پیجی فروم متن در مورد کنار گذاشتن آدمها - پیجی فروم

آدم هایی که در زندگی به کارت نمیان رو حذف کن. این به معنی سوءاستفاده از بقیه نیست بلکه به معنی ارزش قائل شدن برای زندگی خودته. تا وقتی که یاد نگیری برای زندگیت ارزش قائل بشی، هر کسی به خودش اجازه میده وارد زندگیت بشه و تاثیر خودش رو در اون بذاره.

برای داشتن زندگی ای بهتر، باید برخی از آدمها رو از زندگیمون کنار بذاریم. آدمهایی که لیاقت ندارن، آدمهایی که منفی گرا هستن، آدمهایی که مخربن و آدمهایی که بی ارزشن در لیست اول این افراد قرار میگیرن. با هر بار حذف کردن چنین آدمهایی از زندگی، فرصت داشتن آرامش به خودمون رو بیشتر از قبل میدیم. بد نیست که متن هایی که در ادامه در این مورد براتون قرار دادیم رو مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری به دست بیارید.

جملات کوتاه و زیبا درباره کنار گذاشتن آدمها

متن درباره کنار گذاشتن آدمهای بی لیاقت

هر کسی با رفتارش، لیاقتشو نشون میده. شاید ظاهر خیلی ها لیاقتشون رو نشون نده، اما وقتی چند بار باهاشون وارد رابطه میشی، تازه به ذاتشون پی میبری. برای زندگی بهتر و شادتر، این آدما باید کنار برن. تو باید آدمای جدید زندگیت رو با دقت بیشتری انتخاب کنی. اینجوری روابطی شاد و عالی خواهی داشت.

***************************

افراد بی لیاقت نباید جایی در زندگیت داشته باشن وگرنه سرسبزی زندگیت رو به زمینی خشک تبدیل میکنن که هیچ چیز زیبایی ای نداره.

***************************

دوست داشتن بعضی از آدما، مثل دادن جو به خره. دوستشون داشته باشی، برات جفتک میپرونن. این آدما هر چه زودتر از زندگیت حذف بشن، برای خودت بهتره. چون با نبود اونها، میتونی دوست داشتن واقعی در زندگی رو تجربه کنی.

***************************

بحث، بحثه لیاقته وگرنه من رفتارم رو با کسی عوض نمیکنم. من با همه یه جور برخورد میکنم اما بعضی ها هستن که لیاقتن برخورد خوبم رو دارن و بعضی ها هم نه. من یاد گرفتم که به آدمای بی لیاقت زندگیم فرصت ندم و از زندگیم به راحتی حذفشون کنم.

***************************

اگه با کسی رفتی توی رابطه و اون شخص بهت وفادار نبود، خودت رو از داشتن روابط زیبا منع شده ندون. تو فقط با شخص بی لیاقتی وارد رابطه شدی که هر روز احساس منفی بیشتری نسبت به خودت بهت تزریق میکنه. در اینجا هم مسئله مهم عدم وفاداریش نیست بلکه بی لیاقت بودنشه. پس به خاطر همین، بهترین کار حذف کردنش از زندگیته.

***************************

لیاقت آدما رو میزان شعورشون تعیین میکنه. من به حذف آدمای بی شعور زندگیم عادت دارم و راحت اونا رو کنار میذارم. چون یاد گرفتم که زندگی با نبود اونها تازه شیرین تر هم میشه.

***************************

بذار بگن در حدشون نیستی و لیاقتشون رو نداشتی. مهم اینه که آدمای بی مصرف زندگیت حذف بشن. درسته که در واقعیت اونا لیاقت تو رو نداشتن، اما بذار که با همون خیال باطلشون به زندگی ادامه بدن.

***************************

توی دوره و زمونه ی الان، اگه روی رفتارهای خوبت فیلتر نذاری، فکر میکنن یا نمیفهمی یا خیلی دست و دل بازی. در هر صورت کار خوبت رو نه از روی نیت خوبت بلکه از روی ساده لوحیت میدونن. حواست باشه برای کی خوبی هات رو خرج میکنی چون خیلی ها بی لیاقت شدن. اگه آدم بی لیاقتی تو زندگیت هست، تا خوبی هات تموم نشده، اونو از زندگیت بیرون بنداز.

***************************

از بین بردن آرامش در زندگی وابسته به یک فرمول خاصه: آدمای بی لیاقت زندگیت رو بیشتر کن. وقتی به این فرمول عمل کردی، به روشنی شاهد این خواهی بود که چطور آرامشت از بین میره. برای به دست آوردن آرامش هم که شده، این جور آدما رو باید کنار بذاری.

متن درباره کنار گذاشتن آدمهای منفی

آدمای منفی، تو رو هم مثل خودشون منفی میکنن. این آدما تبحر خاصی در گرفتن انرژی مثبت تو دارن. اونا اینقدر به این کارشون ادامه میدن تا دید تو رو هم نسبت به زندگی منفی کنن. بهترین کاری که میتونی در حقت خودت انجام بدی، کنار گذاشتن این آدما از زندگیته.

***************************

روی تابلوی ورودی زندگیت بنویس ورود افراد منفی باف ممنوع. نوشته این تابلو رو توی ذهنت هم حک کن. به واسطه ی این نوشته، اگه آدم منفی بافی تو زندگیت هست، اونو هم حذف کن! اینطوری محیط زندگیت، شاد و سالم میشه.

***************************

به خودت یه قول بده، قولی که همیشه بهت یادآوری کنه دور آدمای منفی زندگیت یه خط قرمز بکشی و هیچوقت سمتشون نری. این آدما گرچه دلت رو به رحم میارن، اما با هر بار مرحمتت، نگرش مثبتت به زندگی رو از دست میدی. این جهان، جهان فرکانس هاست و اگه به فرکانس منفی اونها بها بدی، فرکانس مثبت خودت هم تغییر جهت میده. پس بهترین کار اینه که اونا رو از زندگیت کنار بذاری.

***************************

واسه زندگیت ارزش قائل شو و با هر کسی وارد رابطه نشو. هر کسی لیاقت با تو بودن رو نداره! این رو بارها به خودت یادآوری کن. آدمهای منفی و مخرب تو زندگی آدما زیادن. اما در بین همون ها میشه آدمای خوب رو پیدا کرد. این کار فقط نیاز به زمان داره. به جای اینکه سریع با یه آدم منفی وارد رابطه بشی، به خودت زمان بده تا آدم مثبتی پیدا کنی. اینجوری آرامش زندگیت هم حفظ میشه.

***************************

کسی که ذهنی منفی داره، نمیتونه زندگی ای شاد داشته باشه. یه نکته که باید در مورد ذهن و افکار بدونی اینه که افکار به راحتی قابل سرایت هستن. اگه کسی فکر و ذهن سالمی نداره، نباید اجازه داشته باشه وارد زندگیت بشه! در غیر اینصورت روی افکار و ذهن تو هم تاثیر میذاره و اینجوری حق داشتن یه زندگی شاد رو ازت میگیره. اگه همچین کسی توی زندگیت هست، هر چه سریعتر حذفش کن.

***************************

اگه دوست داری زندگیت پر از مشکل بشه، به آدمای منفی اطرافت اجازه بده تو زندگیت بمونن. این آدما واسه هر مسئله ی زندگیشون با چالش روبرو هستن و برای هر چالش، به جای راه حل دنبال نقطه ضعف و مشکلن. وقتی این آدما رو وارد زندگیت کنی یا اجازه بدی که تو زندگیت بمونن، کم کم الگوی اونا، الگوی زندگی تو هم میشه. پس هنوز تا دیر نشده واسه زندگیت یه کاری کن.

***************************

قانون زندگی، قانون ریاضیات نیست که منفی در منفی بشه مثبت. یه آدم منفی کم کم تو رو هم منفی میکنه و نتیجه زندگی هر دوتون چیزی جز اتفاقات منفی نخواهد بود. پس یاد بگیر که آدمای منفی رو بندازی دور وگرنه حق داشتن یه زندگی سالم رو از خودت میگیری.

***************************

افکار قدرتمندترین ابزاری هستند که انسان ها دارند. برخی از این ابزار به جهت مثبت و برخی هم به جهت منفی استفاده میکنند. کسانی را وارد زندگی ات کن که استفاده از این ابزار به جهت مثبت را یاد گرفته اند تا تو هم به تبعیت از آنها افکار مثبتی داشته باشی.

***************************

آدمای منفی رو به امید مثبت شدن در زندگیت نگه ندار. اونا تا خودشون نخوان، نمیتونن مثبت بشن. بهتر اینه اونا رو از زندگیت کنار بذاری و وقتی که توانایی مثبت اندیشی رو کسب کردن، وارد زندگیت کنیشون.

***************************

میدونستی آدما هم مثل بعضی از موجودات سمی هستند؟ و آیا میدونستی که سم آدما خطرناک تر از هر موجود دیگه ای هست؟ سم آدما افکارشونه. اونا میتون از افکارشون یا به شکل سم یا به شکل ابزاری برای پیشرفت استفاده کنن. متاسفانه خیلی ها افکارشون رو تبدیل به سم کردن. پس مواظب باش که تو رو نیش نزنن! از این آدما فاصله بگیر.

متن درباره کنار گذاشتن آدمهای مخرب

مگه چقدر فرصت زندگی کردن داری که اون رو صرف آدمای مخرب میکنی؟ به محض این که فهمیدی شخصی در زندگیت انسان درستی نیست، بهترین کار حذف کردنشه. هر چقدر که اون رو در زندگیت نگه داری، زندگی خودت رو بیشتر تخریب کردی.

***************************

آدمای مخرب، به هر شیوه ای شده به زندگیت ضربه میزنن. این آدما شاید خودشونم نخوان اما ناخودآگاه این کار رو انجام میدن. اما تو که متوجه ذات مخرب اونها شدی، بهتره که هر چه زودتر از زندگیت کنار بذاریشون.

***************************

واسه کنار گذاشتن آدمای مخرب لحظه ای تعلل نکن! بعضی از این آدما، برنامه میچینن تا زندگیت رو به سمت نابودی ببرن. اگه اونها رو در زندگیت نگه داری، بهشون فرصت میدی تا برنامه هاشون رو عملی کنن.

***************************

خیلی ها دوست ندارن واقعیت رو ببینن. با اینکه رفتارهای تخریب کننده شخصی رو در زندگیشون به چشم میبینن، اما براشون قابل باور نیست. این آدما باید بدونن که اگه زود دست نجنبونن، شاید کار از کار بگذره و این شخص به هدفش برسه. متاسفانه زندگی همیشه اونطور که ما میخوایم نیست و آدما اونطور که ما میخوایم باهامون رفتار نمیکنن. پس اگه آدمی به هیچ وجه بابت میلیت نیست، به جای سعی در تغییرش، از زندگیت حذفش کن.

***************************

بعضی ها هم ندونسته تبدیل به آدمای مخربی شدن. این آدما با کارها و رفتارشون به زندگیت آسیب میرسونن و زندگیت رو در معرض خطر قرار میدن. به این آدما مخرب بودنشون رو گوشزد کن ولی اگر گوششون بدهکار نبود، دیگه تلاشی براشون نکن و همون لحظه از زندگیت کنار بذارشون.

***************************

خدا فقط یه بار فرصت زندگی کردن روی زمین رو بهت داده پس تا میتونی از فرصتت استفاده کن. هر لحظه باید برای تو حکم طلا داشته باشه و به راحتی از دستش ندی. هر لحظه ی زندگی فرصتی ارزشمند از طرف خداست. حالا بعضی ها میان فرصت زندگی رو با وارد کردن آدمای مخرب به اون از خودشون میگیرن. اینجا باید بدونن که تاثیر منفی ای که خودشون روی زندگیشون دارن، چندین برابر بیشتر از اون آدمای مخربه! چون خودشون بودن که این آدما رو وارد زندگیشون کردن. اگه از اینجور آدما تو زندگیت داری، بزرگترین لطفی که میتونی در حقت خودت بکنی اینه که زندگیت حذفشون کنی.

***************************

آدمای مخرب دقیقا همون کسایی هستن که ازشون حس خوبی نمیگیری. مهم نیست که چقدر در زندگیشون کارای خوب کردن و یا آدمای خوبی بودن، مهم حس ناخوشایندی هست که از اونها دریافت میکنی. برای تموم شدن این حس ناخوشایند، تنها کاری که میتونی انجام بدی، حذف کردن اونا از زندگیته.

***************************

آدمی که مخربه، چه به قصد و چه به سهل، کاری که نباید بکنه رو میکنه و به تو آسیب میرسونه. تو نگهبان هیچ کس در این دنیا نیستی، تو مسئول هیچکس در این دنیا نیستی! وقتی که دیدی شخصی مخربه، حتی اگه بهت نیاز داشت، بهتره که از اون فاصله بگیری وگرنه زندگیت به خاطر اون به خطر میفته.

متن درباره کنار گذاشتن آدمهای بی ارزش

من نماینده بیشعوری کسی در زندگیم نیستم. اگه کسی بی ارزش و بیشعور باشه، باید از زندگیم حذف بشه. اگه من اون شخص رو در زندگیم نگه دارم، اون موقع بیشعوری خودم بهم ثابت میشه.

***************************

روز به روز به شمار آدمای بی ارزش اضافه میشه. این آدما انگار تکثیر میشن. حتی یه روز میفهمی اونایی که واست خیلی مهم بودن، بی ارزش ترین ها هستن و به هیچ دردی نمیخورن. واسه همین تو زندگیت به کسی دل نبند که اگه ازش نامردی دیدی اولاً زیاد ضربه میخوری و دوماً نمیتونی به راحتی از زندگیت بیرون بندازیش.

***************************

آدمای بی ارزش خوب بلدن خودشون رو ارزشمند جلوه بدن. این آدما هزاران ماسک روی چهره خودشون میذارن تا چهره اصلیشون نمایان نشه. اما خب اونا نمیتونن ذاتشون رو پنهان کنن. بالاخره یه جایی ذاتشون خودشو نشون میده. از این آدما به خاطر ذات خرابی که دارن فاصله بگیر! چون تا خود آدم نخواد، ذات خرابش رو نمیشه تغییر داد.

***************************

وقتی کسی وارد زندگیت میشه، با اون پدرکشتگی نداری که بخوای باهاش بد باشی. آدما با رفتاراشون و کاراشون کم کم بهت میفهمونن که سطح ارزششون چقدره. اون موقع تو با توجه به همین مسئله باید با اونها رفتار کنی. بهترین رفتار هم در مقابل آدمای بی ارزش، کنار گذاشتنشون از زندگیته.

***************************

قبل اینکه بخوای تصمیم بگیری که آدم بی ارزشی رو از زندگیت حذف کنی، اول به خودت نگاه کن و ببین آیا خودت برای اون شخص آدم با ارزشی بودی؟! اگه نه، پس نباید از اون توقع ارزشمندی داشته باشی. آدما به هر کنشی، واکنشی مشخص نشون میدن و تو که واسشون بی ارزش بودی، اونا هم دقیقا واسه تو بی ارزش میشن. واسه کنار گذاشتن اینجور آدما در زندگیت کمی تامل کن تا اول مشکل خودت رو رفع کنی.

***************************

وقتی که با آدمای بی ارزش بگردی، اونا هم کم کم از ارزشت کم میکنن و تو رو مثل خودشون خواهند کرد. حتی یه معاشرت ساده با این آدم ها منجر به این میشه که بقیه فکر کنن شما هم مثل اونا هستید. پس بهترین کار اینه که از این آدما فاصله بگیرید. رابطه ی بیشتر با اونها برابره با فرصت دادن بیشتری بهشون که از ارزشت کم کنن.

***************************

اگه زندگیت بهت احساس بی ارزشی دست میده، کمی با خودت فکر کن که آیا در بین آدمای درستی قرار گرفتی؟ ما آدما معمولا تحت تاثیر ۵ نفر از آدمای نزدیک زندگیمون هستیم و اگه این ۵ نفر آدمای بی ارزشی باشن، طولی نمیکشه که ما رو هم مثل خودشون خواهند کرد.


مطالب پیشنهادی و پربازدید :

جملات سنگین و زیبا درباره لیاقت نداشتن

متن در مورد آدمهای خوب زندگی + عکس نوشته

متن زیبا در مورد افراد دورو + عکس نوشته (۲)

متن درباره سوءاستفاده از دیگران + عکس نوشته

عکس نوشته درباره بی ارزش شدن


به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 181 views بار دسته بندی : اس ام اس و عکس نوشته تاريخ : 8 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.