پیجی فروم متن در مورد ناراحتی از رفیق - پیجی فروم

رفیق و دوست کسیه که نزاره ناراحت بشی. اون کسی که مدام ناراحتت میکنه و به جای از بین بردن مشکلات، مشکلات بیشتری رو برات به وجود میاره، اون دیگه اسمش دوست نیست؛ بلکه میشه گفت که دشمنیه که لباس دوست به تن کرده و اومده که حال خوب تو رو ازت بگیره و تو باید خیلی زود اون رو از خودت دور کنی.

هر کدام از ما ممکن است در طول زندگی مان آدم اشتباهی را به عنوان دوست و رفیق وارد زندگی خود کرده باشیم و از او ناراحتی ها و دلخوری هایی به دل بگیریم که هیچوقت از یادمان نرود! این در حالی است که ممکن است از مدت دوستیمان هم خیلی بگذرد و آن شخص برای ما تبدیل به دوست قدیمی شده باشد. در این مطلب ما انواع متن درباره ناراحتی از رفیق را برایتان تهیه کرده ایم و با شما به اشتراک گذاشته ایم. همراه ما باشید.

متن ناراحتی از دوست صمیمی

متن برای ناراحتی از رفیق

دوست و رفیق اون کسیه که همیشه پشت و همراهت باشه. وگرنه مردم عادی هم که میتونن دور و ورت باشن! اونا هم که میتونن واسه چند لحظه ای باهات بگو بخند داشته باشن! اسم اون کسی رو بزار دوست که وقتی مشکلی داری پشتته؛ اسم اون کسی رو دوست بزار که تو زمان گرفتاریا هست که اونا رو برطرف کنه و زمانی که زمین خوردی، هست که دستت رو بگیره. چنین دوستی ارزشمند و حتی اگر بخوای جونت رو هم براش بدی، حق داری.

〰*〰*〰*

دوست کسیه که تو زمان گرفتاریا بهت راه حل نشون نده؛ بلکه خودش بشه تبدیل به یک راه حل و سعی کنه که اون مشکل رو حل کنه. دوستی که بهت راه حل میده، یعنی اونقدر تو و مشکلت براش اهمیتی ندارین که خودش پا به میدون بزاره و برای مشکلت کاری کنه. روی این آدم اسم دوست نزار. تو به اون مشکلت رو نگفتی که ازش مشاوره بگیری؛ اگر مشکلت رو بیان کردی، قطعا قصد داشتی که ازش کمک بگیری. اگه اون فقط بهت راه حل داده، یعنی براش ارزش چندانی نداری.

〰*〰*〰*

برای دوستی اهمیت و ارزش قائل شو که حداقل تو روزای سخت هست که بهت دلداری بده. اون دوست هر چقدر هم که نتونه کاری کنه، بالاخره کنارته و همین خودش کلیه. هیچوقت با کلمات خودت رو گول نزن. هیچوقت به خودت نگو که شاید فلان اتفاق افتاده یا شاید فلان مشکل براش پیش اومده که نتونسته توی روزای سخت کنارم باشه. دوستی که واقعا دوست باشه، هر چقدر هم که مشکل داشته باشه، تو واسش از مشکلاتش در اولویت تری و برای تو باید وقت بیشتری بزاره.

متن ناراحتي از دوست

گاهی وقتا توی فضای مجازی می بینم که چقدر بعضیا برای دوستاشون نامه های عاشقانه مینویسن؛ چقدر برای دوستاشون احترام قائلن و چقدر مدام پشت هم رو دارن و همیشه با هم هستن. اما وقتی که دنیای واقعی رو می بینم، انگار که همه چیز برعکسه. انگار همه منتظر فرصتن که از پشت بهت خنجر بزنن. صمیمی ترین دوستت توی فضای مجازی می بینی که پیش بقیه نشسته و داره راحت غیبتت رو میکنه. دنیای ما پر از دو روییه و این دورویی ها رو نباید از رفیق توقع نداشته باشیم.

〰*〰*〰*

توی این دوره و زمونه فقط به خودت تکیه کن. هیچ کس نمیتونه پشت تو باشه یا هوای تو رو داشته باشه. اونایی که اسمشون رو دوستای صمیمیت میزاری، بدون که اگه برات مشکلی پیش بیاد، تا یه جایی همراهتن و از یه جایی به بعد تنهات میزارن. اون موقع خودت میمونی و مشکلاتت. پس همین الان هنوز که مشکلی نداری، هنوز که دوستی بهت پشت نکرده، سعی کن که به خودت تکیه کنی. سعی کن که روی پاهای خودت وایسی که نه هیچ وقت به کسی محتاج باشی و نه هیچ وقت نگران باشی که نکنه دوستات تنهات بزارن.

〰*〰*〰*

بزار فلان دوستت بره. توی این دنیا نزدیک هشت میلیارد آدم زندگی میکنه. مگه آدم کمه؟ مگه انسان دیگه ای وجود نداره که تو تنها روی اون فرد اسم دوست صمیمی رو میزاری؟ باور کن به محض اینکه اون دوستت که البته اسمش دوست هم نیست رو رها کنی، می بینی که چطور دنیا افراد جدیدی رو وارد زندگیت میکنه. میبینی که چقدر آرامشت بیشتر میشه و به خودت میگی که چرا از همون اول من این آدم رو رها نکردم که به این آدمای جدید برسم. به خودت و خدای خودت ایمان داشته باش. مطمئن باش که راز اینکه دیگه از دوستی ناراحت نشی یا نگران نباشی که ولت کنه و بره، اینه که از لحاظ ذهنی وابستش نباشی و رهاش کن.

متن ناراحتی و دلخوری از رفیق

دوست بد رو رها کن. هر چقدر هم که میخواد قدیمی باشه، هر چقدر هم که میخواد باهات خاطره داشته باشه. این رو بدون که بد، بده و هر کاری بکنی بیشتر وقتا نمیتونی بدی رو به خوبی تبدیل کنی. اما یک اتفاق ممکنه که بیفته و اونم اینه که خوبی خیلی راحت میتونه تبدیل به بدی بشه. پس تا قبل از اینکه اون دوستت، خوبی تو رو هم تبدیل به بدی نکرده و تو رو هم مثل خودش نکرده، سعی کن که ازش دوری کنی. سعی کن که بندازیش دور. ازش ناراحت نباش! اون ذاتش اینجوریه. از خودت ناراحت باش که چرا این همه وقتت رو صرف چنین آدمی کردی.

〰*〰*〰*

از دوستت ناراحتی؟ از اینکه تو رو رها کرده و رفته؟ از اینکه بهت پشت کرده؟ از اینکه باعث ناراحتیت شده؟ به نظر خودت آیا دوستی که باعث ناراحتی تو بشه، ارزش این رو داره که هنوز توی زندگیت باقی بمونه؟ آیا دوستی که تو رو رها کرده و رفته و حتی خبر هم نداده، ارزش این رو داره که تو دوباره بری دنبالش و یا اینکه هنوز توی زندگیت نگهش داری؟ اگه بخوای منطقی فکر کنی، میبینی که این آدم ارزش هیچ کاری رو نداره. پس بیشتر از این از وقت با ارزش خودت نگذر و سعی کن که این دوست رو حالا هر چقدر هم که قدیمی هست کنار بزاری و به دنبال دوستایی بری که واقعا ارزشمند هستن.

متن ناراحت شدن از رفیق

به ارزش خودت ایمان داشته باش. تو خیلی خوب و منحصر به فرد هستی. اگه دوستی پشت تو نبود، اگر دوستی به هر بهانه ای سعی کرد که اعتماد به نفس تو رو از بین ببره، اگر دوستی ارزش تو رو از بین برد، بدون که اسم واقعی اون دوست نیست بلکه دشمنی هست که لباس های دوست تو رو به تن کرده. اگر به خودت ایمان داشته باشی، اگر برای خودت ارزش قائل بشی، باعث میشه که هرگز سعی نکنی چنین افرادی رو وارد زندگیت کنی.

〰*〰*〰*

هیچ آدمی توی این دنیا ارزش این رو نداره که به خاطرش بخوای خودت رو ناراحت کنی. هیچ آدمی اونقدر مهم نیست که تو به خاطرش آرامش خودت رو از بین ببری. این رو توی ذهنت هک کن که تو ارزشمند هستی و توی زندگی تو فقط آدمایی میتونن وارد بشن که ارزشمندن. اگر به هر دلیلی آدمی وارد زندگیت شد که باعث ناراحتیت میشه، بدون که اون شخص ارزشمند نیست و تو خیلی زود باید اون رو از زندگی خودت بیرون بندازی؛ وگرنه کم کم واقعا احساس میکنی که ارزشت داره کمتر و کمتر میشه.

〰*〰*〰*

با دوستات وقت بگذرون، باهاشون خوشحالی کن، بخند، گریه کن و حتی اگه میخوای همیشه همراهشون باش. اما این رو بدون که هیچوقت نباید حال خوب خودت رو به اونها گره بزنی. این رو بدون که هر چقدر هم که اونا آدمای بزرگی باشن، نباید واسه تو اینقدر مهم باشن که حالت رو خراب کنن و حالت رو کم کم بدتر و بدتر کنن. اگر دوستی به هر بهانه ای حال تو رو بد کرد، هیچ وقت سعی نکن خیلی به این موضوع توجه کنی و بعد از این کار تلاش کن اون دوست رو از زندگیت بندازی بیرون.

عکس پروفایل در مورد ناراحتی از رفیق

خدا اون بالا نشسته و بهترین دوست تو هست. اون موقع تو این پایین از این می نالی که دوستات ناراحتت میکنن؟ از این ناراحتی که چرا دوست صمیمی ای نداری؟ کافیه فقط یک نیم نگاه به دوست واقعی خودت که خدا هست بندازی، اون موقع میبینی که دوستای خوب چطور وارد زندگیت میشن. اون موقع میبینی که چقدر دوستایی داری که حاضرن حتی واسه حال خوبت از خودشون بگذرن. فقط کافیه رابطه ات رو با دوست اصلیت یعنی خدا بهتر و بهتر کنی. اون موقع دیگه ناراحتی از دوست برات معنی ای نداره.

〰*〰*〰*

دست بکش از اون رفیقی که همیشه برات نارفیقی کرده. چرا مدام با اون هستی؟ به نظرت اون کاریزمایی داره که تو نداری و میخوای با کنار اون بودن از این کاریزما بهره مند بشی؟ یا نکنه به خاطر این هست که خودت رو خیلی کوچیک میدونی و فکر میکنی که اگر با اون باشی دیگه در همه حال آدم بزرگی دیده میشی؟ اگر اینطور فکر میکنی یعنی عزت نفست خیلی پایین اومده. فقط کافیه ارزش خودت رو باور کنی؛ فقط کافیه که برای خودت احترام قائل بشی؛ فقط کافیه مسیر خودت رو پیدا کنی و به سمت اون بری. اون موقع میبینی که همین آدمی که اینقدر بزرگ فرض میکردی چجوری دنبالت میاد.

متن ناراحت شدن از رفیق با عکس نوشته

هر موقع که از دوستی ناراحت شدی و اون هم دلیل ناراحتی تو رو دونست و کاری نکرد، همونجا دقیقا جایی هست که تو دیگه باید از اون دوست دست بکشی. دوستی که ناراحتی تو رو ببینه و بزاره که همینجوری تو همون حال باقی بمونی، در واقع دوست تو نیست، بلکه یکی از آدمایی معمولی هست که تو زندگیت زیادن. روی اون واژه ی دوست رو نزار. بهتره از چنین افرادی فاصله بگیری. چون این افراد فقط حالت رو بدتر و بدتر میکنن و هیچوقت هم دستت رو نمیگیرن که از اون چاله ای که توش افتادی درت بیارن.

〰*〰*〰*

دوست خوب مثل جواهراته، کمیاب و با ارزش! اگر دوستی داری که مثل جواهره، قدرش رو بدون. تو دنیای امروزی، نامردی ها زیاد شده. دوستا دیگه پشت همدیگه رو ندارن و خیلی راحت باعث ناراحتی همدیگه میشن. اما اگر تو چنین دوستی رو داری که ناراحتیت براش مهمه و برات وقت میزاره، سعی کن که مثل یک جواهر باهاش رفتار کنی. سعی کن که مثل یک جواهر هم از اون مراقبت کنی. این شخص خیلی با ارزشه؛ با ارزش تر از تمام افرادی که میان و ناراحتیت رو میبینن، ولی بازم میزارن که توی همون حال باشی و دستت رو نمیگیرن.

جملات کوتاه ناراحتی از رفیق + عکس نوشته

رفیق چیزی نیست که بشه اسمش رو روی همه گذاشت. توی دوره و زمونه ی الان، کسی که واقعا رفیق باشه خیلی کمه. تو این گرونیا، تو این مشکلات و توی این سختیا کم پیدا میشن آدمایی که از خودشون برای خوشحال تو مایه بزارن. اسم رفیق رو روی هر کسی نزار. هر کسی لیاقت این اسم رو نداره. اگه میخوای ناراحتیات کمتر بشن، اگر میخوای که از کسی چیزی به دل نگیری و اگر میخوای که همیشه حالت خوب باشه، سعی کن به هرکسی اعتماد نکنی و اسم هر کسی رو دوست یا رفیق نزاری.

〰*〰*〰*

دوست به نظرت چه کسیه؟ اگر نمیدونی بزار برات بگم که دوست حداقل اون کسیه که در زمان مشکلاتت با همون حرف زدنشم تو رو دلگرم کنه و بهت اطمینان بده که تنها نیستی. چند نفر از این افراد رو در اطرافت داری؟ چند نفر از این آدما دورت هست که بخوان همچین کاری رو برات انجام بدن؟ اگر خوب دقت کنی، میبینی که تعدادشون خیلی کمه. چون بقیه فقط به فکر حال و احوال خودشونن و حال و احوال تو براشون مهم نیست. البته تو نباید ناراحتی از رفیق یا دوست داشته باشی؛ به هر حال اونها هم زندگی خودشون رو دارن. اما دوستی که حال بد تو رو ببینه و یا مشکلت رو ببینه و از کنارش به سادگی عبور کنه، اون دیگه نمیشه اسمش رو دوست یا رفیق گذاشت.

متن و عکس نوشته ناراحتی از رفیق

گرگهایی هم هستند که لباس بره ها رو به تن میکنن و میرن بین بره ها! این دقیقا قضیه ی دوست ها هم هست. دشمنایی هستن که لباس دوست رو به تن میکنن و میان بین دوستات. همیشه حواست به همه چیز باشه؛ همیشه به نحوه عملکرد و رفتار افرادی که دورت هستن دقت کن. اگر این کار رو انجام ندی، ممکنه اون گرگ به بره ها حمله کنه. اون زمان دیگه خیلی دیره. پس تا وقتی که هنوز دیر نشده، این گرگ ها رو بشناس. سعی کن تا قبل از اینکه موجب ناراحتیت بشن، از خودت دورشون کنی.

〰*〰*〰*

رفیق یکیه و اونم فقط خداست. بقیه ادای رفیق بودن رو در میارن. اگه یکی رفیق بود، باید توی تمام مشکلاتت همراهت باشه؛ وگرنه که اسمش رو دیگه نمیشه دوست یا رفیق گذاشت.

〰*〰*〰*

میگن که آدم تحت تاثیر ۵ نفر از اطرافیانشه که خیلی باهاشون در ارتباطه. سعی کن این ۵ نفر رو خیلی با دقت انتخاب کنی که هیچوقت موجب ناراحتیت نشن و هیچوقت علیه تو کاری رو انجام ندن. تو دنیای امروزی، پیدا کردن دوست واقعی خیلی سخت شده. پس همیشه دقت کن و همیشه سعی کن که کسایی رو به عنوان دوست انتخاب کنی که ارزشش رو دارن.


در ادامه حتما ببینید :

عکس نوشته در مورد دلخوری و ناراحتی برای پروفایل

متن در مورد دوست داشتن رفیق + عکس نوشته

متن های زیبا در باره ی دوستی و رفاقت


به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 358 views بار دسته بندی : اس ام اس و عکس نوشته تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.