پیجی فروم تعبیر خواب گلدان با گل سبز - پیجی فروم

تعبیر خواب گلدان با گل سبز به روایت خالد اصفهانی: خالد اصفهانی درباره تعبیر خواب گلدان با گل سبز می گوید اگر کسی خواب ببیند که گلدانی با گل های سبز رنگ در دست دارد و خود را در حال بوییدن و یا آبیاری آن بیابد و از انجام چنین کاری احساس شادی و خوشحالی می کند دلالت بر پیشرفت در کار، رونق گرفتن کسب و کار سلامتی و خوشحالی دارد.

تعبیر دیدن خواب گلدان با گل سبز برای پسر جوان

اگر پسر جوانی خواب گلدان با گل سبز رنگی را ببیند تعبیرش رسیدن به معشوقش است و نشان دهنده سعادتمندی و خوشبخت شدن در کنار معشوق است.

تعبیر خواب گلدان با گل سبز رنگ به روایت محمد ابن سیرین

ابن سیرین درباره تعبیر چنین خوابی می گوید اگر شخصی خواب ببیند که گلدان های زیادی دارد که همگی پر از گل های سبز هستند به معنی گرفتار شدن به یک بیماری و ناراحتی است که به امید خدا بر آن بیماری و ناراحتی ظفر پیدا می کند. همچنین ایشان در جایی دیگر نقل می کنند اگر کسی خواب گلدان با گل های ریز و درشت و سبز رنگ را ببیند تعبیرش مال و ثروت بسیار است.

تعبیر خواب گلدان با گل سبز به روایت شیخ طوسی

شیخ طوسی در این باره می گویند: اگر شخصی خواب ببیند که گلدانی با گل سبز رنگ خریده است تعبیرش پیدا کردن مال و گنج بسیار بدونه هیچ زحمتی است.

تعبیر خواب گلدان با گل سبز به روایت جابر مغربی

جابر مغربی درباره تعبیر خواب گلدان با گل سبز می گوید: اگر بیننده خواب گلدانی پر از گل های سبز رنگ را در دست دیگران ببیند نشان دهنده رسیدن خبرهای خوب و دعوت شدن به مراسم بزم و شادی است.

تعبیر خواب گلدان با گل سبز به روایت امام صادق (ع): امام صادق (ع) دیدن گلدان با گل سبز رنگ را دلالت بر شش چیز می داند.

فرزند

مردی پست و فرومایه در زندگی

غلام

کنیز

دوست و رفیق واقعی

خبر و یا دریافت نامه

تعبیر خواب گرفتن گلدان با گل سبز از دست مرده

اگر شخصی در خواب ببیند که از دست مرده ای گلدانی با گل سبز دریافت می کند و شخص مرده یکی از نزدیکانش مانند پدر و مادر و خواهر یا برادر است تعبیر آن رفع بلا و غم و اندوه است و نمایان گر آن است که به زودی به شادکامی می رسد و غم و اندوه از زندگی او خواهند رفت.

تعبیر خواب گلدان با گل سبز رنگ و پژمرده

اگر شخصی در خواب ببیند که گلدانی با گل سبز اما پژمرده و یا خشک شده در دست دارد و از پژمرده شدن گل ها ناراحت و اندوهگین است نشانه از بین رفتن امید ها و آرزوهایش است.

اگر بیننده خواب مرد باشد در کار و حرفه اش مشکلات بسیاری پیش خواهند آمد و اگر زن باشد در زندگی زناشویی خود دچار اختلاف می شود و ممکن است ازدواجش به جدایی بینجامد و اگر فردی در حال تحصیل عمل باشد در این راه با موانع بسیاری روبه رو خواهد شد.

تعبیر خواب گلدان با گل سبز

خالد اصفهانی میگویند اگر کسی خواب گلدانی با گل های سبز رنگ ببیند تعبیر،سلامتی ،تحرک و پیشرفت،بهتر شدن اوضاع مالی یا مادی،رونق یافتن کسب و کار،و نشاط و خوشحالی است،در این مطلب از توپ تاپ قصد داریم تا کمی تفصیلی تر راجب همین موضوع صحبت کنیم و با پاسخ دادن به سوالات کاربران نیز به اطلاعات بیشتری دست پیدا کنیم،ابن سیرین نوشته اند گلدان با گل در خواب های ما به نشانه ی از بین رفتن غم رنج ناامیدی و کسالت های روح است در واقع صاحب رویا میتواند امیدوار باشد که روزهای ایده ال و خوبی را پیش رو خواهد داشت

اگر کسی خواب گلدانی را حاوی گیاه های مختلف و با اسم های متفاوت ببیند به نشانه ی پیدا کردن مال است,شیخ طوسی نوشته اند دیدن گلدان با گیاهانی که اسم آن ها را نمیدانیم نشانه ی گنج و یا ثروتی است که خیلی راحت بدست می آید،

سوال: سلام خواب دیدم که گلدان بزرگ و زیبایی را که داخل آن گلهای سبز رنگ و شادابی بود را همسرم به من هدیه میدهد بعد من خاک گلدان را عوض کردم و آن را در گلدان دیگه ای کاشتم و در گلخانه گذاشتم تعبیرش چی میشه؟

پاسخ:شما امروز دلتان می‌خواهد ساعت‌های متمادی به خاطرات دوران کودکی خود فکر کرده و به آن دوران شیرین برگردید، اما شاید خودتان هم دقیقاً نفهمید که واقعاً دنبال چه چیزی هستید! دیدگاه‌های شما معمولاً در حال عوض شدن است، اما هنوز هم دوست ندارید دیدگاه جدید خود را به دیگران اعلام کنید. البته شما از قدرت متقاعد کردن خیلی بالایی برخوردارید؛ پس از این توانایی خود استفاده کنید و اصلاً هم نترسید

تعبیر خواب خریدن گلدان با گل از گل فروشی به روایت شیخ طوسی:

اگر دیدی از مغازه ای اقدام به خریدن با گل میکنی به نشانه ی داماد و یا پسری است که قرار است بزودی ازدواج کند و به خانه ی بخت برود در واقع خرید گل در رویاهای ما به نشانه ی داماد شدن جوانی در بین اعضای خانواده یا بستگان نزدیک است،خالد اصفهانی میگوید اگر پسر مجردی ببیند که گلدان را با گل میخرد به نشانه ی رسیدن به معشوق و یا علاقمند شدن به جنس مخالف است

تعبیر خواب گلدان پر از گل به روایت جابر مغربی

رسیدن خبر های خوش،دعوت شدن به جشن عروسی نامزدی و یا عقد تعبیر خواب گلدان پر از گل است مشروط به اینکه آن را در دست دیگران ببینیم و چنان چه صاحب رویا گل خرید و یا گلدان هایی را مملو از گل دید تعبیر این است که بزودی داماد خواهد شد

تعبیر خواب گرفتن گلدان از دست مرده چیه؟

اگر شخصی چنین رویایی را تجربه کند به نشانه ی این است که تمامی آرزوها و امیدهای او بسرعت و به یکباره از دست می رود و به خاطر انجام اشتباهی بزرگ تمامی فرصت های موفقیت خود را از دست میدهد که جبران ان بسیار دشوار یا ناشدنی است خراب شدن نظم کارها بد بیاری بدشانسی از معانی همین خواب است

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 780 views بار دسته بندی : تعبیر خواب تاريخ : 20 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.