پیجی فروم متن من برای خودم زندگی میکنم + عکس نوشته - پیجی فروم

یک بار سعی کنید که به خودتان بگویید من برای خودم زندگی میکنم و نظر بقیه برایم اهمیتی ندارد. آن موقع می بینید که زندگیتان چقدر شیرین شده و می بینید که چقدر از زندگی تان لذت میبرید. زندگی به سبک و شیوه ی دیگران، فقط حال شما را بدتر میکند و باعث می شود که از لذت های خود غافل بمانید و هیچوقت آنها را تجربه نکنید.

مردم همواره در مورد موضوعات مختلف حرف میزنند و شاید چندین بار موضوع حرف آنها شما باشید. آنها برای اینکه حرف کم نیاورند، ممکن است که ساعت ها حتی تهمت های مختلف هم به شما بزنند. اما شما باید به سبکی که خودتان می خواهید زندگی کنید و به خودتان بگویید که من برای خودم زندگی میکنم و فرقی هم نداره که بقیه چی میگن. در این مطلب هم ما قصد داریم مطالب و عکس نوشته هایی در مورد همین موضوع برایتان بیاوریم. همراه ما باشید.

عکس نوشته برای خودم زندگی میکنم

متن درباره من برای خودم زندگی میکنم

من برای خودم زندگی میکنم. مهم نیست که دیگران در مورد من چه فکری می کنند و چه برداشتی از من دارند! این مردم اگه دولا دولا راه بری میگن فلجه و اگه راست راست راه بری میگن خودخواه و متکبره. در هر صورت برات یه حرفی در میارن. پس تو چرا جوری زندگی نکنی که بهت لذت میده؟ بزار مردم حداقل بر اساس اون چیزی که خودت دوست داری انجامش بدی، قضاوتت کنن. این کاریه که الان من میکنم و کلی هم از زندگیم راضیم.

******************

من برای خودم زندگی میکنم. رشته ی تحصیلی مورد علاقه ی خودم رو دارم، کار مورد علاقه ی خودم رو دارم، با کسی رابطه عاطفی دارم که خودم می پسندم، به نحوی که خودم دوست دارم با خدا ارتباط برقرار می کنم، به شکلی که می خوام لباس می پوشم، طوری که میخوام حرف میزنم و برام مهم نیست که بقیه چی میخوان راجع به من بگن. من با این کارهام به اونها آسیبی نمیرسونم، ولی اونها با حرفاشون ممکنه به من آسیب برسونن و اون آسیب هم ناراحتی من هست. پس کاری که اونا میکنن خیلی بدتره.

******************

من برای خودم زندگی میکنم و کاری ندارم به این که دیگران میخوان چه حرفایی به من بزنن. داستان ملا و پسرش و خرشون رو شنیدی؟ یک روز ملا با پسرش و به همراه خرشون راهی یک سفر شدن. دفعه ی اول تصمیم گرفتن که ملا روی خر سوار بشه و پسر پیاده به راه بیفته، از روستای اول که داشتن میگذشتن، مردم روستا اونا رو میبینن و پچ پچ میکنن و به گوش ملا میرسه که اونا دارن در مورد این حرف میزنن که ملا چه آدم نامردی هست که پسرش رو پیاده گذاشته راه بره و خودش سوار خره؛ تصمیم گرفت که خودش پیاده بشه و پسرش سوار خر بشه. این اتفاق که افتاد، بعد از مدتی به روستای دیگه ای رسیدن. باز هم صدای پچ پچ ها به گوش ملا رسید. این بار میگفتن که پسر ملا چه آدم نامردی هست که پدر پیرش رو گذاشته پیاده راه بره و خودش که تنومنده داره روی خر سفر میکنه. این بار ملا و پسر تصمیم گرفتن که هر دو روی خر سوار بشن. زمانی که سوار خر شدن، توی روستای بعدی، مردم شروع کردن به حرف زدن که نگاه کن چه آدمای ظالمی هستند این دوتا که خر بیچاره رو دارن هلاک میکنن. ملا و پسر که خسته شده بودن از حرف مردم، تصمیم گرفتن که هر دو از خر پیاده بشن و روی پاهای خودشون راه برن. اما توی روستای بعد هم باز در مورد اونا صحبت میشد که چه آدمای ابلهی هستن که خر رو ول کردن و دارن پیاده راه برن. میبینی؟ این مردم کارشون حرف زدنه و کار تو هم باید بی توجهی باشه وگرنه مثل ملا و پسرش مجبورید مدام کاری بکنید که مردم راضی بشن؛ دست آخرم نمیتونید همه رو راضی کنید.

عکس پروفایل من برای خودم زندگی میکنم

من برای خودم زندگی میکنم و بزار بهم بگن که اون مغرور و متکبر هست. بزار بگن که اصلا هیچ کسی رو آدم حساب نمیکنه و خیلی خودش رو دسته بالا میگیره. مثلا این حرفا رو بزنن، چی از من میخواد کم بشه؟ اتفاقا نه تنها کم نمیشه، بلکه اضافه هم میشه. چون دلم یخ میکنه که لج اونا رو در میارم و باعث میشم که موضوع مورد بحث شون بشم. اونا هم که ماشالله اینقدر بیکار هستن که بشینن در مورد من و زندگیم حرف بزنن.

******************

ببین من برای خودم زندگی میکنم و حرف مردم رو زیاد جدی نمیگیرم. حرف مردم مثل یک روز میمونه. اول خورشید طلوع میکنه، دلت خوشه که همینجوری خورشید تو آسمونه و هوا نه گرمه و نه سرد، اما کم کم ظهر میشه و هوا گرم و گرم تر میشه. بازم اونجا دلت رو به این خوش میکنی که هوا میخواد همینجوری بمونه، اما یهو شب میشه و میبینی که باز تاریک میشه. روز، مدام در حال تغییر کردن هست و نمیشه که به یک قسمت خاصش تکیه کرد! چون خیلی زود تغییر میکنه. مردمم همینجوری هستن. اگه بخوای به حرفشون تکیه کنی، میبینی که یهو تغییر کردن و این خودت هستی که ضرر میکنی.

******************

به حرف مردم توجهی نکن، این مهمترین درسی هست که من توی زندگی گرفتم. توی زندگی ای که داشتم، یاد گرفتم که به حرف مردم احترام بزارم، اما توجه نکنم. فلانی میاد میگه که تو باید این راه رو بری، من بی احترامی نمیکنم و با کمال احترام میگم که چه جالب! راجع بهش فکر میکنم؛ یکی دیگه میاد میگه، عه نه؛ اون راه رو نری که پر خطره. من بازم احترام میزارم و میگم خیلی هم عالیه، ممنون که گفتید. هر کس بیاد چیزی به من بگه، من همینجوری بهش احترام میزارم، اما در نهایت راهی رو میرم که عقل و منطق خودم میگه درسته نه حرف مردم.

عکس من برای خودم زندگی میکنم

مردم زندگی خودشون رو دارن. دیل کارنگی تو کتاب آیین زندگی میگه که این مردم واسه سردرد ساده ی خودشون بیشتر ارزش قائل هستن تا من و تو. خب زمانی که هیچ اهمیتی برای اونها نداری و به یک سردرد ساده شون بیشتر از تو بها میدن، چرا روش زندگیت رو جوری که اونا میخوان تغییر بدی؟ چرا سبک زندگیت رو به خاطر اونا عوض کنی؟ اصلا خودت یه بار همون پیشنهادی که خودشون بهت میدن رو بده، اون موقع اگه پذیرفتن که به حرف تو عمل کنن، یکم رو حرفشون فکر کن. بیشتر این آدما حرفی که خودشون میزنن رو هم قبول ندارن، اما چون زندگی تو براشون بی ارزشه بهت اون رو میگن.

******************

من برای خودم زندگی میکنم و این زندگی رو خیلی خیلی دوست دارم. زندگیم رو طوری ساختم که از هر لحظه اش دارم لذت میبرم و به فکر این نیستم که چی میخواد بشه و چی نمیخواد بشه. مهم اینه که من لذت ببرم و زندگیم رو اونطور که میخوام زندگی کنم. این آدما رو دیدی؟ هر روز دنبال بدبختی هاشونن، هر روز دنبال بیچارگی شونن. اونا فکر میکنن که الان رو باید فدای آینده کنن. اما من هیچوقت این کار رو نمیکنم و به خاطر همین هم از زندگیم لذت میبرم. من برای زمان حال ارزش خیلی زیادی قائل هستم، اما زمان آینده رو هم از یاد نمی برم. این شیوه ی درست زندگی کردن هست.

******************

به من انرژی خاصی میده، وقتی که به روش خودم زندگی میکنم، وقتی که این مردم بی منطق رو از زندگیم خارج میکنم و همونجوری که میخوام هم باطن و هم ویترین زندگیم رو میسازم. برای من مهم نیست که در مورد زندگی من قراره چه حرفایی زده بشه. مهم نیست که من نقل مجلس چند نفر قراره بشم و در مورد من قراره چند نفر حرف بزنن. من به اون چیزی که میخوام میرسم و راز این رسیدن، زندگی کردن به سبک و روش خودمه. بقیه هم نظرشون مهم نیست اما قابل احترامه.

عکس پروفایل واسه خودم زندگی میکنم

وقتی که کسی به من میگه که سبک زندگی خودت رو تغییر بده و به شیوه ای که من زندگی میکنم، زندگی کن، بهش میگم که عزیز دلم این زندگی منه، این روش منه و این هم سبک منه! تو اگه اون رو دوست نداری، نخواه که من رو تغییر بدی، خودت برو از زندگیم بیرون. باور کنید که وقتی این حرف رو به یک آدمی که تو کاراتون دخالت میکنه بزنید، نصف مشکلاتتون حل میشه و لازم نیست برای برآورده کردن نیازهای این آدم خودخواه به آب و آتیش بزنید.

******************

زندگی کردن به روش خودت، یعنی عزت نفس، یعنی اعتماد به نفس. اگه به خودت و توانایی هات اعتماد داشته باشی و اگه به همون شیوه ای که خودت میخوای زندگی کنی(منتهی به کسی ضرری نرسه و به اون آسیبی وارد نکنی)، اون موقع هست که میتونی بگی من عزت نفس دارم یا میتونی بگی که من اعتماد به نفس دارم. زندگی کردن به روش خود، کاری هست که آدمای محدودی میتونن اون رو انجامش بدن.

******************

من با حجاب راه نمیرم که بهم بگن چه آدم خوبیه، من بی حجابم راه نمیرم که بگن چه آدم به روز و جذابی هست. من مدل موهامو طبق مد کوتاه نمیکنم، لباسامو طبق مد نمیخرم، فلان گوشی همراه رو برای خودم نمیخرم که بقیه حسرتش رو بخورن. من فقط اون کارهایی رو انجام میدم که خودم ازشون لذت میبرم. اینا مد واقعی هستن، اینا ارزش واقعی هستن. من اگه با حجاب راه برم، یه عده بدشون میاد، بی حجابم راه برم، بازم یه عده بدشون میاد. از مدل موهامم همینطور، لباسامو که که دیگه نگم براتون. تلفن همراه رو هم که هزارتا عیب بعضیا روش میزارن. خب پس چرا واسه اینا من بخوام وقت بزارم و نظرشون رو جلب کنم؟

عکس نوشته برا خودم زندگی میکنم

هر وقت که تونستی در عین مخالفت های بقیه، طوری زندگی کنی که خودت میخوای، اون موقع دم از عزت نفس بزن. البته یادت باشه که شیوه ی زندگی تو نباید به اونها کوچکترین صدمه یا ضرری رو وارد کنه. وقتی که تونستی اینجوری زندگی کن، تازه میشی مثل من و حال الان من رو درک میکنی. وقتی که هنوز داری برای رضایت بقیه تلاش میکنی، وقتی که هنوز نظر بقیه برات مهمه، وقتی نظر خودت رو تو دلت نگه میداری و به حرف بقیه دامن میزنی و بزرگش میکنی، سعی نکن که به من بگی چطور زندگی کنم که عزتم بیشتر باشه. تو به دنبال زنده کردن عزت خودت باش که خیلی وقته که توت مرده.

******************

من برای خودم زندگی میکنم و هیچکس نمیتونه این حق رو از من دریغ کنه. من که با این کارم به کسی ضرری نمیزنم، به کسی آسیبی وارد نمیکنم، حق کسی رو ضایع نمیکنم! من فقط میخوام اونطوری زندگی کنم که وقتی که قرار بود بمیرم، دیگه غصه نخورم که ای وای، چرا اونجور که میخواستم این فرصتی که خدا به من دارد رو تجربه نکردم یا اونجوری که میخواستم، نشد! من همین الان همش اون لحظه ی مرگم رو تصور میکنم و همواره سعی میکنم که شاد باشم که اونجا هیچ غمی روی دلم نمونه.

عکس پروفایل من برای خودم زندگی میکنم

خدا رو شکر که اینقدر قدرت دارم که به شیوه ای که میخوام، زندگی میکنم. به نحوی که میخوام، این زندگی رو ساختم و این کارمم به هیچ کسی روی کره زمین صدمه وارد نمیکنه. نمیدونم چرا بعضی از آدما اینقدر خودخواه هستن که میان و با جدیت به من میگن که این سبک زندگیت اشتباهه و باید تغییر بدیش. کسی نیست که به اونا بگه که مرده ی من رو توی قبر تو نمیذارن و مرده ی تو رو هم توی قبر من نمیذارن. تو نگران زندگی خودت باش و سعی کن همین چیزایی که میگی رو برای زندگی خودت به کار ببری.

******************

بعضی از آدما رو فقط باید گذاشت که بقیه رو نصیحت کنن. اینا برای خودشون زندگی ندارن، چون اگه زندگی داشتن، اینقدر سرشون به زندگی مردم گرم نبود که به اونها پیشنهاد بدن که چه کاری بکنن و چه کاری نکنن. این آدما ضعیف ترین آدمای روی زمین هستن. اگه دیدی کسی بهت مدام پیشنهاد انجام یک کار خاص رو میده یا مدام بهت میگه که اینجوری زندگی کن و اونجوری زندگی نکن، بدون که با یک آدم بی ثبات داری صحبت میکنی. چون اگه اون ثبات داشت، هیچوقت زندگی خودش رو ول نمیکرد که مدام تو رو نصیحت کنه و از زندگی خودش غافل باشه.

******************

من برای خودم زندگی میکنم و برامم فرقی نداره که کی چی میگه و نظرش در مورد من چیه. توی این دنیا خدا هر کسی رو متفاوت آفریده. شاید اون متفاوت از من هست و به خاطر همین هم تو کَتِش نمیره که بخواد قبول کنه من اینجوری زندگی کنم. من نمیتونم برای اون کاری بکنم. این آدم رو هر کاری هم که بکنی، باز هم از نظر خودش عقب نمیکشه. پس بهتره که بزاری به حال خودش باشه و هر چی که دل تنگش میخواد، تلاوت کنه.

عکس و جملات زیبای من برای خودم زندگی میکنم

وقتی یکی اومد در مورد سبک زندگیت صحبت کرد و گفت که اشتباهه، بدون که آدم مهمی شدی. تو اونقدر مهم بودی که ساعت ها ذهن اون طرف رو به خودت مشغول کردی و باعث شدی که اون بیاد و به تو این حرف رو بزنه. اون موقع به خودت و سبک زندگیت خیلی افتخار کن. من الان توی همین شرایط هستم و زندگیم رو خیلی خیلی دوست دارم.


همچنین ببینید :

متن آرزو برای خودم کوتاه

متن در مورد دوست داشتن خود + عکس نوشته


به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 167 views بار دسته بندی : اس ام اس و عکس نوشته تاريخ : 11 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.