پیجی فروم متن نامه درخواست کمک مالی از رئیس جمهور - پیجی فروم

درخواست کمک مالی و وام از رئیس جمهور یکی از بهترین روش ها برای تامین نیازهای مالی فردی یا گروهی است. گاهی پیش می آید که تامین برخی مخارج از عهده ما خارج بوده و به همین جهت به فکر دریافت وام از ارگان یا سازمانی خاص می افتیم. عده ای در این بین به فکر درخواست وام از رئیس جمهور هستند که با آن بتوانند از عهده این مخارج برآیند.

در ادامه متن هایی در رابطه با درخواست وام و کمک های مالی از رئیس جمهور آورده ایم که به واسطه آنها می توانید به ایشان نامه نوشته و درخواست خود را ذکر نمایید. همراه ما باشید.

جملات درخواست مساعدت مالی از رئیس جمهور

با درود و احترام خدمت رئیس جمهور محترم آقای …… بنده ….. ساکن استان ….. هستم و در زمینه تاسیس مجموعه ….. نیاز به مبلغی پول داشتم. از ‌آنجا که پرداخت این مقدار از هزینه در توان بنده نبود خدمتتان نامه ای جهت درخواست وام به مبلغ ….. تومان نوشتم. ممنون میشوم این وام را با مهلت باز پرداخت ….. ماهه در اختیار من بگذارید تا با تاسیس این مجموعه کمکی هر چه بیشتر در جهت رفاه و آسایش عمومی در حوزه ….. به جامعه نمایم. سپاس از شما.

***************************

ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت خدمت رئیس جمهور عزیز جناب آقای …..، بنده جوانی ….. ساله ساکن شهر ….. می باشم و در حوزه ….. مشغول به فعالیت هستم. مدتی است که تصمیم به گسترش حوزه فعالیت خود گرفته و به همین جهت نامه ای خدمت شما جهت دریافت و اخذ وام گرفتم. از آنجا که با پیشرفت کسب و کار بنده می توان در حوزه خدمات/محصولات ….. پیشرفت چشمگیری در کشور دید به همین جهت ممنون می شوم که با درخواست وام موافقت نمایید. برای پیشبرد اهداف بنده نیاز به وامی به اندازه ….. ریال دارم که ممنون میشوم میزان بهره کم و دوره بازپرداخت زیاد شود تا بتوانم از پس اقساط و بدهی های مربوطه برآیم. با تشکر از شما.

***************************

سلام به حضور رئیس جمهور عزیزمان جناب آقای …… من ….. فرزند ….. به کد ملی ….. ساکن استان ….. می باشم و تصمیم به ازدواج گرفته ام. اما متاسفانه با شرایط بد اقتصادی بنده نمی توانم این کار را انجام دهم. به همین جهت از حضور مبارکتان درخواست وامی به اندازه ….. ریال داشتم تا به این وسیله بتوانم به سنت پیامبر عمل کنم. ممنون میشوم اگر با درخواست وام موافقت خود را اعلام نموده و یا بنده را به مراکز یا مجموعه هایی که توان انجام این کار را دارند معرفی نمایید. سپاس ویژه از شما.

***************************

با سلام خدمت ریاست جمهوری محترم آقای …… جناب آقای ….. اخیراً در جامعه با معضل و مشکل ….. رو به رو شده ایم و این را می توانم به خوبی در فضای جامعه مشاهده نمود. به همین جهت تصمیم به راه اندازی کارگاه/شرکت/مجموعه/اداره ….. گرفته ام. با ایجاد نقشه کسب و کار و همچنین اهداف به این نتیجه رسیدیم که نیازمند مبلغی به اندازه ….. تومان هستیم. از آنجا که هنوز در اوایل کار میباشیم پرداخت این هزینه از سوی ما کمی سخت و مشکل است به همین جهت خدمت مبارکتان نامه ای نوشتم تا با بررسی نقشه کسب و کار و همچنین اهداف ما با پرداخت وامی ….. تومانی برای ما موافقت نمایید. متشکرم.

***************************

سلام و عرض خداقوت به ریاست جمهوری محترم. امیدوارم که همواره در سلامت و صحت کامل به سر ببرید. متاسفانه مدتی است که دچار بیماری ….. شده ام و همانطور که شاید بدانید این بیماری نیازمند هزینه های بسیار است. از آنجا که شغل بنده ….. می باشد و درآمد بنده در برابر پرداخت هزینه های این بیماری کفاف نمی دهد از حضورتان خواستار وامی به اندازه ….. ریال بودم تا به وسیله آن بتوانم از پس این مشکل بر بیایم. قاعدتاً هر چقدر این بیماری به درازا بیانجامد ریشه ای تر شده و خلاص شدن از شر آن برایم مشکل تر خواهد بود. پس ممنون خواهم شد که با انجام اقدامات مربوطه مراتب پرداخت این وام را برای بنده فراهم نمایید. سپاس از شما.

***************************

با درود و احترام به رئیس جمهور گرانقدر. بنده ….. و به شماره شناسنامه ….. هستم. شغل من ….. است و درآمد ماهیانه ام ….. تومان می باشد. من خانواده ای ….. نفره دارم و درآمدی که از طریق شغل خود به دست می آورم در برابر تامین هزینه های خانواده بسیار ناچیز است. به همین جهت از خدمت تان درخواست وامی به اندازه ….. تومان داشتم تا به وسیله آن بتوانم قسمتی از مخارج را تامین کرده و نیازهای خانواده ام را برطرف نمایم. لطفا در صورت امکان هر چه سریعتر با پرداخت این وام موافقت نمایید چرا که تعداد مشکلات و معضلاتی که پیش روی من و خانواده ام به دلیل مشکلات اقتصادی به وجود می آید روز به روز بیشتر و بیشتر می شود. سپاس بی نهایت از شما.

***************************

باسمه تعالی. رئیس جمهور محترم سلام. من ….. فرزند ….. و ساکن استان ….. هستم. مدتی طولانیست که تصمیم به تاسیس کارگاه/کشتارگاه/مزرعه ….. گرفته و به دلیل کمبود بودجه همواره از انجام این کار باز مانده ام. اکنون تصمیم نهایی خود را گرفته و می خواهم هر چه زودتر این کار را انجام دهم. یقیناً با تاسیس این ….. می توانم بخش عظیمی از نیازهای مردمی به محصول/خدمات ….. را مرتفع نمایم. ممنون میشوم که با پرداخت وامی به اندازه ….. تومان بودجه بنده را تامین نموده تا هر چه سریعتر این کار را انجام دهم. مدارک و اسناد مربوط به احداث و شروع این پروژه در پیوست همین نامه موجود می باشد.

***************************

با درود و احترام به رئیس جمهور عزیزمان. بنده ….. هستم و در شرکت های تاکسیرانی/اتوبوسرانی مدتی زیاد فعالیت می کردم. از آنجا که سابقه رانندگی بنده طولانی بوده تصمیم به خرید خودرو ….. گرفته ام تا برای خود کار کنم. اما متاسفانه میزان درآمد من به اندازه ای نیست که بتوانم مبلغ کامل این خودرو را به یکباره پرداخت کنم. برای همین به حضور گرمتان نامه ای نوشتم تا به این وسیله از شما درخواست وام نمایم. به واسطه این وام خواهم توانست خودرو را خریداری و با کار با آن مراحل بازپرداخت وام را پشت سر بگذارم. ممنون میشوم که با درخواست بنده موافقت نمایید. سپاس از شما.

***************************

با درود و احترام خدمت آقای ….. رئیس جمهور محترم. جناب آقای رئیس جمهور بنده مسئول کارهای فرهنگی/اجتماعی در بخش ….. استان ….. هستم و برنامه های زیادی در همین حوزه دارم. اما همانطور که میدانید انجام چنین کارهایی نیازمند پرداخت هزینه های گزاف می باشد که پرداخت این هزینه ها برای بنده میسر نیست. به همین منظور در این نامه از حضورتان درخواست میکنم تا یا خود با تامین بودجه موافقت نمایید و یا با پرداخت وامی ….. تومانی بنده را یاری رسانید تا این برنامه ها را به صورت کامل اجرایی نماییم. بدیهی است که با اجرایی کردن این برنامه ها تاثیرات فرهنگی مثبت و شگرفی بر روی جامعه و مردم خواهیم گذاشت. با تشکر از شما.

***************************

سلام میکنم خدمت رئیس جمهور عزیز. بنده قصد تاسیس مرکز خیریه ….. را دارم و تمام امور اداری مربوطه را انجام داده که اسناد و مدارک مربوطه را در پیوست همین نامه قرار خواهم داد. تمام کارهای مربوطه انجام شده است منتهی برای شروع کار نیازمند هزینه هایی هستیم که متاسفانه از پس آنها به تنهایی بر نخواهیم آمد. از همین جهت از شما درخواست میکنم که یا در این امر خیر شرکت نموده تا پرداخت این هزینه ها از سوی شما صورت پذیرد و یا با ارائه وامی به بنده کمک کنید تا این خدمت انسان دوستانه را به مردم کشورم نمایم و نیازمندان بسیاری را که در حوزه ….. مشکلات زیادی دارند، به واسطه این خیریه یاری نمایم. متشکرم.

***************************

ضمن ارادت و عرض احترام به رئیس جمهور عزیز، مقصود بنده از نوشتن این نامه درخواست وامی به اندازه ….. تومان برای انجام و تاسیس پروژه اینترنتی ….. می باشد. همانطور که میدانید امروزه مصرف مردم از اینترنت بسیار شده و کسب و کارهای مختلفی در این فضا ساخته شده اند. بنده هم قصد دارم تا کسب و کار خود را اجرایی کنم و به این واسطه کمک زیادی به مردم در جهت خدمات/محصولات ….. نمایم. شروع این پروژه اینترنتی نیازمند وجود بودجه ای به اندازه ….. تومان است. از آنجا که خود به تنهایی نمی توانم از پس این هزینه بر بیاییم درخواست این وام را از شما دارم. امیدوارم که با وام بنده موافقت نمایید.

***************************

با سلام به رئیس جمهور محترم. بنده ….. هستم و مدت هاست که با بیماری ….. دست و پنجه نرم میکنم. با پیشرفت بیماری هزینه ها و مخارج آن هم افزایش می یابد و بنده نمی توانم از پس این مخارج به خوبی بر بیایم. به همین جهت خواستم از حضور مبارکت تان درخواست وامی برای هزینه های پزشکی و درمانی نمایم. بخشی از مخارجی که اخیرا کرده ام را به همراه فیش در بخش پیوست نامه قرار داده ام تا متوجه عرایض بنده بشوید.

***************************

سلام و عرض خسته نباشد به رئیس جمهور کشورمان. رئیس جمهور محترم بنده نیازمند وامی برای خرید مسکن می باشم و با توجه به مشکلات عدید اقتصادی که برای من به وجود آمده این کار از عهده ام سلب شده و نمی توانم آن را انجام دهم. از شما ممنون میشوم که با پرداخت وامی به اندازه ….. تومان به من در این مسئله یاری نمایید. متشکرم.

***************************

سلام و عرض خدا قوت به رئیس جمهور عزیز جناب آقای …… بنده ….. هستم. مدتیست که به دلیل ….. منزل بنده تخریب شده و باید هر چه سریعتر بازسازی شود در غیر اینصورت صدمات و خسارات جبران ناپذیر و زیان باری به بار خواهد آورد. از آنجا که شدت تخریب بسیار است، هزینه های آن هم شدت یافته و بیشتر شده است. به همین جهت از حضور مبارکتان درخواست وامی به اندازه ….. تومان داشتم تا بتوانم از عهده پرداخت مخارج بازسازی بر بیایم. اسناد و مدارک مربوط به این مسئله را در پیوست همین نامه قرار خواهم داد. متشکرم از شما.


مطلب پیشنهادی :

نامه اداری درخواست وام دانشجویی


به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 786 views بار دسته بندی : متفرقه تاريخ : 8 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.