پیجی فروم نمونه نامه درخواست مساعدت مالی - پیجی فروم

به واسطه مساعدت مالی می توانیم مشکلات متعددی که سر راه همان قرار می گیرد را برطرف کنیم. خیلی وقت ها خیلی از مشکلات در زمان نامناسب به وجود می آید و این زمان دقیقا همان زمانی است که ما درگیر مشکلات اقتصادی هستیم. به همین جهت با نوشتن نامه می توانیم از شخصی مناسب درخواست مساعدت مالی کنیم.

در زیر تعدادی متن درباره درخواست مساعدت مالی برایتان قرار داده ایم. متن هایی که در ادامه موجود هستند فقط درباره مساعدت مالی از بانک ها یا اداره جات نیستند و به گونه نوشته شده اند که شما حتی می توانید از آن در مقابل فردی دیگر استفاده کنید. با خواندن هر یک از متن ها هر کدام که مطابق میلتان است را انتخاب و در نامه ای مناسب نوشته و به حضور مدیریت یا شخصی که میخواهید ارسال نمایید. در ادامه همراه ما باشید.

نکته حائز اهمیت این است که اگر متنی مطابق با درخواست خود پیدا نکردید، می توانید از شیوه نگارش همین متن ها استفاده و من خود را بنویسید.

جملات درخواست مساعدت مالی

با سلام و احترام خدمت مدیریت محترم مجموعه ….. شعبه …… بنده ….. هستم و نسبت به تقاضای وام در جهت پرداخت هزینه های مربوط به تعمیر منزل این نامه را خدمتتان می نویسم. اخیراً منزل بنده واقع در منطقه ….. استان ….. تخریب شده و هر لحظه ممکن است شدت تخریب بیشتر شده و همچنین خسارات مالی بیشتر و صدماتی جانبی به همراه داشته باشد. به همین جهت لطفا با بررسی مستندات پیوست در نامه نسبت به پرداخت وام ….. تومانی و مساعدت مالی به بنده اقدام کنید. با نهایت سپاس و احترام از حضورتان.

***************************

مدیریت محترم ….. سلام. ….. هستم جوانی ….. ساله و نیازمند به مساعدت مالی. امیدوارم که هیچگاه درگیر امراض و بیماری های خاص نشوید. از آنجا که مدت زیادیست درگیر بیماری ….. هستم و توانایی تامین مخارج بیماری و زندگی را با هم ندارم از خدمت تان خواهشمندم با پرداخت وامی بلاعوض و یا مساعدت مالی با بهره کم بنده را یاری کنید تا بتوانم از پس بیماری خویش برآیم.

***************************

درورد خدمت شریف شما جناب آقای/سرکار خانم مدیریت محترم مجموعه …… بنده ….. یکی از کارمندان شما هستم و خواستم از شرکت/کارگاه/موسسه وامی برای پرداخت و تامین مخارج زندگی خویش طلب کنم. از آنجا که تامین این مخارج بسیار سنگ بوده و فراتر از حقوق دریافتی ام است لذا خواهشمندم با این وام موافقت خود را اعلام نموده و آن را هر چه سریعتر برای بنده پرداخت نمایید. با نهایت تشکر و احترام.

***************************

با سلام خدمت مدیریت محترم …… بنده نیاز شدیدی به مساعدت مالی دارم و به همین منزله خدمت تان نامه ای نوشتم تا هر چه زودتر از سوی شما یا از سوی مجموعه یا شرکتی که به بنده معرفی می کنید بتوانم وامی با اقساط بلند مدت و کم بهره دریافت کنم.

***************************

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت کارکنان محترم …… ما خانواده ای پر جمعیت به تعداد ….. نفر هستیم که متاسفانه هزینه ها و مخارج فراتر از حقوق دریافتی ماهیانه مان می باشد. به همین جهت نیازمند مساعدت مالی بوده تا بتوانیم از پس شرایطی سختی که برایمان به وجود آمده بر بیاییم. امیدوارم تا با تصمیم گیری درست و انتخاب راهی مناسب این مساعدت را به من و خانواده ام برسانید در غیر اینصورت ممکن است شرایطی سخت تر از آنچه که اکنون برای خانواده به وجود آمده پیش بیاید.

***************************

ضمن احترام به خدمت شریف شما بنده ….. هستم و متوجه شده ام که در مساعدت مالی به افراد نیازمند سابقه طولانی دارید. بنده توضیحات مربوط به مشکل خود را در ادامه ارائه خواهم کرد و امیدوارم که این مساعدت از سوی شما به بنده شده و بتوانم از شرایط سختی که در آن قرار گرفته ام خارج شوم. یقیناً این کار شما پاداش معنوی بسیاری نزد پروردگار تبارک و تعالی داشته و جایگاه تان نزد او فراتر از آنچه تصور می کنید است. متشکرم.

***************************

ضمن عرض احترام خدمت شما دوست عزیز بنده ….. فرزند ….. هستم و مدتی است که با مشکلات عدید زندگی دست به گریبان شده ام. متاسفانه با هزینه های متعددی که زندگی برایم به ارمغان آورده دیگر توان ادامه دادن ندارم و ممکن است به زودی زیر بار مشکلات و هزینه ها کمر خم کنم. به همین جهت خدمت حضور شریف تان این نامه را نوشتم تا در صورت توان به من مساعدت مالی نمایید تا بتوانم خود را از شرایطی که در آن قرار گرفته ام خارج سازم. بدیهی است که با بیرون آمدن از این شرایط تمامی مبلغ بدهی به شما پرداخت خواهد شد. متشکرم.

***************************

با سلام خدمت مدیریت محترم بانک ….. بنده ….. هستم و برای مساعدت مالی یا همان وام خدمت تان این نامه را می نویسم. من برای ….. نیازمند مساعدت شما می باشم تا بتوانم به نتیجه ای درست در آن برسم. تمامی نکات برای دریافت وام نیز مد نظر قرار داده شده و چیزهایی که نیاز داشته تا وام به من تعلق گیرد در قسمت پیوست نامه ذکر شده و مدارک نیز موجود می باشد. از شما درخواست میکنم تا به دلیل ضیق وقت سریعاً مدارک و شرایط را بررسی نموده و نسبت به پرداخت این وام به بنده اقدام نمایید. بدیهی است که در صورت پرداخت بدهی ها سر موعد مقرر پرداخت خواهند شد.

***************************

ضمن سلام و درود خدمت شما بنده ….. هستم و برای مساعدت مالی این نامه را خدمتتان می نویسم. من در خرید جهیزیه دخترم نیاز به پرداخت هزینه هایی گزاف هستم و از آنجا که عروسی ایشان نزدیک است به شدت نگران می باشم چرا که توان پرداخت این هزینه ها از بنده سلب شده و راهی پیدا نکردم تا به واسطه آن بتوان این هزینه ها را پرداخت کرد تا این که خبر مساعدت شما را شنیدم. اکنون از شما درخواست میکنم تا با مساعدت مالی مرا در برگزاری هرچه بهتر عروسی دخترم یاری نمایید. متشکرم.

***************************

ضمن درود خدمت جناب آقای/سرکار خانم ….. بنده ….. هستم. متاسفانه مدتی پیش به دلیل ….. منزل بنده مخروب شده و خسارات مالی زیادی را به جای گذاشت. از آنجا که توان مالی مناسبی در جبران این خسارات نداشتم خدمت تان این نامه را نوشتم تا با مساعدت مالی به بنده مرا کمک کنید تا بتوانم خسارت های به وجود آمده را جبران و از شرایطی که در آن قرار گرفته ام خارج شوم. امیدوارم که به بنده کمک نمایید. متشکرم.

***************************

ضمن درود و خسته نباشید بنده ….. فرزند ….. می باشم و در زمینه درخواست مساعدت مالی درباره ….. به شما این نامه را نوشتم ام. به واسطه این مساعدت بنده می توانم مشکلات زیادی را از سر راه برداشته و مسیر پیشرفت را برای خود هموارتر کنم. امیدوارم که این فرصت را از من نگیرید و با این مساعدت بنده را یاری نمایید تا به آنچه می خواهم دست پیدا کنم. متشکرم.

***************************

درود و خسته نباشید خدمت حضور مبارکتان. بنده ….. هستم و در زمینه ….. فعالیت میکنم. اخیراً به دلیل مشکلات پیش آمده در ….. که یکی از مهمترین این مشکلات ….. می باشد نیازمند مساعدت مالی هستم. این نامه را خدمت حضور گرانقدرتان نوشته ام تا به این وسیله درخواست کنم مرا در این مشکل یاری فرمایید. متشکرم.

***************************

با سلام و احترام به جناب آقای/سرکار خانم ….. مدیر محترم مجموعه …… من یکی از مشتری های پروپاقرص شما هستم و همواره نیازهای خود را توسط خدمات/محصولات شما برطرف کنم. متاسفانه اخیراً مشکلات عدیدی برای بنده به وجود آمده و به همین جهت خدمت تان این نامه را نوشتم تا به من مساعدت مالی نمایید تا از این وضعیت خارج گشته و شرایط خویش را بهبود بخشم. بدیهی است که من این مساعدت را نه بلاعوض بلکه به صورت وام از شما درخواست میکنم و در اندکی از زمان آن رت حضورتان بازخواهم گرداند. متشکرم.

***************************

با سلام خدمت ….. بنده ….. هستم. این نامه را جهت خرید لوازم خانگی خدمت تان می نویسم. از آنجا که این وسایل لازم بوده و نیاز روزمره را برطرف میسازد و همچنین در صورت نبود مشکلات زیادی را به بار می آورد از حضورتان درخواست مساعدت مالی دارم تا بدین شکل بتوانم از پس مخارج خرید این لوازم بر بیایم. مشکلاتی که نبود این وسایل برایم به وجود آورده فراوان است و نیاز به ذکر آنها نیست چون خودتان بهتر از من می توانید متوجه این مسئله بشوید. به همین جهت به دلیل اهمیت مسئله خواهان این هستم که نامه را زودتر بررسی نموده و با محتوای آن موافقت کنید. سپاس.

***************************

با سلام و عرض خسته نباشید. بنده دانشجوی رشته ….. هستم و در زمینه ….. فعالیت میکنم. متاسفانه به دلیل ادامه تحصیل توانایی پرداخت مخارج زندگی از من سلب شده به همین جهت از شما درخواست مساعدت مالی داشتم تا بتوانم به مرور زمان اوضاع را بهبود بخشیده و بهتر نمایم. در مقابل این مساعدت هر آنچه بتوانم تلاش خواهم کرد تا با بازپرداخت به موقع آن اعتماد هر چه بیشتر شما را به خود جلب نمایم. امیدوارم که به بنده کمک کنید. متشکرم.

***************************

ضمن درود خدمت شما بنده ….. ساکن استان ….. هستم. متاسفانه مدتی است که در منطقه ….. این استان مشکلات زیادی در حوزه ….. به وجود آمده. به همین منظور من به وکالت از ساکنین محله به حضورتان نامه ای نوشتم تا دست یاریتان را به سوی ما دراز نمایید تا بتوانیم از پس مشکلات بر بیاییم. یقیناً اگر این مشکلات ادامه پیدا کنند زندگی بسیاری از اهالی محله را درگیر خود خواهند کرد. به همین جهت درخواست میکنم تا سریعتر مشکل را بررسی نموده و با بنده به وکالت از مردم منطقه وام درخواست شده را اعطا کنید. متشکرم.


سایر مطالب پیشنهادی :

نمونه متن درخواست وام خوداشتغالی

متن نامه درخواست کمک مالی از رئیس جمهور

نامه اداری درخواست وام دانشجویی


به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 151 views بار دسته بندی : متفرقه تاريخ : 8 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.