پیجی فروم متن زیبا برای آرزوی خوشبختی عروس و داماد - پیجی فروم

عروس و داماد بودن تنها یک بار در طول زندگی به افراد اطلاق می گردد و این روز فرخنده و میمون، روز پیوند خوردن قلب های دو زوج جوان و دو کبوتر عاشق است که آرزوی سعادت و خوشبختی برای تمامی این نوگل های هستی داریم و امیدوارم روز و روزگار بر وفق مرادشان و ایامشان همیشه به کام و لب هایشان همیشه خندان باشد.

نوگل های هستی؛ آرزوی خوشبختی و کامیابی برای شما زوج جوان و دوست داشتنی دارم. از ته قلبم بسیار مسرور گشتم که شما را این گونه کنار هم با مزین شدن به لباس های عروس و دامادی می بینم. ان شاءالله تا سالیان سال کنار همدیگر خوش و خرم و خوشبخت گردید.

*****************

عروس و داماد عزیز پیوند ازدواجتان را از صمیم قلب تبریک می گویم. امیدوارم چرخه زندگی برای شما تا ابد و یک روز به بهترین نحو خویش و در راستای اهداف زندگانی متعالی برای شما بچرخد و روزهای شما کامیاب و شب های شما سرشار از آرامش ابدی گردد.

*****************

چقدر شیرین و دوست داشتنی است که دو عدد پرنده عاشق در کنار همدیگر با لباس عروس و داماد برای زندگی موفقیت آمیز به پرواز درمی آیند تا سرآغازی گردد برای یک زندگی ایده آل در کنار همدیگر.

*****************

با عشق می توان دنیا را تسخیر کرد. ای دسته گل های خوشبوی زندگی عروس و داماد مهربان و دوست داشتنی پیوند ازدواج و شروع زندگیتان را جانانه و از سویدای دل تبریک عرض می کنم. ان شاءالله زندگی به کامتان پیش رود.

*****************

هیجان انگیزترین و ماندگارترین خاطرات زندگیتان را به شما زوج جوان و آینده دار تبریک می گویم. امیدوارم همچنان این لبخند بر لب های شما تا ابد ماندگار گردد.

*****************

بی گمان عشق زیباترین ترانه ای است که شما با یکدیگر آن را نجوا نموده اید. این پیوند مبارک و آسمانی را خدمتتان تبریک عرض می کنم.

عکس نوشته آرزوی خوشبختی برای عروس و داماد + متن

عروس و داماد عزیز سرآغاز یکی شدنتان را تبریک می گویم و از خداوند منان می خواهم که این مسیر یکی شدن را در همه امور زندگیتان جاری سازد و همسو و همگام با هم یک زندگی ابدی و ماندگار را در کنار هم به پیش ببرید.

*****************

شب عروسی تنها شبی است که برای همیشه در ذهن های شما ماندگار و پابرجا خواهد ماند. بی گمان شدیدترین آلزایمر و فراموشی نیز نمی تواند این شب ماندگار را در اذهان شما پاک کند. امیدوارم این شب خاطره انگیز شروعی از یک زندگی سرشار از آرامش و نشاط گردد و برای همیشه کنار هم یک زندگی پر از عشق و امید را در پیش داشته باشید.

*****************

رقم خوردن یک زندگی جدید را برای شما عروس و داماد مجلس تبریک می گویم و امیدوارم که روزتان به کام و ایامتان ماندگار گردد.

*****************

هزاران شاخه گل رز تقدیم وجود نازنین شما عروس و داماد باد. امیدوارم این پیوند سبز آرامش ابدی را در وجود شما نهادینه سازد و به پای هم و پشت همدیگر پیر شوید و به پای هم برای همیشه بمانید و از زندگی خویش بهره مند گردید.

*****************

عروس و داماد عزیز برایتان زندگی پر از عشق و محبت، صفا و صمیمیت آرزومندم. امیدوارم این عشق تا همیشه در وجود شما سکنی گزیده و ذره ای از آن حتی سالیانی طولانی هم کم نگردد.

*****************

زندگی پر از پستی و بلندی، لبخند و گریه و شادی و غم است. امروز روز شماست.  روز پیوند ازدواج شما عروس و داماد دوست داشتنی که مسلما شادی بخش ترین روز زندگی شماست. این روز مفرح را به شما تبریک می گویم و امیدوارم شادی و لبخند شما مستدام باد.

*****************

عروس و داماد عزیز پیوند قلب هایتان را تبریک می گویم. ازدواج تنها پیوند زمینی است که در آسمان ها بسته می شود. این پیوند آسمانی نوید بخش زندگیتان باد.

*****************

عروس خانوم و آقا داماد عزیز سرآغاز زندگی مشترکتان را به شما دسته گل های مجلس، ستاره های درخشان آسمانی از جان و دل تبریک می گویم و امیدوارم روز به روز درخت عشق در وجودتان سبزتر و تنومند تر گردد و با همدیگر قله های مهر و محبت و عشق و عاشقی را تا اوج خود به پیش ببرید.

عکس پروفایل خوشبختی برای عروس و داماد

عروس و داماد عزیز این پیوند مقدس را خدمت شما عزیزان تبریک می گویم. امیدوارم که در امضای خداوند همیشه پای تمام آرزوهای مشترکتان باشد و با یکدیگر خوشبختی را در آغوش بگیرید.

*****************

بی گمان روز ازدواج هر کسی بهترین حس دنیاست که نظیر آن را در کمتر لحظه ای از زندگی می توان تجربه کرد. این حس فوق العاده نوید بخش روزهای خوش و خوشبختی های مستمر و ماندگارتان آرزو دارم.

*****************

شیرینی زندگی گوارای وجودتان باد. امیدوارم طعم این شیرنی تا ابد در دل و جان شما نفوذ کند و همیشه مانا و برقرار باشید.

*****************

امیدوارم همیشه کلبه دلتان سرشار از آرامش و آسایش باشد و برای همیشه به پاس ماندگاری این عشق از هیچ تلاشی دریغ نکنید. عروس خانم و شازده داماد پیوند یکی شدنتان را تبریک و تهنئت عرض می کنم و هر چه دعای خیر و خوشبختی است را نثار وجود نازنین تان می کنم.

*****************

در شب ازدواج آسمانیتان، عاقبت به خیری را از ایزد منان برای شما تازه عروس و داماد عزیز خواستارم و آرزوی خوشبختی و خوشحالی را در برگ برگ زندگی سبزتان دارم.

*****************

ستارگان درخشان مجلس، عروس و داماد دوست داشتنی و محبوب دل ها، امیدوارم نگاه خداوند همیشه بالای سرتان باشد و گوشه چشمی از او امیدبخش زندگی شاد و موفقتان گردد.

*****************

و سرانجام عشق قدرت خویش را به رخ همگان کشید و شما زوج جوان را به همدیگر رساند. چقدر شیرین است رسیدن به کسی که او را از ته دل دوست داری و برای ثابت گرداندن این عشق سختی های زیادی را به جان خریده ای. عروس و داماد عزیز و عاشق می دانم که این لبخندهای از ته دل امروزتان ثمره تمامی سختی های بوده است که برای رسیدن به هم کشیده اید. یقینا بعد از هر سختی، آسانی است و این آسانی و آرامش خاطر را ارزانی زندگی خوش و خرمتان می سازم.

عکس آرزوی خوشبختی برای عروس و داماد

شکوفه های درخت عشق، عروس و داماد خوشبخت، امروز برای شما یک سبد گل سرخ هدیه می کنم تا روز و روزگارتان سرشار از آرامش الهی و پر از سرزندگی و نشاط باشد. آغاز زندگی مشترک شما دو عزیز را خدمتتان شاد باش عرض می کنم.

*****************

عروس و داماد عزیز روز عروسیتان قطع به یقین از جمله خاطره انگیزترین روزهای زندگیتان به شمار می آید. این روز فرخنده را غنیمت شمرده تا به پاس این روز عزیز، زندگی خود را شاد و خندان تا آخرین نفس کنار همدیگر در راستای یک هدف مشخص به پیش ببرید.

*****************

امروز بذر جوانه های عشق و امید در زندگی جدید شما نوگل های هستی عروس و داماد دوست داشتنی کاشته شده است تا در سال های آتی ثمره این عشق ابدی را بتوان به نظاره نشست. سرآغاز این زندگی مشترک و روییدن بذر زندگانی شما را از صمیم قلب تبریک می گویم.

*****************

بی گمان زیباست که دو کبوتر عشق بال و پر همدیگر شوند. همانطور که کبوتر بدون یک بال قادر به پرواز نیست، وجود دو بال عروس و داماد نیز در کنار یکدیگر لازم و ضروری است و بدون یکی از آن ها نمی توان پرواز را آموخت. این پیوند آسمانی و پرواز به قله های عشق و امید و هستی را خدمت شما دو عزیز تبریک و تهنئیت عرض می کنم.

*****************

رقم خوردن تمام آرزوهای خوب و دوست داشتنی و تمام خوشی های زندگی مشترک را برای شما زوج جوان تبریک می گویم و از خداوند منان سربلندی، عاقبت به خیری، خوشبختی و مانایی تان را خواستارم.

عکس خوشبختی عروس و داماد

عروس و داماد عزیز؛ امیدوارم همیشه ساز دلتان کوک باشد و به تمامی خواسته های دلتان برسید. بی گمان کنار هم زیستن و به هم رسیدن بعد از این همه سختی، حس خیلی متفاوت و زیبایی است. این حس فوق العاده را برای همیشه در زندگیتان از خداوند می خواهم که سالیان سال با هم خوشبخت گردید.

*****************

ستاره های درخشان مجلس، عروس و داماد عزیز پیوند این روز خجسته نویدبخش زندگیتان باد. برای شما یک بغل آرزوی خوشبختی و یک دنیا پر از انرژی مثبت آرزومندم.

*****************

چقدر کت و شلوار دامادی و تور عروس برازنده شما نوگل های زندگی است. امیدوارم همیشه سماور زندگیتان در حال جوشیدن باشد و چایی عمر پایدارتان همواره در حال دم کشیدن و قندان لحظه های نابتان همیشه به کام شما دو عزیز شیرین باشد. این جوش و خروش و روزهای گرمابخش زندگی نوید روزهای خوش و خرمی است که در انتظار شما نشسته است.

*****************

خوشبختی در چهره شما نمایان است. عزیزترین های فامیل عروس و داماد محبوب و دوست داشتنی این خوشبختی و سعادت را برای شما برای همیشه در زندگیتان آرزو دارم. امیدوارم غم و غصه برای همیشه لکه ننگینش را از دوش شما بردارد و شادی و محبت به جای آن در وجود شما نهادینه گردد.

*****************

روز یکی شدن قلب های شما عروس و داماد را تبریک می گویم. امیدوارم عشق شما روز به روز بیشتر از دیروز در وجود شما جای خوش نماید و روزهای شاد و مفرحی را در کنار یکدیگر در پیش داشته باشید.

*****************

به ارمغان آوردن یک دنیا مهر و محبت، صفا و صمیمیت، عشق و امید را در روز عروسی تان تبریک و شاد باش عرض می کنم و امیدوارم این مهر و محبت و عشق برای همیشه در کنج قلبتان جای گیرد و آدرس قلب همدیگر را هیچ گاه به باد فراموشی نسپارید.

عکس آرزو برای خوشبختی عروس و داماد

بهترین های زندگی عروس و داماد دوست داشتنی امیدوارم همیشه در مسیر خوشبختی و روی ریل های عشق و امید حرکت کنید و هیچ گاه از مسیر خویش منحرف نگردید.

*****************

همسفرهای جاده عشق من نیز به نوبه خود این پیوند مبارک را تبریک عرض می کنم و امیدوارم همیشه در مسیر درست زندگی گام نهاده و در طی این مسیر پر پیچ و خم لحظه ای از عشق شما به همدیگر کاسته نشود. روزتان پر از عشق، ایامتان به کام، زندگیتان شیرین، عشقتان ماندگار باد.

*****************

گویند دوست داشتن دل می خواهد نه دلیل. این عشق بی عذر و بهانه و این دوست داشتن بی هیچ دلیل تراشی اضافی را برای شما تا ابد آرزو می کنم و امیدوارم این لبخند نهفته در لب هایتان در لحظه لحظه زندگیتان پابرجا باشد و همیشه به مانند امروز روز عروسی تان شاد و خوشبخت زیست نمایید.

*****************

به پاس این روز فرخنده، خوشبوترین گل های هستی را به همراه زیباترین آهنگ های عشق تقدیم شما عروس و داماد عزیز می کنم و امیدوارم همیشه زندگیتان به خوشبویی این گل های هستی بخش باشد.

*****************

یک دنیا شور و شعف زندگی، یک عالم عشق و امید و هستی، نثار وجود نازنین شما زوج جوان باد. این اشتیاق ابدی را در وجودتان برای همیشه خواستارم.

*****************

الهی به پای همدیگر پیر شوید و تا آخرین نفس کنار همدیگر شعله این عشق را همچنان سوزان و برقرار سازید. این حس قشنگ را برای همیشه در وجود شما خواستارم.

*****************

عروس خانم و شازد داماد گرامی پیوند ازدواجتان را تبریک می گویم. ان شاءالله همیشه همین گونه عاشق هم باشید و به هم عشق بورزید و این را بدانید که همه چیز در این دنیای فانی رفتنی است. تنها این عشق است که برای همیشه و در کنار شما خواهد ماند. از این نعمت الهی به خوبی مراقبت کنید و روز به روز عشق را در سینه خود بیشتر کنید تا به زندگی خویش گرما ببخشید.

*****************

آرزوی من در روز ازدواجتان این است که همیشه سایتون بالای سرتان باشد و برای همیشه این عشق در نهادتان جای گیرد.

متن در مورد آرزوی خوشبختی برای عروس و داماد

سالی که نکوست از بهارش پیداست. آغاز این زندگی سرشار از عشق و محبت نویدبخش سرآغاز زندگی خوشبخت و پایداری است که آن را خداوند در تقدیر و سرنوشت شما جای داده است.

*****************

شب ازدواج و عروسی شما تنها شبی است که برای همیشه در خاطره ها می ماند و یاد و خاطره آن روز خجسته و مانا برای همیشه در اذهان شما جاری و ساری می گردد. این شب عزیز را به شما تبریک می گویم و آرزوی برقراری و پابرجایی این عشق ارزشمند را تا سالیان سال برای شما دارم و از ایزد منان می خواهم که همیشه خوشبخت و خرسند باشید.

*****************

من نیز به نوبه خود آرزوی خوشبختی و سعادت برای عروس و داماد عزیز دارم و لذت یک زندگی بی شیله پیله بدون هیچ گونه مشکل و غم و غصه ای را برای این دو زوج جوان دارم.

*****************

زندگیتان به شیرینی عسل، عمرتان به زیبایی گل های ارکیده، عشقتان به درازای پهنه هستی و وجودتان سرشار از مهر و محبت باد عروس و داماد عزیز الهی چرخ زندگیتان بر وفق مرادتان بچرخد و زندگی را به گونه ای مسالمت آمیز با هم به گونه ای به پیش ببرید تا هر روز بر عشقتان افزوده گردد.

*****************

آسایش زندگی و آرامش ابدی پشتوانه زندگیتان باد. زندگی سرشار از نگاه مهربانه خداوندی و لطف بی کران وی سایه سار راهتان باد. عروس و داماد عزیز ای کسانی که می خواهید برای آینده خود آینده سازی کنید، عشق و عاشقی تنها در دوران اولیه زندگی نیست، این عشق را در دل خود برای همیشه تا دم مرگ به گونه ای بکارید که جایی برای قطع کردن آن وجود نداشته باشد.

*****************

تمام شور و شعف جوانی یک طرف و عشق و عاشقی نیز یک طرف. عشق آنقدر قدرت و توانی دارد که می تواند شما را از فرش به عرش کشانده و تا جایی شما را بالا ببرد که هر روز از وجود این پیوند میمون و مبارک خدای را سپاسگزاری کنید. خوشبختی شما آرزویی است که همه ما آن را پرتو راهتان قرار داده ایم تا زندگی پر از رنگ و بوی خدا سایه سار لحظه های ناب و درخشنده تان گردد.

متن زیبا برای خوشبختی عروس و داماد

هر چه آرزوی خوب در دنیاست، همگی نثار راه پر فراز و نشیب تان باد. به امید برآورده شدن تمامی حاجات و آرزوهای خوبتان از صمیم قلب بهترین دعاها و راز و نیازها را برای شما خواستارم.

*****************

ازدواج بی گمان جزء بهترین و ناب ترین مراحل زندگی هر فردی است که تنها می تواند یک بار آن را در زندگی خود تجربه کند. این لحظه بی نظیر را برای تک تک شما جوانان آرزو دارم و اینک برای شما عروس و داماد دسته گل های مجلس خواهان زندگی همواره شاد و خوشحال به همراه سبد سبد آرزوهای شیرین و دوست داشتنی هستم و می دانم که شما لایق بهترین و خلق ناب تری لحظات زیبای زندگی هستید تا در کنار هم به اوج آرامش دست یابید.

*****************

لحظه لحظه بوییدن پیراهن داماد و عروس خوشبو و جذاب و به یاد ماندنی است. این لحظات پر از خاطره و شور و شعف گوارای وجودتان باد.

*****************

لبتان خندان، قلبتان صاف و بی کینه، وجودتان آرامش بخش زندگی، لبخندتان مستدام، گام هایتان استوار و زندگیتان سرشار از عشق و صفا و دوستی باد. این پیوند قلب ها را خدمت شما نوگل هستی، دو غنچه گل خوش رنگ و لعاب تبریک می گویم و امیدوارم برای همیشه با تمامی تلخ و شیرین زندگی کنار آمده و پشت یکدیگر را به هیچ عنوان خالی نکنید.

*****************

اعتماد و اطمینان خاطر به هم داشتن چیزی نیست که به یکباره به وجود آمده باشد. اعتماد داشتن به طرف مقابل تکیه گاهی است که می توان پس از اطمینان خاطر نمودن از طرف مقابل به آن برای همیشه تکیه ورزید تا پشتوانه ای گردد که سالیان سال بتوان در کمال آرامش و آسایش خاطر در کنار یکدیگر زندگی کرد. این پشتوانه را از امروز روز عروسی تان تا سالیان سال برای شما آرزومندم. ان شاءالله زندگیتان پر از آرامش و آسایش مطلق باشد.

*****************

پیوند گره خوردن دست هایتان به یکدیگر و وصل شدن دریچه های قلبتان و نیز یکی شدن نهاد وجودیتان را با جان و دل از صمیم قلب از بنده نیز پذیرا باشید. بی گمان من نیز در شادی شما شاد و خرسند گشتم و در جشن عروسی تان و لبخند رضایت بر لبان شما عروس و داماد مجلس انرژی مثبتی گرفتم که امیدوارم این انرژی و نیروی جذب در وجود شما تا ابد جاری و ساری گردد و لحظه ای تراکنش های منفی در وجود شما جای نگیرند.

*****************

از امروز به بعد دیگر به شما عروس و داماد می گویند و شما برای همیشه زن و شوهر همدیگر می شوید. این نسبت جدید و حس فوق العاده تنها یک بار در زندگی انسان ها تکرار می شود. این یک بار را غنیمت شمرده و به پاس این روز عزیز به جشن و سرور بپردازید جانانه و از ته دل می خواهم نه فقط این شب؛ بلکه برای تک تک شب و روزهای زندگیتان و حتی برای ثانیه ثانیه زندگی مفرح و خرسندتان، خوشبخت و برقرار باشید.

*****************

عشق واژه مقدسی است که این واژه با ازدواج به سرانجام می رسد. عشق، هوس بازی و دوستی های موقت نیست. عشق به معنای کلمه عشق اوج دوست داشتنی است که می توان با ازدواج و رسیدن به هم این دوست داشتن را به یکدیگر ثابت کرد و اینک شما عروس و داماد عزیز این دوست داشتن عمیق را به یکدیگر ثابت کرده اید تا به همگان بفهماند که شما برای همدیگر می میرید و زنده می شوید و همدیگر را تا اوج قله های عشق بالا می برید. این اثبات دوستی و عاشقی گوارای وجودتان و از ته دل روز ازدواج شما را تبریک می گویم.

*****************

زندگی با زنده بودن خوش است و عروس و داماد تنها دلیل زنده بودن یکدیگر هستند. عروس و داماد عزیز ان شاءالله تا پایان عمر در کنار یکدیگر زنده باشید و به پای هم و به پاس پابرجایی این عشق به همدیگر محبت تزریق کنید تا زنده بودن همدیگر را تا آخرین نفس و تا ریختن آخرین موی سر و سفید شدن آن ها تضمین کنید تا عشق را به معنای واقعی به دیگران ثابت نمایید.

*****************

خانه که رنگ و بوی خداوندی به خود بگیرد، خانه ای است که می توان برای سال ها در کمال آرامش در آن زیست. خانه ابدی شما قلب مهربان و رئوف تان است که سند آن را به پاس این ازدواج فرخنده به نام همدیگر ثبت و ضبط کرده اید. عروس و داماد عزیز و گرامی امیدوارم همیشه کلید این خانه ابدی را به روی هیچ فرد غریبه و تازه به دوران رسیده ای باز نکنید و برای همیشه در خانه خود سکنی گزینید و از این خانه ابدی و ماندگار خویش لذت وافری ببرید.

*****************

روز عقد بستن به تمام عهد و پیمان های دوگانه شما روزی بود که سرآغاز زندگی شما را تشکیل می داد و اینک که شب عروسی تان است، مرحم دل های یکدیگر تا ابد و یک روز شده اید و این روز را بایستی به یاد داشته باشید و به تمامی عهد و پیمان های خویش جامه عمل بپوشانید. این همان زندگی خوش سعادتی است که عروس و دامادی آرزوی آن را در سر خویش می پروراند تا با پیوند دوطرفه مهر و محبت و کاشتن بذر ایمان و اطمینان به یکدیگر زندگی سرشار از نور ایمان و عشق و احسان تجلی گاه راه پر فراز و نشیبتان باشد.


مطلب پیشنهادی :

عکس نوشته های خوشبختی یعنی …


به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 301 views بار دسته بندی : اس ام اس و عکس نوشته تاريخ : 11 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.