پیجی فروم آموزش زبان انگلیسی برای کودکان از صفر تا صد! - پیجی فروم

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان و اهمیت آن این روزها برای تمامی پدر و مادران کاملا مشخص گردیده است.

والدین همواره تمام تلاش خود را برای آموزش و سرمایه گذاری روی فرزندان خود انجام داده و بعضا و به علت مسائل مالی، حتی مجبور به نادیده گرفتن اساسی ترین نیاز های شخصی خود میشوند!  چرا که هزینه آموزش برای کودکان بعضا میتواند آنها را دچار مشکلاتی گرداند.

در این بین نیاز به آموزش زبان انگلیسی به کودکان دبستانی و خردسالان را میتوان یکی از مهم ترین اهداف والدین جهت آموزش بر روی کودکان نامید چرا که میتواند تاثیر مثبت زیادی بر روی آینده کودکان چه در کشور خودمان و چه در کشور های خارجی داشته باشد.

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در منزل را میتوان راهی رایگان و البته موثر معرفی نمود. یادتان باشد که تاثیرگذاری این روش فقط زمانی خود را نشان میدهد که از روش های اصولی در فرایند آموزش زبان به کودکان استفاده کنید.

مهم ترین نکات در آموزش زبان انگلیسی برای کودکان رایگان چیست؟

در ادامه این مقاله آموزشی مهم ترین نکات که باید در فرایند آموزش زبان کودکان به آنها توجه کنید را با شما در میان میگذاریم تا بتوانید بیشترین بازدهی را در آموزش انگلیسی به کودکان خود داشته باشید. همچنین میتوانید با ثبت نام کودکان خود در یک کلاس مثلا آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان بیشترین سرعت را در فرایند یادگیری زبان کودکان خود ایجاد نمایید. پس حتما تا انتها همراه ما باشید.

در آموزش زبان انگلیسی به کودکان لازم نیست حرفه ای باشید!

یکی از مهم ترین مسائلی که اغلب باعث دلسردی پدران و مادران در فرایند آموزش زبان انگلیسی برای کودکان میشود این است که مدام فکر میکنند چون به زبان انگلیسی و نحوه تدریس ان مسلط نیستند، پس نمیتوانند راهنمایان خوبی برای فرزندان خود در یادگیری زبان انگلیسی باشند!

این دیدگاه را به طور کامل دور بریزید و موضوع را جور دیگری نگاه کنید! کافیست با تشویق کردن و دادن انگیزه به فرزندانتان برای یادگیری زبان آنها را مجاب کنید که انگلیسی را تمرین کنند. انگیزه دادن میتواند با خرید یک کادو بعد از انجام یکسری تمرینات خاص توسط کودک شما باشد.

کودکان انقدر باهوش هستند که بتوانند به تنهایی و بدون حضور معلم در مسیر یادگیری قدم های رو به جلویی بردارند.

در آموزش زبان به کودکان، روی گرامر و قواعد تمرکز نکنید

یکی از اشتباهات بزرگ والدین حین آموزش زبان انگلیسی از پایه برای کودکان این است که یش از حد روی قواعد گرامی و نحوه صحیح استفاده از انها تمرکز میکنند؛ هم خود را خسته میکنند و هم کودکان را از فرایند آموزش زده میکنند.

لطفا اگر شما هم اینطور هستید، از همین لحظه این کار را متوقف کنید چرا که برای داشتن مکالمه روان اصلا نیازی به ریز شدن در مباحث گرامری نیست. فرایند آموزش را سخت و پیچیده نکنید و حتی اگر کودکانتان چیزی را به اشتباه میکویند، نگران نباشید چون به مرور برطرف میشود.

آموزش زبان کودکان را در روتین زندگی آنها بگنجانید

بهترین و مهم ترین نکته در یادگیری هر مهارتی به خصوص آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، استمرار و یادگیری در فواصل زمانی کوتاه است. اما یعنی چه؟ پاسخ بسیار ساده است؛ به جای آموزش زبان به کودک در روز ها و ساعت مشخصی در هفته، آموزش را به طور مداوم و روزانه انجام دهید و انرا تبدیل به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی کودکان خود کنید.

مثلا هر روز زمان مشخصی را برای انجام بازی های انگلیسی با فرزندان خود اختصاص دهید و یا هر شب قبل از خواب برایشان به زبان انگلیسی داستان بخوانید و…

استفاده از موقعیت های واقعی در آموزش زبان انگلیسی برای کودکان را فراموش نکنید

یکی از مزیت های آموزش انگلیسی برای کودکان در خانه این است که میتوانید از موقعیت های واقعی در فرایند آموزش استفاده کنید. مثلا زمانی که میخواهید با کودک خود به پارک بروید، به انگلیسی به او بگویید که کدام لباس هارا بپوشد و در پارک قرار است چه کاری انجام دهید و یا از کودک خود بخواهید حین پوشیدن لباس، همان عمل را به زبان انگلیسی و با صدای بلند توصیف کند.

شما هم به او گوش دهید و بدون اصلاح کردن اشتباهات گرامری کودک حین مکالمه، از او سوالاتی بپرسید تا روند مکالمه انگلیسی را طولانی تر کنید؛ مثلا به انگلیسی بپرسید کدام لباست را میخواهی بپوشی و یا ایچرا به پارک رفتن را دوست داری و بسیاری سوالات روزمره دیگر. مهم این است که از موقعیت ها و شرایط واقعی استفاده کنید و آنهارا در آموزش زبان برای کودکان خود وارد کنید.

بازی کردن، اصلی بسیار مهم در یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان

کودکان ذاتا و به مقتضای سنشان عاشق بازی کردن و فعالیت های شاد هستند. بنابراین منطقی به نظر میرسد که بازی ها را در آموزش زبان به کودکان بگنجانیم چرا که نه تنها آموزش زبان برایشان لذت بخش میکند، بلکه تاثیر بسیار بالایی نیز در سرعت یادگیری و پیشرفت آنها ایجاد میکند.

این‌که شما صرفاً به او بگویید که فعل jump به معنی پریدن و یا فعل run به معنی دویدن است و از او بخواهید آنها را حفظ کند، بازدهی ندارد!

ممکن است کودک شما درک نکند که چرا باید این‌ لغت ‌های عجیب و غریب و نا آشنا را یاد بگیرد در صورتی که معادل های فارسی آن ها را نیز از پیش بلد بوده است.

اما شما می‌توانید او را به چالش بکشید. کافیست یک آهنگ شاد برای او پخش کنید (چه بهتر که این موزیک انگلیسی باشد) و با او بازی کنید. همچنین فعل ها را بلند تکرار کنید و خودتان نیز آن کار را انجام دهید.

و یا مثلا برای آموزش فعل jump، خودتان نیز بپرید و کودک خود را نیز تشویق به این کار کنید! یعنی از او بخواهید که از شما تقلید کند.

سریع ترین روش آموزش زبان انگلیسی به کودکان دبستانی و خردسالان

و اما بعد از معرفی مهم ترین نکات در زمینه آموزش زبان انگلیسی به کودکان دبستانی رایگان و همچنین خردسالان، لازم به ذکر است که همواره ثبت نام کودکان در کلاس های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان معتبر و استاندارد تا حد بسیار زیادی فرایند آموزش به انها را تسریع میکند.

اخیرا کلاس های بسیاری در قالب کلاس های حضوری و کلاس زبان آنلاین و مختص آموزش زبان کودکان ارائه شده است.

با ثبت نام کودک خود در یک کلاس حضوری و یا کلاس آموزش آنلاین زبان کودکان نمیتوانید ۱۰۰ درصد از بازدهی بالای آموزشی مطمئن شوید مگر کیفیت کلاس را به خوبی بررسی نمایید. بعضا ممکن است بازدهی یک کلاس بی کیفیت، از آموزش در منزل و توسط والدین کمتر باشد!

در بررسی و انتخاب یک کلاس زبان خوب ، به متد آموزش کودکان و به خصوص حضور اساتید متخصص، توانا و صاحب نظر در زمینه آموزش زبان انگلیسی به کودکان در کلاس مطمئن شوید. اگر این شرایط را داشته باشد، میتواند برای فرزندتان بسیار پر بازده تر وسریع تر از آموزش توسط خودتان و در منزل باشد.

پلتفرم آموزش زبان انگلیسی سریع انگلیشدان را میتوان مبتکر آموزش سریع و موثر زبان برای کودکان معرفی نمود که به دلیل به کارگیری بهترین اساتید زبان کودکان، موفقیت خود را در عمل اثبات نموده است. برای ارتباط با بخش پشتیبانی انگلیشدان میتوانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۶۰۶۴ تماس بگیرید.

منبع:

یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان انگلیشدان

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 195 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 19 اکتبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.