قرار بود بیایی و همه داشته ها و نداشته هایم شوی
روزی که آمدی و زندگی را معنا بخشیدی
زادروزت مبارک_ گل قشنگ_ زندگی من
۲سال گذشت از روزی که مادر شدم

عکس نوشته فوق العاده زیبای امروز تولد دخترمه + متن تبریک تولد به دخترم

از یک جایی به بعــد
تمـام دنیـا را به رنگ تو می بینم
درست،از همان لحظه است که
تمام تولدها را برای تو جشن می گیرم و
تمـــام شعـر ها را برای تــو می خوانم و
تمام آهنگ ها را برای تو وصف میکنم
و ایـن
طبیعــــی ترین اتفاق دنیـاست

عکس نوشته تولد دخترم فاطمه+ جملات تبریک تولد به دخترم فاطمه

تقدیم به فاطمه
دخترم یک بهار،یک تابستان،یک پاییز و یک زمستان را دیدی!
از این پس همه چیز جهان تکراریست جز مهربانی

عکس نوشته دخترم زهرا جان تولدت مبارک

تولد دخترم عشق کوچولوم زهرا جان
پنجم شهریور ۱۳۹۷
ازهمه عزیزان سپاسگزارم بابت محبتتون،
همیشه شادوباعشق باشین عزيزان

عکس نوشته پروفایل ریحانه جان دخترم تولدت مبارک + متن کوتاه تبریک تولد

دخترم ریحانه
قشنگ ترین و بهترین نعمت خدا
تولدت هزاران بار مبارک.

عکس نوشته دخترم حدیث جان تولدت مبارک تبریک تولد به دخترم حدیث

حدیثم
تو آمدی و خدا خواست دخترم باشی
و بهترین غزل توی دفترم باشی
تو آمدی که بخندی ،خدا به من خندید
و استخاره زدم ،گفت R A H A باشی
خدا کند که ببینم عروس گلهایی
خدا کند که عروس صنوبرم باشی
دختر گلم تولدت مبارک

دختر دوستداشتنی من ، بهترین هدیه خدا تولدت مبارک

من از لمس ولرم واژه
به حس خالص اسم تو می رسم.
تنها تو منزل منی
وقتی که این همه درد، سنگین ام می کند به وقت راه،
تنها تو منزل منی.
تولدت مبارک دخترم ❤

عکس نوشته جدید تبریک تولد دخترم

دخترکم روزی که به دنیا آمدی من متولد شدم و آن روز هم دخترم شدی و هم همه چیزم تولدت مبارک دارو ندارم ❤

متن با عکس برای تبریک تولد دخترم

دخترم، دنیای من! امروز برای من فقط یک روز تولد معمولی نیست بلکه روز تولد تمام شادی ‌هاي‌ عالم است. امروز سال روز مادر شدن من به خاطر وجود توست. امروز روزی است که عاشقانه خدا را شکر میگویم برای داشتن تو. تولدت مبارک.اي جان مادر! صدای بهم خوردن بال معصوم فرشته‌ها می آید انگار آمدن تو نزدیکست. لمس بودنت مبارک. 

عکس نوشته عروسکی دخترم تولدت مبارک

دختر شیرینم...تو برام معنیه زنده بودنی تو رو تا ابد تو قلبم میزارم تو دلیل این نفس کشیدنی با تو من عشقای دنیا رو دارم ، فرشته ی سه ساله من مادر شدنم مبارک.

عکس دخترکم تولدت مبارک + متن کوتاه

دخترکم بهمن ماه ۴ ساله شد ، و من هنوز باور نکردم، دختر زمستونی من زندگیمون بهاری شد با اومدنت ، تو طعم شیرین مادر شدنو برام هدیه آوردی.

عکس نوشته دخترم فرشته ی من تولدت مبارک

دختر بهاری من، جهانم با تو شکرانه‌هایش بیشتر است و تو عاشقانه ترین باور خواب و بیدار منی ، تولد دو سالگیت مبارک دختر عزیز تر از جانم.

عکس دختر عزیزم تولدت مبارک + جملات قشنگ

دختر عزیزم ، دوست داشتنت بد جور به دلم مى چسبد ، تو یک اتفاق فوق العاده اى که بودنت تا بى نهایت به من می چسبد، ضیافت زمینی شدنت ، میعاد همه خوبیهاست، دخترم تولدت مبارک.

عکس نوشته دختر مامان تولدش نزدیک شده

تو با کفش دوزک های قصه کودکانه ات شاد شو و من با لبخند ناز صادقانه ات❤❤ تو در رویای کارتون ماجرایی در پاریس و دختر کفشدوزک سیر کن و من در دریای مهربان نگاه تو❤❤ تو هرروز گوگل را سرچ کن و دنبال افسانه پرنسس هاباش و من دنبال افسانه اولین پرنسس زندگی خودم❤❤ دختر نازنینم مرسی که به دنیا آمدی و شدی همه دنیای من❤❤ خدارا شاکرم که بخاطر دادن تو بمن لیاقت مادر شدن را عطایم کرد❤❤ مادر بودن دنیای بسیار عجیبیست ،تو میخندی و من با لبخند تو اشک خوشحالی میریزم❤❤ هفتمین تولد عمرت مبارک نفس مادر

عکس فرشته زمینی دخترم تولدت مبارک

پنج ماه و هشت روزست که مادر شده ام دلم ضعف مي رود براي دنياي مادریم دنيايي كه متعلق به خودم نيستم همه جا حضور كسي رو احساس مي كنم که هر لحظه بمن احتیاج دارد.كه آنقدر بي پناه است كه آغوشم آرامش ميكند ..انقدر كوچك است كه دستهايم هدايتش ميكند مادريم را دوست دارم چون به بودنم معنا ميدهد چون ارزشم را به رخم مي كشد و يادم مي دهد هزار بارهم بگويم ” جانم “كم است براي دیدن خنده های شیرین از امانت خدايم .آن زن خسته .. و كم خواب در قاب آيينه را تنها وقتي مي شناسم كه دستهاي فرشته اي به دور انگشتانم گره مي خورد و با لبخندهایش از من نیازهایش را ميخواهد و آنوقت هست كه من زيبا مي شوم . مادريم را خيلي دوست دارم ..خیلیییییییی.دخترم دورت بگردم ، تولدت مبارک

عکس نوشته تولدت مبارک دختر زیبای من

تولدت مبارک دختر زیبای مامان ، تو دختر متولد شدي برای همیشه پاک بودن تو دختر متولد شدي برای همیشه زیبا بودن تو دختر متولد شدي برای لطیف بودن تو دختر متولد شدي برای عشق ورزیدن تو دختر متولد شدي برای محبوب بودن تو دختر متولد شدي برای مهربان بودن تو دختر متولد شدي برای تحسین شدن و تحسین کردن تو آمدی و خدا خواست دخترم باشی و بهترین غزل توی دفترم باشی خدا کند که ببینم عروس گل‌هایي خدا کند که عروس صنوبرم باشی تو آمدی که اگر روزگارمان بد بودتو دست کوچک باران باورم باشی بیا که روی لبت باغ یاس می‌رقصد بیا گلم که خدا خواست دخترم باشی تو آمدی و خدا خواست از همان اول تمام دلخوشی روز آخرم باشی.

عکس پروفایل دختر عزیزم تولدت مبارک

حس پدر شدن ،اتفاق فوق العاده عجیبی هستش که امشب چهار سال است که خدا به من این حس رو داده.به حق معصومیت همه  بچه ها از خدا میخوام این حسی که من دارم رو به کسانی که در حسرت روشن شدن چراغ دلشون هستند ؛ عطا کنه. ،دختر قشنگ و مهربون بابا ، تولد ۴ سالگیت مبارک.

عکس دختر شیرین زبان و عزیزم تولدت مبارک

اگه قبلا بهم می گفتن یکی میاد تو زندگیت که باعث میشه خودتو فراموش کنی، باورم نمی‌شد ! ولی الان پنج ماهه که دیگه چیزی به نام من وجود نداره و همه شدی تو …مثلا لبخند تو، صدای تو، چشم های تو، هر روز و همیشه تو.

عکس فردا تولد دخترمه برای پروفایل

لبخند اردیبهشت روی لب های توست تو که می خندی برایم زمین چیزی از بهشت کم ندارد…اردیبهشتی جانم تولدت مبارک♥️♥️

عکس جدید تولد دخترم نزدیکه

روزی که بدنیا آمدی، من متولد شدم و از ان روز هم دخترم شدي و هم همه ی چیزم. دار و ندار مادر، تولدت مبارک ، تولدت مبارک زهرای مامان

عکس با متن تبریک تولد دخترم 2020 جدید

دخترم، عزيزم، فرشته كوچك من …به تو كه مي نگرم، همه زيبايي دنيا را، هر آنچه وصف شدني و هر آنچه توصيف ناپذير است را، يكجا مي بينم…در يكايك لحظه هاي بودنم، برايت سلامتي، شادماني، موفقيت و سربلندي آرزو ميكنم.دوستت مي دارم بيش از آنكه در حجم انديشه ها بگنجد، از خدا ميخواهم ياري ام كند در اين امر خطير، تا به تو بهترين ها را بياموزم و تو را هم آن سان كه شايسته بهترينها هستي پرورش دهم… پروردگارا، مهربانا! زيباترين و برترين هديه عمرم را تو به من دادي، آنرا بر من ببخش و همراهم باش تا رساندن فرشته من بر اوج قله هاي موفقيت و نشاندن شاهين بخت و اقبال بر شانه هاي ظريف و كوچكش…. دخترم تولدت مبارک.

عکس نوشته احساسی تولد دخترم

خداوندا به کدامین ثواب مرا لایق زیباترین احساس، بزرگترین نعمت و باشکوه ترین لحظات دانستی …خداوندا بگذار در این احساس زیبا بمانم ، بگذار شاهد تولد دوباره خویش باشم …بگذار آرام باشم … به کدامین ثواب مرا اینگونه عاشق کردی …فاش میگویم این حس را تا کنون لمس نکرده بودم …اینگونه عاشقی کردن را خودت به من آموختی ….احساس خودت به تمام بنده هایت …. آری حس مادری ام را میگویم…..نازنین دخترم ای تو نیکوترین عطیه خدا… با آمدنت گرمای دلمان،شور عشقمان و نشاط خانمان بیشتر شد و تو آمدی که عشق میان ما کامل شود پس هرلحظه ستودنت جایز است….می ستایمت و تا همیشه تکیه گاه محکم تو خواهم بود.زیبای من تولدت مبارک.

عکس دخترم تولدت مبارک زیبا

سر آغاز ِ زندگی بی شک صدای ِ خندیدن ِ کسی ست که دوستش داریم…امّا،سر آغاز ِ زندگی من صدای گریه توست در لحظه تولدت دخترم عزیزترینم هر سال که بیست و سوم دی ماه میشود تولدت را از عمق ِ جان تبریک میگویم و در قلبم تولد ِ حس ِ ناب ِ مادر شدن را جشن میگیرم و تا همیشه مدیون ِ وجود پر برکتت در زندگیم میمانم که با آمدنت مرا برای اولین بار مادر کردی ، تداوم زندگی من بی شک،صدای ِ خندیدن ِ توست دخترم ، بخند تا یک دل ِ سیر زندگی کنم …تولدت مبارک…

عکس دخترم تولدت مبارک برای پروفایل

قبلاًها بهار برام معنی شروع زندگی میداد و فصل تغییر اما از وقتیکه تو چشمهات رو به این دنیا باز کردی ، روز تولدته که بهار و زندگی رو یادم میاره و در با تو بودن نیازی نیست برای تغییر ، دخترم تولدت مبارک

عکس نوشته تولد 4 سالگی دخترم

آری امروز روز توست دلبندم روز میلادت روزی که تو آغاز شد یا ما نه،، تنها میلاد تو نیست روز میلاد من هم هست روز کامل شدن من با تو دخترم،تاج سرم روز وصال من و تو…دلم رفت به دیروز به همان لحظه ی دیدار به لحظه ی شیرین به همان چشمان گیرا…دیروز عجب روزی بود..و تو در همین لحظه آمدی اشک چشمانم از شوق دیدنت و بوییدنت جاری شد اشکی از سر شوق برای دیدنت بهار زندگیم ، آرام جانِ مادر تمام این نوشته ها ،تر شد از اشک چشمان مادرِ عاشقت نوشتم برایت از حس و حال تو را داشتنَم که از شیرینی اش هر چه بگویم کم است…

عکس و متن تولد 5 سالگی دخترم

اردیبهشت نود وهشت تو آمدی و خدا خواست دخترم باشی و بهترین غزل توی دفترم باشی تو آمدی که بخندی ،خدا به من خندید خدا کند که ببینم عروس گلهایی دختر گلم تولدت مبارک .

عکس نوشته تولد شش سالگی دخترم

امروز برایم تکرار آن روز فراموش نشدنی است… روزی که پلک جهان می پرید دلم گواهی می داد اتفاقی می افتد… و لحظاتی بعدفرشته ای از آسمان فرود آمد در دامان من دنیا صدای گریه کودکی را شنید که امروز تنها بهانه برای خندیدن من است… امروز روزی است که تو به دنیا آمدی… دختر خوشگلم تولد شش سالگیت مبارک.

عکس نوشته تولد هفت سالگی دخترم

عزیزم اکنون به جای دستانم دو بال طلائی می خواهم تا در زیبا ترین تاریخ تقویم برای ستاره باران کردن شب تولدت تا آسمان پرواز کنم و به روی ماه بنویسم تولد هفت سالگیت مبارک دختر عزیزم.

عکس نوشته دخترم نازنین زهرا تولدت مبارک

فصل ها برای درختان هر سال تکرار می‌شوند اما فصل های زندگی انسان تکرار شدنی نیست! تولد کودکی جوانی پیری و دیگر هیچ، قدر لحظه هاتو بدون دخترم تولدت مبارک.

عکس و متن تبریک تولد دخترم 2020 جدید

تولدت مبارک دنیایی من ، تولدت مبارک هستی من، تولدت مبارک باور من، تولدت مبارک عمر من❤ تولدت مبارک جان من، تولدت مبارک.

عکس تبریک تولد دخترم خرداد ماهی

به به بیا بببین چه خبره تولد داریم چه تولدی تولد دختر گلم ……..جونم عشق مامان ته تغاری بهار ، خدا وقتی داشت تورا می آفرید❤حواسش پرت آرزوهای من بود❤شدی همان آرزوی های من… دخترم تو یه خرداد ماهی جذابی تولدت مبارک عزیزترینم.

عکس دختر خوشگلم تولدت مبارک

دختر عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشالله همیشه لبی خندون ودلی شاد وتنی سالم درپناه خدا داشته باشی و موفق وخوشبخت باشی ……….

aks tavalod dokhtaram

دختر عزیزم ! نمی‌دانم چطور خدا را بخاطر این هدیه قشنگش شکر کنم. به اندازه تک تک سلولهای بدنت از خداوند سپاسگزارم. از خدا می‌خواهم این هدیه‌ای که به ما پدر و مادرت بخشیده در پناه خودش حفظ کند و لحظه ای تو را به خودت وا نگذارد .از خدا میخواهم تا زندگی‌ فرشته کوچک من سرشار از سلامتی، برکت، شادی گردد و همیشه رنگ خدا و بندگی داشته باشد…تولدت مبارک.

عکس تولد دخترم نزدیکه

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت قلب ها به مناسبت آمدنت خوش امد خواهند گفت فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک.

عکس نوشته تولد دخترم نزدیک شده

با آمدن تو بهترین و زیبا ترین لحظات وارد کلبه خوشبختی مان شدتو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرانش ایمان دارم پس برایم بمان و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارم ، تولدت مبارک دختر عزیزم.

عکس نوشته تولد دخترم مبارک باشه

دختر قشنگم چقدر زود یکساله شدی ، اردیبهشتی من چقدر عاشقانه تر شد این ماه با اومدن تو ، تولدت مبارک.

عکس تولد دخملم نزدیکه

و تو دوباره متولد میشوی و شمع ها که سهم توست از زندگی و ستاره هایی که به مهمانی آمده اند و شکوفه هایی که دوباره خواهند شکفت و عطری که نصیب پروانه هاست و تو سهم من از تمام زندگی ، زندگی مامان تولدت مبارک

عکس دختر خرداد ماهی ام تولدت مبارک + متن

دخترم اگر تو نبودی همیشه در توهم عشق باقی میماندم و من چه خوشبختم که در عمر زود گذر خود عشق را توانستم با تمام وجود حس کنم زیباترین من…….پروردگار من از تو ممنونم که به من هر آنچه نهایت میتوانست باشد هدیه کردی

عکس دختر تیرماهی ام تولدت مبارک

دخترم، ای منِ دیروز، ای رویاهای فردایم لبخندت،شیطنتهای گاه و بیگاهت کودک خفته در درون من است وقتی تنگ در آغوشم میگیری و از ته دل قاه قاه میخندی انگار کودکیَم را به تصویر میکشی….دلبَندم آمدی تا در کنار تمام خوبیهای دنیا،در کنار نعمت و نیکو که مرا به سَر حَدِ بودن و عاشقی رساندند گاهی یادم بیایید که هستم و تویی که به یادم می آوری که کودکی کردم تا عاشقی کنم….تو خودِ خودِ منی…..نگارم تولدت مبارک،عشقی تو…تولدت مبارک.

عکس دختر مرداد ماهی ام تولدت مبارک با متن

ميلاد تو شيرين ترين بهانه ايست که مي توان با آن به رنجهاي زندگي هم دل بست و در ميان اين روزهاي شتاب زده عاشقانه تر زيست.ميلادتو معراج دستهاي من است وقتي که عاشقانه تولدت را شکر مي گويم خدایا ممنونتم و شکرت ،. تولدت مبارک بابای.

عکس پروفایل دخمل بابا تولدت مبارک

شاه است پدری که دختر دارد و ملکه است مادری که دختر دارد خاص است خانواده ای که دختر دارد ای بهار آرزوی نسل فردا، دخترم ای فروغ عشق از روی تو پیدا، دخترم چشم و گوش خویش را بگشا کز راه حسد نشکند آیینه‌ ات را چشم دنیا، دخترم دست در دست حیا بگذار و کوشش کن مدام تا نیفتی در راه آزادی از پا، دخترم کوه غم داری اگر بر دوش دل همچون پدردم مزن تا می‌ توانی از دریغا، دخترم با مدارا می‌ شوی آسوده دل، پس کن بنا پایه رفتار خود را بر مدارا، دخترم دختر قشنگم هزاران بار تولدت مبارک.

عکس نوشته دختر نازم تولدت مبارک

اردیبهشتیِ جان ، دختر نازنینم از روزی که به دنیا آمدی آرزو ها برایت داشتم و دارم ، منتظر خیلی روزها هستم تا تو را در آن قامت ببینم اما از روز اول انتظار عجیبی کشیدم تا تولد سه سالگی ات را ببینم. خیلی چیز ها برای نوشتن در ذهن داشتم اما نتوانستم…..  از صمیم قلب بهترین ها را برایت از خداوند خواستارم و آرزو دارم همیشه زیر سایه امام عصر (عج) نوکری اهل بیت را پیشه بگیری و کنار پدر و مادر عاقبت بخیر دو دنیا شوی

زیباترین عکس ها برای تبریک تولد دخترم

دخترکم تولدت مبارک ❤️ اینک تو یکساله شدی و وارد دریچه‌ای جدید از زندگی ‌ات شده‌ای.فرزندم! زندگی به نوعی مجموعه‌ای‌ست از تعاملات و روابط. انسان موجودیست اجتماعی و در اجتماع زاده میشود.از طرفی دیگر زندگی هرگز یک تصادف نیست. سرنوشت ما با انتخابهای ما و هدایت ما نسبت به اتفاقات و موضوعات معین میشود. انسان در صورتی میتواند زندگی موفق‌تری را داشته باشد که بطور کلی مهارت چگونه زندگی کردن و چگونه فکر کردن را داشته باشد. زندگی کردن یک مهارت است. این مهارتها اکتسابی‌ست. یعنی افراد باید آموخته شوند و بیاموزند. در خانواده به افراد باید بیاموزند تا چگونه بیاندیشند، چگونه بدرستی انتخاب کنند و چگونه بدرستی عمل کنند. جامعه نیز میتواند این آموزش را به افراد بدهد. و اما مهمتر از همه اینست که فرد خودش بیاموزد و یاد بگیرد..مهمترین بخشهای زندگی‌ات دو قسمت خواهند بود: «روابط حرفه‌ای و اجتماعی، و در سمت دیگر روابط خانوادگی و عاطفی»در روابط حرفه‌ای و اجتماعی، با وجود امکان هزینه‌هایی گاها فراوان، اما فرصت آموختن و آزمون و خطا محیاست. وقتی جوانی وارد اجتماع میشود فرصت آن را دارد تا به رفتار دیگران دقت کرده و الگوهای مناسب را بر مبنای تربیت و افکار خود بیاموزد و به آزمایش در آورد و بازخوردها را ببیند، و اگر انسانی پذیرنده بود به اصلاح امور میپردازد و باز تلاش میکند و بهتر و بهتر خواهد شد.از دیگر مهارتهای ضروری برای یک زن حقیقی که خود را سزاوار برخورداری از زندگی مناسب و کامل میداند، مهارتهای عاطفی و خانوادگیست. در زندگی روابطی‌ست که قابل آزمایش و خطا نیست. آموختن آن بسیار دشوار است و فرصتی نیز برای آموختن نیست. نداشتن این مهارتها در پاره‌ای موارد عواقب ویران‌کننده و جبران‌ناپذیری خواهد داشت. چه بسیار والدینی که با عدم تسلط بر مهارتهای لازم در این موضوع به #کودکان خود ضربات جبران‌ناپذیری میزنند. فرزندانی که رنجش و تاثر عمیق #والدین خود را فراهم میکنند و زوجهایی که کاخهای عاطفی خود را که به سختی بنا کرده‌اند، نابود میکنند..آموختن مهارتهای زندگی به کمک آموختن از تجربیات #پیروزی و شکست دیگران، فرصت زندگی بهتر و پیروزتر را به تو خواهد داد. باید مهارتهای زندگی را آموخت و تلخیها و شیرینیهای زندگی را تجربه کرد. تلخی اشتباهات را آنچنان بر خود بچشان که از شدت درد آن هرگز دچار آن اشتباه نشوی و شیرینی پیروزی را آنچنان برخوردار شو تا هرگز دست از این تدابیر درست نکشی.دوستدارت پدرت

.عکس نوشته تبریک تولد دخترم

نازنین دخترم چهارسالگیت مبارک ❤❤خواستن تو همه آرامش من شده و خنده هایت مُهر تاییدی بر عاشقانه های بی حد و اندازه امنگاه مهربانت و طنازیهای بچه گانه ات همه معنای روح و باور و جان من شده و بند بند وجودم تو را که از نظرم قشنگترین دختر دنیایی فریاد میزند.دخترکم تو با همه وجودت تمامِ تمامِ تمامِ من شده ای .ممنونم که حضورت به من جرات و توان ادامه دادن مسیر زندگی را میدهد و بینهایت از لطف خدا ممنونم که تو دلمشغولی روح و جانمی در پس همه ی آشفتگیهای ذهنم .برایت از مهربان بی همتا واقعیتهای ناب را میخواهم اینکه آرامش و باور خوشبختی و رضایت قلبی در نهان وجود و قلبت ریشه بدواند ❤❤(به وقت: دوم اردیبهشت ماه یکهزار و سیصد و نود و نه)

pgiforum.ir عکس پروفایل تبریک تولد دخترم

متن تقدیمی برای تبریک جشن تولد دخترم

سالروز تولد قشنگت را با رقص سفید برفها همچون سفیدی دلت بر آسمان قلبمان جشن میگیریم

و صمیمانه فصل شکفتنت را تبریک میگوییم !
دختر عزیزم تولدت مبارک باشه ، امیدوارم هر جا که هستی خوب و خوش

و خرم باشی و از خدای مهربون عالی ترین آرزوها رو واسه ت خواستارم

عکس های زیبا برای تبریک تولد دخترم

مهم نیست چند ساله بشی تو همیشه همون پرنسس کوچولوی مامان و بابایی هستی ، دوستت داریم، تولدت مبارک دختر قشنگم، چرا انقدر تند بزرگ میشی

عکس پروفایل تولد دخترم نزدیکه

امشب شب تولد توست دختر عزیزم ۳ سال گذشت از ورود فرشته زیبایی که با ورودش به زندگیمون رنگ و بوی دیگه ایی داد ،دخترکم با تو مادر بودن رو همانند دنیایت صورتی و پر از احساس تجربه کردم،دوستت دارم دلیل زندگیم تولدت مبارک ، تولد دخترم مبارک

.تصاویر متن دار تولد دخترمه

اي جان مادر! صدای بهم خوردن بال معصوم فرشته‌ها می آید انگار آمدن تو نزدیکست. لمس بودنت مبارک.برسی ب بهترینها دخترم و من و بابا لذت ببریم از تماشا کردنت

عکس با متن دختر عزیزم تولدت مبارک

و امروز دوباره متولد می شوی و شمع ها ، که سهم توست از زندگی و ستاره هائی که به میهمانی آمده اندو شکوفه هائی که دوباره خواهند شکفت و عطری که نصیب پروانه هاست و تو سهم من از تمام زندگی تولدت مبارک دختر نازم

.عکس نوشته چند روز دیگه تولد دخترمه

خوشبخت‌ترین مادر روی زمین من هستم به خاطر داشتن فرشته‌ای مثل تو.گنجینه زندگی من هستی ، دختر نازم تولدت مبارک

امروز تولد دخترمه

عزیزترینم:امروز سالروز تولد توستو من برایت هدیه ای نخریده امکه آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست من روز تولدت خود متولد می شوم جان جانان تولدت ۳ سالگیت مبارررک

pgiforum.ir دختر قشنگم تولدت مبارک

تولدت مبارک دختر زیبای بابا ، دخترم! این را بدان همیشه و همیشه قشنگترین صدای زندگی من تپش قلب توست و باشکوه ترین روز زندگیم روز تولد توست. پس همیشه برایم بمان و بدان که پدرانه دوستت دارم.

.عکس نوشته های چند روز دیگه تولد دخترمه

برای دیدن گالری عکسهای جدیدتر و بیشتر روی لینک های زیر کلیک کنید

تولد دخترم عکس

دلنوشته مادرانه برای تولد دخترم

مجموعه متن زیبا برای دختر کوچولوم

متن آرزوهای خوب برای دخترم

شعر برای روز تولد دخترم

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 221 views بار دسته بندی : اس ام اس و عکس نوشته تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.