پیجی فروم جملات خیلی عاشقانه برای مخاطب خاص - پیجی فروم

تا حالا برای مخاطب خاصت جمله ها و متن های عاشقانه فرستادی؟ اگه این کار رو نکردی حتما انجامش بده تا بدونه چقدر برات خاص و ارزشمنده. ما آدما باید عشق و احساس مون رو بیان کنیم تا طرفمون از حسی که بهش در قلبمون داریم با خبر بشه. برای مخاطب خاصت دنبال جملات عاشقانه و زیبا بگرد!

در این مطلب متن ها و جملات خیلی عاشقانه و زیبایی برای مخاطب خاص تهیه کردیم. اگه دوست دارید به مخاطب خاص تون حسی که در قلب تون دارین رو به شکلی زیبا بیان کنید پس حتما در ادامه همراه ما باشید.

متن خیلی عاشقانه برای مخاطب خاص

متن برای مخاطب خاص

وقتی که با تو هستم، زمان برای من معنی نداره. در کنار تو بودن اونقدر به آدم احساس خوب میده که اون فکر میکنه زمان خیلی سریع در حال گذره. کاش همیشه کنار من باشی، کاش همیشه با من باشی و دستات توی دستای من باشه چون وقتی این اتفاق بیفته مهم نیست چقدر ناراحتی و غم داشته باشم، به هر حال زمان اونقدر زود میگذره که از تموم اون ناراحتی ها و غم ها عبور میکنم.

*************

توی قلب من احساس خاصی نسبت به تو نهفته هست، احساسی که حسم میکنم فراتر از عشقه، احساسی که فکر میکنم نمیشه روش تنها واژه عشق رو گذاشت چون مقدس تر از اونه. از وقتی که تو رو دیدم بذر این احساس توی قلبم کاشته شد و ذره و ذره بزرگ و بزرگتر شد تا الان که دارم باهات از اون حرف میزنم. فقط خواستم بدونی که نسبت بهت توی قلبم چه احساسی دارم، خواستم بدونی که احساس من به تو احساسی مقدس تر از عشقه، احساسی که نمیتونم براش اسمی پیدا کنم.

*************

راستش رو بخوای وقتی که با تو هستم خوشحالی واقعی برام معنا میشه. وقتی تو توی زندگیم نبودی، وقتی دستم توی دستات نبود، مجبور بودم لبخندهای مصنوعی به همه نشون بدم، مجبور بودم خنده های مصنوعی رو تحویل همه بدم تا فکر کنن که حالم خوبه اما از وقتی که تو اومدی خنده های من واقعی شدن، لبخند من واقعی شد و حال خوبی که الان از خودم نشون میدم دیگه فیک نیست چون این حال خوب دلیل داره و دلیلشم تو هستی. مرسی از اینکه با اومدنت به زندگیم من رو با حال خوب واقعی آشنا کردی.

*************

تا قبل تو فکر میکردم عشق اصلاً معنا نداره، عشق یه چیز الکیه و آدما یه مدت برای اینکه همدیگه رو گول بزنن و از همدیگه استفاده شون رو بکنن میگن که عاشق همن اما بعد از تو تموم تعریفم از عشق عوض شد. بعد از اینکه تو به زندگیم اومدی، عشق مقدس ترین چیزی شد که توی دنیا شناختمش، با اومدن تو به زندگیم عشق برای من یه حال خوب شد، حال خوبی که هیچ جایی از دنیا به جز در کنار تو نمیتونم اون رو تجربه کنم. مرسی از اینکه اومدی و تعریف منو از عشق عوض کردی، مرسی از اینکه اومدی و من عاشقت شدم تا با عاشقی کردن برای تو بدونم که عشق هایی هستن که واقعین و از ته قلبن.

جملات کوتاه عاشقانه واسه مخاطب خاص

چه خوبه که آدم کسی رو داشته باشه که بدون اینکه حرف بزنه طرفش بفهمه که توی دلش چی میگذره، چه خوبه که آدم کسی رو داشته باشه تا هر احساسی که توی قلبش میگذره رو با اون در میون بذاره و نترسه از اینکه بخواد قضاوت بشه، خوش به حال من که کسی رو دارم که چنین نقشی رو برای من ایفا کن. من تو رو دارم، وقتی که کنار تو میشینم و شروع به صحبت میکنم هر چی توی دلمه ابراز میکنم و از این ترسی ندارم که قضاوت بشم. یه آدم باید واقعا عاشق یه آدم دیگه بشه که بخواد جلوش سفره دلش رو باز کنه و خواستم بدونی که من عاشقتم.

*************

عاشقتم، همین. نمیخوام حرف اضافه ای بزنم، نمیخوام چیز اضافه ای بگم، فقط همینقدر بدون که عاشقتم و برای عشق تو هر کاری میکنم چون عشق تو ارزش هر کاری کردن رو داره.

*************

عشق یه حس خیلی خاصه که نمیشه روی هر رابطه ای اسمش رو گذاشت، عشق خیلی کم به وجود میاد، وقتی که عشق هست غرور از بین میره و به جاش سادگیه که به وجود میاد. آدمایی که عاشق هم هستن جلوی همدیگه ساده ترین آدمای روی زمین میشن، جلوی هم هیچ غروری ندارن و حاضرن توی رابطشون برای حال خوب طرفشون هر کاری بکنن. چه خوبه که من و تو عشق واقعی رو شناختیم، چقدر خوبه که من و تو اینقدر جلوی هم ساده هستیم که هر احساسی در دل و قلبمون نسبت به هم میگذره رو بیانش میکنیم مثل من که الان اومدم تا از احساسی که نسبت بهت دارم حرف بزنم.

متن عاشقانه و قشنگ برای مخاطب خاصم

وقتی که عاشق میشی چشمت روی همه بسته میشه، جز اون کسی رو نمیبینی و جز حرف های اون حرف هیچ کسی رو نمیشنوی. وقتی که عاشق میشی حتی اگه توی یه جمع بزرگ هم باشی تنها کسی که میبینی فقط و فقط اونه و نمیتونی یه لحظه هم از روش چشم برداری. خواستم بگم که عاشقتم، خواستم بگم که به جز تو هیچ کس به چشمم نمیاد، خواستم بگم که وقتی حرف میزنی به جز صدای تو هیچ صدای دیگه ای نمی شنوم، خواستم بگم که حتی اگه توی بزرگترین جمع ها هم باشیم من فقط و فقط تو رو میبینم چون چشمام به دیدنت عادت کردن.

*************

توی دل دادن و عاشق شدن خیلی سرسخت بودم چون اعتقادی به عشق نداشتم. اما یه روز یکی اومد که تموم سرسختی من رو از بین برد، اصلاً نفهمیدم که کی عاشقش شدم و کی شد همه فکر و ذهنم. اون آدم بدون اینکه کار خاصی بکنه توی بهترین قسمت قلب من جا گرفت و الان توی قلبم خونه ساخته. تموم تعریفی که از عاشق شدنم داشتم بعد اون آدم عوض شد و الان قلب من به قلب اون وابسته هست. خواستم بدونی که اون آدم تو هستی، تو بودی که تموم گاردی که من در برابر عاشق شدن داشتم رو شکستی و وارد قلبم شدی.

*************

میدونی از چی میترسم؟ از اینکه یه روز از خواب پاشم و حضور تو رو در کنارم احساس نکنم، از اون روز به بعد قطعاً دنیا برای من جهنمی میشه که هیچ کس به خودش ندیده. کاش همیشه کنارم بمونی، کاش همیشه دستات توی دستام باشه و کاش یه لحظه هم ازم دور نشی چون الان تموم دلیل حال خوب من تویی و اگه ازم فاصله بگیری، این حال خوب دیگه وجود نداره.

زیباترین جملات عاشقانه برای مخاطب خاص

خدا رو شکر میکنم که دارمت، خدا رو شکر میکنم که منو لایق داشتن تو دونست. بودن تو در زندگیم واقعاً یه نعمت از سمت خدا بود و چقدر الان حالم خوبه و چقدر درونم پر از حس ناب و شکرگزاریه که دستات توی دستامه و جات توی آغوشمه. کاش زمان همین جا قفل بشه چون من ناب ترین و زیباترین احساسی که میتونستم توی زندگیم تجربه کنم رو همین الان دارم تجربه میکنم و نمیخوام که هیچ وقت این زمان بگذره.

*************

عشق توی دنیا برای من فقط در یه نفر خلاصه میشه و اون هم تویی. وقتی که نگاهم به نگاهت میفته، وقتی که رو به روم قرار میگری، قلبم شروع به تپیدن میکنه و یه احساس خیلی خوب به سراغم میاد. راستش رو بخوای این احساس رو با هیچ حس دیگه ای عوض نمیکنم چون خاص تر از اون پیدا نمیشه. دوست دارم همیشه پیشم باشی، همیشه کنارم باشی و ببینمت و حضورت رو در کنارم احساس کنار تا اینجوری این حس ناب و فوق العاده رو تا همیشه تجربه کنم.

*************

تو برای من یه اتفاق قشنگی، یه اتفاق که خدا خواست در زندگی من بیفته تا زندگیم به صورت کامل متحول بشه. عشق تو زندگی من رو متحول کرد و منو از این رو به اون رو کرد. تا قبل تو من با چیزی به نام عشق آشنا نبودم، کینه و نفرت نسبت به آدما وجودم رو پر کرده و حال بد تنها چیزی بود که میشناختم. از اون روزی که تو به زندگیم پا گذاشتی همه چیز تغییر کردی، از اون روز به بعد اون اتفاقی که باید میفتاد افتاد و من به چیزی که الان هستم تبدیل شدم. من الان آدمیم که وجودم غرق در حس عشق و شکرگزاریه، غرق در حال خوب و نابه! راستی گفتم شکرگزاری، بذار بگم دلیل شکرگزاریم کیه، تو دلیل شکرگزاری منی و من هر لحظه به خاطر حضورت در زندگیم خدا رو سپاس میگم.

*************

بعد از اینکه تو به زندگیم وارد شدی دیگه به قدرت خدا شکی نکردم. آخه چطور خدا میتونست یه آدمی که خودش رو در قعر مشکلات احساس میکرد، خودش رو در مرز نابودی میدید و فاصله اش تا بریدن از همه چیز هیچی نبود رو به اینی که الان میبینی تبدیل کنه؟ من الان پر از حس امید به زندگیم، پر از حس عشق به زندگیم و میدونی دلیل این احساسات چیه؟ حضور تو در زندگیمه! خدا خوب میدونست که چه مرهمی به من و زندگیم بده تا با اون کامل خودمو درمان کنم و شکرگزارشم که مرهمی به من داد که نه تنها منو درمان کرد بلکه اونقدر به من انگیزه و شوق داد که هیچوقت نمیخوام از این دنیا برم، من میخوام تا همیشه زنده باشم تا اینجوری تا همیشه کنار تو باشم و دستت توی دستام باشه.

جدیدترین جملات عاشقانه برای مخاطب خاص

بهت میگم مخاطب خاص چون تو برای من خاص ترینی. من این لقب رو به هر کسی نمیدم چون افراد خیلی کمی در زندگی من لیاقت خاص بودن رو دارن. میخوام بهت بگم که تو از بین تموم اونایی که برام خاصن هم خاص تری! چی توی وجودت هست که اینقدر منو جذب تو میکنه و باعث میشه که از هر کسی و هر چیزی توی این دنیا برام عزیزتر بشی؟ الان فقط یک آرزو از خدا دارم که اون هم اینه که مخاطب خاصم رو همیشه کنارم نگه داره چون با بودن اونه که من حس ناب و قشنگ زندگی رو تجربه میکنم.

*************

با تمام وجودم میگم عاشقتم و برای ثابت کردن عشقم تمام وجودم رو به پات میریزم. برای اینکه باور کنی دوستت دارم و عاشقتم حاضرم هر کاری بکنم چون تو ارزش هر کاری کردن رو داری. این حرف رو نه از سر هیجان عاشقی و نه از سر قول های الکی بهت میزنم، وقتی که میگم برات هر کاری میکنم یعنی تو شدی تموم زندگی من و مگه میشه آدم برای زندگیش کاری نکنه؟

*************

اگه به من بگن قشنگترین موسیقی دنیا چیه بدون شک میگن خنده های تو. خنده هات نظیر ندارن، هیچ کسی مثل تو نمیخنده و تو خاص تر و خواستنی تر از هر آدم توی این کره خاکی هستی. راستی چی توی خنده هات داری که من هر وقت اونها رو میشنوم تمام وجودم آروم میشه و حس و حالم خوب میشه؟ خنده های تو مثل مرهمی قوی میمونه که حتی اگه من خسته ترین و ناراحت ترین آدم باشم باز هم روم تاثیر میذارن و حالم رو به صورت کامل خوب میکنن.

*************

من آدم خودخواهی نیستم برای همین هم آرزو نمیکنم که همیشه کنارم بمونی، من از خدا میخوام که همیشه اونجایی باشی که بهت حس و حال خوبی میده و بعد دوباره از خدا میخوام که تا عمر دارم این توانایی رو داشته باشم که بهت حس و حال خوبی بدم که به جز کنار من هیچ جایی رو برای رفتن انتخاب نکنی.

*************

دوست دارم کنارم باشی، دوست دارم پیشم باشی و با بودنت بهم حس خوب بدی. من تو رو منبع هر حس خوب میدونم پس پیشم بمون و منو از حس و حال خوب داشتن محروم نکن. دیگه کسی مثل تو رو توی زندگیم پیدا نمیکنم که بخواد حس و حالم رو به طور کامل عوض کنه پس ازت میخوام جایی نری، همینجا بمونی، توی قلبم، جایی که فقط به تو تعلق داره نه هیچ کس دیگه ای. دوستت دارم و تا ابد هم دوستت خواهم داشت.

جملات شیک عاشقانه برای مخاطب خاص

عشق ابدی من، خواستم بدونی که تنها مرگ هست که میتونه من رو از تو جدا کنه وگرنه هیچ وقت از کنارت نمیرم و هیچوقت تنهات نمیذارم. مگه میشه آدم از کسی که با تمام وجود دوستش داره ببره و ازش فاصله بگیره؟ هرگز! من با تمام وجود عاشق تو هستم و عاشقت میمونم چون عشق تو به من دلیلی برای خوشبختی و شادی میده. وقتی که عشق تو رو دارم از هر حس و حال خوب دیگه بی نیاز میشم و وجودم غرق در حس سعادت میشه. دوست داشتنی ترین دوست داشتنی دنیا، تا ابد عاشقت میمونم و عاشقیتو میکنم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 325 views بار دسته بندی : اس ام اس و عکس نوشته تاريخ : 7 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.