پیجی فروم متن تبریک تولد همسر از راه دور - پیجی فروم

برای هر کدام از همسران روز تولد همسرش، روزی است که عشقش متولد شده است، پس روز بسیار بزرگی است،چون در این روز کسی که باعث آرامش این روزهای اوست به دنیا آمده است، تا سال ها کنار او لحظات خوشی را سپری کند، به همین دلیل برای این که شما هم متن تبریک هایی ویژه برای تولد همسرتان داشته باشید، و خوشحالش کنید، نمونه هایی تقدیم تان خواهد شد.

تولد همسر، روزی که عشق متولد شد

در واقع برای هر کدام از همسران روز تولد همسرش، روزی است که عشقش متولد شده است، پس روز بسیار با ارزش و بزرگی است؛ چراکه در این روز کسی که باعث آرامش این روزهای اوست پا به این دنیا گذاشته است، تا سال های سال در کنار او لحظات خوشی را سپری کند، پس گفتن تبریک تولد به همسر در واقع گفتن شادباش به خود است، و خوشحالی تبریک گفتن، هیچ، کم از تبریک شنیدن ندارد.

گاهی از اوقات به دلایل مختلف که عموما دلایل کاری و تحصیلی است، بین همسران فاصله ای به اندازه ی شهرها و یا کشورها ایجاد می شود که در این مواقع ابراز علاقه نمودن همسران نسبت به یکدیگر باید بسیار بیش تر از زمانی باشد که از هم دور نبوده اند و با هم در یک جا زندگی می کرده اند، چون خلأ نبودن فیزیکی شان در کنار یکدیگر حتما باید با ابراز علاقه های صادقانه و پی در پی پر شود، البته نه در حد افراط نمودن و کلافه کردن طرف مقابل!

فضای مجازی آسان ترین راه برای تبریک گفتن تولد همسر

در قدیم اگر همسران از هم دور می شدند، فقط می توانستند تولد یکدیگر را با استفاده از نامه و بعد تلفن تبریک بگویند که نامه بسیار زمان بر بود و البته خیلی زیبا و عاشقانه، تلفن هم خیلی بی روح و حتما برای مکان های دور بسیار هزینه بر، اما امروزه با وجود فضای مجازی و پیامرسان های مختلف موجود می توان هم تبریک تولدی به موقع و سریع برای همسر ارسال کرد و هم با کلی شکلک های زیبا متن ها را زیبا کرده، به همراه استیکرهای عاشقانه برای همسر ارسال نمود.

در این جا برای این که شما هم متن تبریک هایی خاص و ویژه برای تولد همسرتان داشته باشید، و دل او را در راهی دور خوشحال کنید، نمونه هایی خدمت تان تقدیم خواهد شد.

متن تبریک تولد همسر از راه دور

۱- نه دوری راه، نه شوری اشک ها، کامم را تلخ نمی کند وقتی یادم می آید که سال ها پیش در یک چنین روزی تنها عشق زندگی ام به دنیا آمده است. عشق من به تو نه صوری است و نه همین جوری، کاملا واقعی است و بد جوری …، دوستت دارم خیلی زیاد. امیدوارم زودتر کنار هم باشیم، بی هیچ فاصله و بلافاصله، خیلی زود.

۲- چه دور باشی و چه نزدیک، همچنان بی اندازه دوستت دارم، تولدت مبارک بهترینم.

۳- بین مان خیلی فاصله است، ولی هیچ گاه راه مان از هم دور نخواهد شد. به اندازه ای چند برابر این فاصله ها دوستت دارم. چقدر خوبه که سال ها پیش به دنیا اومدی و قسمت من شدی. قسمت عالی ای هستی. تولدت مبارک عزیز دل.

۴– چه دور باشی و چه نزدیک، تنها فرقش در لحظه لحظه های دلتنگی من است، وگرنه از میزان علاقه ام به تو ذره ای کم نخواهد شد، ولی امروز حتی دلتنگی ات هم کم رنگ شده است، چون با یادآوری روز تولدت، از این که به دنیا پا گذاشتی و صادقانه قرار بی قراری هایم شدی، غرق در شادی می شوم. خیلی خوشحالم که به دنیا اومدی. تولدت مبارک عزیزم.


مطلب پیشنهادی :

متن تشکر بابت هدیه همسر


۵- بعضی ها چقدر اشتباه فکر می کنند که می گویند : «دوری و دوستی»، باید بگویند: «دوری … دوری … کندی پوستی»، والا … خب خیلی دلم تنگ شده، ولی راستش امروز که روز تولدت هست، انقدر از این که در یک همچین روزی به دنیا اومدی خوشحالم که «دوری … دوری … کندی پوستی» را از یادم برد. خیلی خوبه که هستی.امیدوارم خیلی زود کنار هم باشیم و یک جشن تولد عالی دو نفره بگیریم.

۶- درسته که از هم دوریم ولی با هم خیلی جوریم، درسته که بین مون فاصله افتاده ولی عشقت بیش تر به دلم افتاده، درسته که خیلی دوری ولی تنها تکه ای از دنیا هستی که با پازل قلب من جوری. تولدت مبارک جورترین وصله ی تنم.

۷- خیلی از من دوری، دورت بگردم ولی خودت نزدیک ترینی به من. تولدت مبارک، نزدیک ترین کس من.

۸- پاینده نباشه دوری ما و پاینده باشه وجودت، دلتنگی ها داشت من را از پای در می آورد که روز تولدت رسید، انقدر این روز برای من مبارک است که به جای تبریک گفتن باید به خودم تبریک بگویم که در یک چنین روزی خدا به فکر من بوده و کسی مثل تو را برای من آفریده است. تولدت مبارک عزیزترین هدیه ی خدای مهربان.

۹- اگر دوری تو چهره ی دنیا را برایم خسته و کسل کرده است ولی رسیدن روز تولدت به اندازه ی کل ۳۶۵ روز سال برایم طراوت و شادی به ارمغان آورده است. از به دنیا آمدنت خوشحال بودن که چیزی نیست، مغرورم؛ مغرورم به بودنت در کنارم. امیدوارم به زودی شاد و سلامت در کنار هم باشیم.

۱۰- بی فاصله و با فاصله، چه دور و چه نزدیک، چه این جا و چه آن جا، فرقی نمی کند، چون اصلا جای تو در قلب من است و بس. امروز هم که روز تولد توست، چه جشنی در قلب من برپاست! تولدت مبارک پاره ی تنم.

۱۱- در تمام لحظه ها و در هر کجا که باشی در وجودم و همراه من هستی، روز تولدت جریان دوباره ی زندگی است در من. دوری ات با همین شادی هاست که روزها را از پیش چشمانم عبور می دهد. الهی سال های سال نه دور، که در نزدیکم باشی. تولدت مبارک عزیز دل.


همچنین ببینید :

بهترین متن ها برای تشکر از زحمات همسر (۲)


۱۲- نه فاصله ها اندازه ی دلتنگی از دوری ات را بیان می کنند و نه واژه ها را یارای بیان میزان محبتم به توست، فقط این را بدان که روز تولدت که اتفاق قشنگ زندگی توست، قشنگ ترین اتفاق زندگی من است، تولدت مبارک بهترین اتفاق زندگی من.

۱۳- از راه دور عاشقانه ترین تبریک ها را برای روز تولدت تقدیمت می کنم، تویی که نه دوری راه از من دورت می کند و نه فاصله ها. فصل فصل وجودم تو هستی و با وجود تو پر از طراوت و شادابی هستم. دوستت دارم از تمام جهات.

۱۴- نه دوری راه، نطق عشق مان را کور می کند و نه فاصله ها فصل عشق مان را …. تا دنیا دنیاست فصل عشق مان بهاری است و نطق عشق مان باز باز، و بسیار سلیس و روان می گوید که دوستت دارم تا ابد. تولدت مبارک عشق ابدی.

۱۵- گاهی انقدر دلتنگ می شوم و مدام از دلتنگی هایم با تو حرف می زنم که یادم می رود بگویم دوستت دارم ولی امروز بدون «دوستت دارم گفتن» هیچ لطفی ندارد؛ چراکه امروز روز تولد توست. خیلی خیلی دوستت دارم. تولدت مبارک عزیزم.الهی به زودی کنارم باشی و تولدت را تبریک بگویم.

۱۶- هیچ وقت فکر نمی کردم مجبور باشم تولدت را از راه دور تبریک بگویم. الهی هرچی بدی و ناراحتی از تو دور باشه و هرچی خوشی و خوبی مثل من هست، به تو نزدیک باشه. دوری را زود دور کن و بیا کنارم، جای تو اینجا خیلی خالیه عزیزترین. تولدت مبارک همسر عزیزم. دوستت دارم.

۱۷- وقتی به دنیا آمدی و اولین نگاهت را به دنیا انداختی، نمی دانستی که روزی شخصی از یک راه دور تشنه ی همان نگاه دوست داشتنی توست. منتظرم که زودتر بیایی و چشم در چشمانت بگویم: «دوستت دارم. تولدت مبارک عزیزم».

۱۸- وقتی شب ها بدون این که در کنارم باشی به ستاره های آسمان نگاه می کنم، بیش تر به یاد تو می افتم؛ چراکه تو درخشان ترین ستاره ی زندگی من هستی. از راه دور عاشقانه تولدت را تبریک می گویم. همیشه در زندگی مان بدرخشی و سلامت و موفق باشی.

۱۹- خیلی حیف است که در روز تولدت از من دور هستی و کنارم نیستی، اما گاهی پیش می آید، ولی هیچ پیشامدی برای من بهتر از پا گذاشتن تو به این دنیا نیست؛ چراکه تولدت در سال های پیش، سبب شده است که در زندگی امروز من، آرامش وجودت به آرامی موج بزند و طراوتی دلپذیر را احساس کنم. منتظرت هستم که زودتر در کنار هم یک جشن تولد دونفره و آرام داشته باشیم. تولدت مبارک، آرامش لحظه لحظه های زندگی ام.


در ادامه ببینید :

متن های ناب و زیبا درباره عشق به همسر (۲)


۲۰- چه زیبایت تکرار دوباره ی روزی که درخشان ترین روز در تقویم احساسات من است، روز تولد تو، روزی که تو، آرام جانم، به دنیا آمدی. کاشکی خیلی زود در کنارم باشی. تولدت مبارک، جان شیرینم.

۲۱- دلتنگی ام در حدی است که انگار به اندازه ی یک دنیا از من دوری، ولی در عوض علاقه ام نیز به تو به اندازه ی یک دنیاست، این به آن در می شود و دوری ات را تحمل می کنم. دنیا دنیا شادی و خوشحالی قسمت زندگی ات باشد، البته در کنار من، تولدت مبارک.

نکته ی مهم درباره ی متن تبریک تولد همسر از راه دور

در عین حال که می توانید در متن تبریک های خود به مناسبت تولد همسرتان درباره ی دلتنگی تان صحبت کنید و اتفاقا کاملا هم لازم است، ولی به هیچ وجه در این متن ها به آه و ناله سر دادن و گلایه کردن نپردازید؛ چراکه به طور قطع برای همسر شما هم این شرایط دوری اصلا خوشایند نیست و به همان اندازه که شما دلتنگی فراوانی نسبت به او دارید، او نیز دلتنگ شما و تمام اعضای خانواده و دوستان و آشنایان می باشد، پس تا می توانید با متن های تان دل او را شاد کنید و دلتنگی دوری را هم برای خود و هم برای او کم تر نمایید.

فاصله ی دل هاتون کم و کم تر و کم ترین

نویسنده : محبوبه عباسی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 363 views بار دسته بندی : اس ام اس و عکس نوشته تاريخ : 11 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.