پیجی فروم بهترین متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج به دوست - پیجی فروم

اگه دوستی دارید که سالگرد ازدواجشه، چه خوب که با یک متن زیبا، عاشقانه و تاثیرگذار روز سالگرد ازدواجش رو بهش تبریک بگید. این روز برای همه یه روز مهمه و اگه شما توی این روز به رفیق تون تبریک بگید، قطعا اون یادش میمونه که چقدر براتون مهمه که مهمترین روز زندگیش رو از یاد نبردید.

در ادامه این مطلب متن ها و جملاتی عاشقانه برای سالگرد ازدواج به دوست تهیه کردیم. اگه دوستی دارید که سالگرد ازدواجشه، برای تبریک به اون میتونید از متن هایی که در ادامه به اشتراک گذاشتیم استفاده کنید. ما متن های زیادی آماده کردیم که میتونن پاسخگوی نیاز هر کسی با هر سلیقه ای باشن اما اگه با این حال متن های این مطلب باب میل تون نبود، شما میتونید از نگارش اونها الگو برداری کنید و یک متن به خصوص که از سمت خودتون هم نوشته شده برای دوست تون بنویسید. همراه ما باشید.

جملات عاشقانه برای تبریک سالگرد ازدواج رفیق

جملات عاشقانه برای سالگرد ازدواج رفیق

دوست عزیز و نازنینم، سالگرد ازدواجت رو بهت تبریک میگم. تو با همون کسی که میخواستی و دوسش داشتی ازدواج کردی و این سعادت نصیب هر کسی نمیشه پس قدر خوشبختی الانت رو بدون و این رو هم بدون که خیلی ها هستن که دوست داشتن کاش مثل تو بودن و با عشق زندگیشون سالگرد ازدواجشون رو جشن میگرفتن. برات آرزوی بهترین ها رو دارم و از خدا میخوام که یک عمر طولانی به هر دوتون بده تا با اون سال های سال سالگرد ازدواج تون رو جشن بگیرین و از این به بابت به خوشحالی و سرور بپردازین.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دوست عزیزم، توی سالگرد ازدواجت آرزوی من برای تو و همسرت عشقی دو چندان نسبت به هم هست. امیدوارم هر روز نسبت به دیروز بیشتر و بیشتر عاشق هم بشین، امیدوارم هر روز نسبت به دیروز دلیل بیشتری برای دوست داشتن هم پیدا کنید تا اونقدر دلیل برای عشق ورزیدن به هم داشته باشین که در این بین کارهای اشتباه و کارهایی که باعث میشد به رابطه تون لطمه وارد بشه رو به فراموشی بسپرید. آرزوی من دیدن نهایت حس خوشبختی و سعادت میون شما دوتاست، کلی با هم خوشبخت بشید، سالگرد ازدواج تون مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

سالگرد ازدواج بهترین رفیق زندگیمه، راستش رو بخوای وقتی که ازدواج کردی خیلی حالم بد بود چون فکر کردم یکی نزدیکتر از من به تو پیدا شده و قراره که تو لحظات خوب زندگیت رو با اون تقسیم کنی اما حالا که حتی سالگرد ازدواجتون هم سر رسیده، مدت هاست که دیگه این احساس رو ندارم. دوست قشنگم، تو خوب بلدی تعادل رو حفظ کنی و برای همین من هیچوقت احساس نکردم که از من دور شدی. اینو بدون که کلی دوستت دارم، سالگرد ازدواجت رو تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دوست عزیزم، نمیدونی که چقدر خوشحالم که با کسی که دوستش داشتی ازدواج کردی و نمیدونی که چقدر خوشحالم از اینکه الان سالگرد ازدواجت با همون شخصه. از خدا میخوام که یه عمر طولانی به جفت تون بده تا سال های سال باز هم سالگرد بگیرید و بهترین روز زندگی تون که رقم خورد رو جشن بگیرید. الان سالگرد ازدواج شماست و شما باید خوشحال باشید پس ذره ای به خاطر غم زمانه و مواردی مانند این به دلتون ناراحتی ندین چون اینها همیشه هستند. تا همیشه خوشبخت باشید، سالگرد ازدواجتون مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دوست جان، به همسرت بگو حالا که سالگرد ازدواجتونه باید قول بده که در سالهای دیگه زندگی تون هم همین قدر که امسال بهت عشق داد عشق بده وگرنه با من طرفه، بهش بگو باید کلی خوشبختت کنه، باید کلی حس خوب به پات بریزه و سعادت به معنای واقعی رو برات به ارمغان بیاره وگرنه با من طرفه. دوست جونی من همیشه باید خوشحال باشه، دوست جونی من همیشه باید احساس رضایت از زندگی و رابطه اش داشته باشه. عشق دل من، سالگرد ازدواجت رو بهت تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

سالگرد ازدواج بهترین دوستمه، مگه میشه که خوشحال نباشم؟ دل تو دلم نیست، کاش جشن بگیرن تا تموم خوشحالی درونم رو توی این جشن بروز بدم اما حتی اگه جشن نگیرن هم مهم نیست چون حالا من با این متن میخوام تموم خوشحالی درونم رو به رفیقم ابراز کنم. رفیق جان، ایشالله جفت تون به پای هم پیر بشین، ایشالا همیشه لبخند به لب هاتون باشه و همیشه دست تون توی سختی ها و آسونی های زندگی توی دست هم باشه. خوشحالم از اینکه خوشحالی، خوشحالم از اینکه احساس خوشبختی داری و خوشحالم از اینکه با کسی ازدواج کردی که دوستش داری. سالگرد ازدواجت کلی مبارک باشه.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دوست جونم، روزهایی که مجردی با هم کلی عشق و حال میکردیم رو به یاد میاری ؟ روزهایی که فارغ از همه چیز کلی اتفاقای جدید تجربه می کردیم و با هم خوش بودیم رو به یاد میاری ؟ یادش بخیر، روزهای خیلی خوبی بودن. اما روزهای بهتر از اونها هم سر رسیدن و اون روزها، روزهای بعد از ازدواج تو بود. وقتی که ازدواج کردی، من خوشحالی رو توی چهره ات احساس میکردم، حس خوب خوشبختی رو درونت احساس میکردم. امیدوارم این حس خوشحالی و خوشبختی تا همیشه در وجودت غلیان کنه. کلی دوستت دارم، سالگرد ازدواجت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

سالگرد ازدواج روز خیلی مهمیه، این روز به ما یادآوری میکنه که با انسانی پیوند خوردیم، با شخصی زندگیمون رو گره زدیم و از این به بعد باید نسبت به هم تعهد و همبستگی داشته باشیم. دوست جانم، خیلی خوشحالم که هم تو و هم همسرت تونستید معنای واقعی ازدواج رو درک کنید و تا به الان که سالگرد ازدواج تون هست به تموم قوانین و قواعد اون عمل کنید. از خدا میخوام که در کنار همبستگی و تعهدتون، سال به سال عشق تون رو هم به هم بیشتر کنه. براتون کلی آرزوی خوشبختی و خوشحالی دارم. سالگرد ازدواجت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

سالگرد ازدواج بهترین رفیقه، سالگرد ازدواج اونیه که من همیشه فکر میکردم با خودمه، کنارمه و هیچوقت اجازه نمیدم کسی بیاد و از من بگیردش اما یکی اومد و اونو از من گرفت و اون از کنارم رفت. اما از اینکه از کنارم رفته فقط یکم ناراحتم و بیشتر خوشحالم چون الان میدونم دوستم جای بهتری هست، اون کنار عشق زندگیشه و همین برای من کافیه تا خوشحال باشم. اون یکم ناراحتی که ازش حرف زدم بابت اینه که دوست جونیم مثل همیشه نمیتونه کنارم باشه و این هم به پای خوشبختی ای که الان داره سر. دوست عزیزم، سالگرد ازدواجت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

سالگرد ازدواج عشق منه، سالگرد ازدواج جون منه، سالگرد ازدواج زندگیمه، سالگرد ازدواج رفیقمه. فکر میکنم بیشتر از رفیقم خودم خوشحالم، خودم حالم خوبه و خودم کلی ذوق دارم. رفیق جان، چیکار کنم خب؟ اینقدر دوستت دارم که الان که سالگرد بهترین اتفاق زندگیت سر رسیده دل تو دلم نیست. کاش یه جشن بزرگ بگیرین تا تموم این شادی ها رو اونجا بهت ابراز کنم. اما همین متن هم میتونه شادی دل من رو بهت گوشزد کنه. رفیق، کلی میخوامت، سالگرد ازدواجت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

سالگرد ازدواج رفیقم سر رسیده و میخوام براش یه کادوی فوق العاده، یک کادوی شیک و قشنگ که بهش بفهمونه با اینکه ازدواج کرده و توی زندگی من کمرنگ تر شده، با اینکه پیشم کمتر میاد و کمتر ازم سر میزنه اما با این حال ذره ای از عشق من بهش کم نشده بخرم. میخوام این کادو رو بگیرم تا با اون بهش گوشزد کنم که ،های رفیق، درسته که رابطه مون یک کمی کمرنگ تر شده اما این به معنای این نیست که فراموشت کردم. رفیق جان، سالگرد ازدواجت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

رفیق، سالگرد ازدواجت مبارک. از خدا برای تو و همسرت آرزوی عشق و سعادت دارم. امیدوارم هر چی گره توی زندگیتون دارید باز بشه، امیدوارم درِ همه مشکلات به روتون باز بشه، امیدوارم خدا کلید حل هر مسئله و چالشی رو در اختیارتون بذاره تا به این واسطه بتونید با هم و در کنار هم به حس ناب خوشبختی که زیباترین حس توی این دنیاست برسید. سالگرد و ازدواجتون رو تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

رفیق راستش رو بخوای اولش به شوهرت/خانومت حسودیم شد و کلی باهاش بد شدم آخه تو رو از من گرفت، بهترین رفیقم رو از من جدا کرد و حس میکردم قراره که تو رو برای همیشه از پیش من ببره. اما حالا که سالگرد ازدواج تونه، میبینم که من به جای یک دوست دو تا دوست پیدا کردم و نه تنها خانومت/شوهرت تو رو از من نگرفت بلکه خودش هم دوست من شد. حالا سالگرد ازدواج بهترین دوست های من سر رسیده و میخوام که این اتفاق قشنگ رو بهشون تبریک بگم. دوستای عزیزم، امیدوارم سالیان سال در کنار هم زندگی کنید و خوشبخت بمونید، سالگرد ازدواج تون مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

یه دوست قشنگ و ناز داشتم، یه دوست فوق العاده داشتم، یه دوست بی نظیر داشتم که ازدواج کرد. با ازدواج اون کلی حس دلتنگی و کلی حس فراق برام به وجود اومد آخه کمتر میدیدمش و کمتر در زندگیم حضورش رو احساس میکردم. رفیق راستش رو بخوای هنوز این حس دلتنگی با منه و از بین نرفته. این حس شاید تا همیشه باهام بمونه آخه تو خیلی خوبی و هر کسی تو رو داشته باشه میخواد که کلاً مال اون بشی. الانم که همسرت همراه تو در مسیر زندگیت شده و کلا میخواد که مال اون باشی و از پیشش نری. رفیق جانم، سالگرد ازدواج تون رو بهت تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

رفیق، فعلاً ازت دورم و با یک تبریک ساده خوشحالیم رو بهت از سالگرد ازدواجت ابراز میکنم ما بدون وقتی که اومدم پیشت باید یه جشن سه نفره بگیریم و کلی بابت این اتفاق خوشایند و قشنگ عشق کنیم. سالگرد ازدواجت رو بهت یا بهتره بگم بهتون تبریک میگم چون الان همسرت هم جزو بهترین دوستای منه.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دوست خوب و قشنگم، کلاغه خبر آورده که سالگرد ازدواج یه خوشگله هست، درسته؟ میگن اون خوشگله عزیز دل منه درسته؟ میگن اون خوشگله عمر منه درسته؟ حالا اون خوشگله باید بدونه که چقدر عاشقشم و باید بدونه برای عشقی که من به اون دارم هم شده باید همیشه خوشبخت بمونه. دوست جونم، سالگرد ازدواجت رو بهت تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

میگم حالا که اعلام نکردین که سالگرد ازدواجتونه یعنی جشن و مهمونی بزرگ هم در کار نیست؟ اگه در کار نباشه باید با حضور من یه جشن سه نفره بگیرین آخه من تو رو خودم میدونم و تو رو اندازه خودم دوست دارم پس نمیتونی بدون من سالگرد ازدواجت رو جشن بگیری. رفیق جونم، کلی دوستت دارم و سالگرد ازدواجت خیلی خوشحالم کرده. سالگردتون رو به تو و همسرت تبریک میگم.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

حالا که سالگرد ازدواج بهترین دوست بنده هست، چه خوب که بین من و خودش و همسرش چند تا عده بسته بشه، این عهد ها مخصوص خودشون دوتاست و باید جلوی من قسم بخورن که تا همیشه به پای عهدشون میمونن. اولین عهدی که باید بهش پایبند باشن اینه که هیچ وقت ناراحتی هاشون رو ادامه ندادن، میتونن هم رو ناراحت کنن اما نباید از هم ناراحت بمونن، دومین عهد اینه که همیشه و هر روز به دنبال دلیلی برای خوشحال کردن هم بگردن، حتی شده با یک حرف عاشقانه و چیزی شبیه به این باید عشقشون رو به هم ابراز کنن، سومین عهد اینه که به غم هاشون و مشکلات شون اجازه ندن که روی رابطه شون تاثیر بذاره یعنی اگه مشکلی داشتن برای شادی طرف مقابلشون هم که شده باید لبخند بزنن و چهارمین عهدی هم که باید بهش پایبند باشن اینه که همدل و همراز هم باقی بمونن تا مبادا روزی برسه که نسبت به هم احساس غریبگی کنن. دوست عزیزم و همسر گرامی ایشون، این چهارتا عده رو باید پیش من ببندید و بهشون پایبند باشید. کلی دوستتون دارم، سالگرد ازدواج تون مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

سالگرد ازدواج عشق منه، سالگرد ازدواج دوستمه، همون دوستی که کلی دوستش دارم و هر کاری برای خوشحالیش میکنم. یه روز این دوست ما خواست شوهر کنه/زن بگیره و من برای مراسم عروسیش ترکوندم. الان هم که سالگرد ازدواجشه و میخواد یک جشن بگیره پس باید بدونه که من به جشن سالگردش هم میام و اونجا هم میترکونم. رفیق، خیلی برای تو و رابطه ای که داری خوشحالم، همیشه با همسرت به پای هم بمونین و تا ابد کنار هم خوش و خرم زندگی کنید، دوستت دارم، سالگرد ازدواجت مبارک.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

سالگرد ازدواج رفیقم که پایه ثابت همه دیوونه بازیام بود سر رسیده و خیلی دلم میخواد که توی این روز خاص دیونه بازی هایی که قبلا داشتیم دوباره ازمون سر بزنه اما چه کنم که نفر سوم هم هست و ایشون همسر دوستمه که به خاطر وجود ایشون از دیوونه بازی صرف نظر میکنم. اما رفیق جان، فکر نکن چون از این کار دست کشیدم دیگه همه چی تمومه! باید یه جشن قشنگ حتی شده یک جشن سه نفره بین من و خودت و همسرت برگزار بشه تا من انرژیم رو اونجا تخلیه کنم. کلی دوستت دارم، سالگرد ازدواجت مبارک.


در ادامه تماشا کنید :

عکس نوشته برای سالگرد ازدواج

پروفایل سالگرد ازدواج

شعر عاشقانه و زیبا درباره سالگرد ازدواج

متن انگلیسی تبریک سالگرد ازدواج با ترجمه ی فارسی

متن سالگرد ازدواج به همسر


به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 339 views بار دسته بندی : اس ام اس و عکس نوشته تاريخ : 7 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.