پیجی فروم تعبیر خواب شهید قاسم سلیمانی چیست؟ - پیجی فروم

چه کسی می داند تعبیر خواب شهید قاسم سلیمانی سردار رشد و دلاور کشور عزیزمان ایران چیست؟ دلاورترین چهره ای که نائل شدن به درجه شهادت بالاترین پاداش برای تمامی رشادت ها و تلاش های بی وقفه او طی تمامی این سال ها بود. به جرات می توان گفت سردار قاسم سلیمانی یکی از محبوب ترین و بزرگوارترین چهره های انقلاب اسلام است که نظیرش را دیگر نمی توان در هیچ کجای مملکت عزیزمان ایران جست و جو کرد.

 این سردار دلاور که در سیزدهم دی ماه سال ۱۳۹۸ به ملکوت اعلا پیوست مهر پر افتخار شهادت را بر پیشانی خود و داغی ابدیت بر دل های سوخته کسانی که چشم امیدشان به دست یاری آن عزیز گرانقدر بود گذاشت و رفت. چه کسانی که شب ها با اشک خونین به یاد او سر بر بالین می گذارند تا شاید چند لحظه ای از خواب و رویایشان را با حضور گرمشان شیرین نمایند.

یقیناً هیچ یک از ما در هیچ برهه ای از زندگی خود تصورش را هم نمی کردیم که زمانی در کتاب ها و وب سایت های معتبر گوگل به دنبال تعبیر خواب شهید قاسم سلیمانی بگردیم. تصور اینکه زمانی این چهره بین المللی مقاومت که تمامی عاشقان مقاومت داغدار او هستند از میانمان پر کشوید و آسمانی شود تصوری دردناک بود که از طعمش از زهر هلاهل هم بدتر است.

با وجود آنکه نبود این دلاور فداکار و عزیز برایمان تلخ و جان گداز است اما هستند کسانی که هر شب خواب ایشان را می بیند و به دنبال یک تعبیر خوب برای خوابشان هستند تا بلکه این تعابیر مرهمی برای زخم های عمیقشان باشد. هرچند سخت و دلخراش است اما به ناچار برای خواب این دسته از عزیزان به تعبیر خواب شهید قاسم سلیمانی می پردازیم:

تعبیر خواب طواف مزار شهید قاسم سلیمانی

آنچه مهم و ارزشمند است گرفتن پیامی از جانب شهید والا شهید قاسم سلیمانی در خواب هایمان است. به جرات می توان گفت پیام های این شهید دلاور آنقدر واضح و روشن است که در خواب هایمان نیز حجت را بر ما تمام کرده اند. اگر کسی در خواب خود را بر سر مزار شهید سلیمانی بیند و با گریه و زاری برایش مویه کند تعبیرش آن است که بر تمامی کارهایی که از پیش انجام داده توبه نماید. به بیانی ساده تر توفیق توبه از جانب حق تعالی بر وی اعطا می شود.

همچنین اگر کسی در خواب خود بیند که در صحرایی طولانی بر روی مزار شهید قاسم سلیمانی نشسته و ایشان را هم در کنار خود می بیند. اگر بیند که با شهید در حال گفت و گو درد و دل کردن است و التماس کنان از ایشان می خواهد تا بگذارند در کنارشان بماند معنی این خواب آن خواهد بود که شخص خواب بین بر درجه شهادت نائل می شود.

تعبیر خواب جنازه شهید قاسم سلیمانی

به گفته بسیاری از معبران تعبیر خواب جنازه شهدا این است که از غایب به او خبرهای خوشحال کننده ای می رسد. چه بسا که دیدن خواب جنازه این شهید گران قدر نیز نه مستثنی از این قضیه است و نه اینکه خالی از لطف و مرحمت است.

اگر در خواب خود بینید که جنازه شهید سلیمانی در جلو چشمتان است اما دستتان به وی نمی رسد تعبیرش آن است که از غم و ناراحتی که فکرش را هم نمی کنید رها خواهید شد. اگر بینید که از راه دور بر جنازه ایشان سلامی می کنید معنی اش برایتان بسیار نیکو و پسندیده است.

همچنین اگر در خواب خود بینید که جنازه شهید سردار قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتید و زار زار گریه می کنید تفسیرش آن خواهد بود که شهید برایتان از درگاه خداوند طلب سلامتی و تندرستی خواهند کرد.

تعبیر خواب تابوت شهید قاسم سلیمانی

معبران بسیاری درباره تعبیرخواب تابوت شهید و شهدا چنین گفته اند: دیدن تابوت در خواب که مربوط به شهید ( شهید قاسم سلیمانی) باشد معنی اش آن است که شخص خواب بین در پی یک موضوع بسیار مهم به راه درست کشیده می شود. 

دیدن چنین خوابی برای زنان و دختران به معنای رفتن به یک سفر زیارتی است. بدون شک دست زدن به تابوت شهید قاسم سلیمانی آرزویی بود که هر یک از ما عاشقانه راه عرفان تا ابد با خود به همراه داریم. برای همین بعید نیست که هر کداممان در خواب خود بینیم که خود را بر روی تابوت ایشان انداخته و زاری می کنیم. دیدن چنین خوابی به یقین برایمان نیکو و پسندیده است.

اگر کسی در خواب خود بیند که دست بر تابوت شهید سلیمانی می کشد معنی اش آن است که شخص جدیدی وارد زندگی اش می شود. همچنین اگر بیند که بر روی تابوت ایشان در حال گریه کردن است نشانه آن است که شخص خواب بین از یک حادثه مهلک و جان گذار در امان خواهد بود.

اگر در خواب بینید که تابوت شهید سلیمانی را برداشته و در حال حرکت کردن هستید نشانه آن است که به مسافرتی خواهید رفت که برایتان منفعت بسیاری به همراه دارد.


سایر مطالب پیشنهادی :

تعبیر خواب شهید شدن اعضای خانواده

تعبیر خواب حرف زدن با شهید

تعبیر خواب دیدن شهید گمنام


به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 358 views بار دسته بندی : تعبیر خواب تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.