پیجی فروم بهترین جملات برای مخ زدن در تلگرام - پیجی فروم

گاهی کسی رو اونقدر دوست داری که روت نمیشه رو در رو حست رو بهش بگی یا حتی ممکنه ترس از اینکه خراب کنی و نتونی به درستی باهاش حرف بزنی مانع این کارت بشه. برای همین میتونید از طریق تلگرام و با یک متن زیبا این کار رو بکنید و حس تون رو به طرف مقابل تون ابراز کنید.

اگه کسی رو دوست دارید و میخواید از طریق تلگرام حستون رو به اون بگید پس جای خوبی اومدید چون اینجا کلی متن قرار دادیم که از اونها میتونید برای مخ زدن یا همون دل به دست آوردن استفاده کنید. همراه ما باشید.

متن برای مخ زدن در تلگرام

من با سلام خوبی شروع نمیکنم چون میدونم که جواب نمیدی برای همین مستقیم میرم سر اصل مطلب و پیشنهادم رو میدم که حاضری این افتخار رلِ من بودن رو نصیب خودت کنی و بشی دوشیزه/آقای ما؟

********************

راستش رو بخوای از وقتی که به گروه اومدی و با بچه ها چت میکنی از روی همون چت کردنت جذبت شدم. هر حرفی که به زبون میاری، هر چیزی که میگی و هر واکنشی که نسبت به مسائل مختلف داری دقیقا همون چیزیه که من میخوام. برای همین اومدم پی ویت تا بهت در مورد حسم بگم و همچنین بهت پیشنهاد بدم که خیلی خوشحال میشم اگه پیشنهادم رو قبول کنی.

********************

خداوکیلی تا وقتی که تو هستی و عکس پروفایل داری بقیه دخترا/پسرا اعتماد به نفس عرض اندام توی گروه رو ندارن. خوشگلی/جذابیت تو کاری باهاشون میکنه که همون پایین بمونن و اصلا صداشون در نیاد. همونطور هم که میدونی خوشگلا نصیب خوشگلا میشن دیگه واسه همین اومدم بهت پیشنهاد بدم که خوشحال میشم اگه پیشنهادم رو قبول کنی.

********************

ببین من دوسِت دارم و همین دوست داشتنم کاری کرده که به پی وی تو کشونده بشم. من نمیتونم حسم رو رو در رو بهت بگم و نمی تونم حتی بهت زنگ بزنم چون شنیدن نه از تو اونقدر منو ناراحت میکنه که اگه در چنین حالت هایی ازت نه بشنوم واقعا دپرس میشم و نمیخوام تن صدام یا حالت چهره ام رو توی اون لحظات ببینی یا بشنوی. برای همین اومدم توی تل و بهت حسم رو میگم و ازش میخوام که اگه افتخار بدی با هم وارد رابطه بشیم.

********************

وقتی یکی جذبت میشه، مهم نیست مجازی باشه یا توی واقعی، اون جذبت میشه. حالا تو هی قانون بیار، هی بگو نه باید حضوری همدیگه رو ببینیم، باید چند وقت ببینمت و باهات دوست معمولی باشم و …، اینا روی من تاثیری نداره چون تو روی من تاثیر گذاشتی و حالا اونقدر دوست دارم که به خاطرت چشم روی همه این چیزا بستم و میخوام که فقط از من باشی.

********************

خیلی با خودم کلنجار رفتم که بالاخره این حرفام رو برات بفرستم یا نه که الان میبینی که نتیجه اش مثبت شده و تو داری حرفای دل من رو میخونی. بارها خواستم پاک کنم اما گفتم مرگ یک بار شیون هم بار و حسی که بهت داشتم رو میخوام بگم. من واقعا دوست دارم و نمی دونم واکنشت در برابر حرفایی که بهت میزنم چیه. فقط اینو بدون که خیلی برام خاصی پس برای همین هم که شده اگه جوابت منفیه یکم وقت بذار و بیشتر روی پیشنهادم فکر کنم تا بتونی به یک تصمیم منطقی تر برسی.

********************

آقا جان دوست دارم، اینو رو در رو هم بهت میگم اما حالا که فرصتش نیست حسم رو توی چت بهت ابراز میکنم. راستش رو بخوای برام مهم نیست که حس تو به من چیه چون من عاشقت شدم و همین برام کافیه که دوست داشتنت رو فریاد بزنم.

********************

میدونی که من آدمی هستم که برای خواسته هام ارزش زیادی قائلم و حالا تو یکی از خواسته ها و ارزش های من شدی. دیگه نتونستم طاقت بیارم و خواستم که فوراً بیام و تو رو از حسی که در درونم نسبت بهت دارم در جریان بذارم. امیدوارم که تو هم چنین احساسی نسبت به من داشته باشی.

********************

دوست داشتنت کاری باهام کرده که پا روی غرورم بذارم و بیام پی ویت. اگه این مسئله رو قبلا به من میگفتن که تو قراره در آینده به پی وی یکی بری و بهش پیشنهاد بدی میخندیدم و مسخره میکردم چون من غرورم بهم اجازه نمیده که هر کاری رو انجام بدم اما حالا میبینم که تو اونقدر خاصی و اونقدر منحصر به فردی که حاضرم اون غرور برای همیشه از بین بره اما فقط تو رو داشته باشم.

********************

چند روزی میشه که دائم پروفایل شما رو نگاه میکنم و انگار یه حس خاص نسبت به شما پیدا کردم. حالا اومدم پی ویتون تا در مورد حسم بگم و بگم که چه تاثیری روی من گذاشتید. شما فوق العاده اید و من مثل شما رو ندیدم. اگه افتخار آشنایی بدید خیلی من رو خوشحال کردید.

********************

داشتن تو بهم انگیزه میده، بهم انرژی میده و برای همین میخوام داشته باشمت، میخوام مال من باشی و میخوام یه قسمت از زندگی من بشی. خیلی دوست دارم که جوابت مثبت باشه چون اگه اینجوری باشه تو رو از هر حس خوبی که بهش نیاز داری سیر میکنم و قول میدم که هر چه در توان دارم برای شادت وقت بذارم.

********************

من و تو با هم به عنوان دو تا دوست توی گروه فعالیت میکردیم و شاید یکم شنیدن این حرف ها ازم برات سخت باشه اما اینا حس واقعیه منه پس ازت میخوام که تا آخرش بخونی و بعدِ یکم فکر کردن جوابم رو بدی. من دیگه نمیتونم روی تو به عنوان یک دوست معمولی حساب باز کنم چون تو یه چیزی فراتر از دوست و اینا برام هستی. صادقانه بگم که دوستت دارم و از این به بعد میخوام که این دوست بودنمون شکل و شمایل دیگه ای به خودش بگیره.

********************

از وقتی که تصمیم گرفتم به پی ویت بیام تا الان که پی ویتم فقط چند لحظه طول کشید چون حسی که به تو دارم تمام منطقم رو از من میگیره و باعث میشه کلا عقلم رو از دست بدم و طبق احساسم عمل کنم. خب چکار کنم دوست دارم و می خواستم که تو هم از این حسم با خبر بشی. امیدوارم که تو هم چنین احساسی نسبت به من داشته باشی.

********************

میگم بقیه چطوری کلی با هم دوستی میکنن و بعد میفهمن که عاشق همن؟ لعنتی من از همون روزی که اولین بار پروفایل تو رو دیدم نتونستم به عنوان دوستم بپذیرمت چون واقعا محوت شدم. حالا اومدم پی ویت تا بهت از حسم بگم و بگم که چقدر میخوامت و چقدر دوستت دارم. مهم نیست که از دوستیمون خیلی نگذشته، مهم اینه که من به تو یه حس خیلی خوبی دارم، حسی که هیچوقت کهنه نمیشه.

********************

اینکه دوست دارم یه مسئله نیست که تازه اتفاق افتاده باشه. من از خیلی وقته که روت کراشم و از خیلی وقته که بهت حس دارم اما راستش رو بخوای نتونستم بیام بهت بگم چون ترسیدم. ترس نه شنیدن از طرف تو کاری باهام کرد که تا الان صبر کنم اما پا روی ترسم گذاشتم و میخوام یک بار برای همیشه این جسارت رو به خودم بدم. امیدوارم که نه نشنوم چون اینطوری واقعا میشکنم.

********************

میگن دخترا بده که به پی وی پسرا برن و حرمت و ارزش خودشون رو زیر سوال ببرن اما من میخوام تموم این حرف ها رو زیر پا بذارم چون دخترا هم انسانن و احساس دارن و حق دارن که حسشون رو به کسی که دوستش دارن بروز بدن. حالا اومدم بگم که دوستت دارم. میخوام اون دختر بده بشم، میخوام دختر سبکی بشم، میخوام دختر جلفی بشم، بذار بشم اما همش به این می ارزه که به تویی که فکر و ذهنم رو درگیر خودت کردی بگم دوست دارم و عاشقتم.

********************

خواستم با تغییر دادن عکس پروفایلم منظورمو بهت برسونم اما من آدمی نیستم که بخوام غیر مستقیم به کسی بگم دوستش دارم. من اگه کسی رو دوست داشته باشم میام و مستقیم بهش میگم مثل همین الان که تو رو واقعا از ته دلم دوست دارم و اومدم تا حرفی که توی دلم سنگینی میکرد رو بهت بزنم.

********************

میخواستم برات آهنگ بفرستم و گفتم که حتما اون آهنگ حرفایی که قراره بزنم رو بهت میگه اما بعد که خوب فکر کردم دیدم هیچ کس جز خودم نمیتونه تو رو از حسی که واقعا درونم وجود داره در جریان بذاره. برای همین اومدم پی ویت و خواستم که حرف دلم رو بهت بزنم. من واقعا دوست دارم و واقعا حاضرم برای داشتنت هر کاری بکنم.

********************

دوست داشتن تو باهام کاری کرده که خواب ندارم. درسته که ارتباط مون مجازیه، درسته که همدیگه رو تا حالا از نزدیک ندیدیم اما چه کنم که همون چت کردنت اونقدر به دلم نشسته که میخوام تموم این ها رو فراموش کنم و بهت پیشنهاد بدم که اگه افتخار بدی با هم رل بزنیم.

********************

مشترک گرامی، آیا می دانستید کاربر ….. عاشق و دلباخته شماست و اکنون میخواهد به شما پیشنهاد دوستی بدهد؟ لطفا با پیشنهاد ایشان موافقت لازمه را به عمل آورید در غیر اینصورت معلوم می شود که بسیار بد سلیقه هستید. با سپاس.

********************

اومدم پی ویت تا یه حرفی بهت بزنم و بعد برم. مهم نیست که جوابمو میدی یا نه چون بعد این پیام پی ویت رو برای همیشه برای خودم پاک میکنم. اما خواستم حسم رو بدونی. این حس خیلی روی دلم سنگینی کرده و دیگه طاقت سنگینیش رو ندارم. من دوست دارم. امیدوارم که این دوست داشتنم رو به منظور بد برداشت نکنی چون واقعا نسبت به تو یک حس پاک و یک حس خاص درونم نهفته هست. الانم برای همیشه ازت خداحافظی میکنم و پی ویت رو پاک میکنم. بعد این، به عهده تو هست که تصمیم بگیری که بهم پیام بدی یا نه.

********************

میدونی وقتی به یکی یه احساسی داری اونقدر جلوش ضعیف میشی که شاید نتونی هیچ حرفی به زبون بیاری. من جلوی تو همین احساس رو دارم و برای همین نتونستم رو در رو حرفم رو بهت بزنم و اومدم پی ویت. من واقعا دوست دارم و یه احساس خاص درونم نسبت به تو وجود داره که تا حالا نسبت به هیچ کسی اون احساس رو نداشتم.

********************

شاید شنیدن این حرف ها اونم از من برات کمی غیر قابل باور باشه اما بدون که عشق تو هم برام غیر قابل باور بود و فکر نمیکردم اینقدر روی من تاثیر بذاری که دست به چنین کاری بزنم. حالا اومدم پی ویت تا از عشقم نسبت به تو حرف بزنم و بگم که دوستت دارم.

********************

میگن اگه به یکی بگی دوستش داری اون به خودش مغرور میشه و دیگه محلت نمیذاره پس بهتره که همیشه اون حست رو در دلت مخفی کن. اما من با شناختی که از تو دارم میدونم که هیچوقت به چنین شخصیتی تبدیل نمیشی و برای همین میخوام احساسی که نسبت بهت دارم رو بگم. من واقعا دوست دارم و حتی اگه این دوست داشتن من تو رو مغرور کنه اشکالی نداره چون حس من به تو خیلی قوی تر از این حرف هاست که بخواد با یه غرور ساده ات از بین بره.

********************

ببین میخوای ناز کنی، میخوای عشوه بیای، میخوای منتظرم بذاری اشکالی نداره! آزادی و میتونی هر کاری بکنی اما میخوام بدونی که دست آخرش مال خودمی.

********************

میخوام مال من بشی. نمیتونم طاقت بیارم که من باشم و تو باشی و یک نفر دیگه بهت بگه عشقم. اگه این اتفاق بیفته بدون که من همون لحظه قلب و احساسم برای همیشه میمیره. برای همین اومدم بهت بگم که میخوام مال من بشی، طاقت ندارم که زنده باشم و ببینم که تو از آن کس دیگه ای شدی.

********************

میخوای اسمم رو بذار خودخواه اشکال نداره، میخوای اسمم رو بذار هول اشکالی نداره، میخوای اسمم رو بذار دوست نامناسب یا هر چیزی شبیه به این ها اشکال نداره. من اونقدر دوستت دارم که حاضرم چشمم رو روی تموم اینها ببندم و فقط احساسم نسبت به تو رو بروز بدم. حالا هر چی دوست داری به من بگو اشکال نداره، مهم اینه که الان من بهت گفت دوستت دارم.

********************

دوشیزه محترمه، سرکار خانم ….. آیا حاضر میشوید به دلیل ….. و رفاقت با آقای ….. اکنون رل او شوید؟ مهریه معلوم برای شما عمر آقای ….. خواهد بود. آیا وکیلم؟

********************

آقای …..، خانم ….. مدتیست که روی شما کراش داشته و احساسی فراتر از حس یک دوست معمولی نسبت به شما دارد. ایشان حاضرند مهریه شان را عشق شما در نظر بگیرند و با شما وارد رابطه شوند. آیا وکیلم؟

********************

من مثل بقیه نیستم که بخوام کلی حرف احساسی بزنم چون اصلا بلد نیستم. فقط میخوام بدونی که میخوامت و به هیچ وجه هم از خواستنت کوتاه نمیام! حالا تو هر کاری که دوست داری بکن. حتی همون بی محلی هات هم باعث میشه که بیشتر عاشقت بشم و بیشتر دوستت داشته باشم. اما بدون این خواستنم به خاطر یه حس گذرا نیست چون من واقعا از ته دلم میخوامت.


در ادامه حتما ببینید :

بهترین جملات مخ زدن در اینستاگرام


به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 1,252 views بار دسته بندی : اس ام اس و عکس نوشته تاريخ : 8 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.