پیجی فروم متن شب یلدا برای عشقم - پیجی فروم

شب یلدا شبی خاص است و این شب برای عاشقان منحصر به فردتر از همه می شود. در این شب آنها می توانند داستان عشق شان را برای هم روایت کنند و وارد فصل جدیدی از عاشقانه ها شوند. آنها می توانند این شب طولانی را کنار هم باشند و بزرگی عشق شان را به اندازه بزرگی شب یلدا تبدیل سازند.

در ادامه این مطلب متن هایی برای شب یلدا درباره عشاق و عاشقان قرار می دهیم. اگر مایل به خواندن جملات عاشقانه شب یلدایی هستید، پس همراه ما باشید.

جملات زیبای شب یلدا برای عشقم

جملات شب یلدا برای عشقم

وقتی که تو عاشقم باشی، هر شب برای من یلداست و طولانی می گذرد. آخر تمام این شب ها را آنقدر بیدار میمانم و به عشقت فکر میکنم که خواب از چشمانم می پرد. به من حق بده، عشق تو گرانبهاترین چیزی است که در دنیا یافته ام و نمی توانم به سادگی از کنارش بگذرم.

********************

بیا تا در شب یلدا عشقمان را به پای هم بریزیم و حسی که درونمان نسبت به هم موج می زند را بروز دهیم. این شب، شب من و توست پس بیا بی خیال از کنارش نگذریم و هر آنچه حس خوب داریم به هم هدیه دهیم.

********************

در این شب یلدا، بوسه هایت خوشمزه ترین خوراکی دنیاست که می توانی به من دهی پس آنها را از من دریغ نکن.

********************

امشب طولانی ترین شب سال است و میخواهم که عشقم را هم به اندازه آن وسعت بخشم. می خواهم که وسعت عشق مان بیش از پیش شود و قلب هردویمان به یکدیگر نزدیک شود.

جملات عاشقانه شب یلدا واسه عشقم

در دل و قلب من عشقی فراوان نهفته است، عشقی که به مانند آن در هیچ کجا یافت نمی شود. من این عشق را نه برای هر کسی بلکه فقط مختص تو می دانم و در قلبم به خوبی از آن محافظت می کنم. دلیل عاشقی های من، دلیل عاشق شدنم، یلدایت مبارک.

********************

یلدا را به تویی که همیشه کنارم بودی و دستت را از دستم رها نکردی، همواره در کنارم بودی و سخت ترین چالش ها را به خاطر وجود من پذیرفتی، به تویی که عشق و احساسم فقط نسبت به توست نه هیچ کس دیگری تبریک می گویم.

********************

در شب یلدا از تو خواسته ای دارم که امیدوارم آن را برآورده کنی. از تو میخواهم که قبول کنی تا امشب عاشقانه ترین شب عمرمان را تجربه کنیم. بیا تا تمام غم ها، تمام ناراحتی ها و تمام اندوه هایی که باعث میشوند حال دلمان بد شود را فراموش کنیم تا تنها حس عشق درونمان موج بزند. بیا تا در این شب رویایی ما هم عشقی رویایی تر از همیشه نسبت به هم داشته باشیم، بیا تا با قدرت این عشق رویایی هر آنچه غم و اندوه است را از بین ببریم و جایگزین آن را حس خوب کنیم.

********************

چه عشق نابی به تو دارم، تا به حال این احساس را نسبت به هیچ کس دیگری نداشته ام. تو برای من مانند شب یلدایی! شب یلدا متفاوت تر از تمام شب هاست و تو برای من متفاوت تر از همه آدم هایی.

متن های قشنگ شب یلدا برای عشقم

در دلم عشقی فراوان نسبت به تو موج میزند و این امواج حال دل مرا خوب می کنند و درونم را لبریز از احساسات مینمایند. وقتی که در کنارتم، این احساسات چندین برابر می شوند و به خاطر بودنشان هر چه حس بد و منفیست از بین می رود. بیا تا در شب یلدا کنار هم باشیم، بیا تا در این شب آنقدر به هم عشق بدهیم که جایی برای هیچ حس منفی و بدی در قلب مان باقی نماند.

********************

بیا تا در طولانی ترین شب سال مشکلاتمان را به فراموشی بسپاریم. این شب شبی خاص است پس نباید با فکر کردن به مشکلات از دست برود. بیا تا در این شب آنقدر به پای هم عشق بریزیم و به هم حس خوب دهیم که هر چه مشکل است از یادمان برود و فقط عشق به یکدیگر را ببینیم. حتم دارم که تو هم به بودن در کنارم در چنین شبی نیاز داری، پس بیا تا پا روی تمام مشکلات بگذاریم و فارغ از همه دنیا، در طولانی ترین شب سال ما هم طولانی ترین لبخند را به هم هدیه دهیم.

********************

امشب شب یلداست و من می خواهم به تو هدیه ای بدهم، هدیه ای از جنس عشق، هدیه ای از جنس احساس. در مقابل آن از تو چیزی جز این نمی خواهم که فقط باشی و در کنارم بمانی. این بزرگترین هدیه ایست که تو می توانی به من بدهی. نه توقع عشقی از تو دارم و نه توقع احساسی، چرا که فکر میکنم من لیاقت عشق تو را ندارم، فقط میخوام که باشی و با بودنت حال دل مرا هم خوب کنی.

********************

زیبای من، شب یلدایت مبارک. در این شب برای عشق مان آرزوهایی زیبا دارم. آرزو می کنم که عشقمان تا ابد پاینده و جادوان باشد، آرزو میکنم که این عشق آنقدر بزرگ شود که هیچ احساس بدی نتواند جای آن را بگیرد، آرزو می کنم که عشق ما آنقدر به ما احساسی خوب و ناب بدهد که در هیچ جای دیگر به دنبال چیزی به نام عشق نباشیم.

متن احساسی شب یلدا برای عشقم

شب یلداست، بیا تا در این شب همانطور که در زیر کرسی نشسته ایم، دست به دعا برداریم! دعا برای تمام عاشقانی که به خاطر مشکلات متعدد تاکنون وصالی نداشته اند، دعا برای تمام آن عشاقی که هیچ کسی آنها را از آن یکدیگر نمی داند، دعا برای تمام آنهایی که عاشق هم هستند اما رسم روزگار آنها را از هم جدا کرده و میان شان فاصله انداخته. فکر میکنم در این شب طولانی، چنین دعاهایی بسیار زیبا هستند چرا که در همین حالی که من و تو زیر این کرسی نشسته و به هم عشق می ورزیم، عده ای آرزو میکنند که کاش موقعیتی به مانند موقعیت من و تو داشتند.

********************

من شب یلدا را به مانند شب وصال می دانم. این شب پاییز را به دستان زمستان می سپارد تا زمستان او را با خود ببرد. کاش در این شب عاشقانه که من آن را شب وصال پاییز و زمستان می دانم، عشق ما هم وصالش سر برسد، دست عشق من هم در دستانم گذاشته شود و من هم دستش را بگیرم و برای همیشه به دنیای عاشقی ام ببرمش.

********************

شب یلدا هست و مردم همه در این شب خوش حال اند، همه دور هم جمع شده اند و میگویند و میخندند. اما من هنوز در فکر اویی هستم که اگر در کنارم می بود نه تنها شب یلدا بلکه تمام شب ها را خوش میگذارنم و می خندیدم و از ته دل شادی را احساس میکردم. اما حالا او نیست، او نیست که دلیل خنده های من شود، او نیست که دلیل حال خوب من شود. ترجیح میدهم به جای اینکه جزوی از این مردم شوم و با آنها بگویم و بخندم، تنهایی را برگزینم چرا که کنج عزلت بهترین جاست برای اینکه در خیالاتم او را در کنارم تصور کنم.

********************

کاش میدانست که چقدر عاشقش هستم و کاش میدانست که حسی که به او دارم چقدر خاص و منحصر به فرد است. اما نمی دانست و گذاشت و رفت. حالا در شب یلدا، دلم هوای او را کرده، همانی که به عشق من اندکی هم بها نداد و نادیده اش گرفت. چه کنم، عشق من هم به مانند شب یلدا طولانی و بزرگ است، طولانی تر و بزرگتر از هر عشقی در دنیا. درست است که او به من پشت کرد، درست است که مرا تنها گذاشت، اما من به پای این عشق هم که شده هرگز او را از یاد نخواهم برد.

متن شب یلدامون مبارک عشقم

زیبای من، خبر داری که اکنون پاییزی از عشقمان گذشته است؟ ما اکنون وارد فصل جدیدی از سال می شویم پس بیا وارد فصل جدیدی عشقمان هم بشویم.

********************

عشق من، در شب یلدا بیا به هم قول بدهیم تا در زمستان آنقدر گرمای عشق و محبت مان را به هم بیشتر و شدیدتر کنیم که هیچ سرمایی نتواند روی آن تاثیر بگذارد، بیا تا در همین شب یلدا به هم قول بدهیم که در فصل جدید زندگی مان هیچ وقت دست یکدیگر را رها نمی کنیم تا مبادا غم روزگار ما را تنها یافته و به سراغ مان بیاید.

********************

عشق من، از خدا میخواهم که به مانند همین شب یلدا عمر تو را هم طولانی کند. فکر نکن که به فکر تو هستم، من حتی در عشق هم خودخواهم. میخواهم زندگی طولانی داشته باشی تا آنقدر به پایت عشق بریزم و احساسم را نثارت کنم که از هر عشقی در این دنیا بی نیاز شوی. من به فکر عشقی که درونم نسبت به تو غلیان می کند هستم، برای همین برایت زندگی طولانی می خواهم تا آن را تماما نصیبت کنم.

********************

می دانی عشق ما به مانند چیست؟ به مانند شب یلدا. عشق ما بزرگ است، عشق ما با هر عشقی در این دنیا فرق میکند. همانطور که شب یلدا متفاوت ترین شب سال است، عشق ما هم متفاوت ترین عشقی است که در دنیا وجود داشته. فکر نمیکنم که کسی به اندازه من عاشق بوده باشد و فکر نمیکنم معشوقی زیباتر از تو در این دنیا پیدا شود.

متن شب یلدا برای عشق خودم

در شب یلدا، قصه لیلی و مجنون را شنیده و داستان عشق شان برایم روایت میشود. اما در همین حال داستان عشقی دیگر در ذهنم تداعی میشود، داستان عشق من و اویی که همه کار برای هم می کنیم، داستان عشق من و اویی که تا پای جان برای هم می مانیم و دستان یکدیگر را رها نمیکنیم. داستان عشاقی که بین مردم نقل می شود تاثیرگذار است اما تاثیرگذارتر از آنها، داستان عشق من و اوست که کمتر کسی چیزی در مورد آن شنیده.

********************

چه کنم عاشقت هستم، تو مرا عاشق خود کردی و حالا نمی توانی مرا رها کنی چرا که بدون تو می شکنم. بیا تا در این شب یلدا به هم قولی بدهیم، بیا تا به هم قول بدهیم که هیچوقت یکدیگر را تنها نمی گذاریم، هیچوقت دست یکدیگر را رها نمیکنم و در برابر تمام چالش ها و مشکلات می ایستم تا بتوانیم همه آنها را از بین برده و در نهایت به عشق مان، همان چیزی که به بودن مان در کنار هم تاکید دارد قوت ببخشیم.

********************

در این شب طولانی دوست دارم فریاد بزنم که عاشقت هستم، دوستم دارم آنقدر داد بزنم و بیداد کنم که همه داستان عشق من و تو را بفهمند. دوست دارم همه بدانند چقدر دوستت دارم، دوست دارم که همه بدانند که تو فقط برای منی و عشق من به تو ناب ترین عشقی است که در دنیا وجود داشته و دارد. بیا و در این شب تو فقط شنونده باش، شنونده این داد و بیدادها، تا بدانی که چقدر دوستت دارم و چقدر عاشقانه تو را میخواهم.

امشب که شب یلداست و شبیست متفاوت، میخواهم از حسی که درونم نسبت به تو مدت ها وجود داشت بگویم. تو برای من خاصی، تو برای من منحصر به فردی، تو برای من با تمام آدم ها فرقی میکنی. نمی دانم چه چیزی در وجود توست که تو را برایم خاص میکند اما بدان که تو متفاوت ترین موجودی هستی که خدا آفریده و من عاشقانه قلب و احساسم را به تو. گره زده ام.

********************

می خواهم در این شب یلدا پا روی تمام ترس هایم بگذارم و یک بار به خود شجاعت دهم تا دستانت را بگیرم و رو در رویت بگویم که دوستت دارم، عاشقت هستم و زندگی بدون تو برایم مانند کابوسی ترسناک است. دوست دارم در این شب به تو بگویم که چقدر فکرم را درگیر خود کرده ای و چقدر عاشقانه دوستت دارم.

متن شب یلدا برای عشقم

دوستت دارم! این تنها جمله ایست که می خواهم در شب یلدا به او بگویم. نمی دانم واکنشش چیست، نمی دانم چه می گوید و چه در ذهنش می گذرد، اما می خواهم خودم را از زیر بار سنگین این احساس رها کنم، میخواهم یک بار هم که شده به خودم شجاعتش را بدهم که به او احساسم را بگویم.

********************

شجاعت گفتن دوستت دارم را ندارم. از خدا می خواهم که در این شب که طولانی ترین شب سال هم هست این شجاعت را به من بدهد تا او بالاخره این جمله را از زبان من بشنود. نمی دانم واکنشش چیست و نمی دانم چگونه برخورد خواهد کرد اما فقط این را می دانم که این احساس بر دل و قلبم سنگینی می کند و باید بروز داده شود وگرنه تا آخر عمر با من میماند و وجودم را شکنجه می دهد.

********************

در شب یلدا تو را به خانه قلبم دعوت میکنم. تو در قلب من مهمانی پس از خود پذیرایی کن. هرگونه احساس، هرگونه محبت، هرگونه حس خوب و ناب و میزان بسیاری عشق در اختیار توست و کافیست بخواهی تا تمام آنها را تقدیمت کنم.


در ادامه تماشا کنید :

متن شب یلدا برای دخترم

متن زیبا برای کپشن شب یلدا

متن شب یلدا برای عزیز از دست رفته


به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 319 views بار دسته بندی : اس ام اس و عکس نوشته تاريخ : 8 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.