پیجی فروم تعبیر خواب قصد سفر به کربلا - پیجی فروم

آیا می دانید تعبیر خواب قصد سفر به کربلا چیست؟ احتمالاً تاکنون برای شما عاشقان حرم مطهر آقا امام حسین(ع) پیش آمده در خواب خود بیند که قصد سفر به کربلا را دارید خوشحال و شادمان از اینکه میخواهید با جمع زیارت کنندگان عازم این سفر زیارتی شدید. 

بدون شک پس از برخاستن از خواب سراغ کتاب تعبیر و تفسیر رؤیا را برای معنی کردن خوابتان می گیرید. اما به راستی دیدن چنین خوابی چه نشانه هایی دارد؟ کامل ترین مرجع تعبیر خواب قصد سفر کردن به کربلا را در حالات و موقعیت های مختلف از ما بخواهید.

تعبیر خواب قصد سفر به کربلا

محمد بن سیرین می گوید اگر کسی خواب بیند که قصد سفر به کربلا را دارد و خود را در میان جمعی از زیارت کنندگان دید تعبیرش آن است که با حمایت اطرافیانش از کمکش های زندگی خلاصی می یابد. به روایت ابراهیم کرمانی چنانچه دختر مجرد و جوانی چنین خوابی را بیند مفهومش آن است که از فریب و نیرنگی که اطرافش را احاطه کرده نجات می یابد.

تعبیر خواب قصد سفر به کربلا به روایت ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی می گوید تعبیر خواب قصد سفر به هریک از مکان های زیارتی خوب و پسندیده است. اگر در خواب خود دیدید قصد سفر به کربلا را دارید معنی اش آن است که در راستای رسیدن به اهدافتان قدم های بزرگی برمی دارید. 

چنانچه در خواب خود بینید که در نهایت به کربلا رسیدید و خود را در حال زیارت از ضریح امام حسین دیدید تعبیر چنین خوابی بسیار نیکو و پسندیده است. می تواند نشانه ای از رسیدن زود هنگام به اهدافتان یا رهایی از غصه و رنج باشد.

تعبیر خواب قصد سفر به کربلا با ماشین

از دیدگاه معبران اسلامی قصد سفر به شهرهای زیارتی در خواب نشانه برآورده شدن آرزوها است. ابن سیرین می گوید اگر کسی خواب بیند که قصد سفر به کربلا را دارد و می خواهد با اتومبیل خود به این مکان زیارتی برود نشانه آن است مسیر پیشرفت و ترقی خود را در زندگی به سرعت طی خواهد نمود.

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید اگر کسی در خواب خود بیند که قصد سفر به کربلا را دارد و می خواهد این مسیر را با وسیله نقلیه خود طی کند معنی اش آن خواهد بود که اعتماد به نفس از دست رفته خود را برای انجام کاری به دست آورده و به لطف آن استقلال خاصی را در میان مردم کسب می کند.

تعبیر خواب قصد سفر به کربلا با پای پیاده

لیلا برایت چنین می گوید چنانچه یک شخص در خواب خود بیند که با پای پیاده قصد سفر به کربلای معظمه را دارد و اعضای خانواده اش در طول این مسیر با او همراهی می کنند معنی اش آن است که برای نیتی که در دل دارد نذری را ادا کند تا نیتش برآورده شود.

از شیخ طوسی هم درباره تعبیر چنین خوابی این‌گونه روایت شده است اگر در خواب بینیم که خود به تنهایی قصد سفر به کربلا را داریم و تمامی مسیر را با پای پیاده طی نمودیم تعبیرش آن خواهد بود مشقت های بسیاری را در راه رسیدن به حاجتمان تحمل خواهیم کرد.

تعبیر خواب قصد سفر به کربلا با هواپیما

در کتاب سرزمین رؤیاها چنین آمده است اگر کسی خواب بیند که با هواپیما عازم سفر به کربلا است تعبیرش آن است که از فقر و تهی دستی خلاصی می یابد. در تفسیر دیگری از این کتاب تعبیر خواب سفر کردن به اماکن زیارتی با هواپیما بر اوج گرفتن شهرت و اعتبار شخص خواب بین دلالت دارد.

ابراهیم کرمانی می گوید اگر خواب بینید که با هواپیما عازم مکانی مقدس و مذهبی هستید اگر هواپیما بر بلندای آسمان اوج گرفت و شما را بسیار سریع به مقصد رساند نشانه آن است که رشد و ترقی بسیار زیادی در زندگی نصیبتان می گردد. ایشان سفر با هواپیما را پیشرفت در زندگی و زیارت مکان مقدس را برآورده شدن نیازها تعبیر می کند.

منوچهر مطیعی تهرانی درباره چنین خوابی را این‌گونه تعبیر نموده است. چنانچه شخصی خواب بیند که با هواپیما قصد سفر به کربلا را دارد اگر شخص خواب بین دختر جوان و مجردی باشد تعبیرش آن خواهد بود که در آینده ای نزدیک با فردی صاحب مقام و منصبت ازدواج خواهد کرد. چنانچه بیننده خواب جوانی بیکار باشد که مدت ها است جویای کاری مناسب و شایسته است معنی اش آن خواهد بود که به وی شغلی آبرومندانه با درآمد قابل توجه پیشنهاد خواهد شد.

تعبیر خواب قصد سفر به کربلا و زیارت

اگر کسی در خواب بیند که قصد سفر به کربلا را دارد و به زیارت حرم امام حسین(ع) رفته است معنی اش آن خواهد بود که ایمنی و آرامش خاطر وارد زندگی اش می شود. به روایت محمدبن­سیرین سفر به کربلا و زیارت حرم مطهر امام حسین، نشانه رضایت قلبی بیننده خواب از اوضاع احوالات زندگی است. 

امام صادق(ع) می فرماید اگر کسی در خواب بیند که قصد رفتن و زیارت مکانی مقدس را داشت و خود را در حال زیارت دید نشانه آن است که از بلا و مصیبت های دنیا در امان خواهد ماند. در تعبیر دیگری از ایشان قصد سفر کردن به مکانی مقدس همچون کربلا در خواب نشان آن است که بیننده خواب به انجام کارهای سودآور موفق خواهد شد.

تعبیر خواب قصد سفر به کربلا به صورت دسته جمعی

شیخ طوسی چنین روایت می کند اگر کسی خواب بیند که با گروهی عازم سفر به کربلا است و بیند که به زیارت حرم پاک امام حسین(ع) نایل گشته است معنی اش آن است که افکار و اندیشه های بسیاری که در ذهن دارد تماماً عملی خواهند شد. چنانچه فرد خواب بین در خواب خود بیند که از امام حسین طلب شفاعت و بخشش می کند تعبیر چنین خوابی این است که در آینده ای نزدیک تمامی دعایش مستجاب گشته و حاجت روا می شود.

لیلا برایت می گوید: اگر در خواب بینید که به همراه کاروان بزرگی عازم سفر به کربلا هستید و از رفتن به چنین سفری احساس رضایت و شادمانی دارید تفسیرش آن خواهد بود به موازات جمعیتی که در خواب دیدید برکت و مال حلال به زندگیتان وارد می شود

تهیه کننده : توپ تاپ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 292 views بار دسته بندی : تعبیر خواب تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.