پیجی فروم ساخت فیلم گروه موسیقی گوریلاز برای شبکه نتفلیکس - پیجی فروم

دیمن آلبارن، خواننده گروه موسیقی گوریلاز از ساخت فیلم بلندی براساس این گروه خبر داده که این فیلم قرار است از شبکه نتفلیکس پخش شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمی بلند براساس گروه گوریلاز در دست ساخت است. دیمن آلبارن، خواننده و ترانه‌سرا انگلیسی این گروه موسیقی در یک مصاحبه با Apple Music از ساخت فیلم Gorillaz برای شبکه نتفلیکس خبر داد. اگرچه اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما قابل انتظار است که این فیلم بلند یک انیمیشن به سبک موزیک ویدیوهای گروه گوریلاز باشد. آلبارن همچنین فاش کرد که آن‌ها هم‌اکنون در حال برگزاری جلسات برای نوشتن فیلمنامه این پروژه هستند.

آلبارن گفت این دلیلی است که او هم‌اکنون در لس‌آنجلس است و در ادامه توضیح داد: «ما در حال ساخت فیلم بلند Gorillaz با نتفلیکس هستیم. امروز بعد از ظهر یک جلسه در مورد نوشتن فیلمنامه فیلم در مالیبو داریم. این فیلم درواقع چیزی است که ما خیلی وقت است که می‌خواهیم آن را انجام دهیم.»

گوریلاز یک گروه راک، هیپ‌هاپ و پاپ با شخصیت‌های کارتونی است که در سال ۱۹۹۸ فعالیت خود را آغاز کرد و این فعالیت تا به امروز ادامه دارد. این گروه توسط دیمن آلبارن و جیمی هیولت بنیا‌ن‌گذاری شده و اعضای آن چهار شخصیت کارتونی به‌نام‌های تودی (خواننده)، مورداک (گیتار بیس)، نودل (گیتار الکتریک) و راسل (درامز) هستند. اولین آلبوم گوریلاز در سال ۲۰۰۱ منتشر شد و این گروه بیشتر برای موزیک ویدیوهای خود شناخته می‌شوند که شخصیت‌های کارتونی در آن حضور دارند. گروه گوریلاز تا به امروز جوایز زیادی از جمله جایزه گرمی را دریافت کرده است

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 119 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 16 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.