پیجی فروم اسم مستعار پروفایل دخترونه - پیجی فروم

بعضی از دختر خانم ها دوست دارن که برای خودشون اسم پروفایل مستعار داشته باشن. این مسئله اصلا چیز بدی نیست و حتی باعث میشه که اونا خاص تر به نظر برسن. اما برای انتخاب اسم پروفایلشون باید به نکات مهمی توجه داشته باشن و این اسم رو همینطور الکی انتخاب نکنن تا در نهایت با اون اسم به چیزی که میخوان برسن.بیشترین فضایی که احتمالا کاربران از این اسامی مستعار استفاده خواهند کرد ، تلگرام ، اینستاگرام و ..خواهد بود.

دخترا معمولا رو چیزایی که قراره برای خودشون باشه وسواس به خرج میدن و هر چیزی رو انتخاب نمیکنن. یکی از اون چیزا اسم پروفایلشونه. خب حالا که این هم یک دغدغه برای دختر خانم ها هست و نمیدونن که چه اسم مستعاری برای پروفایلشون انتخاب کنن، ما تو این مقاله سعی کردیم که اون دغدغه رو حل کنیم. همراه ما باشید.

اسم مستعار دخترانه برای پروفایل

مزایای انتخاب اسم پروفایل دخترونه

مزایای فوق العاده ای پشت انتخاب اسم پروفایل دخترونه قرار داره که اینجا قراره بهتون چند تا از اون مزیت ها رو بگیم. اگه آماده اید که اول از همه به سراغ مزایا بریم.

خاص بودن

اسم مستعار خاص تون میکنه و باعث میشه که نسبت به بقیه بیشتر به چشم بیاین. توی دنیای واقعی دیگه اسم معمولی تون رو همه میدونن و براشون یک چیز کاملا طبیعی شده! اگه میخواین که توی فضای مجازی خاص باشین و به چشم بیاین بهتره که اسم مستعار انتخاب کنید و اون قدر رو تکرار اون اسم پافشاری کنید تا بقیه هم در اونجا شما رو به اون اسم بشناسن و صداتون بزنن.

جذب مخاطب بیشتر

وقتی که اسم اصلی تون رو بذارید، مخاطب ها معمولا خیلی کمتر به سمتتون میان! چون مثلا اگه اسمتون زهرا باشه با خودشون میگن که این همه زهرا دیدم اینم یکی دیگه و فرقی نمیکنه و از وارد شدن به شبکه اجتماعی تون خودداری میکنه.
اما اگه یک اسم مستعار خاص و مفهومی انتخاب کرده باشید، کاربر کنکجاو میشه و با خودش میگه که این کیه که همچین اسمی رو انتخاب کرده و بعدش هم وارد شبکه اجتماعی تون میشه و همون اتفاقی ممکنه بیفته که شما میخواین! یعنی ترغیب میشه که دنبالتون کنه.

راهنمای انتخاب اسم مستعار دخترونه برای پروفایل

به یادماندنی تر شدن

اگه اسم مستعار خاص و مفهومی باشه، به یاد مخاطب میمونه و اون اسم خیلی زود از یادش نمیره. خودتون قضاوت کنید که هر روز ما توی شبکه های اجتماعی چند تا اسم می بینیم؟! خب معلومه که اونها رو خیلی کم به خاطر میسپریم و شاید اصلا نادیده شون بگیریم. اما برای اسم های مستعار خاص اینطوری نیست. ما شاید در طول روز تعداد اندکی اسم مستعار ببینیم و واضحه که اینجوری اون اسم ها به یاد موندنی تر میشن؛ چون بین اون هم اسم تکراری که دیدیم، اسم مستعار خاص و یکتا بوده.

مرموز شدن

شاید از نگاه خیلی ها مرموز بودن ویژگی خوبی نباشه اما توی شبکه های اجتماعی اینطوری نیست. توی شبکه های اجتماعی که مرموز باشی، مردم برای اینکه رازت رو بفهمن دنبالت میکنن. پس با انتخاب یک اسم مستعار خاص و زیبا میتونید به این مرموز بودن اضافه کنید و کاری کنید که مخاطبین تون بیشتر شما رو مبهم بدونن و برای شناختنتون تلاش کنن.

ایجاد برند شخصی

شاید گفتن این مزیت برای برخی از شما کمی زود باشه اما در هر صورت بعد از مدتی که تونستید محبوبیت به دست بیارید، میتونید برند شخصی خودتون رو داشته باشید. مثلا دیگه از اون به بعد هر کسی فلان اسم رو شنید، بدون برو و برگشت به یاد شما میفته و چهره شما به ذهنش میاد. خب این یک مزیت فوق العاده هست که اسم مستعار میتونه براتون به بار بیاره! پس توش دقت کافی به خرج بدید و اسم مناسبی رو انتخاب کنید.

جلو افتادن از رقیب ها

با انتخاب اسم پروفایل مستعار از رقیبت هاتون جلو بیفتید. مثلا فرض کنید که تو شبکه های اجتماعی در مورد آرایش کردن فعالیت میکنید. در اینجا ممکنه صدها نفر وجود داشته باشن که با نام خودشون فعالیت میکنن! اما اگه شما یک اسم مستعار برای خودتون انتخاب کنید، بیشتر از اونها به چشم کاربر میاین. چون اونجا دیگه اسمتون خاصه و کاربرها هم چیزهای خاص رو بیشتر میپسندن و برای همین در نهایت مخاطبین شما افزایش پیدا میکنه.

نکات مهم قبل از انتخاب اسم مستعار دخترانه

خب قبل از اینکه بهتون یاد بدیم که چطور میتونید اسم مستعاری رو برای خودتون بسازید، بهتره چند نکته مهم رو باهاتون در میون بذاریم تا با علم از اونها بتونید بهترین و خاص ترین اسم ها رو انتخاب کنید.

عدم تکراری بودن اسم

اسمی که برای خودتون در نظر میگیرید رو نباید قبلا کسی استفاده کرده باشه. پس اگه اسمی مد نظرتون هست، جستجو کنید که مبادا قبلا اون رو یکی برای خودش انتخاب کرده باشه. چون به قول امروزی ها اینجوری کار خیلی چیپ و خزی هست که اسم مستعار یکی دیگه رو برای خودتون انتخاب کنید! پس در صورتی که اسمی که میخواستید رو قبلا یکی استفاده کرده بود، بهتره که به سراغ یک اسم دیگه برید.

اسم مستعار شیک برای پروفایل دخترونه

ساده و روان بودن اسم

قبل از اینکه روی اسمی دست بذارید، ببینید که اصلا ساده و روان هست و آیا اصلا به زبون آدما میچرخه یا نه. بعضی ها برای خودشون اسم هایی انتخاب میکنن که حتی خودشونم نمیتونن اون اسم ها رو تلفظ کنن و توقع دارن که بقیه اونها رو به خاطر بسپرن و مدام تکرار کنن! خب این نشدنیه.

قبل از انتخاب صد در صدی اسم، چند باری اون رو تکرار کنید و واقعا ببینید که خوبه یا نه و بعد یک نظر سنجی توی شبکه اجتماعی تون بذارید و نظر بقیه رو هم در موردش جویا بشید تا در نهایت بهترین اسم رو انتخاب کنید.

تاثیرگذاری مثبت

موضوع دیگه ای که باید رعایت کنید اینه که اسمی که انتخاب میکنید نباید به قول معروف به حزب یا کسی تیکه بندازه یا در کل تاثیر منفی روی کسی بذاره. مثلا فرض کنید که کسی اصلا دین نداره و برای خودش اسم مستعاری رو انتخاب میکنه که با اون اسم به تموم کسایی که دیندار هستن توهین میکنه. خب اینجا به جای اینکه تاثیر مثبتی روی کسی بذاره حتی بقیه رو نسبت به خودش متنفر میکنه.

پس این موضوع رو حتما یادتون باشه که ایم نباید هیچ ارتباطی با هر چیزی که تاثیر منفی در بقیه میذاره، داشته باشه.

پر معنا بودن به جای جدید بودن

قبل از انتخاب اسم حتما دقت کنید که بهتره اسمی که انتخاب میکنید به جای اینکه جدید باشه، پر معنا باشه. خیلی ها اسم های جدیدی رو روی خودشون میذارن و فکر میکنن که بهترین اسم رو انتخاب کردن در صورتی که اسمشون هیچ بار معنایی ای به همراه نداره. سعی کنید که شما جزو این دسته از آدما نباشید و حتما اسم هایی رو انتخاب کنید که معنا و مفهوم خاصی پشتشون نهفته هست.

ارتباط بین اسم اصلی و اسم مستعار

یادتون باشه که قبل از انتخاب اسم مستعار، اگه به هر دلیلی در شبکه های اجتماعی تون نیاز بود که اسم اصلی خودتون رو بیارید، بهتره که اون اسم با اسم اصلیتون ارتباط داشته باشه که یهو با گفتن اسمتون مخاطبا احساس غریبگی نکنن.

اگه بین اسم و لقب تون ارتباط وجود داشته باشه، وقتی که بعد از چندین بار تکرار اسم مستعار، اسم خودتون رو گفتید، کاربرا خیلی تعجب نمیکنن؛ چون با شنیدن اسم اصلی تون میتونن متوجه بشن که شما اون اسم مستعار رو از روی اون انتخاب کردید. اما وقتی که این کار رو نکنید و بعد از چند مدت اسم اصلی تون رو بیارید،  مخاطبین تون ارتباط خوبی باهاتون نمیگرن و احساس غریبگی خواهند داشت.

تایپ راحت اسم

بالاخره بقیه قراره اون اسم رو در شبکه های اجتماعی تایپ کنن تا بتونن شما رو پیدا کنن؛ پس نباید نوشتن اسم مستعاری که انتخاب کنید خیلی سخت باشه! چون اینجوری کاربر ممکنه گیج بشه که چی بنویسه تا شما رو پیدا کنه. برای همین قبل از اینکه اسم مستعاری رو انتخاب کنید، به نحوه نوشتنش دقت کنید که اگه نوشتنش خیلی سخت و پیچیده بود، به سراغ اسم دیگه ای برید.

عدم طولانی بودن اسم

اسمی که قراره انتخاب کنید نباید طولانی باشه وگرنه کاربر نه رغبت میکنه که به خاطرش بسپره و نه رغبت میکنه که دائم تکرارش کنه. پس سعی کنید که اسمی رو که انتخاب میکنید حداکثر از سه کلمه تشکیل شده باشه که این سه کلمه هم به هم مرتبط باشن تا کاربر با هر بار تکرارشون انرژی بگیره که دوباره هم اون کلمات رو بیان کنه.

اگه اسم مستعاری که انتخاب میکنید طولانی باشه، مخاطبتون یک یا دوبار به خودش زحمت میده و بعد از اون میگه بهتره که همون اسم اصلی تون رو صدا بزنه تا اینکه بخواد به قول خودش درگیر این مسخره بازیا بشه. بله درسته مسخره بازی! ممکنه از نگاه شما این موضوع مهمی باشه که بقیه شما رو به اسم مستعارتون صدا بزنن اما وقتی که اسم مستعار خیلی غیر منطقی انتخاب شده باشه، بقیه اون رو مسخره بازی میدونن.

اسامی مستعار دخترونه مناسب پروفایل دخترونه

انتخاب اسم مستعار پروفایل دخترونه

همونطور که گفتیم دخترا خانوما برای چیزی که قراره از خودشون باشه خیلی وسواس به خرج میدن. برای همین هم ممکنه برای اسم مستعاری که قراره در شبکه های اجتماعی داشته باشن این وسواس رو از خودشون نشون بدن. اونا هر اسمی رو نمیپسندن و میخوان که اسم فقط منحصر به خودشون باشه! خب حالا که اینطوریه اونا چطور میتونن این اسم رو انتخاب کنن یا اصلا به وجودش بیارن؟ در ادامه ما چند ترفند جالب رو بهتون میگیم که با اونها میتونید هر نوع اسم پروفایل دخترونه ای که میخواین، برای خودتون انتخاب کنید.

بررسی اسم های خارجی

خوشبختانه مزیتی که برای دخترای ایرانی وجود داره اینه که میتونن از اسم های خارجی به عنوان لقب خودشون استفاده کنن. چون هم پرستیژ خودش رو داره و هم خیلی کمیابه و کمتر کسی از اونها داخل ایران استفاده کرده. پس اگه شما هم دختر هستید و دوست دارید که یک اسم خاص و زیبا داشته باشید، بد نیست که نگاهی به اسم های خارجی بندازید. ما هم در انتهای این مقاله سعی کردیم اسم های خارجی متنوعی رو بهتون معرفی کنیم که اگه خوشتون اومد از اونها استفاده کنید.

یادتون باشه که اگه معنای اسم مستعار خارجی تون هم به شخصیت تون و هم اسم اصلی تون مرتبط باشه، خیلی قشنگ تر میشه.

بررسی ویژگی های شخصیتی

قبل از اینکه اسم مستعاری رو برای خودتون انتخاب کنید، بهتره که به ویژگی های شخصیتی تون نگاهی بندازید. مثلا بعضیا مغرورن، بعضیا مهربونن، بعضیا خجالتین و …؛ خب متناسب با هر کدوم از این ویژگی ها، اسم هایی وجود داره که میتونید از اونها به عنوان اسم مستعارتون استفاده کنید.

اگه این کار رو انجام بدید یه ارتباط مستقیمی بین شما و اسم به وجود میاد و اون وقت دیگه اسم رو همینطوری انتخاب نکردید! بلکه براش دلیل داشتید. یادتون باشه که این ویژگی شخصیتی باید طوری باشه که بقیه به روشنی اون رو در شما ببینن! مثلا اگه مهربون هستید، بقیه باید بارها بهتون این موضوع رو گوشزد کرده باشن تا وقتی که اسم مستعارتون رو شنیدن متوجه ارتباط اون با شما بشن.

بررسی ماه تولد

شاید این رو خیلی دور از ذهن تصور کنید اما خب ماه تولد هم تاثیر خودش رو توی انتخاب اسم مستعار داره. جدای از اینکه شخصیتتون چیه، متولدین هر ماه شخصیت خاص خودشون رو دارن که شما میتونید بر اساس این ویژگی های شخصیتی اسم مستعارتون رو انتخاب کنید.

حتی برای ارتباط بهتر اسم مستعار و ماه تولد، میتونید اسم هایی که به ماه تولدتون نزدیک هستن رو لیست کنید و یکی از اونها رو برای خودتون برگزینید.

بررسی مسائل اعتقادی

بعضی وقتها هم ممکنه که دختر خانمی به یک موضوع شدیداً اعتقاد خاصی داشته باشه که در اینجا میتونه از اسم هایی که مرتبط با اعتقادش هستن استفاده کنه. معمولا تو شبکه های اجتماعی آدما در مورد چیزهایی که بهشون اعتقاد دارن مطلب میذارن و شما که قراره برای پروفایل خودتون اسمی رو انتخاب کنید، چه خوبه که اسمتون مرتبط با اعتقاداتتون باشه.

مثلا فرض کنید که کسی به قانون جذب خیلی اعتقاد داره و همچنین توی شبکه های اجتماعیش هم خیلی در مورد این موضوع مطلب میذاره. خب همین میشه یک بحث اعتقادی که اسم های مستعار مرتبط و مختلفی رو میشه براش پیدا کرد.

بررسی اسم اصلی

اسم اصلی تون رو هم بررسی کنید و ببینید که آیا میتونید با اون اسم برای خودتون اسم مستعاری بسازید یا نه. مثلا خیلی ها کسایی که اسمشون کیمیا هست رو به اسم میا صدا میزنن، کسایی که اسمشون الینا هست رو الی صدا میزنن و کسایی هم که اسمشون ستاره هست رو ستی صدا میزنن. خب دیدید که چه راحت از همین اسم ها تونستیم اسم مستعار به وجود بیاریم؟! حالا اگه اسمتون چنین قابلیتی رو داره، چه خوبه که از همون قابلیت استفاده کنید و اسم مستعارتون رو انتخاب کنید.

حتما نباید یک اسم خیلی پیچیده و سرسختی باشه! اتفاقا هر چقدر این اسم ساده اما شیک باشه بهتره.

بررسی علایق

ببینید که به چه چیزهایی علاقه دارید. مثلا یکی به تفریح و گردش علاقه داره و یکی هم به کتاب خوندن؛ یکی به بودن در جمع علاقه داره و یکی هم به خلوت و تنهایی. شما باید علایقتون رو لیست کنید و ببینید که چه اسم هایی میتونید براشون انتخاب کنید.

برای این مورد هم مثلا فرض کنید که یکی به خلوت و تنهایی علاقه زیادی داره؛ خب همینجا اون میتونه اسم های مرتبط زیادی رو پیدا کنه که هم مناسب برای اسم مستعار هستن و هم مرتبط با خلوت و تنهایی اند. پس اگه میخواین اسم مستعار زیبایی انتخاب کنید، علایق تون رو هم در نظر بگیرید.

انتخاب اسم مستعار برای پروفایل دخترونه

انتخاب اسم پروفایل دخترونه

خب تا همین جا بسه! از اینجا به بعد میخوایم چندین اسم مستعار پروفایل شیک براتون قرار بدیم. شما میتونید از این اسم ها انتخاب کنید و اونها روی پروفایلتون قرار بدید. البته در هنگام انتخاب اسم ها، حتما به نکاتی که در قبل گفتیم توجه داشته باشید تا در نهایت بتونید بهترین اسم رو انتخاب کنید.

ابتسام= لبخند

آترین= آتش

آدرینا= آتشین

آدونیس= گلی به رنگ زرد و قرمز

آذین= زیور

آرامیس= آرامش

آساره= ستاره

آرمیلا= اسمی دخترانه در ایران قدیم

آزالیا= گلی خوشبو

ارون= شاد

آناشید= دختر زیباروی مادر

اِلسانا= مثل ایل

الیانا= مترادف دختر خوب

آنسه= همنشین نیکو

ایلماه= ماه ایل

بارلی= سودمند

پَردیس= بهشت

پادمیرا= جاویدان

پارلا= درخشنده

پرمون= زینت

پریسان= مانند پری

پینار= سرچشمه

تِلما= گندمگون

تامیلا= امیدوارانه

وسکا= درختی بلند و جنگلی

اسم مستعار واسه پروفایل دخترونه

تیسا= در گویش مازندران خالص

ثمینا= گرانبها

چیستا= نام فرشته دانش و معرفت

چیکا= نوعی پرنده

حنیفا= حق

خزان= نام سومین فصل سال

خوردیس= مانند خورشید

دایانا= زیبا و گرانمایه مانند زر سرخ

دلوین= رباینده دل و عشق

دینا= داور

ذَلفا= دختر سپید روی

رامینا= دختر طربناک

رستاک= شاخه ی تازه ای که از بیخ درخت برآید

رُونیا= آنکه چهره اش مثل نیاکان است

روژیا= روز و روشنایی

ریرا= به هوش باش

زردیس= به شکل زر

اسم مستعار پروفایل دخترونه

زوفا= گیاهی پایا و معطر

ژاکلین= کنتس هنوت و هلند

ژالین= شعله اتش

ژانیا= از نام های باستانی

ژامک= اسم باستانی به معنای آینه

ژیکان= زیبا و آرامش بخش

سابرینا= مژده

سایان= منسوب به سایه

سپینود= دختر پادشاه هند

ستیلا= لقب حضرت مریم

سَروین= روسری و چارقد

سلوا= نوعی پرنده

سلین= نام رودخانه ای در آذربایجان

سندس= پارچه ای ابریشمی و لطیف

سوین= علاقه شدید

سیمیا= بلاغت

سیتا= جهان

شارونا= سرزمین پربار

شاینا= شاهدانه

شمیلا= نسیم و باد شمال

شیده= روشنایی

صهبا= شراب انگوری

صُراحی= ظرف شراب

صنم= بت زیبا

صونا= دوری از گناه

طنان= پرطنین

طیلا= نوعی شراب

عطرین= منسوب به عطر

غوغا= صدای بلند

فارهه= دختر زیبا و بانمک

فانیذ= قند و شکر

فرنیا= دارنده اصل و نسب

فرسیما= آنکه صورتی باشکوه دارد

کاترینا= پاک و بی آلایش

کردیا= دختر کرد

کیارا= اندوه و ملالت

گراناز= گران ناز

گلدیس= چون گل

پیتا= گیتی

گیلدا= طلا

لامیا= نام شهری بوده در یونان

لاوین= نوازشگر

لنیا= دختر ملیح

لیانا= بانوی درخشان

لینا= آبشار کوچک

مارینا= دارنده هر چیز ارزشمند

مالیندا= صالح

مایسا= نام گیاهی کوچک

ماهوَر= دارای صفت ماه

میتنا= دختر متین

محیا= یکی از صفات خدا

موژان= پرکرشمه

نارینا= منسوب به آتش

نازیلا= با ناز و کرشمه

نازان= ناز کننده

نجلا= زنی که دارای چشمهای درشت است

نوژان= درخت صنوبر و کاج

نیلای= ماه نیلگون

وانیا= هدیه باشکوه خدا

وندا= ستایش کننده

ویانا= فرزانگی

ویکتوریا= پیروز شدن

هانا= دادخواهی

هانیا= شاد و مسرور

هونیا= دارای نیای خوب

هوران= آفتاب

هیلا= پرنده ای کوچکتر از باز

هیلدا= نیرومند

یامین= لقب راحیل

یافا= زیبایی

یانا= نیکی رسان

آریان= بانوی بسیار مقدس

آزاله= گلی خوشبو

آلیس= بانوی نجیب زاده

راشل= راحیل

ژاسمن= یاسمن

ژانت= مونث ژان

ژرویرا= ژریرا

ژانیتا= نام شهری در یونان

ژانین= نام دریاچه ای در یونان

ژربرا= گلی زینتی

سولینا= مقدس

مارگریت= گلی زیبا به رنگ سفید

مانیوک= نام گیاهیی با ریشه های زخیم

نانسی= نام شهری در فرانسه

ویوات= گل بتفشه

آتانیا= مظهر اندیشه و هنر

آرامیس= آرامش و راحتی

آسنات= نام همسرحضرت یوسف

آنیس= مقاومت و اعتراض

انیسون= مقاومت و اعتراض

اورینا= الهه آسمانها

ایساتیس= مقدس

دینارگیس= دارای مویی به رنگ طلا

اسم های مستعار ویژه پروفایل دخترونه

رانا= مصحف رایای انار

ریتا= مروارید

ساردین= نوعی ماهی شبیه به شاه ماهی

سی سام= نام دختر مگابات

لاریسا= نام شهری در کنار دجله

لورا= نام ساز

لیوسا= دختر خورشید

مایا= مادر هرمس

مرسیا= ریحان

نارسیس= نام جوانی زیباروی در اساطیر یونان

هلن= نور

آرالیا= گروهی از گیاهان علفی

کارمن= قرمز

لی لی= ظریف و شکننده

رامونا= نگهبان عاقل

سالویا= نام گل

آتلار= پارچه نرم و نحیف

آلتنای= طلای ناب

آلیش= شعله

آماندانا= در امان

آنا= مادر

آی سودا= ماه در آب

آی تای= مانند ماه

آیتک= مانند ماه

آیپارا= ماه نو

آی سودا= ماه در آب

آیسل= زیبا و درخشان ماننده ماه

آیلما= تاب ماه

آینا= آینه

آیدینا= روشن و مبارک

آتاناز= دختر نازنین بابا

آیسا= مانند ماه

آیتن= مه پیکر

الما= سیب

المینا= سیب سفید

الشن= حاکم

تانسو= تمیزی

دنیز= دریا

دورسین= باقی بماند

سارالماز= بدون خزان

سارای= ماه زرد

سانای= مهنام

سلنا= خدای ماه

سویل= دوست داشته شده

لاچین= شاهین شکاری

ماشگانا= مهربان

ماهنی= ترانه

یامور= باران

یاشیل= سبز کبود

سدا= نام قهرمان یکی از داستانهای ارمنی

ایناس= انس دادن

الوان= رنگها

اُلگا= سرزمین

تَهانی= تهنیت گفتن به یکدیگر

روحا= منسوب به جان و روان

رَنا= شاد شدن

رَزان= باوقار و آراسته

زینا= نام دختر نوح نبی (ع)

سَمر= حکایت

سُعاد= نام زن محبوبی در عرب

سِتی= بانوی من

اسم مستعار دخترانه پروفایل

خب امیدواریم که از توضیحاتی که بهتون دادیم و این اسم ها نهایت استفاده رو برده باشید. نکته ی پایانی رو با گفتن همین مسئله بیان میکنیم که برای انتخاب اسم پروفایلتون زمان بذارید و خیلی زود اون رو انتخاب نکنید چون اگه اونو انتخاب کردید و بعدا تصمیم گرفتید عوضش کنید، ممکنه اعتبارتون رو جلوی مخاطبین تون در شبکه های اجتماعی از دست بدید.

اگه شما هم اسم پروفایل مستعاری دارید، خوشحال میشیم که در بخش نظرات اسم خودتون رو به ما هم بگید! سپاس از شما که تا اینجای مقاله ما رو همراهی کردید.


دیگر مطالب پیشنهادی :

اسم مستعار برای پروفایل پسرانه

اسم های خاص و زیبا برای پیج اینستاگرام

توپ تاپ دخترونه عکس ، جدیدترین آلبوم دخترانه (۲)


به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 144 views بار دسته بندی : متفرقه تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.