پیجی فروم عکس نوشته با موضوع ذات خراب - پیجی فروم

اگر به آلبوم های قبلی توپ تاپ نگاه کنید این موضوع را نمیبینید:عکس نوشته با موضوع ذات خراب جملات تصویری و متن دار زیبا درباره ذات خراب و پلید اتفاقا چند عکس نوشته نیز از خسرو شکیبایی نیز در مورد ذات خراب نیز به همین البوم اضافه شده است ، و اما در دی ماه سال ۱۳۹۸ نیز آلبومی جدید از عکس نوشته های طعه آمیز در مورد ذات خراب برخی از آدم ها به همین گالری افزوده شد که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و حتما میتوانید از آن ها در شبکه های اجتماعی مختلفی همچون واتساپ ، تلگرام و ..استفاده نمایید.


عکس نوشته جدید ذات خراب

******************

عکس پروفایل در مورد ذات خراب

******************

عکس نوشته درباره ذات خراب 98 جدید

******************

عکس نوشته ذات خراب آدم ها

******************

عکس نوشته ذات خراب ادما

حتما و حتما این مطلب را ببینید :

مجموعه متن زیبا درمورد ذات خراب


عکس نوشته ذات خرابی

******************

عکس نوشته آدم ذات خراب

******************

عکس نوشته های ذات خراب

******************

عکس نوشته بد ذات بودن

******************

عکس برای ذات خراب

******************

عکس پروفایل ذات خراب

******************

عکسهای ذات خراب

******************

عکس متنی ذات خراب

******************

عکس نوشته فوق سنگین درباره ذات خراب

******************

عکس نوشته درست نشدن ذات خراب

******************

عکس پروفایل ذات خراب رفیق

******************

آلبوم عکس ذات خراب

******************

عکس های مختلف و زیبا برای ذات خراب

******************

عکس نوشته ذات و لیاقت آدمها

******************

عکس نوشته ذات و جنس آدما

******************

عکس نوشته ذات خراب از خسرو شکیبایی

******************

pgiforum.irجملات تصویری زیبا درباره ذات خراب

مخصوص دخترا”””””””همیشه گفتیم پسرا بدن اما!!امروز میخوام از دخترا بگم..از دخترایی که چند تا سلامتی فحش دار میخوانتف تو ذات اون دختری که عاشقیو بلد نیست و ادعای عاشقی دارهتف به شرف دختری که ملاک حرف زدنش با پسرا خرید شارژ ۵٠٠٠تومنیهتف به روی دختری که اگه دوس پسرش پولدار و خوشگل باشه تو شلوغ ترین نقطه شهر باهاش قرار میزاره اما اگه یکی که ساده و معصوم باشه تو خفا و خلوت ترین جا میبینتشتف به روی دختری که ملاکش اهن پاره هاستتف به ذات دختری که دوس پسرش تو معصومانه ترین حالت ممکن بهش میگه همه عشقم تویی ولی ذهن دختر پیش دوست دوس پسرشه که چطور مخشو بزنهتف به ذات دختری که از قصد لباس س .ک .س .ی میپوشه تا همه نگاش کنن بعد میندازه گردن پسر که تو هوس بازی نه دختر جون این تویی که خودت دلت میخواد .وگرنه هنوزم هستن مرد هایی که ی تاره موی دختر پاک و به صدتا مثل تو نمیدن اره اینجوریاست همه بد نیستن بعضی وقتا این دختران که باعث خراب شدن مرد میشن از,قدیم گفتن کرم از خوده درخته… کپی کردنش جگر میخواد!!!

pgiforum.irعکس با متن در مورد ذات خرابپ

تو پسر:اگه به جز خوشگلی و هیکل و سکس چیزی نمیبینی و نمیخواهی. . .مشکل از ذات تو نیست. .از فرهنگ خرابی است که برای خودت جا انداختی که دختر یعنی لذت،حال کردن،خوش گذرونی. . .اما سعی کن بفهمی دختر یعنی:حرمت،عشق،علاقه،محبت،احساس،آرامش،”زن”مادر”. . .و اگر دستت به عشق برسد همه را به قصد لذت هدف نمیگیری!و تو دختر:اگه برای خودت جا انداختی که پسر یعنی:قد، ته ریش،هیکل، قیافه، پول،ماشین،شهرت. . .!تقصیر تو نیست. . .از عقده ی نداشتن چیزهایی است که سال هاگوشه دلت مانده و روزگارت را سخت گذرانده. . .اما درک کن:پسر یعنی تکیه گاه،سایه سر،پناه،امنیت،”مرد”پدر”. . .و رابطه ی دونفره یعنی اعتماد،وفا،درک. . .و ای کاش خراب شود این دیوارهای بی اعتمادی. . .تمام. . . . . . . . . . .

pgiforum.irمطلب با عکس با موضوع ذات خراب

پیرمردی که‌ شغلش ‌دامداری‌ بود‌، نقل‌ میکرد:‌‌‌‌‌‌پیرمرد می گفت:گرگی در اتاقکی در آغل گوسفندان ما زاییده بود و سه چهار توله داشت واوائل کار به طور مخفیانه مرتب به آنجا رفت و آمد می کرد و به بچه هایش میرسید ، چون ‌آسیبی ‌به‌ گوسفندان‌ نمیرساند‌ وبخاطر ترحم‌ به‌ این ‌حیوان‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و‌ بچه‌هایش‌، او را بیرون ‌نکردیم‌، ولی ‌کاملا ا‌و را زیر نظر‌ داشتم‌.این‌ ماده‌ گرگ ‌به ‌شکار میرفت‌ و هر بار مرغی‌، خرگوشی ‌، بره‌ای شکار میکرد و برای ‌مصرف ‌خود و بچه‌هایش ‌می آورد‌.اما با اینکه ‌رفت ‌آمد ‌او از آغل‌ گوسفندان ‌بود، هرگز متعرض‌ گوسفندان ‌ما نمیشد‌.ما دقیقا آمار گوسفندان ‌و‌بره های‌ آنها ‌را داشتیم‌ وکاملا” مواظب‌ بودیم‌، بچه‌ها تقریبا‌ بزرگ ‌شده‌‌‌‌ بودند.یک‌بار و در غیاب ‌ماده ‌گرگ ‌که ‌برای ‌شکار رفته‌ بود، بچه‌های ‌او‌‌ یکی ‌از ‌بره‌ها را کشتند!ما صبرکردیم، ببینیم ‌چه ‌اتفاقی‌ خواهد افتاد‌؛ وقتی ‌ماده ‌گرگ ‌برگشت ‌و این ‌منظره ‌را دید، به ‌بچه‌هایش ‌حمله‌ور شد؛ آنها ‌را گاز می گرفت و میزد ‌و بچه‌ها ‌سر و صدا و جیغ ‌میکشیدند ‌و پس ‌از آن ‌نیز ‌همان‌ روز ‌آنها را برداشت‌‌ و از ‌آغل ‌ما رفت‌.روز بعد، با کمال ‌تعجب ‌دیدیم، گرگ، یک ‌بره‌ ای شکار کرده و آن‌ را نکشته ‌و زنده ‌آن‌ را از دیوار‌ آغل ‌گوسفندان ‌انداخت ‌رفت‌.»نتیجه اخلاقیاین ‌یک ‌گرگ ‌است‌ و با سه‌ خصلت‌:درندگیوحشی‌بودن‌و حیوانیت‌شناخته‌میشود‌اما میفهمد، هرگاه ‌داخل ‌زندگی ‌کسی‌ شد و کسی ‌به ‌او ‌پناه‌ داد و احسان‌کرد به‌ او خیانت ‌نکند ‌و اگر‌ ضرری‌ به ‌او زد ‌جبران نمایدهر ذاتی رو میشه درست کرد،جز ذات خراب….!!

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 374 views بار دسته بندی : اس ام اس و عکس نوشته ، جدیدترین عکس نوشته ها تاريخ : 11 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.