پیجی فروم اسم مستعار برای پروفایل پسرانه - پیجی فروم

انتخاب اسم مستعار پروفایل باعث میشه که کاربرها زودتر شما رو بشناسن و زودتر به یادتون بیارن. این کار مزایای دیگه ای هم براتون به همراه داره. در انتخاب اسم مستعار باید به برخی نکات مهم توجه داشته باشید تا بتونید اسم خوبی رو انتخاب کنید. این مسئله رو برای اسم های مستعار پسرانه حتما باید مد نظر داشته باشید.

داشتن اسم مستعار توی شبکه های اجتماعی باعث میشه که جذابیتتون برای کاربرانتون بیش از پیش بشه و همچنین اونها شما رو بشناسن. اسم مستعار که داشته باشید همونطور که افراد مختلفی وجود دارن که با اسم شرکتشون برند شدن، شما هم میتونید با اسم مستعارتون به نوعی خودتون رو تبدیل به یک برند کنید به نوعی که بیشتر افراد با شنیدن اون اسم شما رو بشناسن و به یاد بیارن. توی این مقاله میخوایم بهتون بیشتر درباره مزایای اسم های مستعار بگیم، بعد در مورد نحوه انتخاب اسم های مستعار حرف بزنیم و چند نکته مهم رو باهاتون در میون بذاریم و در انتها هم چندین اسم مستعار زیبای پسرانه بهتون معرفی کنیم. همراه ما باشید.

نکات انتخاب اسم مستعار برای پروفایل پسرونه

مزایای انتخاب اسم مستعار پسرانه

اگه توی شبکه های اجتماعی برای خودتون اسم مستعار پسرانه ای انتخاب کنید، مزیت هایی براتون به همراه خواهد داشت که در اینجا سعی می کنیم به برخی از این مزایا اشاره ای داشته باشیم.

شناخته شدن در شبکه های اجتماعی

خب اولین موضوع مهمترین اون هست یعنی شناخته شدن شما. وقتی که یک اسم مستعار انتخاب میکنید دیگه معمولا کاربرها شما رو به همون اسم صدا میزنن و کم کم به واسطه ی اون نام شما جا میفتید و افراد بیشتری شما رو میشناسن.

کسایی که از اسم اصلی شون برای شبکه های اجتماعی استفاده میکنن معمولا شانس کمتری برای معروف شدن دارن. چون مثلا اگه اسم شخصی امیر باشه، هزاران نفر هستند که با نام امیر داخل اون شبکه ها فعالیت میکنن و اینطوری اون اگه بخواد اسمش جا بیفته باید تلاش زیادی بکنه.
ولی وقتی که شما اسم مستعار داشته باشید، این اسم مستعار خاص و یکتاست و تا به حال کسی از اون استفاده نکرده و به محض اینکه نامی از اون برده بشه، اولین کسی که به ذهن کاربرها میاد قطعا خود شما هستید.

بالا رفتن پرستیژ کاری

کسی که در شبکه های اجتماعی اسم مستعاری داره، پرستیژ کاریش هم بالاتر میره. مثلا فرض کنید که شخصی در حوزه گیم فعالیت میکنه. معمولا کسایی که اهل گیم و کنسول های بازی مختلف هستند، با اسم مستعار همدیگه رو میشناسن و وقتی که شما یک اسم مستعار خاص و زیبا در این حوزه برای خودتون انتخاب کنید، قطعا میتونید پرستیژی که باید رو به دست بیارید و در بین کاربران خودتون جا بیفتید.

البته یادتون باشه که این اسم باید درست و مناسب انتخاب شده باشه. در ادامه درباره نحوه انتخاب اسم مستعار پروفایل پسرانه صحبت میکنیم! اگه این اسم به درستی انتخاب نشه حتی پرستیژ قبلی تون رو هم پایین میاره و این کار به ضرر شما تموم میشه.

انتخاب اسم مستعار برای پروفایل پسرونه

معروفیت زودتر

همونطور که در قبل هم گفتیم، اگه مثلا اسم کسی امیر باشه، هزاران امیر دیگه هم در شبکه های اجتماعی فعالیت میکنن و این علاوه بر اینکه به شناخته شدن شما لطمه وارد میکنه، روند معروف شدنتون رو هم به تعویق میندازه و مجبورید بیشتر تلاش کنید تا در ذهن مخاطبان موندگار بشید.

برای اینکه از این مشکل جلوگیری کنید و روند معروفیت تون هم سریع تر پیش بره، بهتره که یک اسم مستعار برای خودتون انتخاب کنید. همونطور که گفتیم اسم مستعار چون خاص و یکتا هست زودتر به ذهن مخاطب میشینه و مخاطب به محض اینکه اون رو بشنوه به یاد شما میفته که همین باعث میشه زودتر معروف بشید و بتونید در بستر شبکه های اجتماعی به صورت گسترده تری فعالیت کنید.

پیشی گرفتن از رقبا

در صورتی که رقباتون اسم مستعاری نداشته باشن، اگه شما برای خودتون اسم مستعار انتخاب کنید، یک پله از اونها جلوتر میفتید و میشه گفت که روند موفقیتتون نسبت به اونها بیشتر میشه. چون اونها مجبورن مشکلاتی که در قبل گفتیم رو تحمل کنند و این در صورتیه که این مشکلات برای شما برطرف شده و همین مسئله میتونه به موفقیت هر چه بیشتر شما و پیشی گرفتن از رقباتون کمک کنه.

وقتی که از رقبای خودتون جلو میفتید، خب زودتر میتونید معروف بشید و زودتر به ذهن مخاطبانتون میاین چون جزو اولین نفرها هستید! بهتره بدونید که اولین نفره ها معمولا بیشتر به یاد میمونن و کاربرها ترجیح میدن که از خدمات اونها استفاده کنن تا خدمات افراد دیگه.

نحوه انتخاب اسم مستعار پسرانه

برای اینکه اسم مستعاری انتخاب کنید که به یاد بمونه و بتونه به نوعی شهرت و آوازه براتون بخره، باید به چند اصل مهم توجه کنید که در ادامه اونها رو ذکر خواهیم کرد.

داشتن پرستیژ

خب اولین مسئله اینه که اسمی که انتخاب میکنید باید پرستیژ داشته باشه و همینطوری انتخاب نشده باشد. هر چقدر که روی پرستیژ این اسم کار کنید، میتونید در مخاطبانتون تاثیر بذارید. مثلا به کسایی که داخل شبکه های اجتماعی معروف هستند و اسم مستعار دارن توجه کنید و ببینید که چه اسم های زیبا و به قول معروف باکلاسی برای خودشون انتخاب کردن! شما هم باید مثل اونها عمل کنید.

اسم مرتبط

نباید صرفاً یک اسم با پرستیژ انتخاب کنید که هیچ ارتباطی به شما و کارتون نداره! بلکه باید قبل از اون ببینید که اصلا اسمی که میخواین انتخاب کنید مرتبط به حوزه فعالیت شما هست یا نه. بعضی ها هم دوست دارن که در حوزه خاصی فعالیت نکنن و فقط یک اسم مستعار داشته باشن که بهتره در این موقع اون اسم بیانگر ویژگی های ذاتی خودشون باشه.

هر چی اسم مرتبط تر باشه پرستیژی که داره هم بالاتر میره و بهتر در ذهن مخاطب موندگار میشه. پس سعی کنید که به سمت اسم هایی که هیچ ربطی به شما و فعالیتی که میکنید ندارن نرید.

اسم خاص و یکتا

شما باید اسمی رو برگزینید که تا به حال هیچ کس اون رو انتخاب نکرده. اگه اسمی رو انتخاب کنید که قبلا یکی دیگه اون رو برای خودش در نظر گرفته و بین کاربرها به اون معروفه، شما نمیتونید از اون برای خودتون استفاده کنید! چون این کار موجب ضررتون میشه. دلیل این مسئله هم کاملا مشخصه؛ چون کاربرهاتون متوجه میشن که از روی کس دیگه ای تقلید کردید که این به هیچ عنوان تاثیر خوبی در اونها نمیذاره.

پس اگه اسمی رو در نظر گرفتید، حتما توجه کنید که در بین کاربرها در شبکه های اجتماعی یکتا باشه و تا به حال کسی از اون استفاده نکرده باشه.

اسم مستعار برای پروفایل پسرانه

ساده و روان بودن اسم

مسئله ی دیگه اینه که باید در عین اینکه موارد بالا توی اسم رعایت شده، می بایست ساده و روان هم باشه. بعضی از اسم ها هستن که پرستیژ خیلی بالایی دارن و تا به حال هم کسی از اونها استفاده نکرده ولی حتی وقتی خودتون میخواین تکرارش کنید سخت تونه که همین نشون میده این اسم نمیتونه اسم مناسبی برای شما باشه.

به سمت اسم هایی برید که روان هستند و حتی میشه گفت که کاربر مدام دوست داره که اونها رو به دلیل زیبایی و روان بودنشون تکرار کنه.

بومی بودن اسم

گرچه که الان انتخاب اسم های خارجی مد شده و بیشتر افراد از این نوع اسم ها برای خودشون استفاده میکنن اما باید بدونید که اسم های ایرانی ای هم داریم که خیلی زیباتر از اسم های خارجی هستن و اگه شما بتونید اسم های بومی ایرانی برای خودتون انتخاب کنید، به دلیل اینکه بیشتر مخاطبانتون ایرانی هستند، میتونید تاثیر فوق العاده ای در اونها بذارید.

ترکیبی بودن اسم اصلی و اسم مستعار

شما حتی میتونید اسم مستعاری که قراره انتخاب کنید رو ترکیبی از اسم اصلی تون و یک اسم دیگه در نظر بگیرید. اینجوری خودتون رو هم بیشتر به مخاطبینتون معرفی کردید و هرباره لازم نیست که نام اصلی تون رو به زبون بیارید تا کاربرها با هویت واقعی شما آشنا بشن.

چند نکته مهم در انتخاب اسم پروفایل پسرونه

_ سعی کنید در مورد اسمی که میخواین انتخاب کنید به خوبی تحقیق کنید و اطلاعات درستی به دست بیارید تا روزی که خواستید معنی اسم مستعارتون رو بگید به مشکل بر نخورید و به راحتی بتونید توضیحات مربوط به اون رو به مخاطبین ارائه بدید.

_ اگه یه اسمی رو انتخاب میکنید، بذارید همون اسم باقی بمونه و مدام تغییرش ندید که اینجوری کاربرانتون رو گیج میکنید و اونها نمی دونن که به چه اسمی شما رو صدا بزنن. برای اینکه از این مسئله جلوگیری کنید، قبل از انتخاب یک اسم به خوبی تحقیق کنید.

_ برای اینکه ایده بگیرید میتونید به اسم های مستعار همکارانی که در سطح شبکه های اجتماعی دارید توجه کنید و از اونها ایده بگیرید. البته یادتون باشه که ایده بگیرید نه اینکه تقلید کنید چون کاربران زرنگ هستن و اگه درصدی تقلید هم وجود داشته باشه، اونا متوجه میشن.

_ بهتره اسمی رو انتخاب کنید که نیاز به تغییر در شبکه های اجتماعی مختلف نداره. مثلا فرض کنید که شما قراره یک اسم مستعار برای شبکه ی اجتماعی اینستاگرامتون انتخاب کنید و میخواین آدرستون رو هم همون اسم مستعار قرار بدید. این باید به شکلی باشه که داخل شبکه های اجتماعی دیگه مثل تلگرام، توییتر و … هم که خواستید ثبت نام کنید، بتونید همین اسم رو قرار بدید و نیاز به تغییر دادنش نداشته باشید.

_ در کنار اسم مستعاری که انتخاب میکنید بهتره که یک لوگو هم برای خودتون در نظر بگیرید تا بهتر در ذهن مخاطب ثبت بشید. تصاویر بهتر در ذهن مخاطبین به جا میمونن و حالا که این رو میدونید، سعی کنید که همراه با اسمتون یک لوگوی اختصاصی هم داشته باشید.

_ در جاهای مختلف از اسم مستعارتون استفاده کنید تا کاربرانتون هم ترغیب بشن که این اسم رو به زبون بیارن. مثلا فرض کنید در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت میکنید اما شاید بین هر ده تا پستتون یک دفعه اون هم اسم رو تکرار نکنید. خب اینجوری مخاطبین هم ترغیب نمیشن که با اون اسم شما رو صدا کنند. پس اگه دوست دارید که به اون اسم شناخته بشید، سعی کنید به طرق مختلف مدام اون اسم رو به گوش مخاطب های خودتون برسونید.

معرفی اسم های مستعار برای پروفایل پسرانه

معرفی اسم مستعار پروفایل پسرانه

خب تا همین جا که توضیح دادیم بسه. بهتره به سراغ معرفی اسم ها بریم! اگه دوست داشتید میتونید از این اسامی برای اسم مستعار پروفایل خودتون استفاده کنید. البته قبل از اینکه بخواین اسمی رو در نظر بگیرید، به تمام نکته هایی که در بالا گفتیم توجه کنید تا در نهایت یک اسم زیبا و مناسب انتخاب بشه.

آتور= آتش

آدرین= آتشین

آراد= نام فرشته ی موکل

آراس= رود ارس

آران= نام پادشاه آذربایجان

آردین= منسوب به آرد و آرت

آرسام=گونه ای دیگر از آرشام

آرسِن= انجمن

آرشام= پارسی باستانی

آرشاویر= مرد مقدس

آروین= آزمایش

آکام= سرزمین بلند

آلان= الان

آمین= اجابت کن

آی شِن= شبیه ماه

آیین= روش

آیت= نشانه

آوات= آرزو

ادریس= نام یکی از پیامبران

اجاسب= دارنده ی اسب پربها

اَرحام= بستگان

اُرُد= نام دو تن از شاه های اشکانی

اردوان= نگهبان درستکاران

ارشاد= رهبری

اَرشان= دلاور

ارشام= نخستین شاه از شاخه ی دوم سلسله ی اشکانیان

ارشک= شاه سلسله ی هخامنشی

ارکان= رکن ها

اَروند= تند و تیز

اسرافیل= درخشیدن مانند آتش

اَسلَم= سالم تر

افشار= معاون و شریک

اکتای= نام پسر چنگیز

البرز= کوه بلند

التفات= توجه

الشن= حاکم

الوند= دارای تندی و تیزی

الیار= یار و یاور ایل

امجد= بزرگتر

بارزان= نام قوم بارز

بارمان= شخص محترم

باسم= تبسم کننده

برزان= شکوه و جلال

برزین= بالنده

برسام= از نام های شاهنامه

برمک= رئیس

برنا= جوان

برهان= دلیل

بسام= خوشرو

بشُار= بشارت دهنده

بِشر= گشاده رو

بَکتاش= فرمانده یک گروه

بلاش= از شخصیت ای شاهنامه

بِهکام= بهترین کامروا

بِهنیا= نیک نژاد

بینش= قدرت ادراک

پارسیا= تز مردم پارس

پاشا= بزرگ

پاکر= پاگر اول پسر ارد دوم یکی از شاهان اشکانی

پایا= ماندگار

پرشان= رزمجو

پشوتن= فداکار

پناه= نگهبان

پندار= فکر

پولاد= نام پهلوانی در زمان کیقباد

پیشرو= پیشتاز

تارخ= تنبل

تایماز= پا برجا

تراب= خاک

تمیم= تمام

توانا= قدرتمند

توفیق= موفقیت

توماج= چرم دباغی شده

تهمتن= تنومند

تهمورث= قوی جثه و نیرومند

تیرداد= زاده شده در تیرماه

تیمور= آهن

ثامر= میوه دار

ثامن= هشتم

جاماسب= اسب درخشان

جامی= منسوب به جام

جانبخش= ویژگی آنکه موجب آرامش روح می شود

جاوید= جاویدان

جاویدان= همیشگی

جاهد= کوشا

جبرائیل= بندگی خدا

جمیل= زیبا

جوانشیر= شیر جوان

جهان بین= ویژگی آن که جهان را می بیند

جهانگیر= جهانگشا

چالاک= دارای سرعت

حاتم= قاضی

حامی= منسوب به پسر نوح

حَسُّون= نام پرنده

حمُاد= بسیار سپاسگزار

حمود= ستوده

حنُان= آرزومند

خلف= صالح

خوش روز= دارای زندگی راحت

خوشیار= دوست شاد

دادمهر= عدالت دوست

داراب= دارنده

داریا= دارنده

دامون= دشت و صحرا

دانا= دارای عقل

دانوش= نام شخصی در داستان وامق و عذرا

دانیار= دارنده ی دانش و آگاهی

دهگان= کشاور

دیار= سرزمین

دیاکو= پسر فرورتیش

دَیّان= قاضی

دینیار= مددکار دین

ذاکر= آنکه خدا را ستایش میکند

ذکری= یاد

راد= جوانمرد

رادمان= با سخاوت

رادمهر= خورشید بخشنده

رادوین= جوانمرد کوچک

رادین= آزاده

راژان= خوابیدن

راشد= آنکه در راه راست است

راغب= دارای میل و رغبت به کسی یا چیزی

رافع= رفع کننده

رامان= منسوب به رام

رامک= مصغر رام

رامی= منسوب به رام

رامیار= چوپان

رایان= نام کوهی در حجاز

رایکا= به معنی پسر

رائد= جوینده

رائین= نام بلوک و قصبه ای در جنوب شرقی کرمان

رزبان= کسی که از مرز کشور پاسداری می کند

رسا= ویژگی صدایی که واضح قابل شنیدن است

رسام= رسم کننده

رشاد= به راه راست بودن

رضی= خشنود

رعد= صدای حاصل از تخلیه الکتریکی بین دو قطعه

رفیع= افراشته

رودین= فرزند پسر

روشن= تابنده

رویین= سخت و محکم

رهام= پهلوان ایرانی

رهی= غلام

رئوف= مهربان

زاگرس= رشته کوهی که از مغرب ایران تا شرق ترکیه و شما عراق ادامه دارد

زاوش= نام ستاره مشتری

زرار= تیزفهم

زریر= تیز خاطر

زعیم= پیشوا

زهیر= شکوفه دار

زیرک= باهوش

زیگ= راه ستاره شناسی

زیار= نام پدر مردآویچ

زوپیر= یکی از همدستان داریوش

زامیاد= نگهبان زمین

زَریر= دارنده جوشن زرین

ژوبین= نیزه ای کوچک که در جنگهای قدیم به سمت دشمن پرتاب میشد

ژوپین= نام پسر کیکاووس

ژیار= شهرنشینی

ژیان= خشمناک

ژیوار= زندگی

ساتیار= از نام های زرتشتی

ساجد= آنکه سجده می کند

سارنگ= نام پرنده ای کوچک به رنگ سیاه

سارو= نام پرنده ای سیاه رنگ در هندوستان

ساکو= کوه بدون گیاه

سامر= افسانه گوینده

سامین= منسوب به سام

سانیار= دارای عزت

ساویز= شخص خوش اخلاق

سبلان= رشته کوهی آتشفشانی

سپنتا= پاک و مقدس

سپهدار= فرمانده سپاه

سپهرداد= مان داماد داریوش که در شجاعت ممتاز بود

سحاب= ابر

سَدیف= نام چند تن از صحابه

سرمد= پایدار

سرور= آنکه مورد احترام است

سعد= خجسته

سعود= سعادت ها

سمران= سمرکان یا سمرقند

سمندر= اسبی که رنگ آن مایل به زرد است

سمیر= داستان پرداز

سنجر= مرغ شکاری

سواک= رفتار نرم

سوران= نام منطقه ای وسیع در کردستان

سورِن= سردار ایرانی

سورِنا= سورِن

سورین= قدرتمند

سوشیانت= نجات دهنده

سهام= سهم ها

سهند= کوه آتشفشانی قدیمی

سیپان= بلندی مانع باد

سِیف= شمشیر

سیوان= سایبان

شاپور= پسر شاه

شاهد= گواه

شاهو= مروارید شاهوارو نفیس

شایگان= ارزشمند

شُبَیر= به معنی شیر کوچک

شروان= درخت سرو

شروین= نام انوشیروان دادگر

شفیع= کسی که تقاضای بخشش کسی را از کسی دیگر می کند

شفیق= مهربان

اشکبوس= پهلوان افسانه ای سپاه توران

شَنتیا= نام حضرت علی در زبور داوود

شوان= چوپان

شهباز= نوعی باز سفید رنگ

شهداد= آفریده خدا

شهراد= پادشاه جوانمرد

شهرخ= شاهرخ

شهمیر= مقلوب شده ی امیر شاه

شهنام= نیکنام

شهنور= نور شاه

شهیار= مونس

شیردل= دلیر

شیرو= منسوب به شیر

شیرویه= پهلوان ایرانی

صارم= شمشیر تیز

صامت= خاموش

صانع= سازنده

صائب= راست و درست

صبیح= زیبا و شاد

صفی= خالص و یگانه، پاک و روشن

صمصام= شمشیر تیز و محکم

صمیم= صمیمی

صنعان= منسوب به صنعا

صهیب= سرخ و سفید

صیام= روزه گرفتن

ضرغام= شیره درنده

ضیا= نور

ضیغم= شیر بیشه

طارق= سوره ی ۸۶ از قرآن کریم

طلحه= درخت خاردار که شترها از آن میچرند

طوفان= جریان هوای بسیار شدید

طیب= پاک

ظفر= پیروزی

عابس= عبوس

عاشور= عاشورا

عاصم= نگهدارنده

عاطف= مهربان

عاکِف= کسی که در جایی مقدس برای عبادت اقامت دائمی داشته باشد

عامر= آباد کننده

عدنان= یکی از اجداد پیامبر(ص)

عُدَی= جاهای بلند

عصام= بند

علوان= بزرگان

علیسا= مانند علی

غانم= غنیمت گرفته

غنی= ثروتمند

غیاث= فریادرس

فاخر= گرانبها

فاران= موضع مغازه ها (جای غارها)

فارس= دلاور

فاروق= فرق گذارنده

فاضل= دارای فضیلت

فالح= نیکوکار

فرات= خوشترین آب

فراز= جای بلند

فَربود= راست

فرجاد= فاضل و دانشمند

فرجام= عاقبت

فرداد= مولود با شکوه

فروهر= نگهداری کردن

فَرِهان= باشکوه و بزرگ

فریار= فروهر

فریور= راست

فهام= بسیار دانا

فؤاد= قلب

فیصل= حاکم

قائد= ایستاده

قباد= محبوب

قدوس= پاک و منزه

قمرالزمان= ماه دوران

قوام= استواری

قَیس= با خودنمایی و برازندگی راه رفتن

کارون= نام رودی در جنوب غربی ایران

کارینا= چهارمین سرزمین از سرزمین های تابعه ی پارت

کامبخش= آنکه آرزو و خواسته ی کسی را برآورده کند.

کامروز= ویژگی آن کسی که روزگار به میل و اراده اوست

کامل= کم و کاست ندارد

کامین= آرزو

کاوش= جستجو

کاویان= منسوب به کاوه

کرار= حمله کننده

کژوان= کوهنورد

کلام= گفتار

کوروس= کوروش

کوهیار= از دلاوران ایرانی

کیا= پادشاه

کیامهر= خورشید شاه

کیهان= جهان

گرگین= نام پهلوان نامی ایرانی

گژگین= از نام های برگزیده

گشواد= نام پهلوانی در شاهنامه

گژدهم= از سرداران کیانی

لیام= محافظ

لهراسب= دارنده اسب تیزرو

مازار= یکی از سرداران مادی

ماکان= نام پسر کاکی

مانوش= پدربزرگ لهراسب

ماونداد= نام یکی از مفسران اوستا

مشیا= نام نخستین مرد در اوستا

منوشفر= نام پدر منوچهر شاه پیشدادی

مهرمَس= بزرگمهر

مِهرین= از نام های برگزیده

میکسا= کودکی که نشان از بزرگان دارد

مینوس= نام پادشاه کرت پسر زئوس

ماسیس= نام کوه آرارات

مِهراس= راه و طریق بزرگان

ناشا= دادگر

نامور= از نام های برگزیده

ناوَرز= سرباز دریایی

نَستور= نام پسر زریر

نکیسا= نام نوازنده نامی

نیو= پهلوان

نیوتیش= نام کوچکترین برادر اشوزرتشت

نویان= امیر سپاه

نبهان= آگاه

نهام= آهنگر

نیسان= باران بهاری

ناهیرا= روشنایی

نادینوس= شاه بابل

واته= ایزد آب در اوستا

ورزم= آتش

ویسپرد= از بخشهای اوستا

وُهومن= ریشه اصلی بهمن

وَهمنش= خوش منش

وخش داد= آفریده روشنایی

وارتان= نام ارمنی

وادا= مکان مقدس

وارونا= نام یکی از خدایا هندی

واروژان= کبوتر نر

هامان= نام یکی از درباریان خشایار شاه

هامین= تابستان در اوستا

هاونی= ایزد نگهبان بامداد

هُژبر= دلیر و نامجو

هوبَر= در بر دارنده نیکی

هوتَخش= سازنده خو

هور= خورشید

هومان= از نام های برگزیده

هرمس= نام پسر زئوس و مایا

هاکان= نجیب

یاسان= سزاوار

یونا= هدیه خداوند

یورام= خدای برمن

یادا= نشان

امیدواریم اسم هایی که بهتون معرفی کردیم به کارتون اومده باشه. خوشحال میشیم اگه اسمی مد نظرتون بود که میخواستید انتخاب کنید، در بخش کامنت ها اون رو بنویسید تا اینجوری اسم مستعار جدیدتون رو با بقیه به اشتراک گذاشته باشید. همچنین اگه اسم مستعاری دارید که توی اینها نیست، چه خوبه که در بخش نظرات اون رو بنویسید تا بقیه با لقبی که فقط مختص به خود شماست آشنا بشن.


سایر مطالب پیشنهادی و محبوب :

اسم های خاص و زیبا برای پیج اینستاگرام

اسم زیبا برای گروه

معرفی اسم پسر شیک و لاکچری ۹۹ جدید

آلبوم عکس پروفایل لاکچری پسرانه ۲۰۲۰ جدید


به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 172 views بار دسته بندی : متفرقه تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.