پیجی فروم متن درباره مرگ پسر عمه - پیجی فروم

مرگ پسر عمه چیزی نیست که بشه خیلی راحت باهاش کنار اومد. پسر عمه برای خیلی ها حکم برادر رو بازی میکنه و مثل صمیمی ترین دوست شون کنارشون هست و اونها رو توی زندگیشون همراهی میکنه. رفتنش خیلی میتونه کمر آدم رو بشکونه و باعث ناراحتی آدم بشه. در این زمان اگه یک متن زیبا همراهتون داشته باشید که غمتون رو به دیگران بیان کنه، خیلی خوب میشه.

اگر پسر عمه تان را از دست داده اید و به دنبال متن هایی فوق العاده می گردید که آنها را خانواده، دوستان و آشنایان تان به اشتراک بگذارید، پس ادامه این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب انواع متن های زیبا ، غمگین و کوتاه را برای مرگ پسر عمه، برایتان قرار داده ایم.

متن در مورد مرگ پسر عمه

متن مرگ پسر عمه

پسر عمه جانم، توی اون دنیا آروم بگیر. امیدوارم که روحت در آرامش باشه. زمانی که رفتی، آرامش ما هم از بین رفت! اما از خدا میخوام که روح تو در آرامش باشه و مثل روح ما غمگین و افسرده نباشه. از خدا برات طلب رحمت میکنم. روحت شاد.

————————————————-

پسر عمه ی عزیزم، زود بود برای رفتنت. زود بود که از ما دست بکشی و بری. با رفتنت همه ی ما کمرمون شکست و همه ما تبدیل به غمگین ترین آدمای روی کره ی زمین شدیم. انگار هیچکدوممون نمیخوایم باور کنیم که تو برای همیشه رفتی؛ انگار که هممون توی فکرمون اینه که تو به یک راه دور رفتی و خیلی زود قراره که برگرده.

————————————————-

پسر عمه بهم بگو که اینا همش دروغه؛ بگو که تو از پیشم نرفتی، بگو که تنها دوست واقعی ای که توی زندگی داشتم رو از دست ندادم. یعنی تو گذاشتی و برای همیشه از پیشم رفتی نامرد؟ پس من چی؟ فکر نکردی که منم بخوام همرات بیام. یعنی اینقدر خودخواه بودی که حتی به منم نگفتی که منم همراهت باشم؟

————————————————-

با تو بودن قشنگی های خاص خودش رو داشت. تو یک موجود خاص بودی که از ما گرفته شدی. پسر عمه، قلب ما در نبودنت خیلی شکسته. تو قلب ما رو نسبت به خودت با اون قشنگی ها، پر مهر کرده بودی و یهو خنجری زدی بهش که تمام اون مهر به غم تبدیل شد. تو با رفتنت این خنجر رو به قلب همه ی ما زدی. کاش هنوزم بین ما بودی، کاش این فقط یک خواب بود.

————————————————-

من الان احساس میکنم که خوابم. نه این واقعیت نداره! پسر عمه ی من نمیتونه فوت کرده باشه. اون خیلی قبراق و شاد بود. مگه میشه جوون به این قبراقی یهو بزاره و بره؟ نه اصلا همچین چیزی امکان نداره. به من دروغ نگید. پسر عمه ی من خیلی قوی تر از این حرفاست. اون خیلی راحت تسلیم دنیا نمیشه. اون خیلی راحت تسلیم مرگ نمیشه.

————————————————-

مرگ عاملی شد برای جدایی من از تو. پسر عمه، من و تو خیلی دوستای خوبی برای هم بودیم. چرا رفتی؟ چرا الان رفتی؟! چرا وقتی که دلم به بودنت گرم بود رفتی؟ کاش بودی و باهم یک آینده ی زیبا رو خلق می کردیم. پسر عمه وجودت مایه ی آرامش همه ی خانواده بود و الان اون آرامش از همه ما گرفته شده.

گلچین جملات زیبا و جدید در مورد فوت پسر عمه

هوای بارونی دلم رو هیچ چیزی نمیتونه عوض کنه. حالم خیلی گرفته. دلم پر از درده، پر از فریاده. دلم میخواد دنیارو به آتیش بکشم. آخه این چه دنیایی هست که بهترین دوستت رو تو یک لحظه ازت میگیره؟ پسر عمه ی من پر پر شد و پر کشید و برای همیشه رفت. این چه دنیایی هست که مدام باعث ناراحتی ما میشه؟

————————————————-

از رسم دنیا متنفرم. از اینکه عاشقانه یکی رو دوست داری و یهو اون رو از پیشت میبره هم متنفرم. من پسر عمم رو مثل برادر خودم میدونستم و خیلی دوستش داشتم و الان دنیا اون رو از من گرفته. دنیای نامرد، میخواستی تقاص چی رو از من پس بگیری؟ الان گرفتی؟ الان دیگه راحت شدی؟

————————————————-

پسر عمه جان، چطور با نبودنت کنار بیام؟ چطور باور کنم که دیگه نیستی و دیگه هیچ وقت صدات رو نمیشنوم. خونه ی عمه با صدای تو دلنشین شده بود و الان اون صدا برای همیشه قطع شده. خدایا این چه مصیبتی بود که به سر خانواده ی ما آوردی؟ پسر عمه ی من برای اینکه الان از پیشمون ببریش حیف بود.

————————————————-

عالم به آدم وفا نداره. اینو به تازگی فهمیدم. اینو زمانی فهمیدم که پسر عمه ام که به عامل نمونه بود، پر کشید و به سمت خدا پرواز کرد. این دنیا به آدم وفایی نداره و خیلی راحت از پشت بهت خنجر میزنه. ازش متنفرم. ازش متنفرم که پسر عمه ی من رو ازم گرفت. ازش متنفرم که بهترین دوست رو ازم گرفت.

————————————————-

پسر عمه ی نازنینم، از وقتی که از بین ما رفتی، عمه خیلی ساکت شده. عمه رو من خیلی دوست دارم، مثل مادر خودم میمونه. چطور دلت اومد اینجوری دلش رو بشکنی؟ چطور دلت اومد قلب عمه رو بشکنی؟ تو که اینقدر ظالم نبودی. تو که همیشه نفس عمه به نفست بند بود. الان که اون رو به بدترین شکل رنجوندی.

————————————————-

خدایا کاری کن که با این غم بزرگی که داریم، کنار بیایم. پسر عمه ی من از پیشمون رفت و این داغ خیلی روی خانواده مای تاثیر گذاشت. اون با رفتنش، شادی هامون رو هم برد. دیگه فکر نکنم که هیچ کسی توی خانواده لبخند به لبش بیاد؛ دیگه فکر نکنم که هیچ کسی توی خانواده واقعا از ته دل بخنده.

————————————————-

تو دلیل خنده های عمه بودی؛ تو دلیل غرور شوهر عمه بودی. الان هم خنده های عمه رو از بین بردی و هم غرور شوهر عمه رو خدشه دار کردی. عمه با رفتن پسرش کلا ساکت شد و نه تنها دیگه خنده به لبش نمیاد، بلکه حتی گریه هم نمیکنه و شوهر عمه با رفتن پسرش کمرش شکست.

————————————————-

انگار دنیا میخواست از خانواده ی ما یک انتقام سخت بگیره. انتقامی که تا مدت ها توی ذهنمون باقی بمونه؛ اونم به گناه کار نکرده. دنیا ازمون پسر عمه ی من رو گرفت و همه ی ما رو داغدار کرد. دنیا پسر عمه ی من رو برای همیشه ازمون گرفت و برد زیر خاک. آره دنیا خیلی قوی تر از ما بود و ما نتونستم در برابر رسم دنیا کاری بکنیم.

مجموعه متن درباره مرگ پسر عمه

وقتی که شنیدم که پسر عمه ام فوت شد، وقتی که شنیدم که رفت پیش خدا، با خودم فکر کردم که دلیل زندگی ما آدما اصلا چیه؟ چرا ما آدما باید به این دنیا بیایم که اینجوری از دنیا بریم؟ دلیل اون همه طمعی که توی این زندگی فانی داریم چیه؟ پسر عمه ام با رفتنش یک جرقه ی خیلی بزرگ توی ذهنم به وجود آورد که بهم فهموند که شاید برای منم آن چنان فرصتی باقی نمونده باشه. دنیا نگاه نمیکنه به اینکه پیری یا جوون یا زنی یا مرد، به محض اینکه نوبتت شد، تو رو واسه همیشه میکشونه زیر خاک.

————————————————-

میگن خاک سرده و خیلی زود داغ عزیزانت رو فراموش میکنی. اما من فکر نکنم که هیچوقت داغ پسر عمه ام برام از بین بره. پسر عمه ی من مثل برادرم بود و اون رو عاشقانه مثل یک برادر دوست داشتم. اون خیلی توی زندگیم به من کمک کرد و باعث شد که راه درست رو پیدا کنم. الان چطور میتونم اون رو فراموش کنم؟ چطور میتونم داغ رفتنش رو از یاد ببریم؟

————————————————-

هیچ اتفاقی مثل این اتفاق نمیتونست عمه رو اینقدر بشکنه. عمه شادترین آدم توی خانواده ی ما بود و همیشه با خنده هاش به ما میفهموند که دنیا ارزشی نداره و باید همیشه خندید و شاد بود. اما وقتی پسرش پر کشید، اما وقتی که دلیل زندگیش ازش گرفته شد، تبدیل به افسرده ترین آدمی شد که میشناسم. عمه دیگه اون آدم قبل نیست. روح عمه هم با رفتن پسرش انگار پر کشید و الان از اون فقط یک جسم متحرک باقی مونده.

————————————————-

هیچوقت نمیتونم خودم رو جای عمه و شوهر عمه قرار بدم تا ببینم که چه داغی رو دارن تحمل میکنن. میگن که مرگ پدر و مادر حقه و فرزند بالاخره روزی با اون ممکنه مواجه بشه. اما داغ فرزند چی؟ داغ فرزند هم حقه؟ اینکه فرزندی رو از دست بدی که تموم عمرت رو براش گذاشتی هم حقه؟ نه اصلا حق نیست. همون داغ پدر و مادر هم حق نیست! چه برسه به این. از خدا میخوام که هیچوقت دیگه هیچ کسی همچین اتفاقی و همچین داغی رو توی زندگیش تجربه نکنه.

————————————————-

دنیا محل گذره. اون یکی میره، یکی دیگه میاد و همینطور ادامه داره. نمیشه با رسم دنیا جنگید. اما الان هر چقدر هم که من درباره مرگ پسر عمه بخوام خانواده رو آروم کنم هم نمیتونم. ولی فقط یادمون باشه که این اتفاق فقط برای پسر عمه نیست و میتونه همین الان برای تک تک ما رخ بده. این رسم زمونه هست و نمیشه که باهاش جنگید. بهترین راه اینه که باهاش کنار بیایم.

————————————————-

چرا باید از مرگ پسر عمه ام ناراحت باشم؟ چرا باید از رفتنش زجر بکشم؟ مگه فقط اون رفته؟ مگه قرار نیست که من برم که اینجوری بخوام خودم رو عذاب بدم؟ از کجا معلوم همین لحظه ی بعد نوبت من نباشه؟

————————————————-

روح همه ی ما قسمتی از خداست و زمانی که از این دنیا میریم، به خدا میرسیم. مگه رفتن پیش خدا هم ناراحتی داره که من بخوام ناراحت باشم؟ مگه اینکه به زندگی ابدی خودت برسی ناراحتی داره که من بخوام ناراحت بشم؟ نه اتفاقا من برای پسر عمه خوشحالم. چون اون دنیا رو در حالی ترک کرد که به هیچ کس ظلمی نرسونده بود و همیشه نقش آدم خوبه رو بازی میکرد. پس الان به یک زندگی ابدی سرشار از آرامش دست پیدا کرده.

دلنوشته های غمگین درباره فوت پسر عمه

پسر عمه آدم خوبی بود. فکر نکنم که دیگه خدا مثل اون رو خلق کنه. اون به عالم نمونه بود. هر وقت میخواستم کار درستی انجام بدم، خودم رو به جای پسر عمه میزاشتم و با خودم میگفتم که اگه من جای اون بودم، چطور تصمیم میگرفتم و چطور عمل میکردم. پسر عمر یادش تا همیشه توی ذهن من باقی میمونه و هیچوقت هم از ذهنم خارج نمیشه. اون نمونه ی یک فرشته بود که خدا از روی زمین برداشت و به پیش خودش بردش.

————————————————-

تمام کسایی که دوستشون دارم، دارن به نحوی ازم گرفته میشن. کم کم دارم به این پی میبرم که نکنه من شوم هستم و نکنه سق سیاهمه که هر کی رو که دوست دارم، به نوعی از زندگیم میره بیرون و ازم گرفته میشه. الان پسر عمه ام که خیلی خیلی دوستش داشتم، برای همیشه از من گرفته شده. بازم دنیا کار خودش رو کرد. بازم کسی که دوست داشتم رو از من گرفت.

————————————————-

دلم میخواد بشینم و زار زار گریه کنم. پسر عمه ی عزیزم، قربون بخت سیاهت بشم که هنوز قرار بود یک زندگی برای خودت بسازی، هنوز قرار بود خوشبخت بشی و هنوز قرار بود طعم خوشبختی رو بچشی. فدای اون اقبالت بشم که توش مرگ نوشته شده بود. پسر عمه، الان دیگه کاملا در آرامشی و به خوشبختی حقیقی رسیدی. جای ما رو پیش خدا خالی کن.

————————————————-

آدم خوبا خیلی کم عمر میکنن. آخه خدا دلش نمیاد که اونا بیش از حد روی زمینی که پر از ظلمه و پر از کثیفیه، باقی بمونن. هر چقدر که توی این دنیای کثیف باقی بمونی، بیشتر در اون غرق میشی. خدا برای همین آدم های خوب رو میبره پیش خودش. یکی از همین آدما خوب، پسر عمه ی من بود که ازم گرفته شد و پر کشید و رفت پیش خدا.

————————————————-

پسر عمه جانم، آسمونی شدنت رو بهت تبریک میگم. الان دیگه تو بهشتی و پیش فرشته هایی؛ کسایی که دقیقا مثل خودتن. تو برای این دنیا ساخته نشده بودی. تو اونقدر خوب بودی و اونقدر در وجودت خوبی نهفته شده بود که آدم شک می کرد که اصلا تو انسان نباشی و فرشته باشی. روحت شاد فرشته ی زندگی من.

————————————————-

خانواده بهترین عضو خودش رو از دست داد. پسر عمه پر کشید. این خبریه که به من رسید و من بعد از شنیدن این خبر سست شدم. الان هم هنوز اون احساس ضعف توی وجودم هست و دیگه فکر نکنم بتونم سر پا بشم. پسر عمه ی من خیلی قبراق بود. اصلا بهش نمیخورد که بخواد این اتفاق براش بیفته! اما افتاد و اون الان رفته پیش خدا.

————————————————-

پسر عمه ی عزیزم، الان که پیش خدا هستی، شفاعت من رو ازش بکن. پسر عمه جان، به خدا بگو که منم دوست دارم زودتر بیام جای تو و منم دوست دارم که دست از این دنیای پوچ بردارم. هیچ چیز این دنیا اونقدری ارزش نداره که بخوای بهش وابسته بشی؛ من این رو با رفتن تو درک کردم. روحت شاد باشه پسر عمه.

————————————————-

خدایا روح پسر عمه ام رو مورد لطف و مرحمت خودت قرار بده. اون توی زندگی ای که در دنیا داشت، سختی زیادی کشید و الان که اومده پیش تو، لیاقت داره که بره تو بهشت. اون سختی زندگی دنیا رو تحمل کرد، حداقل نزار که سختی دنیای آخرت رو هم بخواد تحمل کنه.


دیگر مطالب پیشنهادی :

شعر درباره مرگ جوان ناکام

متن درباره ی مرگ دایی عزیزم

متن مرگ پسر دایی


به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 160 views بار دسته بندی : اس ام اس و عکس نوشته تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.