پیجی فروم متن زیبا برای پست اینستاگرام دخترونه - پیجی فروم

اگه یه دختری و میخوای پستی رو در اینستاگرام منتشر کنی، بهتره بدونی که کپشن یا همون توضیحات پستت خیلی اهمیت داره و نباید همینطوری یه متنی بذاری. تو باید متنی که قراره در بخش توضیحات پستت بذاری رو با دقت انتخاب کنی و با جملاتی زیبا تاثیرگذاری پستت رو دو چندان کنی.

در ادامه این مطلب متن ها و جملات زیبای دخترونه ای برای پست اینستاگرام تهیه کردیم که شما رو به خوندنشون دعوت میکنیم. همراه ما باشید.

متن موفقیت برای پست اینستاگرام دخترونه

آهای دختری که احساس میکنی همه چیز و همه کس داره بهت فشار میاره، احساس میکنه هیچ کسی تو رو درک نمیکنه و همه تو رو به دید یک ضعیفه نگاه میکنن، چرا خب این اجازه رو بهشون میدی؟ چرا بهشون این اجازه رو میدی که به تو به شکل یک انسان ضعیف نگاه کنن؟ چرا میذاری که حرمتت رو از بین ببرن و تو رو اونطور که هستی نبینن؟ بلند شو، پاشو و برای خواسته هات تلاش کن. مهم نیست، بذار همه بگن ضعیفی، مهم باوریه که تو نسبت به خودت داری. هیچ وقت باورت رو نسبت به خودت از دست نده اون موقع حتی اگه همه تو رو ضعیف بدونن خودت، خودت رو قوی خواهی دونست.

***********************

یه وقتایی هم میشه که به خودم میام و میگم چقدر در بند قفرهنگ شدم، چقدر تحت اسارت تابوهای اشتباه جامعه قرار گرفتم، چقدر همه منو ضعیف میدونن، چقدر همه از من به عنوان یک انسان بی فایده اد میکنن، واقعا چرا؟ چرا باید این اتفاق بیفته؟ چرا باید دخترا توی کشوری که این همه موقعیت پیشرفت داره ضعیف شناخته بشن؟ منکه توجهی به هیچ کدوم از این فرهنگ ها، تابوها و حرف هایی که برام میزنن ندارم اما گاهی واقعا خودم رو در بند اونها احساس میکنم چرا که همون ها خیلی از موقعیت های پیشرفتم رو ازم میگیرن.

***********************

یه دختر میتونه قوی ترین آدم روی زمین بشه یعنی تبدیل به کسی بشه که حتی قوی ترین پسرها هم به گرد پاش نمیرسن، اون فقط کافیه که خودش رو باور کنه، توانایی هاش رو باور کن و بعد معجزه رو در زندگیش به وجود بیاره. یه دختر میتونه با توانایی هاش خودش رو به قله های زندگی برسونه، میتونه از خودش یک انسان موفق و فوق العاده بسازه و میتونه زندگیش رو همونطور که میخواد خلق کنه اما قبل همه این ها باید خودش رو باور کنه. خیلی چیزها هستن که سعی میکنن باورش رو نسبت به خودش بگیرن اما اون همچنان باید ادامه بده و با قدرت باشه و کم نیاره.

***********************

یادمه تو زندگیم خیلی بارها بود که خواستم کم بیارم، خواستم دیگه ادامه ندم و همونجا متوقف بشم اما بعد به خودم اومدم، گفتم که چی؟ چرا باید متوقف بشم؟ چرا وقتی که اون همه ادم با وجود سختی ها ادامه دادن و موفق شدن من بخوام کم بیارم و متوقف بشم و در جا بزنم؟ من هر سری که خواستم کم بیارم فقط این حرف رو به خودم زدم و بعد قوی تر از همیشه ادامه دادم. خواستم بگم که خیلی وقت ها خیلی چیزها میخوان انرژی ما رو از بین ببرن و بهمون بگن که نمیشه تا ما رو متوقف کنن اما ما خودمون نباید بذاریم این اتفاق بیفته. بارها امکان داشت که من زمین بخورم اما این خودم بودم که باعث شدم باز هم ادامه بدم و باز هم مسیر پیش روم رو با قدرت در پیش بگیرم.

متن احساسی برای پست اینستاگرام دخترونه

بیشتر زندگی یه دختر تشکیل شده از احساس، تشکیل شده از عشق، تشکیل شده از کلی حس و حال قشنگ اما کاش این دختر درک بشه، کاش ادمای عوضی وارد زندگیش نشن و کاش همیشه اون احساس پاکش براش باقی بمونه و از بین نره. همه دخترا با اون احساس و عشق و حال خوبی که گفتم آفریده میشن اما بعضی هاشون گیر آدمهای عوضی و پست میفتن و اونقدر احساسشون در برابر اونها ترک میخوره که کلا میشکنه و از بین میره. کاش این بلا سر هیچ دختری نیاد و کاش دخترا وارد زندگی همون کسی بشن که واقعا دوستشون داره و واقعا براشون هر کاری میکنه.

***********************

احساسمو نادیده گرفت، رفت که رفت، انگار نه انگار که خاطره ای با هم ساخته بودیم، انگار نه انگار که روزهای زیادی رو کنار هم گذروندیم، رفت و حتی پشت سرش رو هم نگاه نکرد. اون به پشت سرش نگاه نکرد تا ببینه به سر من چی میاد، اون رفت و مسیر خودش رو در پیش گرفت اما من شکستم، من خورد شدم و ذره ذره نابود شدم. کاش یکی بهش بگه که احساساتی که درون من شکست تاوان داره. یه روزی، یه جایی و یه وقتی که حتی فکرش رو هم نمیکنه باید تاوان بده، تاوان احساسی که نادیده گرفت.

***********************

کاش تموم کسایی که میان و اعتماد یه دختر رو به خودشون جلب میکنن بدونن که بعد از اون یه بخشی از زندگی اون دختر میشن، یه بخش بزرگ که خیلی برای اون دختر اهمیت داره. کاش پسرا بدونن که اعتماد دخترا هیچ وقت مثل یک وسیله بازی نیست و نباید با اون بازی کنن و کاش به این درک برسن که با جلب اعتماد میشن بخش مهمی از زندگی یه دختر. اگه همین رو بعضی از پسرا درک کنن دیگه هیچ دختری ضربه نمیخوره و حال دلش بد نمیشه.

***********************

به احساسم میگم که دیگه خفه شه، دیگه بسشه، دیگه چقدر میخواد بهم ضربه بزنه؟ دیگه چقدر میخواد نابودم کنه؟ دیگه چقدر میخواد موقعیت های زندگیم رو ازم بگیره؟ بهش میگم خفه شه، بهش میگم خفه خون بگیره، دیگه بسه بهش بها دادم و دیگه بسه اسیرش بودم. این همه روز، این همه ماه و این همه سال در بند احساساتی بودم که فقط بهم ضربه زدن اما چرا؟ چرا یه دختر باید اینقدر درگیر احساساتش بشه؟ کاش همه دخترا یه روزی مثل من به خودشون بیان و باور کنن که زندگی همش احساسات نیست، گاهی باید پا گذاشت رو احساسات و نادیده شون گرفت.

***********************

خیلی از دخترا هم میتونستن مثل خیلی از پسرا موفق بشن، مثل خیلی از پسرا به ادهاف زیادی دست پیدا کنن و مثل خیلی از پسرا تبدیل به همون چیزی بشن که در زندگی میخواستن اما نتونستن چون به احساساتشون بها دادن. گاهی اگه زیادی به احساسات بها بدی میشه مانعی بزرگ که نمیذاره حرکت کنی و نمیذاره ذره ای رو به جلو بری. آهای دختر، یاد بگیر که احساساتت رو در بند و اسارت خودت بگیری نه اینکه احساساتت تو رو اسیر خودشون کنن! یاد بگیر فقط در جایی که باید احساسات به خرج بدی و در بقیه جاها به احساساتت بها بدی و اونها رو نادیده نگیری.

***********************

با احساس یه دختر بازی نکن، احساس یه دختر بازیچه دست تو نیست که بخوای باهاش بازی کنی و بعد بری سراغ یکی دیگه. یه دختر وقتی تموم احساساتش، وقتی تموم عشقش و وقتی تموم حال خوبش رو به پای تو گذاشت دیگه تو در قبال اون مسئولی و اگه گذاشتی و رفتی و نادیده اش گرفتی، این فقط نامردیت رو نشون میده. یا وارد زندگی یه دختر نشو یا اگه شدی قبول کن که در قبال تموم احساسات اون مسئولی و باید مراقب احساساتش باشی که مبادا کوچکترین خدشه ای به اونها وارد بشه.

***********************

یه دختر قوی ترینه، یه دختر هیچ وقت کم نمیاره، یه دختر همیشه ادامه میده اما خدا نکنه که کسی احساس اون رو نشون بگیره، خدا نکنه که کسی با احساسات اون بازی کنه، خدا نکنه که کسی بخواد احساساتش رو نادیده بگیره و ازشون رد بشه، اون موقع همون دختر قوی یه احساس ضعف خیلی زیاد درونش شکل میگیره. شاید اون این احساس ضعف رو در ظاهر به کسی نشون نده اما مطمئن باش که در درون میشکنه و نابود میشه. نقطه ضعف دخترا احساساتشونه و اگه کسی دست روی احساسات دخترونه کسی گذاشت باید بدونه که جزو پست ترین آدم های روی کره زمینه.

***********************

احساس یه دختر هیچوقت بهش دروغ نمیگه! آهای دختر، وقتی احساس کردی یه چیزی اشتباهه، وقتی احساس کردی بهت کم توجهی میکنه، وقتی احساس کردی اون عشقی که باید رو ازش نمیگیری، به این حس بی توجه نباش. نمیگم که تموم زندگیت رو بر اساس اون حس پیش ببر اما یه گوشه از ذهنت به اون حس بها بده، دنبالش باش، ببین که چرا اون حس درونت شکل گرفته. احساسات دخترا گاهی میتونه به عنوان قوی ترین راهنماشون بهشون کمک کنه پس اهای دخترا، احساسات تون رو خیلی وقت ها جدی بگیرید.

***********************

یه دختر کوه احساساته، اقیانوسی از عشق و دنیایی از ظرافته. اگه تو نمیتونی این احساسات، عشق و ظرافت رو درک کنی هیچ وقت وارد زندگی یه دختر نشو. یه دختر از کسی که باهاش وارد رابطه شده توقع داره که به تموم اینها توجه کنی و تویی که هیچکدوم از اونها رو بلد نیستی با وارد شدنت به زندگیت یه دختر فقط بهش آسیب میزنی و زندگیش رو به مرز نابودی میکشونی. شاید اون دم نزنه اما بدون که میشکنه و ذره ذره از درون نابود میشه پس قبل از وارد شدن به زندگی یه دختر به خودت بگو که میتونم حس و عشق و ظرافتش رو درک کنم یا نه.

متن شاد برای پست اینستاگرام دخترونه

دخترا باید شاد باشن، باید بخندن، باید پر از حس خوب باشن. حیف یه دختر نیست که بخواد به خاطر کس دیگه تموم شادی هاش رو از بین ببره؟ تموم حال خوبش رو نادیده بگیره؟ آهای دختری که به خاطر یه پسر کلی ناراحتی و کلی حالت بده، خب ببین که طرفت به خاطر تو ذره ای حالش بد هست یا نه، اگه نه، تو چرا باید شادی های خودت رو نادیده بگیری؟ این کار رو نکن! به خودت ارزش بده. دنیا فقط ادمایی که به خودشون ارزش و بها میدن رو خوشبخت میکنه ها، اگه میخوای یه دختر خوشبخت بشی یاد بگیر که به خودت و شادی هات اهمیت بدی.

***********************

یه دختر برای اینکه شاد باشه کافیه که کسی رو وارد زندگیش نکنه، همین. اهای دخترا، درسته که یه پسر میتونه به احساساتتون بها بده، درسته که میتونه حال شما رو بهتر کنه و درسته که میتونه به شما عشقی بده که از ته دل میخواینش اما باور کنید که اگه اون پسر، پسر اشتباهی باشه اون عشق و حال خوبی که در کنارش دارین گذریه و بعد از اون تمام دنیاتون میشه گریه و غم و ناراحتی. اگه نمیخواین این اتفاق بیفته تا زمانی که آدم تون پیدا نشده وارد هیچ رابطه ای با هیچ پسری نشید و از تنهایی تون لذت ببرید.

***********************

یه دختر وقتی میتونه شاد باشه که خودش رو باور کنه، به خودش عشق بورزه و خودش رو اسیر یک رابطه نکنه. خیلی از دخترا متاسفانه خودشون رو در دام رابطه های اشتباه انداختن و به خاطر فقط زمانی که طرفشون بهشون عشق بده خودشون رو دوست دارن در غیر اینصورت از خودشون متنفر میشن. این اشتباه ترین کاریه که یه دختر میتونه انجام بده. آهای دختر، هیچوقت سعی نکن که عشق و شادی رو در کس دیگه ای جستجو کنی، اون رو در خودت پیدا کن و اول از همه عاشق خودت شو.

***********************

یه دختر کمپانی شادی میشه، دنیای حال خوب میشه و اقیانوسی از احساس مثبت میشه فقط کافیه که اون رو بلد بشی، قلقش رو یاد بگیری و بدونی که چطور باهاش رفتار کنی. وقتی که شیوه رفتار کردن با یه دختر رو یاد بگیری و با اون به همون شکلی که باید رفتار کنی و بهش عشق بدی اون موقع اون دیگه تبدیل به شادترین دختر دنیا میشه و میتونه با این شادی تو رو هم تبدیل به شادترین آدمی کنه که توی این دنیا وجود داره.

***********************

وقتی یه دختر خودش رو باور کنه و خودش رو دوست داشته باشه هیچ چیزی نمیتونه شادی اون رو از بین ببره و هیچ چیزی نمیتونه به حال خوب اون غلبه کنه. یه دختر قوی اول از همه به خودش اهمیت میده، اول از همه میبینه که چی خودش رو شاد میکنه و بعد به چیزهای دیگه توجه میکنه برای همین هیچ کس نمیتونه دختری که خودش رو باور داره رو ناراحت کنه یا حال خوبش رو از بین ببره. اگه چنین دختری هستی بهت تبریک میگم اما اگه حسم کنی که نیستی از همین امروز اهمیت دادن به خودت رو شروع کن.

از شما متشکریم که تا انتهای مطلب همراه ما بودید. اگه پیشنهاد، انتقاد یا نظری داشتید حتما در بخش نظرات با ما در میون بذارید.


در ادامه تماشا کنید :

مجموعه کپشن زیبا و کوتاه برای عکس خودم

مجموعه متن های کوتاه و زیبا برای پروفایل اینستاگرام

کپشن های انگلیسی زیبا برای اینستاگرام + معنی فارسی

متن درباره خدا برای کپشن اینستا

بهترین متن های انگلیسی برای بیو اینستاگرام با ترجمه (۲)

متن و نوشته های کوتاه و زیبای پروفایل لاین واتساپ وایبر

متن برای زیر عکس خودم خفن (۲)


به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 319 views بار دسته بندی : اس ام اس و عکس نوشته تاريخ : 10 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.