پیجی فروم در جواب خوشبخت بشین چی بگیم - پیجی فروم

در جواب خوشبخت بشین میتونین پاسخ های زیادی بدین. چند روش از جمله تشکر برای حضور در مراسم، آرزوی سلامتی و حال خوب، بروز احساسات مثبت، دعا برای حل مشکلات، دعوت به شرکت در مراسم و دعا برای دفع بلا وجود داره که اگه از اونها استفاده کنید میتونید بهترین جواب ها رو تهیه کنید.

وقتی ازدواج میکنی اولین چیزی که از اطرافیانت میشنوی واژه خوشبخت بشین هست اما شاید خیلی ها ندونن که در جواب خوشبخت بشین چی باید بگن برای همین ما توی این مطلب روش ها و ایده هایی بهتون میدیم که خودتون یک جواب زیبا ارائه بدید و بعد هم چندین پاسخ آماده براتون قرار میدیم که اگه دوست داشتید میتونید از اونها استفاده کنید و باهاش جواب خوشبخت بشین رو بدید.

روش های جواب به خوشبخت بشین

ما اول روش ها رو باهاتون در میون میذاریم و بعد از اون به سراغ پاسخ های آماده میریم. همراه ما باشید.

تشکر برای حضور در مراسم

یکی از پاسخ های مناسبی که میتونید به شخصی که بهتون میگه خوشبخت بشین بدید اینه که ازش بابت این که در مراسم ازدواجتون شرکت کرده تشکر کنید. البته این فقط مختص به وقتی هست که مراسم عقد یا عروسی رو برگزار کردید، نحوه پاسخ به این عبارت در موقعیت های دیگه رو در ادامه براتون شرح میدیم.

آرزوی سلامتی و حال خوب

یکی از کارهایی که شما میتونید در مقابل کسی که براتون آرزوی خوشبختی میکنه انجام بدید اینه که شما هم متقابلاً برای اون آرزوی سلامتی، حال خوب و خوشبختی کنید. یعنی اگه کسی بهتون گفت خوشبخت بشین، شما هم میتونید در جواب بگید، ممنونم، من هم براتون آرزوی سلامتی و حالی خوب و همیشگی در زندگیتون دارم. به همین سادگی شما میتونید یک پاسخ زیبا و تاثیرگذار به طرف مقابل تون بدید.

بروز احساسات مثبت

یکی دیگه از کارهایی که میتونین در برابر طرف مقابلتون انجام بدین اینه که احساسات مثبت تون رو نسبت بهش بروز بدید. این یعنی اگه حس خوبی نسبت به اون طرف دارید حس تون رو به زبون بیارید.

به عنوان مثال وقتی کسی بهتون گفت خوشبخت بشین شما میتونید در جواب بگید ممنونم، شما انسان خوش قلب و مهربونی هستید و از اینکه با شما در ارتباطم بی نهایت خوشحال و خرسندم! با این حرف تون که نشات گرفته از احساسات تون هست نشون دادید که چقدر دلتون پاک و قلبتون زیباست.

دعا برای حل مشکلات

این روش رو میتونید برای کسایی که مشکلاتی خاص دارن به کار ببرید. البته باید توجه کنید که مبادا روی مشکل طرف زیادی مانور بدید چرا که ممکنه بابت اینکه مشکلی که داشته رو به روش آوردید ناراحت بشه.

اگه بخوایم مثالی برای این روش بزنیم میتونیم اگیم که اگه کسی بهتون گفت خوشبخت بشین، شما هم در جواب میتونین بگین مرسی ازتون، ایشالله مشکلی که برای شما هم پیش اومده زودتر حل بشه و خدا یه حال خوب و فوق العاده بهتون هدیه بده.

به صورت کلی برای این روش باید خیلی به موقعیت و شرایط توجه کنید چرا که اگر اشتباهی کنید ممکنه منجر به ناراحتی طرف مقابل تون بشه.

دعوت به شرکت در مراسم

اگه کسی بهتون گفت خوشبخت بشین شما هم در پاسخ میتونید از اون بخواین که در مراسم عقد یا ازدواجتون شرکت کنه. این هم یکی از کارهایی هست که شما میتونید انجام بدید تا طرف تون رو با پاسخی که میدید خوشحال کنید.

اگه بخوایم مثالی برای این روش بزنیم، این مثال اینه که در پاسخ به عبارت خوشبخت بشین میتونید بگید خیلی ازتون ممنونم، خیلی دوست دارم شما رو در مراسم عقد/عروسیم ببینم چرا که بودن شما در مهمترین روز زندگیم واقعاً باعث خوشحالیم میشه.

دعا برای دفع بلا

یکی دیگه از کارهایی هم که میتونید انجام بدید اینه که برای دفع بلای طرف مقابل دعا کنید. یعنی وقتی که اون بهتون گفت خوشبخت بشین شما میتونید در پاسخ بگید ممنونم، امیدوارم هر چی گزند و بلا هست از زندگی تون دور بشه و خورشید خوشبختی و سعادت همیشه روی زندگیتون بتابه.

در هر صورت اگر کمی فکر کنید میتونید بسته به شرایط مختلف پاسخ های بسیار زیبایی ارائه بدید. خوبه که قبل از حضور در جایی که میدونید حتما چنین واژه ای رو به شما میگن چندین بار پاسخی که قراره بدید رو در ذهنتون تکرار کنید تا بتونید به بهترین روش روی دیگران تاثیر بذارید. خب حالا که روش ها رو با شما به اشتراک گذاشتیم، به سراغ پاسخ هایی آماده برای عبارت خوشبخت بشین میریم. همراه ما باشید.

پاسخ هایی برای خوشبخت بشین

خیلی ازتون ممنونم بابت این حرف قشنگتون

*********

سپاسگزارم ازتون، امیدوارم شما هم هر چه مشکل و گرفتاری در زندگی دارید برطرف بشه و کلی حال دلتون خوب باشه

*********

خیلی ازتون ممنونم، خوشحال میشم حتما در مراسمی که پیش رو داریم شرکت کنید و با حضورتون مجلس رو منور کنید

*********

متشکرم، حرفی که زدید نشون دهنده قلب پاکی هست که دارین و برای این بهتون تبریک میگم

*********

خیلی متشکرم، از اینکه در مراسمی که گرفتیم شرکت کردید ممنونم. امیدوارم توی خوشی هاتون جبران کنیم.

*********

سپاسگزارم، امیدوارم هر چی بلا هست در چند کیلومتری زندگی تون هم پیدا نشه و شما همیشه همینطور که الان خوشحالین، خنده رو و خوشبخت باقی بمونین.

*********

ممنون و سپاس بابت اینکه برامون آرزوی خوشبختی کردید. ما هم براتون آرزوی سعادت و حال خوب میکنیم، امیدوارم همیشه حال دلتون خوب و عالی باشه.

*********

ممنونم بابت این همه لطف و محبت، ایشالله خوشی های زندگیتون چند برابر بشه.

*********

خیلی خوشحال شدیم از اینکه شما این حرف رو به ما زدین، ممنونم ازتون.

*********

سپاس بابت حرفی که میدونم از ته قلبتون اومده.

*********

ممنونم، حرفتون واقعاً دلمونو شاد کرد. امیدوارم همینطور که دل ما رو شاد کردید، خدا هم دلتون رو شاد کنه.

*********

خیلی متشکرم، چه خوبه که آدمایی مثل شما دور و برمون هستن که با این حرفا کلی بهمون انرژی مثبت بدن.

*********

انشالله، دعای منم برای خودمون همینه.

*********

فدای قلب مهربونتون بشم که این حرف قشنگ رو بهمون زدید. ایشالله

*********

امیدواریم از خوندن روش ها و پاسخ هایی که در این مطلب براتون قرار دادیم لذت برده باشید. اگه شما هم پاسخی برای این عبارت دارید میتونید در بخش نظرات اون رو برای ما و دیگران به اشتراک بذارید.

مطالب پیشنهادی :

در جواب زنده باشید چه بگوییم

متن آرزوی خوب برای دیگران

متن عاشقانه و زیبا درباره رفیق فابریک

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 207 views بار دسته بندی : متفرقه تاريخ : 7 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.