پیجی فروم مجموعه متن کنایه دار و سنگین به دوست - پیجی فروم

مجموعه متن کنایه دار و سنگین به دوست ، تلاشی است تا بعضی از حقایق یا صفاتی را که در دوستان نیمه راه ؛ بی معرفت و …وجود دارد را به رخ بکشید ، شما میتوانید از جملات کوتاه ، سنگین و کنایه آمیز این مطلب ، که در مورد دوست آمده است ، برای پروفایل ، متن کپشن و …استفاده کنید.


دوست یکی از نعمت های خداوندی است که پس از اعضای درجه یک خانواده در اختیار انسان ها قرار داده است تا به این منظور بتوانند با احساس نزدیکی به آنان به عیش و نوش خود بپردازند. ولی برخی از این دوستی ها امروزه رنگ باخته اند و به گونه ای دوستی و رفاقت را لکه دار کرده اند که دیگر نمی توان به آن ها مثل گذشته اعتماد کرد.

—————————-

متن کنایه آمیز به دوست

قدیما دوست و دوستی حرمت داشت الان میزان دوستی را پول جیبت تعیین می کند. تا پول داشته باشی، دوستت هستن ولی همین که پولت تمام شد، انگار دوستی ات هم تمام شده است.

—————————-

نمی دانم چرا دوستی ها امروزه این گونه شده اند تا نیاز به تو نداشته باشند، حال و احوال تو را نمی پرسند. انگار دوستی را فقط برای زمانی گذاشته اند که نیاز آن ها را برطرف کنی.

—————————-

عزیزم ما خودمان این راه ها را همه طی کرده ایم خودت را الکی به زحمت ننداز. دوستی با شما هیچ سودی برای ما ندارد.


مطلب پیشنهادی :

متن های سنگین درباره فروختن رفیق


دوستی های امروزی فاقد اعتبارند. درست مثل لیوان یک بار مصرف می مانند که بعد از آنکه کارت با آن ها تمام شد، باید آن ها را ببوسی و بندازی دور.

—————————-

حیف آن همه وقت و انرژی که برای بعضیا صرف کرده ایم. دوست داشتن بعضیا اتلاف لحظه های شیرین زندگی است.

—————————-

هرگز لذت های خوش زندگی خود را صرف آدم های بی لیاقت نکنید. زندگی قانون لیاقت هاست. بعضی ها انقد بد شده اند که اسم دوستی را هم خراب کرده اند.

—————————-

بعضی ها انقدر حرمت دوست را شکسته اند که حتی لایق فحش دادن هم نیستند. همین که به آن ها و رفتار آن ها پوزخند بزنی خود از صد تا فحش برایشان سنگین تر است.

متن کنایه آمیز به دوست

اعتبار مشترک مورد نظر در حال تمام شدن است. لطفا در این حوالی احساس های خود را خرج کنید دیگر اعتباری به دوستی شما نیست.

—————————-

این روزها حتی نمی شود به برادر خود هم اعتماد کرد چه برسد به دوستی که امروز دوست است و فردا دشمن. دوست بودن و دوست ماندن هنر است که هر کسی لایق آن نیست.

—————————-

انقدر رفاقت ها کم رنگ شده اند که اگر کسی زنگ زد و حالت را بپرسد و دیگر هیچ خواسته ای از شما نداشته باشد، باید تعجب کرد و باید آن دوست را به معنای واقعی کلمه دوست داشت.


مطلب پیشنهادی :

مجموعه متن زیبا درباره دوست بامرام


هیچ کس این روزها شبیه حرف هایش نیست. حرف ها زیبا هستند و چهره های رنگارنگی در پشت نقاب آدم ها نهفته است. نقابت را بردار رفیق بگذار صورتت هم کمی نفس بکشد.

—————————-

آره ما ساده لوح و تو هم سر ما کلاه گذاشتی رفتی، مرام و معرفت دوستی و رفاقت را کجا کاشتی و رفتی رفیق.

—————————-

آنقدر خیانت و بدی در عالم رفاقت دیده ام که دیگر هر کسی به من خوبی می کند، آرام در گوش او زمزمه می کنم: اندکی آرام تر قلب من تیکه و پاره است دیگر جای برای دوختن آن نیست.

متن کنایه دار و سنگین به دوست

ببین رفیق هر چه در عالم رفاقت ما را دور زدی به کنار من مرام رفاقت خود را ثابت کردم و دمی برنیاوردم ولی آرزو دارم که خدا رفیقی همچون خودت سر راهت سبز کند تا بفهمی که دور زدن در عالم رفاقت چه سرگیجه ای در جانت می اندازد.

—————————-

رفاقت مُرد. برای شادی روح این شادروان جوان ناکام فاتحه مع الصلوات. دیگر این روزها دم از رفاقت نباید زد. هر کس کمتر ضربه به شما بزند و کمتر دروغ بگوید؛ می توان نام دوست را بر او نهاد.

—————————-

رفیق حرمت دارد. هر کسی می تواند دوست شما باشد ولی رفیق فقط لایق دو یا سه نفر در زندگی شما هستند. همین دو سه نفرم امروز نیم کیلو ارزش ندارند. رفیق؛ دیگر حالم از رفاقت به هم می خورد. دُمت را بنداز دور شانه ات و برای همیشه برو دیگر دم از رفاقت نزن که از هر چه رفیق در دنیاست، سیرِ سیرم.

—————————-

رفیق انصافا خودت خسته نشدی از بس دروغ گفتی و دو دره بازی درآوردی بابا دستخوش رفیق تو دیگه کی هستی؟!


همچنین ببینید :

متن های زیبا در باره ی دوستی و رفاقت


ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. رشته دوستی ام هر گاه پاره کنی، بهتر است. دوست من درست است که تو زمانی دوست من بوده ای ولی انقدر پاهاتو در زندگی من دراز کرده ای که دیگر مجالی برای نفس کشیدن من نیست. برو و بگذار ما هم نفسی بکشیم.

—————————-

حیف آن همه محبت و دوستی که در حق تو داشتم. پشیمانم با صدای بلند و برای چندمین بار می گویم که پشیمانم و دیگر این دوستی را نمی خواهم. خوب است که آدم ها گاهی به اشتباهات خود پی ببرند. آره من اشتباه کردم که کسی همچون تو را وارد زندگیم کردم. حالا بیا یک خوبی کن و برای همیشه برو ما را خوشحال کن.

متن کنایه دار به دوست

تولید مرد و مردانگی برای همیشه تمام شده و جلوی آن را مسدود کرده اند. این روزها جنس تمام دوستی ها چینی است. مراقب انتخاب کردن دوستی های خود باشید. مبادا در دام حربه های عوام فریبانه آن ها بیفتید.

—————————-

چی شد تا باز تنها شدی؛ فیلت یاد هندوستان کرده؟!! چطور وقتی دو و برت شلوغ بود خبری از ما نبود؟ معنای دوستی و رفاقت را به گند کشیده اید شما با این رفتارهایتان. بروید همانجا که تا دیروز خوش بودید. بگذار تنهاییت را هم همان ها پر کنند.

—————————-

نسخه بعضی از رفاقت ها را باید پیچید و آن ها را مچاله کرد تا همچون کاغذ باطله ای برای همیشه آن ها را به دور انداخت. جای شماها همان زباله دان است که غرق آن بوده اید. به اصل خویش بازگردید.

—————————-

رنگ دوستی ها امروزه تغییر کرده است. پیش روی تو یک رنگ هستند و پشت سر تو به رنگی دیگر در می آیند. انقدر رنگارنگ در درون خود ایجاد کرده اند که دیگر فرق دوست و دشمن را نمی توان از همدیگر تشخیص داد.

—————————-

انصافا خودت از این همه بدی که در حق من و عالم رفاقت و دوستی ما کرده ای، خسته نشدی؟ کی قرار است از کارهای خود خجالت بکشی و اندکی از آن ها پا پس بکشی؟ یک نگاه به آینه کن آیا تو همان دوست صمیمی و به قول خودت فاب آن روزهایی؟

—————————-

دستت درد نکند رفیق بالاخره ما از شما یک مطلب هم یاد گرفتیم. تا قبل از این من حتی نمی دانستم نامرد کیست و نامردی چیست؟ الان دیگه انقدر از شما نامردی دیدم که کاملا برایم تفهیم شده است. معلم خوبی بودی برام به خوبی درس نامردی را در کلاس دوستی و رفاقت تدریس کردی.

—————————-

رفیق هویت اصلی ات رو شده است. بالاخره شخصیت واقعی خود را علنی ساختی حالا که شناختمت، می توانی بری و دیگر هیچ وقت برنگردی.

متن کنایه ای به دوست

رفیق دوست نداشتم ولی انقدر دوستی را به گند کشیده ای که می خواهم برای همیشه دورت یک خط قرمز بکشم.

—————————-

دوست من زیادی تلاش نکن. پیشنهاد من این است که یک سری به کتابفروشی های سطح شهر بزنی. کتاب بیشعوری را بخر و بخوان تا بدانی که کیستی.

—————————-

یکی از نقاط تیره زندگی من، درست آن زمان هایی بوده است که با تو آشنا شدم و وقت خود را صرف تو کردم. رفیق لایق مهربونی های من نبودی. برو با کس دیگری طرح رفاقت بریز.

—————————-

تنها بودن را ترجیح می دهم به رفاقت با دوستی های همچون شما که ذره ای از دوستی بهره نبرده اید.

—————————-

رفیق انقدر بد بودی و به ما بد کردی که حتی به خود اجازه نمی دهم دمی به خاطر بدی هایت ناراحت شوم. حیف من که خودم را به خاطر خاری همچون تو پژمرده سازم. کات برای همیشه.

—————————-

الهی آلزایمر بگیرم تا تمام بدی های تو را ای دوست فراموش کنم. تا به طور کلی ریشه کن سازم تمام خاطراتم با تو را و اصلا اسم تو را هم به باد فراموشی سپردم.

متن كنايه به رفيق 2020 جدید

واقعا راست می گویند که هیچ چیز از هیچکس بعید نیست. بعد از مدتی اعتماد کردن به آدم های این دوره زمانه به خوبی در زندگیت حس می کنی که هر اتفاقی ممکن است از دوستی های این زمانه صورت گیرد. با احتیاط دوستی های خود را انتخاب کنید.

—————————-

دمت گرم رفیق نمک خوردی نمکدان شکستی چه خوب مرام رفاقت را به جای آوردی. این بود رسم رفاقت؟

—————————-

به بعضی ها ما بال و پر دادیم حالا عقاب شدن می خواهن چشم ما را درآورند. بابا رفیق تو دیگر کی هستی؟

—————————-

دوست زیاد داشتن افتخار نیست. شعور زیاد داشتن هنر است. یکی دوست داشته باش ولی با مرام. شما فقط پوسته هایی از دوست هستید. کاش شعورتان هم به اندازه دوست هایتان زیاد بود.

—————————-

راست می گفت پدربزرگم که گذشت زمان آدم ها را تغییر می دهد. درست مثل بعضی از این دوستانی که دارم. زمان نه چندان زیادی گذشت تا که فهمیدم آن ها فقط مگس هایی دور شیرینی اند که دیگر بود و نبودشان برایم فرقی ندارد.

متن کنایه ای به دوست

تنهایی را دوست دارم چون ضربه به جانت نمی زند. همیشه یک رنگ است و به همان منوال که بوده، هست. ولی دوستی هر روز یک رنگ است و گاهی چنان ضربه ای به زندگیت وارد می کنند که از ته دل دعا می کنی ای کاش من هم تنهایی را برمی گزیدم.

—————————-

آقا داداش به شما یاد نداند که در عالم رفاقت باید تا ته تهش پشت رفیقت باشی؟ چیشد که تا گرفتار شدم، از ما دست کشیدی و رفتی. یادت رفته تمام آن روزهایی که در سرما و گرما پشت تو بودم و تو را در هر حالی تنها نمی گذاشتم؟

—————————-

فاز بعضی از این دوستی ها را نمی فهمم. یک روز خوبن و یک روز کسی می شوند که حتی باورت هم نمی شود این آدم همان آدم دیروزی است. رفیق فاز نگیرتت.اینجا قلبی است که به تو تکیه کرده است؛ مبادا اعتماد آن را جریحه دار کنی.

—————————-

انگار خیانت کردن به رفیق مُد شده است. این روزها هر کی را می بینم، از دوست خود می نالد. همیشه بدترین و هولناک ترین ضربه ها را در زندگی کسانی به شما می زنند که از برادر به شما نزدیک تر بودند. مراقب دوستی های خود باشید.

—————————-

باز هم دم سیگار گرم تا آخر می سوزد و خود را فدا می سازد تا تو تا آخرین نفس هم لذت بهره مندی از آن را برده باشی. مثل برخی از این دوست ها نیستند که تا از آن ها کمکی بخواهی، به جای سوختن خود و به زحمت افتادن در بهر دوست، کرکره رفاقت را می کشند پایین و  در رفاقت را برای همیشه تعطیل می کنند.

متن کنایه به دوست

اگر دوستی و مرام این است متاسفم برای هر چه دوست و مرامه که شماها تفسیر می کنید. کلاس دوستی را پاس نکرده، دم از رفاقت نزنید.

—————————-

زندگی گذر عمر است؛ زود می گذرد. قدر دوستی های خود را بدانید تا زندگی خود را مثل من تباه انسان های نمک نشناس نکنید.

—————————-

وقتی کارت لنگه رفیق هات میشه، آنجاست که احساس تنهایی می کنی. ولی وقتی کار رفیق هات به تو لنگه، آنجاست که همه تو را دوست دارند. از این دوست داشتن های ظاهری تان خسته شده ام. کمی هم من را به خاطرم خود فقط و فقط بخاطر خود خودم دوست بدارید خواهشا.

—————————-

دوستی با شما مثل دوستی با استادی است هر روز به شاگرد تازه کارش تیراندازی یاد می دهد. به محض آنکه بازوان شاگردش قوی و نیرومند شدند، با همان تیر و کمان، استاد خود را هدف قرار می دهد. آری دوستان شما نیز برای من به مثابه همان شاگرد قدرنشناسی بوده اید که سال ها بر سر سفره من نمک خوردید و اینک نمکدان می شکنید.

—————————-

رفیق اگر از نردبان ما بالا رفتی و به جایی رسیدی، تشکر نمی کنی هیچ، لااقل نگو من خودم زور بازوی خودم را خوردم. آره اگر ما نبودیم، الان شما اینجا هم نبودی.

—————————-

انقدر که شما کلاس می گذارید، عضو هیئت علمی دانشگاه هم برای شاگردان خود کلاس نمی گذارد، رفیق یک کم بیا پایین با هم هم قدم شویم.

matn kenayedar be doost

درک خیلی از شما رفیق ها واقعا مشکل است. هر چه با ذهن خودم کلنجار می روم که چطور توانستید این گونه سنگدل باشید و دلتان به رفیق خودتان هم رحم نکند، واقعا نتوانستم بفهمم آخه چرا؟

—————————-

بعضی از شما را باید ساعت ۹ شب گذاشت دم در تا آشغالی شما را با خود جمع کند و ببرد. از بس که گند زدید به دوستی هاتون. واقعا شورشو در اوردید. جمع کنید این مسخره بازی ها را بابا.

—————————-

یک زمانی بود که رفیق، حکم برادر داشت. الان رفیق حکم دشمنی دارد که در خاک شما آزادانه زندگی می کند.

—————————-

کاش احساس هم تخته وایت برد داشت تا هر موقع بعضی از دوست هایی را که در قلب خود جای داده بودیم، می توانستیم به راحتی آن ها را برای همیشه از ته قلب خود پاک کنیم و احساسات خود را شستشو دهیم.

—————————-

گاهی آمدن بعضی از دوست ها در زندگیت آنقدر اشتباه فاحش و بزرگی هستند که وقتی که از زندگیت آن ها را بیرون می کنی، بلافاصله یک آرامش روحی و روانی خاصی سراسر وجودت را فرا می گیرد. آره به بعضی از رفتن ها باید به جای گریه، خندید و شاد بود.

تکست کنایه دار به رفیق

آنقدر در عالم رفاقت ضربه خورده ام که دیگر هر کسی که می خواهد وارد زندگیم شود، او را از هفت خان رستم باید عبور دهم تا پس از آزمایش های لازم، صلاحیت دوستی خود را اعلام کند.

—————————-

من به جای شما خجالت می کشم که انقدر بی شرم و حیا شده اید که هر کاری از شما سر می زند و سر آخر می گویید: مگر ما کاری انجام داده ایم؟ رفیق این را بدان که در عالم رفاقت باید تا پای جان برای طرف خود مایه بذارید نه اینکه پشت او را به یکباره خالی کنید.

—————————-

لعنت به تمام وقت هایی که با شما سر کرده ام. لعنت به آن همه اعتمادی که به شما داشته ام. لعنت به روزهای از دست رفته ای که با شما تباه ساخته ام و لعنت به شما که زندگی من را به گند کشیده اید. خیال می کردم عالم رفاقت با همه چیز فرق می کند. ولی ادامه روابط با شما در عالم رفاقت عین غرق شدن در لجنزار است.

—————————-

دوست داشتن بعضیا مثل بغل کردن جوجه تیغی می ماند هر چقدر بیشتر به آن ها نزدیک تر شوی، بیشتر ضربه می خوری.

—————————-

دوستی با هر که کردم، جز نامردی ندیدم، در حیرتم آیا اصلا دوستی به معنای واقعی وجود خارجی دارد؟!!!

—————————-

دوست آن است که بمیرد بهر دوست نه آنکه با یک مشکل پا بگذارد روی تمام آن خاطرات. بعضی دوستان هستند که فقط موقع خوشی با شما هستند همین که مشکلی پیش بیاید، شما را فراموش می کنند و می روند برای همیشه.

متن زیبا و سنگین برای کنایه به دوست

بعضی از دوست ها هم هستند که جلوی روت یک حرف می زنند و پشت سرت هزار حرف می زنند. از دست این دوست ها باید چهار دست و پا قرض کرد و فرار کرد.

—————————-

دو به هم زنی یکی از ویژگی های بارز دوستی های این دوره زمانه شده است. تا می توانید در انتخاب دوستی های خود احتیاط کنید.

—————————-

ریشه بسیاری از نابه هنجاری ها در دوران جوانی را انتخاب نادرست دوست در زندگی جوانان تشکیل می دهد. من هم جوان بودم و خام شما را سرمشق زندگی خود قرار دادم. ای داد از این زمانه و آدم هایش.

—————————-

به بعضی از این دوستی های امروزی هم باید گفت: ببخشید رفیق ما فکر می کردیم شما آدمید شرمنده اشتباه شده دیگه تکرار نمیشه بای.

—————————-

یک عده از دوست ها هم هستند که بعد از یک مدت دوستی و پس از ظاهرسازی قالب خویش را عوض کرده و فقط به چند تا آدم تکراری تبدیل می شوند که چهره آن ها آشناتر از بقیه است.

متن سنگین و طعنه دار به دوست

چقدر فرق است بین دوست و رفیق. یکی خراب دیگری است و یکی به فکر خراب کردن دیگری. در این بین اگر خوب بنگری می توانی کدام را انتخاب کنی.

—————————-

گاهی اوقات هم باید به بعضی از دوست هایت بگویی بابا ایول اصلا فکرش را هم نمی کردم که تو انقدر آشغال باشی تو که از بقیه عوضی تری. آدم غریبه شرف دارد به تو که بویی از مرام و معرفت نبرده ای.

—————————-

آنقدر که یک رفیق می تواند تو را داغون و نابود سازد، دشمن توانایی این را ندارد که تو را اینگونه نابود سازد.

—————————-

ببین رفیق نیم کیلو باش ولی مرد باش نه مثل آدم های هرزه امروزی که دست شیطان را هم در نامردی از پشت بسته اند.

—————————-

ارزش انسان ها گاهی با حرف هایی که می زنند مشخص می شود و گاهی هم زبان سرخ سر سبز می دهد بر باد. به بعضی از این دوست های ظاهرنمای امروزی هم باید گفت که تو اگر حرف نزنی کسی نیست که به تو بگوید لالی.

متن کنایه دار به رفیق

وقتی با خود مرور می کنم، می بینم که نه در غم من همراه و هم درد من بوده ای و نه در شادی های زندگیم با  من شاد شاد بوده ای. ترسم که نام دوست را بر سر نام تو گذارم و ارزش واقعی و حرمت دوستی را پایین آورم.

—————————-

دوست من تاریخ اعتبار دوستی شما در حال پایان است. پیش از منقضی شدن دوستی خود بهتر است برای تمدید مجدد آن رفتار خود را به طور کلی تغییر دهی تا دوباره در زمره رفیق های ناب قرار گیری.

—————————-

یکی از اشتباهات بزرگ زندگی من این بود که بیش از حد بعضی ها را در زندگیم بزرگ کردم. آنقدر بزرگ که حالا برای خود غولی شده اند و شاخ درآورده اند و ادعای شاخ بازی هم درمی آورند. رفیق هر چقدر هم که بزرگ شوی یادت باشد ریشه ات کجاست.

—————————-

تا زمانی که منفعت را به معرفت ترجیح بدهند، نباید اسم آن را رفیق نامید. رفیق یعنی مرام و معرفت، رفیق یعنی جانبازی در ره دوست. نگاه به دوست های امروزی نکن که منفعت خود را در هر چه دیدند، همانجا بساط خود را پهن می کنند. این ها بویی از معرفت نبرده اند.

—————————-

پدربزرگم می گفت: مرد هیچ گاه گریه نمی کند. راست می گفت بنده خدا ولی چه می دانست که دوستی های امروزی چنان بلایی بر سر تو می آورند که گریه هیچ باید از دست آن ها زار زار گریه کنی. پدربزرگ کجایی که ببینی نسل امروزی معنای دوستی پاک و ساده قدیمی را زیر پا له کرده اند.

—————————-

دوستی به حرف و شعار نیست. خیلی از شما به هنگام سختی طوری پشت آدم را خالی می کنید که انگار به کاه تکیه داده بودی.

—————————-

گاهی یک حرف انقلابی در دل به پا می کند گاهی هم یک عکس العمل نامناسب رابطه ای را به هم می زند. گاهی هم یک دوست همه پل های پشت سرت را خراب می کند. رفیق در حد ما نیستی؛ جان من مسیر زندگیت را عوض کن و دیگر در حوالی جاده زندگی ما پیدات نشود.

—————————-

بعضی از شما که ادعای دوستی و رفاقت می کردید، انقدر دروغ سر هم کرده اید که خود پینوکیو از گور درآمده و با حالت عجیب و شگفت انگیزی مات و مبهوت شما را نگاه می کند. دست پینوکیو را هم از پشت بسته اید. خدایی خسته نمی شوید از بس دروغ می گویید؟!!!

متن کنایه زدن به رفیق

یک زمانی رفیق حکم زیپ شلوار را داشت؛ ولش می کردی از بیخ آبرویت می رفت. الان رفیق حکم شلوار را دارد که یک مدت آن ها را مورد استفاده قرار می دهی همین که شلوارت پاره شد، تو را دور می اندازند و شلواری نو می خرند. درست مثل شما رفیق های امروزی که اعتبار رفاقت هاتون درست مثل خرید شلوار می ماند. می آیید و قلب ما را جریحه دار و فرسوده می سازید. سرآخر هم به سراغ فردی دیگر می روید.

—————————-

یاد باد آن روزگاران که دوستان دور هم جمع می شدند و با هم می خندیدند. مثل رفاقت های شما نبودند که پشت سر می نشینند و به هم می خندند.

—————————-

دوست و دوستی افسانه شد. دوستی با دوست هایی همچون شما به من فهماند که دوستی به همان معنا و مفهوم عارفانه و شاعرانه خویش نیست. یا افسانه ای بیش نیست و یا رویایی است که تحقق آن محال و تحقق ناپذیر است.

—————————-

خداوند بندگان مومن خویش را دوست دارد و باید ببینی که برای آنان چه می کند و در چه مواقع سخت و دشواری است که دست آن ها را می گیرد. شما هم ادعا می کنید که دوست من هستید و زندگی به من آموخت که در چه مواقعی است که به سمت من می آیید. گاهی خدا با آن همه عظمتش به پایین می آید و دست بنده اش را می گیرد ولی شما دست من را در شرایط سخت و بحرانی ول کردید.

—————————-

رفیق ما هم می توانیم مثل شما رفتار کنیم ولی مرام و معرفت دوستی به ما اجازه هر کاری و زدن هر حرفی را نمی دهد. ماندم شما چطور این حجم از جهالت و کج فهمی را با خود حمل می کنید!!! کمرت زیر بار این همه دروغ و تهمت نشکند رفیق.

—————————-

گویند هر کس دوستی را که دارد؛ از دست دهد، فقیر است. چطوری فقیر؟!!!

—————————-

رفاقت را برای همیشه قطع کردی؛ دل من را به ناگه پرپر کردی؛ بمیرد آنکه نهاد اسم تو را دوست که از ریشه اشتباه بود انتخاب دوست.

متن کنایه به دوستان

هرچه فکر می کنم نمی توانم حجم نامردی ها و ناروهات را که به من زدی را هضم کنم. دشمن هم فرصتی به طرف مقابل خود می دهد و با اعلام قبلی و با پیش زمینه به خاک دشمن می زند ولی تو را نمی دانم که چرا با من اینگونه تا کردی!!!

—————————-

کاش همانطور که بیشتر آدم ها از ارتفاع می ترسند، بعضی از شما دوست های ما هم از پستی می ترسیدید تا انقد پست فطرت نباشید.

—————————-

از همان بچگی ریاضیم ضعیف بود برای همین است که تو و امثال تو را جزء آدم ها حساب کردم.

—————————-

باید اصلاحیه ای در فرهنگ لغت زبان فارسی صورت گیرد و نام دوست و رفیق را به گرگ های انسان نما بدل سازند تا اخلاقشان با نامشان کاملا ست شود.


همچنین تماشا کنید :

عکس نوشته در مورد رفیق نیمه راه برای پروفایل


همیشه در هر رابطه ای چند ماه اول آن خوب است. همین که راز دل تو را بدانند، چنان خنجری از پشت به تو می زنند که هرگز فکرش را هم نمی کردی که از دوست چنین کاری سر بزنند.

—————————-

پرتاب تیکه های تند شما به سمت ما از پرتاب موشک به سمت دشمن فاجعه بارتر است. رفیق پیشنهاد می کنم که برای دهانت یک قفل بسازی و رمزش را هم بدی دست یک انسان مطمئن که بد موقع باز نشود.

—————————-

به بعضی ها هم باید گفت استاد یک کلاس خصوصی برای ما بگذار و بگو که چطور توانستی آن همه محبت ما را فراموش کنی و ما را اینگونه دور بزنی؟!!!

—————————-

رفیق تاریخ مصرفت تمام شده است. پیش از آنکه بندازنت دور خودت پاهات را از زندگی ما بنداز دور و برو.

—————————-

مشکل از شما نیست آره مشکل از ماست که اشتباها شما را جزء آدم ها حساب کردیم. ببین دوست من فکر نکن که ما ساده لوحیم ما فقط از روی احساس و علاقه زیاد به شما مهلت می دهیم. تاریخ مهلت های شما هم رو به پایان است پس خواهشا سریع آدم شو.

جملات کنایه دار کوتاه به رفیق

رفاقت با صداقت قشنگ است ولی حیف و صد حیف که بعضی از شما آدم ها معنای رفاقت را به درستی درک نکرده اید.

—————————-

بعضی از رفیق ها هم هستند که شادی هایشان برای بقیه است به ما که می رسند از درد و گرفتاری فقط حرف می زنند. رفیق برو با همان کسی که در کنارش شادی و با او می خندی.

—————————-

رفیق یادت باشد که کی بودی و الان به کجا رسیده ای؟!!! بعضی از شماها تا به یک جایی می رسید، گذشته خود را به طور کامل به دست فراموشی می سپارید. در عجبم از منش شما.

—————————-

رگ و ریشه حسادت برخی از افراد به قدری بالاست که حاضرند زیر پای رفیق خود را خالی کنند و با حسادت های مسخره خودشان دوستی و رفاقت را زیر پا لگدمال سازند.

—————————-

بعضی از شما دوستی های امروزی فقط در حد حرفید بابا اگر دوستی شما واقعی نیست؛ لااقل با حرف های چرب و نرم خود هم دوستی را به گند نکشید.


در ادامه ببینید :

متن در مورد دوست داشتن رفیق + عکس نوشته


محبت که از حد بگذرد، بعضی ها خیال می کنند که دیگر دنیا به پایان رسیده است و می توانند از محبت های بیش از حد  ما سوء استفاده کنند. به شما نباید گفت رفیق شما آدم های فوق العاده فرصت طلبی هستید که تنها به دنبال فرصت هایی هستید که دوست و رفیق خود را نیش بزنید.

—————————-

رفیقی که در بهترین لحظات زندگیت و در غمگسار ترین لحظات زندگی ات کنار تو نباشد و با هر بهانه و دلیل تراشی بخواهد از زیر آن ها به راحتی بگذرد را تنها در حد سلام و احوالپرسی بخواهید و نه بیشتر.

متن کنایه دار به رفیق و رفاقت

آره مشکل منه و تو نباید در آن داخل شوی. چه زود یادت رفت که من تنها کسی بودم که در تنهایی ها و مشکلاتت با تو بودم و لحظه ای تو را تنها نگذاشتم. رفیق به کسی می گویند که در مشکل و گرفتاری گیرد دست دوست را نه آنکه به هنگام منفعت طلبی خویش به یاد می آورند که دوستی هم دارند.


این مطالب را تماشا کنید :

جملات فاز سنگین و کنایه دار درباره آدمهای بی معرفت

متن های زیبا درباره نمک نشناسی آدمها


به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 114 views بار دسته بندی : اس ام اس و عکس نوشته تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.