پیجی فروم تعبیر خواب پسته تازه با پوست - پیجی فروم

خواب دیدم چند کیلو پسته ی تازه با پوست را که به رنگ قرمز مایل به صورتی بود از بازار خریدم و با همسر و فرزندانم در حیان خانه شکستیم و خوردیم ، تعبیرش چیه؟ استاد مدنی می گویند اگر کسی خواب دیده باشد پسته ای را که روی آن پوست است را در دست دارد نشان میدهد که با افراد صدیق و بی ریا سر و کار خواهد داشت ، چنان چه آن را از کسی یا مکانی بخرد تنوع و سرگرمی های زیاد و جدیدی را به دنبال خواهد داشت ، اگر آن را دور بریزد و یا به هر طریقی اصراف کند ، نشانگر کار و تلاش هایی است که بیهوده و بدون داشتن برنامه و هدف انجام می دهد ، اگر آن را خورد و مزه ی تلخ یا بدی داشت به علامت غصه و نگرانی های نسبتا طولانی ست ، اگر داخل آن کرم بود و یا خراب شده بود بیان کننده ی جدا شدن از یک انسان عزیز و دوست داشتنی است ، اگر ببیند از خوردن آن لذت می برد و یا طعم لذیذی دارد نشان دهنده ی این است که شخص به روابط بهتر و صمیمی تری با دیگران دست خواهد یافت و چنان چه آن را به تعداد خیلی زیاد و در یک جا ببیند از رسیدن به یک هدف بزرگ خبر می دهد

تعبیر خواب پسته تازه

پرسش : خواب دیدم مادربزرگم که مرده است به من دو تا مشت پر پسته ی با پوست می دهد و انگار که در خوابم به دوران گذشته رفته بودم چون یک مرتبه خودم را داخل مدرسه ی قدیمی دیدم و از داخل کیفم پسته هایی را که مادربزرگ داده بود را می خوردم لطفا تعبیرش را بهم بگید

پاسخ: خوب است و در مرحله ی اول نشان میدهد در همین ایامی که پیش رو خواهید داشت بهترین سرگرمی ها که سالم و بی خطر هستند برای شما ایجاد می شود و دوم اینکه از بعضی از ناراحتی ها و یا مشکلاتی که تازگی راه به زندگی شما باز کرده اند برای همیشه خلاصی خواهید یافت و به یک رضایت نسبی از زندگی دست خواهید یافت ان شالله

شیخ طوسی می گوید اگر پسته را فرقی نمی کند با پوست باشد یا بدون پوست از دست معشوق خود بگیری بسیار نیکوست و نشان میدهد شادمانی های زیادی در رابطه ی شما به چشم خواهد خورد و به هر آنچه که میخواهید می رسید ، اگر او مغز پسته را داخل دهان شما گذاشت بدست آمدن لذت و منفعت در مدت زمان کوتاه تعبیر می شود و بطور کلی دوام زیاد رابطه ، داشتن زندگی شاد و خشوبخت ، سلامتی یافتن و تجربه کردن روزهای نیکو و به یاد ماندنی از دیگر معانی همین رویا و با همین موضوع است.

تعبیر خواب گرفتن پسته دادن مرده

تعبیر خواب گرفتن پسته دادن مرده چیست ؟ خیلی از مردم در این مورد احساس نگرانی داشتند و تصور میکرده اند که اگر به مرده ای پسته بدهند دلالت بر خبر های بد و نحس است در جایی که چنین ادعایی اصلا صحت ندارد و فقط در بعضی موارد معانی ناخوشایند دارد ، استاد طباطبایی گفته اند اگر پدر یا مادر مرده به شما پسته تعارف کند به این نشانه است که اوضاع مالیتان در چند سال اینده رو به بهبود خواهد رفت و پیشرفت های ریز و درشت زیادی در زندگیتان خواهید داشت ، اگر از مادربزرگ یا پدربزرگ مرده گرفتی خبر از پیشامدهای غیر منتظره و یا هیجان انگیز میدهد ، اگر از دوست مرده پسته گرفتی نشانه ی ناآرامی عصبیست که بطور ناگهانی فروکش میکند، اگر از اقوامی مانند عموی دایی خاله عمه و یا فرزندان اینها گرفتی خوب است و سعادت و نیکبخیت را خبر میدهد و چنان از بیگانگان دریافت کنی بیانگر بازگشت به وضعیت های بحرانی ، نامطلوب یا سخت است !

تعبیر خواب پسته تازه با پوست در بسیاری مواقع نشانه های پسندیده ای برای شخص خواب بین به همراه دارد. اما وی بایستی هر آنچه را که در این باره در خواب دیده است را به طور کامل مورد بررسی قرار دهد. به طور کلی دیدن، خوردن و خریدن پسته باز و به قول خودمانی پسته خندان در خواب می تواند از آن دسته از خواب های رایج ما باشد. معبرین بسیاری هم در رابطه با چنین خواب هایی تعابیری گوناگون ارائه کرده اند. اما بایستی دید شخص خواب بین چنین خوابی را در چه شرایط و با چه حالاتی دیده است. ما در این بخش از مطلب خود قصد داریم تا با شرح کامل تعبیر خواب پسته تازه با پوست از دید خواب گذاران معتبر و دانا، شما را از آنچه که به چنین خوابی مربوط است مطلع سازیم. پس با ما همراه باشید.

تعبیر خواب پسته تازه با پوست چیست؟

همان طور که دیدن هر یک از تنقلات موجود در خشکبار در خواب دارای تعبیری مختص به خود است و طبیعتاً تأثیرات این تعابیر در زندگی واقعی شخص خواب قابل چشم پوشی نیست خواب پسته تازه با پوست هم بر نشانه های خاصی در زندگی روزمره فرد دلالت دارد. بسیاری معبران و خواب گذاران اسلامی درباره چنین خوابی بر این موضوع اتفاق نظر دارند که پسته از مشغله ذهنی و فکری شخص خواب بین خبر می دهد. حال اگر از نوع پسته باز و خندان باشد به این معنی است خبرهای امید بخشی برای فرد خواب بین در راه است. اگر کسی خواب بیند که حجم بسیاری از پسته باز با پوست را پیش رویش قرار داده اند تعبیرش آن خواهد بود که به زودی خبرهای بسیار خوشحال کننده و امیدبخشی به او می رسد. بسیاری از خواب گذاران غربی نیز درباره چنین خوابی این‌گونه اظهارنظر کرده اند: چنانچه شخصی در خواب خود مقداری از پسته تازه با پوست را بیند که تماماً باز و خندان هستند نشانه آن است که آینده ای روشن در انتظار وی است.

تعبیر خواب پسته تازه با پوست به روایت محمد بن سیرین

محمد بن سیرین درباره تعبیر خواب پسته تازه با پوست چنین روایت می کند اگر شخصی ظرفی پر از پسته تازه با پوست در خواب خود بیند معنی اش آن خواهد بود که به یک سری چیزها که در آینده پیش می آیند فکر می کند. اما اگر بیند که تمامی بسته ها بسته می باشند به طوری که مغز آن ها دیده نمی شود نشانه آن است که در کاری که تصمیم به انجام آن گرفته است شکست می خورد. در حالت کلی ابن سیرین پسته تازه را دلیل بر توفیق یافتن در کاری یا موقعیتی می داند به شرط آن که نوع پسته باز باشد. ایشان در روایتی دیگر درباره چنین خوابی این‌گونه بیان می کنند اگر کسی خواب بیند که در یک مغازه آجیل فروشی قرار دارد و در میان تمامی تنقلات تنها پسته را انتخاب می کند. اگر پسته تازه و همراه با پوست باشد معنی اش آن خواهد بود که در معامله ای که برایش رخ خواهد داد سود بسیاری به دست می آورد.

تعبیر خواب خرید پسته تازه با پوست به روایت یوسف نبی(ع)

حضرت یوسف(ع) خرید پسته تازه با پوست در خواب را خوشحالی و شادمانی تعبیر کرده اند. این‌گونه که اگر کسی خواب بیند که مقدار زیادی پسته تازه با پوست را خریداری کرده معنی اش آن است که خوشحالی غیر منظره ای برایش اتفاق خواهد افتاد. اگر شخص متأهل چنین خوابی را بیند صاحب فرزندی زیبا و باهوش می شود. چنانچه صاحب این خواب دختر یا پسر مجردی باشد معنی اش آن است که به زودی عاشق می شود و ازدواج می کند. به روایت یوسف نبی اگر کسی خواب بیند که مقدار بسیاری پسته تازه با پوست را خریداری کرده اما همه پسته ها بدون مغز می باشند به طوری که وی از چنین خریدی ناراحت و غمگین شود تعبیرش آن خواهد بود که نتایج مأیوس کننده ای از یک کار یا هدفی خاص برایش به بار خواهد آمد

تعبیر خواب درخت پسته تازه با پوست

منوچهر مطیعی کرمانی درخت پسته تازه با پوست در خواب را بر یک دورهمی و یا حتی در بسیاری مواقع مشاجره و جر و بحث درباره موضوعی تعبیر می کند. به ورایت ایشان اگر کسی خواب بیند که در زیر یک درخت پر از پسته قرار گرفته که تمامی آن ها تازه و با پوست روی شاخه های درخت قرار گرفته اند معنی اش آن است که به یک دورهمی دوستانه یا خانوادگی دعوت می شود. اما اگر خواب بیند که پوسته تمامی پسته ها بسته می باشد به طوری که باز کردن و خوردن آن ها برایش سخت و دشوار است نشانه آن است که یک مشاجره و جر و بحث خانوادگی برایش اتفاق می افتد.

تعبیر خواب تعارف کردن پسته تازه با پوست

آنلی بیتون دیدن خواب پسته تازه با پوست را بر تمکن مالی تعبیر می کند. چنانچه شخصی خواب بیند که از جانب شخص دیگری به وی مقداری پسته تازه با پوست تعارف می شود نشانه این است که از تمکن مالی ایده آلی بهره مند می شود. همچنین ایشان در حالات دیگر دیدن خواب پسته تازه با پوست را بر مرد پولدار خسیس تعبیر می کند. به این ترتیب اگر کسی خواب بیند که شخصی مقداری پسته به وی تعارف می کند که بسیاری از آن ها بسته هستند به این معنی است که از مرد پولدار خسیسی مقدار مال و اموال به دست می آورد. البته گاهی اوقات ممکن است که به دست آوردن این مال و مکنت با کمی تلاش و سختی همراه باشد.

تعبیر خواب خوردن پسته تازه با پوست

همان طور که خوردن پسته در دنیای واقعی ممکن است برای هر کسی خوشایند و لذت بخش باشد و این نوع این آجیل طرفداران بسیار زیادی دارد از این رو دیدن پسته در خواب هم می تواند تعابیر خوشایند و دلپذیری داشته باشد. بسیاری معبرین بر این باور هستند شکستن پوست پسته تازه و خوردن آن در خواب نشانه ای از رهایی از مشکلات و دشواری های زندگی است. در واقع شکستن پوست پسته و خوردن مغز آن در خواب به معنی یافتن راهی برای رهایی از مشکلات برای شخص خواب بین است.

تهیه کننده : توپ تاپ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 327 views بار دسته بندی : تعبیر خواب ، خواب دیدن تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.