پیجی فروم بهترین جملات مخ زدن در اینستاگرام - پیجی فروم

برای اینکه دل کسی رو به دست بیاریم یا به قول معروف مخش رو بزنیم باید حرف زدن رو بلد باشیم. یه سری حرف ها هستن نباید زده بشن و یک سری حرف ها هم هستن که حتما باید گفته بشن. شما باید بدونید که در مورد موقع مخ زدن به خصوص توی اینستاگرام یا تلگرام از چه جملاتی استفاده کنید.

اگه توی مخ زدن توی اینستاگرام مشکل دارید و نمیدونید اصلا از چه جمله هایی استفاده کنید تا حس تون رو به طرف مقابل بگید و اون منظورتون رو بفهمه، پس این مطلب به کارتون میاد چون کلی متن تهیه کردیم که دختر و پسرها میتونن در رابطه با کراش هاشون ازشون استفاده کنن. هر کدوم از متن ها رو که دوست داشتید میتونید انتخاب کنید و با کراش تون به اشتراک بذارید. همراه ما باشید.

متن برای مخ زدن در اینستاگرام

مدتیه که از طریق پست ها و استوری ها شما رو دنبال میکنم و متوجه شدم که علایق مشترک بسیاری بین ما وجود داره. دوست داشتم بیشتر شما رو بشناسم و بیشتر در مورد علاقه مندی هاتون بدونم. اگه این افتخار رو به بنده بدید میخوام این دایرکت دادنم زمینه ای باشه برای آشنایی های بیشتر.

********************

از وقتی که عکس پروفایلت رو دیدم باور کن که ازش چشم برنداشتم. لامصب یه آدم چقدر میتونه جذاب باشه؟ البته فکر نکنی جذاب ندیدما دیدم ولی هیچ کدوم خداییش به پای تو نمیرسن.

********************

راز خوشگلی خیلی ها فیلترای اینستاگرام و اسنپ چته اما من فکر نکنم روی چهره تو فیلتری بوده باشه. حالا رمز و راز خوشگلیت چیه که انگار خدا کلی روی تو وقت گذاشته اما ما رو داده دسته فرشته های کارآموز که طراحیمون کنن.

********************

تو اینقدر خوشگلی و جذابی که نتونستم بهت پیام ندم و حرف دلم رو نزنم. مستقیم میرم سر اصل مطلب میخوام مختو بزنم، آیا این اجازه رو به بنده صادر میکنید؟

********************

ببین الان توی اینستاگرام عاشقت شدم، دو روز دیگه میام میگیرمت/زنت میشم و یه زندگی سرشار از آرامش داریم. بعدشم که چند تا بچه قد و نیم قد به این دنیا میاریم و تا آخر عمر به خوبی و خوشی زندگی میکنیم. میبینی چقدر تصوراتم قویه؟ اینطوری دائم با هم توی خیالات و تصوراتمون هم سفر میکنیم و از هم خسته نمیشیم. خدا وکیلی خیلی زحمت کشیدم و فکر کردم حداقل جوابه رو بده که.

********************

حس میکنم من و تو خیلی به هم شبیهیم آخه هر دوتاییمون خدای جذابیتیم. نه من میتونم مثل خودم رو دیگه پیدا کنم و نه تو میتونی دیگه کسی مثل خودت رو پیدا کنه. جذابا با جذابا، زشتا هم با زشتا. پس حداقل جوابه رو بده! یه پا دادن اینقدر ناز کردن و عشوه اومدن نمیخواد.

********************

بقیه اگه بخوان مثل تو خوشگل بشن باید از فیلترای اینستاگرام و اسنپ چت استفاده کنن اونم اگه بخوایم با تخفیف حساب کنیم میشن انگشت کوچیکه تو. ببین چقدر برام عزیزی؟ حالا رلم میشی دیگه مگه نه؟

********************

اون همه خوشگلی اونم بین این همه زشتوکی که کنار هم جمع شدیم غیر طبیعیه. آقا من احساس میکنم تو رمزی چیزی زدی وگرنه اینقدر کیوت نمیشدی.

********************

ببین حوصله ندارم یا مخ تو میدی که بزنم یا همین الان بلاکت میکنم؟ تازشم تگتم میکنم میگم فحش دادی، فحشای خیلی بد دادی تا بیان ریپورتت کنن. فرداشم آی دیتو میذارم توی کانالا و پیجای دیگه تا اونام بلاکت کنن. حالا میخوای این همه مصیبتو تحمل کنی یا راحت بذاری مخت زده بشه؟

********************

به این فقیر درمانده کمک کنید. خداوکیلی چیز زیادی نمیخواد که فقط مختو میخواد، بهش میدی بزنه؟ قول میده آنچنان قشنگ بزنه که تا همیشه بخوای مخت پیشش باشه.

********************

راستش رو بخوای اومدم یه حرفی بهت بزنم اما ازت میخوام که بین خودمون بمونه و اگه جوابت منفی بود لطفا فکر کن که هیچوقت این حرفا رو بهت نزدم. از وقتی که تو رو دیدم یه حس خاص بهت داشتم. خیلی دنبال اینستاگرامت گشتم و از وقتی که پیداش کردم و بیشتر باهات از طریق پست ها و استوری هات آشنا شدم فهمیدم همون کسی هستی که مدت ها به دنبالش میگشتم. حالا اومدم تا حسم رو بهت بگم و بگم که چقدر برای من عزیز و محترم هستی و بهت پیشنهاد بدم که اگه تمایل داری اوکی بدی با هم باشیم و اگه نداری که اصلا فکر کن که این پیامو بهت ندادم.

********************

ببین اومدم در مورد حسم باهات حرف بزنم. لطفا قشنگ روش فکر کن و اگه دیدی که جوابت منفیه منو بلاک کن چون نمیتونم بپذیرم که تو منو پس زدی و من با اون چیزی که معیارهای توئه فرق داشتم. من همونطور که حتما از رفتارها و واکنش هام هم متوجه شدی روت کراش زدم و اومدم تا بهت پیشنهاد بدم که اگه تو هم به رابطه با من تمایل داشتی بیشتر با هم آشنا بشیم.

********************

یه حرفی میخوام بزنم که ازت میخوام بین خودمون بمونه. اگه این حرف جایی درز کنه من شکسته میشم و کلا از بین میرم. دیگه نتونستم حسم رو بهت مخفی کنم، من واقعا ازت خوشم میاد و دوست دارم رابطه من با تو از اینی که هست بیشتر باشه. خیلی وقته که دارم روی این موضوع فکر میکنم و حس کردم گفتنش بهترین کاریه که میتونم انجام بدم. لطفا تو هم سرسری از کنار این موضوع رد نشو و روش فکر کن چون خیلی برام مهمی و نه شنیدن ازت خیلی منو اذیت میکنه.

********************

کاش بشه که من و تو رابطه مون از این چیزی که هست گرم و صمیمی تر بشه. من نمیتونم روی تو فقط به شکل یک دوست اینستاگرامی نگاه کنم. وقتی بیو اینستات رو میبینم که خالیه دلم یه جوریی میشه. آقا من دوست دارم تو اونجا نوشته بشه این رل با …..! حالا بگو چکار کنم که این اتفاق بیفته.

********************

خیلی دوست دارم جای نزدیکا و اطرافیانت باشم تا هر روز از نزدیک ببینمت و از بودنت در کنارم احساس آرامش داشته باشم ولی این توفیق رو ندارم و الان با همین استوری ها و پستات آرامش میگیرم. نتونستم این حس رو مخفی کنم و با خودم گفتم که تو باید در موردش بدونی. حالا تصمیمش رو بر عهده خودت میگذارم که بهم جواب مثبت بدی یا نه.

********************

چند روزیه دارم هی پیگیریت میکنم و دائم پست ها و استوری هات رو نگاه میکنم. ازت توی ذهنم یه شخصیت خیلی بزرگ ساختم که اگه راستش رو بخوای خیلی هم بهش وابسته شدم. چکار کنم آقا روت کراش زدم، خودت یه راه حلی بده.

********************

ببین اومدم تا در مورد یک چیز با هم صحبت کنیم و به یک تصمیم درست برسیم. ممکنه از این طرز صحبت کردنم متعجب بشی اما لطفا خوب روش فکر کن! اگه بدونی یکی روت کراشه، خیلی هم کراشه طوری که نمیتونه به غیر از تو به کس دیگه ای فکر کنه اون موقع جواب تو به اون چیه؟

********************

فرض کن یه آدمی توی این دنیا هست که با تمام نقص هات، با تمام نقطه ضعف هات و هر چی که تو اونها رو به عنوان ضعف و اشکال در خودت میبینی کنار میاد و در پس همه اونها بهت یه عشق واقعی داره. اون موقع واکنش تو به اون فرد چیه؟

********************

خواستم بگم که تو برای من بین دوستای اینستاگرامیم خیلی فرق داری. اون طوری که شخصیتت هست، افکارت هست، ذهنیتت هست رو فکر نکنم هیچکسی داشته باشه. خواستم که در جریان باشی، همین!

********************

لنتی از وقتی که فالووت کردم و از وقتی که دائم استوری و پست هات رو نگاه میکنم یه لحظه هم نمیتونم چشم از روی عکس هات بردارم. انگار که اونها یه مسکن خیلی قوی برای منه که حال منو کلا خوب میکنه.

********************

شما رو دعوت به یک ارتباط مجازی میکنم که با یک پسر جذاب/دختر کیوت وارد رابطه بشید و بیشتر با هم آشنا بشید. حالا نظرتون چیه؟ اگه منفی باشه باید بگم که خیلی بد سلیقه ای و باید یکم روی سلیقه ات کار کنی.

********************

ببین میخوام بهت پیشنهاد دوستی بدم حالا تو اگه قبول کنی که نشون میدی چه دختر/پسر خاص پسند و موقعیت شناسی هستی و نمیذاری که این موقعیت خیلی راحت از دست بره اما اگه جواب منفی بدی نشون میده که چقدر سلیقت بده و چقدر بد توی موقعیت های حساس از خودت عکس العمل نشون میدی.

********************

راستش رو بخوای از وقتی که فالوت کردم نتونستم به کسی جز تو فکر کنم. چکار کنم؟ مدام توی ذهن و فکرمی و دائم منتظرم تا تو استوری و پست بذاری تا دوباره ببینمت و مثل قبل دلم برات بلرزه. حالا دیگه دلم طاقت نیاورد و اومدم که حسی که توی دلمه رو بهت بگم. جوابت چیه؟

********************

ببین از وقتی که من و تو همدیگه رو فالوو کردیم، تو رو که نمیدونم اما من همیشه منتظرم تا استوری و پست بذاری. انگار با همین فالوو کردن یه جور خاص وابسته ات شدم و نمیتونم راحت از کنارت بگذرم برای همین میخوام بهت پیشنهاد بدم و فقط ازت میخوام که زمان بذاری و خیلی زود در موردش تصمیم نگیری.

********************

بین من و تو یه حس خاص وجود داره. نمیدونم چطور بیانش کنم فقط بدون که هست و مطمئنم که خودت هم میدونی و متوجه اون شدی. راستش رو بخوای من عاشق اون حسم چون هم یه استرس خاص و هم یه آرامش خاص بهم میده که دوست ندارم آرامشه رو از دست بدم. حالا من میخوام استرسش از بین بره و فقط آرامش باشه که درونش موج میزنه برای همین اومدم تا نظر تو رو هم در این مورد بدونم و ازت بخوام که بگی تو در این مورد چی فکر میکنی؟

********************

چرا دروغ بگم؟ از وقتی که فالووت کردم و فالووم کردی انگار خدا بهم یه هدیه داده. آره واقعا تو برای من مثل یک هدیه ای و نمیتونم این رو نادیده بگیرم برای همین اومدم تا حست رو در مورد خودم بدونم و بدونم که تو در مورد من چی فکر میکنی.

********************

به هر حال یکی باید توی این رابطه ای که بین من و تو وجود داشت و حالا مجازی شده پیش قدم میشد و پیشنهاد رو میداد. حس میکنم تو حالا به هر دلیلی که بوده چه ….. و چه ….. نتونستی اینو بگی برای همین من اومدم تا بهت پیشنهاد بدم و امیدوارم که قبول کنی چون من واقعا ازت خوشم میاد.

********************

صاحب محترم این پیج، چطور بگم که دوستت دارم و چطور دیگه حسم رو بهت فریاد بزنم؟ از هر راهی وارد شدم، کلی زیر پستات کامنت گذاشتم، کلی استوری هات رو ریپلی کردم و باز هم خداییش نفهمیدی که یه حسی بهت دارم؟

********************

ناراحتی نشی ها ولی خیلی گیراییت پایینه. یا واقعا نمیگیری که مدام بهت نخ میدم یا خودتو میزنی به اون راه و یا اینکه اصلا حسی نسبت به من نداری و میخوای با این کارهات بهم بفهونی که ازت دست بکشم. اما من اومدم تا مستقیما این رو باهات در میون بذارم و در موردش صحبت کنیم تا ببینم حرف دلت چیه و آیا تو هم نسبت به من احساسی داری یا نه.

********************

خیلی ها میگن رابطه های مجازی خوب نیست و عاقبتی نداره و کیفی نمیده و فلان. اما شاید اونها روی طرفشون خیلی کراش ندارن و نمیفهمنش برای همین این حرف رو میزنن. اما برای من که تو کراش همیشگیمی و نمیتونم جز تو به کس دیگه ای فکر کنم این مسئله درست نیست و حاضرم حتی اگه شده چند سال با تو مجازی در ارتباط باشم تا بالاخره بهم اعتماد کنی و یه رابطه بین ما شکل بگیره.

********************

آقا این همه آدم با هم رل میزنن و کلی با هم خوش میگذرونن بعد چرا من و تویی که این همه مدت همو فالوو داریم و مدام به همدیگه نخ میدیم هیچ قدمی پیش نمیذاریم و هیچکدوممون اقدامی نمیکنیم؟ آقا من دوسِت دارم و روت کراش دارم و حالا پیش قدم شدم که اگه افتخار بدید رل بنده بشید.

********************

میدونی وقتی توی پیجم بزنم این رل با ….. انگار که دنیا رو بهم دادن؟ خیلی دوست دارم اسمت رو توی بیو پیجم بیارم پس لطفا مخالفت نکن! اگه تمایل داری با هم رل بزنیم؟

********************

رل زدن با تو حالا شده یکی از آرزوهایی که هر شب بهش فکر میکنم و با فکر به اون به خواب میرم. خب چیکار کنم دوستت دارم و یه کراش خیلی بد روت زدم به شکلی که به جز تو نمیشه اصلا به کس دیگه ای فکر کنم. حالا میتونید رویا و آرزوی بنده رو برآورده کنید یا نه؟

********************

میخوام یه چیزی بهت بگم اما لطفا بعد شنیدنش نه بلاک کن، نه آنفالوو کن و نه هیچ چیز چون اینجوری واقعا من از درون میشکنم! فقط اگه موافقش نبودی نادیده بگیر و فکر کن که اصلا بهت همچین حرفی رو نزدم. اگه بدونی که روت کراشم، خیلی وقته که یه حسی نسبت بهت دارم و بعد به غیر تو نمیتونم به هیچ کس دیگه ای فکر کنم، اون موقع جوابت چیه؟ اگه شوکه شدی لطفا خوب بذار در موردش فکر کن و بعد تصمیم بگیر و جوابو بده. ممنون.

سایر مطالب پیشنهادی :

مجموعه متن کوبنده و سنگین برای استوری

بهترین جملات عاشقانه برای دوست دختر

جملاتی که دل زنان را آب میکند

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 4,124 views بار دسته بندی : اس ام اس و عکس نوشته تاريخ : 8 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.