پیجی فروم تعبیر خواب طلا هدیه گرفتن برای زن - پیجی فروم

آیا می دانید تعبیر خواب طلا هدیه گرفتن برای زن چیست؟

شاید دیدن خواب طلا برای مردان تعابیر خوبی نداشته باشد. اما به یقین تعبیر خواب طلا هدیه گرفتن برای زن ها بسیار نیک و پسندیده است. همه ما می دانیم که همواره یکی از فلزات بسیار گران بهایی که در همه حال خانم ها را به سمت خود مجذوب می کند طلا است

. شاید در گذشته این فلز زیبا و خیره کننده تنها در تملک پادشاهان و کاهنان معبد بود. اما امروزه اوضاع کاملاً فرق کرده و این خانم ها هستند که در هر سن، قشر و فرهنگی که باشد اجازه کامل تملک و در اختیار داشتن آن را به دست گرفته اند. 

شاید به همین خاطر  و به دلیل علاقه وافر خانم به طلا باشد که آن  ها به مراتب بیشتر از آقایان خواب طلا را می بینند. بنابراین ما در این قسمت از تعبیر خواب خود می خواهیم همه آنچه به تعبیر خواب طلا هدیه گرفتن برای زن مربوط است را به طور مفصل در اختیارتان قرار دهیم. پس اگر شما هم جز آن دسته از کسانی هستید که به تازگی چنین خوابی را درباره خود یا یکی از خانم های دور و برتان دیده اید تعبیر آن را به ما بسپارید.

تعبیر خواب طلا هدیه گرفتن برای زن چیست؟

اگر بخواهیم از دیدگان معبران و خواب گذاران بسیاری تعبیر خواب طلا هدیه گرفتن برای زن ها را به طور کامل مورد تجزیه و آنالیز قرار دهیم باید بگوییم که شمار بسیاری از آن ها بر نیکو بودن این خواب دلالت دارند.

به این طریق اگر خانمی در خواب خود بیند که طلا و زر و سیم بسیاری نزد خود جمع کرده معنی اش آن است که مقام و جایگاه وی در نزد عموم بالا خواهد رفت. اما اگر بیند که طلای بسیاری در خانه دارد که به ناگاه تمامی آن محو و ناپدید می گردند تعبیرش آن خواهد بود که جایگاه و موقعیتی که تا کنون دارد از وی گرفته خواهد شد.

تعبیر خواب طلا هدیه گرفتن برای زن از طلا فروشی

یوسف نبی (ع) درباره خرید طلا برای مردان چنین می فرمایند که در هر حال و موقعیتی گرفت طلا برای مردان در خواب تعبیری بر رنج و اندوه دارد. اما اگر کسی خواب بیند که برای یک از زن های دور و بر خود، در طلا فروشی طلا گرفته و به عنوان هدیه و پیشکشی بر وی اهدا کرده است تعبیرش به همان اندازه مبارک و گران مایه است. 

چنانچه خواب بیند که از طلا فروشی النگو طلا برای یکی از زن های اطراف خود خریداری کرده است معنی اش آن است که تعهدی که به وی دارد ادا خواهد شد. اگر النگو طلا را برای یک دختر خانم مجرد خریداری کرده باشد تعبیرش برای وی ازدواج است. اگر برای یک زن متأهل باشد معنی اش به دنیا آوردن فرزند دختر است.

تعبیر خواب طلا هدیه گرفتن برای زن به روایت ابراهیم کرمانی

به روایت ابراهیم کرمانی تعبیر خواب گرفتن طلا برای زن ها بر تعهد دادن نسبت به چیزی دلالت دارد. چنانچه خواب بینیم که از طلا فروشی برای خواهرمان چند عدد النگو طلا خریداری کرده ایم معنی اش آن خواهد بود که ایشان نسبت به موقعیتی جدیدی که بر سر راهش قرار می گیرد متعهد می گردد. حال ممکن است نامزدی یا ازدواج باشد و یا اینکه پیشامد و موقعیت کاری ایده آل بر سر راهش قرار می گیرد.

همچنین ایشان در جای دیگر دیدن خواب النگو طلا گرفتن برای زن ها را بر چند وجه تعبیر می کنند: اول جاه و مقام، دوم دوستی، سوم ازدواج، چهارم افزودن مال و مکنت و پنجم تعهد دادن.

تعبیر خواب طلا هدیه گرفتن برای زن باردار

تعبیر خواب طلا هدیه گرفتن برای زن باردار از آن دسته تعابیر رایجی است که در بسیار کتب و سایت های معتبر تعبیر خواب وجود دارد. بنا به گفته معبران،النگو طلا زینت دست زنان است. از طرفی هم دوران بارداری یکی از حساس ترین دوره های زندگی آنان است که امکان دارد خواب های مختلفی را به طرق گوناگون ببینند. 

چنانچه یک زن باردار در خواب خود النگو طلا بیند به نحوی که آن را به عنوان هدیه و پیشکشی برایش آورند نشانه این است صاحب فرزند دختری می شود. اما اگر خواب بیند که به یک مغازه طلا فروشی رفته و برای خود النگو طلا خریداری نموده نشانه آن است که با تولد فرزندش تمامش گرفتاری ها و مشکلات خانوادگی اش برطرف خواهند شد.

تعبیر خواب طلا شکسته هدیه گرفتن برای زن

اگرچه تعبیر خواب طلا هدیه گرفتن برای زن بسیار خوب و شایسته است به همان اندازه گرفتن طلای شکسته می تواند تعبیری ناخوشایند داشته باشد. اگر کسی خواب بیند که طلای شکسته برای زنی هدیه می برد نشانه اش آن است که بدنامی اش نصیب فردی که خواب وی را دیده می گردد. به تعبیری دیگر از این خواب: بردن طلای شکسته برای هر زنی بر محروم شدن از آسایش مادی دلالت دارد.

تعبیر خواب گردنبند طلا هدیه گرفتن برای زن

از دیدگاه معبران اسلامی همچون علامه مجلسی تعبیر خواب گردنبند طلا هدیه گرفتن برای زن بر رسیدن به رفاه مادی و جاه مکنت دلالت دارد. اگر کسی خواب بیند که گردنبندی طلا به خانمی هدیه داده یا به نیت وی از طلا فروشی گردنبند طلا خریداری کرده تفسیرش آن است که اقبال و گشاده بخشی عاید آن فرد خواهد شد. چنانچه خواب بینیم که به زنی بیمار گردنبند طلا هدیه داده ایم قطع به یقین ایشان از بیماری که به آن گرفتار شده اند شفا می یابند.

تعبیر خواب گردنبند طلا هدیه گرفتن برای زن به روایت محمد بن سیرین

به روایت محمد بن سیرین چنانچه در خواب خود یک گردنبند طلا برای یک زن تهیه کنیم و آن زن مادرمان باشد تعبیرش آن خواهد بود که نام و اعتبار وی بر سر زبان ها می افتد. همچنین اگر کسی خواب بیند که گردنبند طلا بر گردن زنی می آویزد نشانه آن است که مال و اموالی به آن زن می رسد.

تعبیر خواب گوشواره طلا هدیه گرفتن برای زن

جابر مغربی می گوید تعبیر خواب گوشواره طلا هدیه گرفتن برای زن نشانه شنیدن خبرهای خوش است. اگر کسی خواب بیند که گوشواره طلا به زنی هدیه دهد تعبیرش آن خواهد بود که حامل خبرهای بسیار خوبی برای وی است. آنلی بیتون نیز چنین می گوید: اگر شخصی در خواب خود گوشواره طلا برای یک زن از اقوام و بستگان خود برد معنی اش آن است که در راه کسب مقام و ثروت پیروزمند خواهد شد.

تعبیر خواب انگشتر طلا هدیه گرفتن برای زن

به روایت مطیعی تهرانی تعبیر خواب انگشتر طلا هدیه گرفتن برای زن بر تولد فرزند پسر دلالت دارد. آنلی بیتون نیز می گوید بردن گوشواره طلا برای یک زن به شرط آنکه دختر مجرد باشد نشانه این است که آینده ای روشن و چشمگیر در انتظار او است. 

به روایت دیگری از ایشان اگر دختری خواب بیند که به وی انگشتری از طلا هدیه داده اند به طوری که جلال و جبروت آن همه را حیرت زده می کند معنی اش آن خواهد بود که با مرد بسیار پولدار و ثروتمندی ازدواج خواهد کرد.


سایر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب دیدن طلا زن باردار

تعبیر خواب طلا و جواهر

تعبیر خواب انداختن گردنبند طلا

تعبیر خواب از دست مرده طلا گرفتن

تعبیر خواب انگشتر طلای نگین دار


به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 346 views بار دسته بندی : تعبیر خواب تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.